PDA

View Full Version : [Gonzo Verslag II] Denemarken Fightergalla 12

Flamingo
8th February 2010, 12:14
Oke. Vrijdagochtend was het zover. We gaan met 5 man naar fukking denemarken. Willem Peters en David Haagsma moeten daar knokken op UFC regels in de kooi. Willem maakt zijn Pro-debut, en David Haagsma zijn return na een jaar niet actief zijn. Ook Een bekende vechter van Mikes Gym moet daar aan de bak, Raymond Jarman. We hebben om half negen sochtends afgesproken, zodat we de files ergens in deutschland kunnen ontwijken. als we om 10.00 nog steeds tekken VI aan het spelen zijn, vraagt er iemand hoe laat we eigenlijk zouden moeten vertrekken om op tijd voor de weging te komen. DAt zien we maar als signaal om onze spullen te pakken.

In de auto beginnen de ranzige verhalen en puberale humor al snel. Rooie Ronnie krijgt een hoop vragen op zich afgevuurd - Hij zou namelijk de avond vantevoren al bij mij zijn aangekomen, maar had verstek laten gaan omdat hij een meisje had "gehosseld". Ik vraag hem nog naar het droge smsje wat ik hem had gestuurd. een leeg starend hoofd is mijn antwoordt. Rooie Ronnie had mij savonds gesmst waar het was, het gala in denemarken. Ik ben nooit zo voorbereid, dus ik ben de verkeerde om meer als 10 minuten vantevoren aan mij te vragen. Mijn antwoordt op de "waar is hetgala in denemarken "was dan ook "Analf Isting". Ik dacht later nog, die is zo flauw, ach boeiend. (Als je het ook niet ziet - haal de spatie weg.)

Het volgende is waargebeurd - Rooie Ronnie ligt in bed - met een meisje - en krijgt een SMSJE met "Analf Isting". Aha, denkt rooie Ronnie, daar moeten wij dus heen. MAar ik heb geen idee waar dat ligt! Ik zal het eens aan haar laten lezen. Het meisje blijkt een lerares te zijn, en zegt goed in topografie te zijn. Het meisje leest het smsje en zegt, nee, geen idee waar dat ligt. Ze hebben er nog een discussie over, dat Analf Isting waarschijnlijk een klein plekje ergens in denemarken zal zijn. Rooie ronnie spreekt later nog een maat. "Ken jij Analf Isting"? is zijn vraag. Gesteld vol onschuld en met de klemtoon een beetje verkeerd is zijn maat ook op het verkeerde been gezet. Later komt er nog iemand op terug. Op dat moment zijn we net in een vermoedelijke gaybar in denemarken. Maar dat verhaal volgt later.

Afijn, we zitten in de auto. Ik zal later proberen meer te schrijven, en een paar fotos te achterhalen. Ik moet nu weg.

sikkwittet
8th February 2010, 12:20
hahahah
jammer dat ik te veel andere zooi had man. anders was ik met andre en raymond weer mee gegaan.
wat zijn de uitslagen???

Donjopie
8th February 2010, 12:23
hahahahahaha
ik vind het nu al een top verhaal :D

chief108
8th February 2010, 12:25
gotta love Gonzo reporting.... :p

thnx Flamingo!

Il Loco
8th February 2010, 12:28
Haha echt te gek, Analf Isting, lol!

Ik ben zo benieuwd naar de rest!:rotflmao:

flip-mo
8th February 2010, 12:28
hahahahahahaha

roy s
8th February 2010, 18:15
Ja hoor, schrijftalent nr zoveel meldt zich aan..

kwarks

YoMarK
9th February 2010, 00:06
Hoorde het net al op de training, hilarisch. :D

Maare, met Willem is het minder goed afgelopen heb ik hier zojuist gezien: http://www.danishmma.com/ . Ziet er een beetje nasty uit, zeker die 3 volle stoten na de KO. Geen ernstige schade hoop ik?

sikkwittet
9th February 2010, 00:15
bedankt you mark voor site met filmpjes

roy s
9th February 2010, 00:44
raymond ook verloren...
kut!!

I_LOVE_KNOCKOUTS
9th February 2010, 01:49
LOL @ Analf Isting!

knetter
9th February 2010, 14:00
HAHAHAHA Rooie ronny je moet hem kennen!!Hij is in ieder geval niet rood en heet geen ronny

Il Loco
9th February 2010, 20:46
lol @ Rooie Ronny, die geen Ronny heet en ook niet Rood is, klinkt nu al legendarisch!

Flamingo
9th February 2010, 22:38
oke, het is nog steeds de heenweg dus. Ik kan me het gesprek over ellebogen nog goed heugen. " Ellebogen moet je alleen op de grond voor uitkijken, vanuit sidemount of mount." was de strekking. Wisten wij veel. Voor ons is een kooi een ring met kippegaas. ellebogen is gewoon wat extras, wat ook stoer klinkt, maar niemand gebruikt. iig niet op de galas waar wij komen! ja, misschien de ufc, daar zie je wel eens een snee ontstaan erdoor.

