PDA

View Full Version : [Voetbal] 31 januari: Heracles Almelo vs FC Utrecht

I_LOVE_KNOCKOUTS
31st January 2010, 07:11
Op speciaal verzoek van Snip: Nummer 5 uit Almelo tegen nummer 6 uit de Domstad.

Odds op basis van de ranglijst.

snip83
31st January 2010, 12:28
ok ok dan thnx

ik ga er zo heen

snip83
31st January 2010, 12:31
snipster is klaar met douchen, zo direct naar het supporters home ff paar biertjes wegklappen, paar snow sealtjes leeg maken en dan met het schuim op je bek de bunnik side op

come on UTREGGGGGGGGGGG

snip83
31st January 2010, 20:27
helaas 0-0

I_LOVE_KNOCKOUTS
31st January 2010, 20:47
Top! Dat levert tenminste nog wat op :p

I_LOVE_KNOCKOUTS
31st January 2010, 20:56
Top! Dat levert tenminste nog wat op :p

snip83
1st February 2010, 12:26
kut wedstrijd, pieckenhage begokeld hahaha

I_LOVE_KNOCKOUTS
1st February 2010, 12:29
pieckenhage begokeld hahaha

Trieste lui die dat doen.

snip83
1st February 2010, 13:31
Trieste lui die dat doen.

Nee is een trieste zaak als je meermalen het spel dermate vertraagt, dat je weet dat er reacties op komen
Dat is triest.
En wat dan ook nog eens heeel erg dom is van die import mof dat die het doet wanneer die met ze rug naar de Bunnikside staat

I_LOVE_KNOCKOUTS
1st February 2010, 13:35
Vertragen van het spel is idd niet tof, maar dat daarop door een stel mongolen gereageerd wordt met het gooien van allerlei dingen, is toch echt te triest voor woorden! Mijns inziens zijn dat bewuste pogingen om iemand te verwonden, en waarom? Om een spelletje fokking VOETBAL! Als je je daar als supporter ZO druk om kunt maken dat je dat soort acties uithaalt, ben je voor mij een mongool.

snip83
1st February 2010, 13:38
Vertragen van het spel is idd niet tof, maar dat daarop door een stel mongolen gereageerd wordt met het gooien van allerlei dingen, is toch echt te triest voor woorden!

Tja, hierover verschillen wij dan duidelijk.
Ik ben in hart en nieren een utreg fan, zit al vanaf mij 5e levensjaar op de bunnikside, elke speler weet dat op de bunnikside ook `tuig`zit, en als je dan als keeper meermalen het spel minutenlang vertraagt dan moet je niet gaan lopen janken als ze spullen op je gaan kankeren

Zo denk ik erover

snip83
1st February 2010, 13:40
Mijns inziens zijn dat bewuste pogingen om iemand te verwonden, en waarom? Om een spelletje fokking VOETBAL! Als je je daar als supporter ZO druk om kunt maken dat je dat soort acties uithaalt, ben je voor mij een mongool.

Voor jou is het een spelletje voetbal omdat je niet in de scene zit pik...
Voor mij is het mijn leven fc utreg.
We kunnen hier uiteindelijk uren, dagen, weken lang over gaan discusieren, maar daar heb ik geen zin in.
Heb altijd genoeg muntgeld en aanstekers in me zak, dus wie het spel weer vertraagt probeer ik weer op ze koker te raken

OUT

I_LOVE_KNOCKOUTS
1st February 2010, 14:47
Het argument van 'in de scene' is pure bullshit. Ik ben fan van menig vechter, en van sommigen net zo hartstochtelijk als jij fan bent van je cluppie. Maar als de tegenstander van een vechter net doet of ie in z'n kruis geraakt wordt (om maar even een voorbeeld te noemen) en daardoor tijd gaat rekken, ga ik ook geen dingen gooien.

Als je echt fan bent van je club, lijkt het me dat je juist niet gooit, want door het gooien kun je je club duperen. Als iedereen gooit en je club krijgt een straf dat ze zonder publiek moeten spelen: ben jij niet blij mee, je club niet en al die lui om je heen (die supporters/hooligans) ook niet.

"Ik moet het spel niet vertragen omdat ik weet dat er tuig achter me zit" zou een keeper helemaal niet mee bezig hoeven zijn, maar volgens jou moet hij dat dus maar in acht nemen? Een sporter betreedt zijn terrein (ring, mat, kooi, veld, baan, etc.) om te winnen en als je dan moet gaan denken "ik mag dit en dat niet doen want dat vinden de supporters niet tof" lijkt me toch een verkeerde gang van zaken voor sport.

snip83
1st February 2010, 15:05
Ik ben fan van menig vechter, en van sommigen net zo hartstochtelijk als jij fan bent van je cluppie..

