PDA

View Full Version : DMT

Tom El
2nd February 2010, 18:04
Om mijn resident fightclub108 junkie status nog wat extra kracht bij te zetten ff dit topic.

Vorige week heb ik voor het eerst DMT gebruikt. En goddamn, dat was me ff verschieten. Ik was heel sceptisch eigenlijk, je hoort altijd zo'n heftige verhalen over DMT dat het de meest intense waanzinnige trip is die er bestaat, maar ik moet zeggen dat al mijn scepsisme verdween de seconde dat ik de ingeademde rook uitblaasde.

Ik was letterlijk even van de aarde. Wist niet meer dat ik een mens was, wat men naam was, dat ik dmt gerookt had of eender wat. Duurde een paar minuten (hadden evengoed uren kunnen zijn daar het concept tijd ff verdwenen was) voor ik terug besefte dat ik een mens was, wie ik was en dat ik dmt gerookt had.

Daarna was het nog altijd een flink heftige trip, maar was het tenminste toch al iet ofwat vatbaar. Een aanrader voor wie is 'echt hard' wilt trippen. Voor zij die niet weten wat DMT is plak ik hieronder even een wiki-artikeltje.

http://en.wikipedia.org/wiki/Dimethyltryptamine

Regards, your resident junkie, Tom El

sikkwittet
2nd February 2010, 18:12
erg erg erg

trots op je tom

Il Loco
2nd February 2010, 18:13
LOL maak er een gonzo report van, beschrijf de trip tot in detail..

Volgende keer willen we foto's en filmpjes...

Man man man hadden we maar echt een FC108 tv zender, Filemon eat your heart out..