We ouwehoeren nog even door, en komen compleet verkrapt aan in denemarken. de gehele tijd 180 gereden, dus goeie tijd gemaakt behalve wat vreet,pis en poepstops. Wat ons wel opviel in deutschland was dat 2/3 van de vernaperingen alcoholhoudende drank was. Geeft veel vertrouwen in de medeautomobilisten op de snelweg kan ik wel zeggen.

Afijn, de aankomst is goed. we komen binnen, en er staat daar toch een hitsig vrouwtje achter de bar. We zijn met 5 man voor een reden. We hadden verhalen gehoord, en doorverteld. De vrouwn in denemarken schijnen erg mooi te zijn, en in de meerderheid. plots zat onze auto vol met 5 man, en wilden er nog meer eigenlijk mee. gek heh, als we naar amsterdam gaan zijn we met zijn tween vaak, naar denemarken moeten we volgende keer een busje huren. ach, ja, amsterdam, een stad vol lelijke hoeren.

natuurlijk negeert het hotelsletje ze ons compleet, totdat we 15 keer op de bel rammen en we een zuur mondje krijgen (geil is dat). " Oh are you the fighters, these are your rooms". Ff de kamer checken, ik zorg dat ik op de bank lig. Laatste uitje kreeg ik snachts een arm om me heen van een vent van 100 kilo, bijgenaamd de Gilfhunter. Ik slaap wel op dat kutbankje voorts, geen probleem!

ff wegen, Willem zijn tegenstander is een klein blok beton, en de tegenstander van david is een groot stuk beton. Ach, een vergelijking met david en goliath begint zich op te dringen, dus dat gaat vast wel goedkomen.

http://www.fightergalla.dk/images/Willem%20peters%20150x150.jpg http://www.fightergalla.dk/images/mikkelparlo150x150.jpg

Willem Peters __________ Mikkel Kjer Parlo
Team Impact ___________ Fightcraft.dk

http://www.fightergalla.dk/images/david%20haagsma%20150x150.jpg http://www.fightergalla.dk/images/Simon%20150x150.jpg

David Haagsma __________ Simon Carlsen
Pardoel sports ____________ Fightgym.dk

Ff met de amsterdammers gemeet in een erg belabberd chinees vreetschuurtje met 4 smaken oud vlees en 12 verschillende groenten uit blik. Ik besluit om 10 hele teentjes knoflook en stukken fetta naar binnen te werken. Waarom? Dont know, dont care, en meestal rennen vrouwen al lang voordat het zover is dat ik iets zeg. Iig aan tafel is het uitermate gezellig, Andre en Jarman blijken 2 erg relaxte kerels te zijn. De andere amsterdammers lijken me ook wel aardig, er zit wel 1 kerel bij die errug zat en luidruchtig is. Ach, het is weekend, het hoort erbij denk ik nog.

We gaan op zoek naar vertier, nog even relaxen voor het gevecht morgen. na wat omzwervingen belanden we in een vrijwel lege kroeg waar we ff een biertje pakken. Al gauw beginnen we ons te realiseren dat er meerdere stelletjes in de kroeg zitten en staan. Wat wel opvalt is dat alle stelletjes van hetzelfde geslacht zijn. Zenuwachtig glimlachend realiseer ik dat die twee ouwe kerels aan het zoenen zijn. op dat moment ontvangt rooie ronnie een smsje. Hoe het is in Analf Isting. Hmz, tot zover het verhaal van rooie ronnie en de rukkende rovers voor vandaag.

chief108
10th February 2010, 10:28
na wat omzwervingen belanden we in een vrijwel lege kroeg waar we ff een biertje pakken. Al gauw beginnen we ons te realiseren dat er meerdere stelletjes in de kroeg zitten en staan. Wat wel opvalt is dat alle stelletjes van hetzelfde geslacht zijn. Zenuwachtig glimlachend realiseer ik dat die twee ouwe kerels aan het zoenen zijn. op dat moment ontvangt rooie ronnie een smsje. Hoe het is in Analf Isting.
:laugh:

knetter
10th February 2010, 13:43
Zenuwachtig glimlachend realiseer ik dat die twee ouwe kerels aan het zoenen zijn. .
WHUhahahaha jammer dat de gilfhunter er niet bij is!!

sikkwittet
10th February 2010, 14:05
hahaha geniaal

en ja dat chinese kot ken ik wel.hahah
was ik vorige keer met andre en raymond. was zo kut dat ik op laatste toch niet mee kon, wedstrijd ging ook weer niet door dus.
maar was zeker een leuke stad, maar die bar, die heb ik gelukkig vorige keer niet gezien. hahaah
en dat parkeren bij hotel dat moet toch ook zo kut zijn gegaan daar.
maar die ringgirls dat waren toch wel weer bitches zeker, net als die barmeiden op dat gala:D:D:D:D

maar lol at gilfhunter

roy s
10th February 2010, 18:20
hahahaha, wat een verhaal..

Donjopie
11th February 2010, 16:31
Goed verhaal !!!!