Je begrijpt het niet pik

UHF

Weet wat dit betekend en inhoud dan zul je me begrijpen

snip83
1st February 2010, 15:07
Het argument van 'in de scene' is pure bullshit.

Waarom is dit bullshit?
Omdat jij dit zegt is het bullshit????
Vechters hebben fans
Voetbalclubs hebben fans en hooligans.

Ik ga hier verder nu echt niet meer op in, want word een gebed zonder eind

Peace

I_LOVE_KNOCKOUTS
1st February 2010, 15:15
Je begrijpt het niet pik

UHF

Weet wat dit betekend en inhoud dan zul je me begrijpen

Ik wil helemaal niet met dat soort volk (ik bedoel hooligans) geassocieerd worden, dus laat staan dat ik het ga begrijpen dat je met dingen gaat gooien naar een sporter...

Waarom is dit bullshit?
Omdat jij dit zegt is het bullshit????
Vechters hebben fans
Voetbalclubs hebben fans en hooligans.

Ik ga hier verder nu echt niet meer op in, want word een gebed zonder eind

Peace

Precies, je zegt het goed: voetbalclubs hebben hooligans.

Van de website van Van Dale:
RESULTAAT
 hoo·li·gan [hoeliĝĝen] de; m,v -s gewelddadige jongere, m.n. gewelddadige voetbalsupporter

Dat woordje "gewelddadig" is een woord dat helemaal niet van toepassing zou moeten zijn in de sport, dus geweld is totaal misplaatst in sport, ook in voetbal. Dat het zo onderhand is 'ingeburgerd' in het voetbal maakt het voor sommigen normaal, maar dat het uberhaupt zover heeft kunnen komen dat sommigen het als normaal ervaren, is toch te gek voor woorden als je er nuchter over nadenkt? Nogmaals, het is sport!

snip83
1st February 2010, 15:18
Wie heeft het over assiocieren?
Ik assiocieer jou er niet mee.
Jij denk weer een mening over iets te kunnen geven waar je helemaal geen mening over kan hebben omdat je niet weet wat het is

Ik wil helemaal niet met dat soort volk (ik bedoel hooligans) geassocieerd worden, dus laat staan dat ik het ga begrijpen dat je met dingen gaat gooien naar een sporter...

Precies, je zegt het goed: voetbalclubs hebben hooligans.

Van de website van Van Dale:

Dat woordje "gewelddadig" is een woord dat helemaal niet van toepassing zou moeten zijn in de sport, dus geweld is totaal misplaatst in sport, ook in voetbal. Dat het zo onderhand is 'ingeburgerd' in het voetbal maakt het voor sommigen normaal, maar dat het uberhaupt zover heeft kunnen komen dat sommigen het als normaal ervaren, is toch te gek voor woorden als je er nuchter over nadenkt? Nogmaals, het is sport!

*zucht*

Utreg Hooligan Forever

I_LOVE_KNOCKOUTS
1st February 2010, 15:35
Wie heeft het over assiocieren?
Ik assiocieer jou er niet mee.

Nee, maar je zegt dat, als ik weet wat UHF betekent en inhoudt, je zal begrijpen. Maar ik zal je zeggen: ik zal het nooit van z'n leven begrijpen, omdat ik er met m'n hersenen niet bij kan waarom mensen voorwerpen gaan gooien naar een sporter, een supporter van de tegenstander total loss slaan, stadions slopen, en weet ik wat nog meer voor onzin uithalen.
Daar zal ik nooit begrip voor kunnen hebben. Heb een zooi docu's gezien op Discovery waar die Danny op bezoek gaat bij hooligans uit allerlei landen (hij komt daarbij ook langs bij Utrecht) maar geen van die documentaires heeft mij er van overtuigd dat het zin heeft om zulke shit uit te halen of wat de toegevoegde waarde daarvan is.

Jij denk weer een mening over iets te kunnen geven waar je helemaal geen mening over kan hebben omdat je niet weet wat het is

Weer? Waarover nog meer dan?
Ik zie mafketels die dingen gooien naar een sporter. Dit komt op nationale tv, dus kan ik daar zeker wel een mening over hebben!

*zucht*

Utreg Hooligan Forever

Met deze geweldige uitleg en onderbouwing had je me bijna overtuigd. Bijna...

snip83
1st February 2010, 15:41
Nee, maar je zegt dat, als ik weet wat UHF betekent en inhoudt, je zal begrijpen. Maar ik zal je zeggen: ik zal het nooit van z'n leven begrijpen, omdat ik er met m'n hersenen niet bij kan waarom mensen voorwerpen gaan gooien naar een sporter, een supporter van de tegenstander total loss slaan, stadions slopen, en weet ik wat nog meer voor onzin uithalen.
Daar zal ik nooit begrip voor kunnen hebben. Heb een zooi docu's gezien op Discovery waar die Danny op bezoek gaat bij hooligans uit allerlei landen (hij komt daarbij ook langs bij Utrecht) maar geen van die documentaires heeft mij er van overtuigd dat het zin heeft om zulke shit uit te halen of wat de toegevoegde waarde daarvan is.

