PDA

View Full Version : OMG dit kán toch niet waar zijn!?

d4nd3l10n
2nd February 2010, 17:10
http://zenworkout.blogspot.com/

I'm about 6'0" and 138 lbs, but my goal is to be 135 lbs.

This weekend at the gym, I was waiting patiently for the squat station to open up. There was a guy there doing squats with way to much weight on the bar. When he finished, not only did he leave all the weight on the bar, but he left his personal effects at the station. What a pain! I had to unload all of the weights and move his things out of the way so that I could do some curls.

I finished up my first set of curls with the bar, and then I proceeded to put 2.5 lbs on each side for my second set.

Hey guy. I just saw you doing weights over there. Let me ask you something. Is there EVER going to be time in your life when you need to push that much weights above your chest? Are you EVER going to need to do that much weight, really? Do you have any concept that maybe big muscles are totally useless? Do you have any idea of how much your joints are deterorating? Do you realize that doing weights raises your blood pressure? Why not do some cardio instead?

En die gast geeft ook nog advies aan anderen.

Echt zulke mensen mag je van mij ter plekke doodschieten.
Of bewerken met een kettingzaag ofzo.

d4nd3l10n
2nd February 2010, 17:13
Workout van de week:

Without further ado, here is my last workout, which was two weeks ago:

30 minutes of stretching
10 minute break
15 minutes of deep stretching
5 minute break
15 minutes on the elliptical
then I saw my friend Meredith, and we chatted for a little bit. Her brother is going through a bad time in his life. It's really unfortunate.
15 minutes on the elliptical

d4nd3l10n
2nd February 2010, 17:15
Eén van de comments...

superleanguy said...

I'm so all over this. Finally someone is just telling it like it is and not trying to tell us we have to be cavemen and stuff. I bet this program will have me hotter than ever by the time the pool opens this summer.

chief108
2nd February 2010, 17:18
he's just a pinche puto....

O11
2nd February 2010, 17:23
troll

d4nd3l10n
2nd February 2010, 17:28
Hope so...

thefxr
2nd February 2010, 17:44
Workout van de week:

das het schema van een balletklas?

6'0" is toch 1.80m? en dan 60 kilo wegen,lol

sikkwittet
2nd February 2010, 18:42
ja man
6feet is echt groot voor iemand tegen de 60 kilo
en dan ook nog willen afvallen hahaah

FOCUS
3rd February 2010, 12:23
doet me aan de ICEMAN stretchen eeh ik bedoel denken:evil:

FOCUS
3rd February 2010, 12:25
we leven in het tijdperk van dynamische warming ups,
maar ik geloof toch in rekken
jaja
tis dat ik moeite heb met tiepen, anders ging ik nu helemaal los over het hoe en waarom van rekken, compleet tegen de stroom in enzo
helaas.....

FOCUS
3rd February 2010, 12:48
oke oke

Als de antagonisten van de te gebruiken spieren zo onstpannen mogelijk zijn tijdens een beweging, dan kan theoretisch gezien de agonist met een hogere snelheid verkorten.
Bij bijv het gooien van een bal zie je op EMG's dat getrainde baseballers tijdens een worp haast geen activiteit optreedt bij de biceps, en dat die activiteit van de biceps ook later optreedt.
De biceps is bij minder goede werpers veel actiever, probeert dus het strekken van de arm af te remmen.

dus bij een stoot zou het voordeliger zijn als oa de biceps, de teres minor en alle 'remmende' spieren zo min mogelijk activiteit vertonen, en de activiteit ook zo laat mogelijk optreedt.

Het is dan voor een vechtsporter nmogelijkerwijs gunstig, om die spieren te rekken. Deze antagonisten oprekken, kan dus misschien wel leiden tot snellere en/of krachtigere stoten....

???

sikkwittet
3rd February 2010, 17:39
weet je wat ik doe
ff in sauna staan, dan ben je warm
rek ik ff zo alles, dat overal de kraak in de botten komt. anders doet mijn tegenstander dat wel, en dat doet altijd meer pijn
en dan ben ik good to go