Weer? Waarover nog meer dan?
Ik zie mafketels die dingen gooien naar een sporter. Dit komt op nationale tv, dus kan ik daar zeker wel een mening over hebben!

Met deze geweldige uitleg en onderbouwing had je me bijna overtuigd. Bijna...

Wij hebben die Danny inderdaag mogen ontvangen in het home ja.
Was een super ervaring, en daarmee hebben we de internationale bekendheid gekregen die we verdienen, in nederland was al bekend dat als het op hooli`s aankomt dat er 4 clubs zijn: Joden, kakkerlakken, utreg en D H

maargoed, kan jij er maar met je hersens niet bij, ikke wel en ik doe wat ik moet doen

I_LOVE_KNOCKOUTS
1st February 2010, 15:43
"We hebben Danny mogen ontvangen" zeg je. Effe uit nieuwsgierigheid: was jij daar ook bij?

in nederland was al bekend dat als het op hooli`s aankomt dat er 3 clubs zijn: Joden, kakkerlakken, utreg en D H

Zijn dat er niet 4? ;)

maargoed, kan jij er maar met je hersens niet bij, ikke wel en ik doe wat ik moet doen

MOET doen nog wel? Damn, serieuze shit man, hooligan zijn.

snip83
1st February 2010, 15:44
Zijn dat er niet 4? ;)

MOET doen nog wel? Damn, serieuze shit man, hooligan zijn.

Klopt ja zijn er 4, you`ve got me :D

Nja serieus is t niet echt, geniet er wel van

I_LOVE_KNOCKOUTS
1st February 2010, 15:45
Haha oke.

Maar was jij er ook bij toen die Danny kwam?

snip83
1st February 2010, 16:03
ben er wel geweest maar tijdens de opnames waren er hoofdzakelijk jongens van de 1e generatie, dat zijn de gasten die vanachter de schermen de regie bepalen he.
op hun uitnidiging werden er enkele van de 2 generatie bijgehaald en een enkele van de fcuyouth

I_LOVE_KNOCKOUTS
1st February 2010, 16:11
Ah oke, op die manier.

snip83
1st February 2010, 18:29
http://www.youtube.com/watch?v=V9fiIzXvh-8

I_LOVE_KNOCKOUTS
1st February 2010, 18:38
"With their long hair, in the neck" zegt ie. Vergis ik me nou of heeft die kerel links van hem ook lang haar?

snip83
1st February 2010, 19:37
dat is meneer van de poll uit de sterrewijk, hooligan van het eerste uur.
de man verdiend een standbeeld, en inderdaad in het bezit van een klein staartje ja

I_LOVE_KNOCKOUTS
1st February 2010, 20:31
dat is meneer van de poll uit de sterrewijk, hooligan van het eerste uur.
de man verdiend een standbeeld, en inderdaad in het bezit van een klein staartje ja

Zou wel geheel in de stijl van de hooligans zijn als dat standbeeld dan ook gesloopt wordt. Dat zou ik dan wel weer grappig vinden.

snip83
1st February 2010, 23:18
Waarschijnlijk door hooli`s van andere clubs dan, want die man is DE man zeg maar

snip83
1st February 2010, 23:38
http://www.youtube.com/watch?v=qhGd6PcYs-I&feature=related

Vanaf 4:25 is voor mij persoonlijk het mooiste stukje.
We ginngen met zo`n 300 man naar amsterdam, op uitnodiging van de joden zelf.
Ze kwamen van een kouwe kermis thuis, in de eigen stad nog wel...

waar zijn die joden nou??

Geweldig

FTW
2nd February 2010, 03:06
Goeie groep in Utrecht maar ik ben blij dat ze hun trommels hier het stadion niet meer in krijgen :D

snip83
2nd February 2010, 11:44
Goeie groep in Utrecht maar ik ben blij dat ze hun trommels hier het stadion niet meer in krijgen :D

haha welk stadion is dat FTW?

FTW
2nd February 2010, 13:38
Rat Verlegh stadion ook bekend als stadion van NAC Breda. Ze waren bij jullie niet blij toen met die maatregel :D

No offense maar ik vergelijk jullie qua petten en sjaals die zingen vaak op de positieve manier met de Feyenoord. In Amsterdam gaat het gelukkig ook steeds beter.

Ben wel van die Tiffosi manier van je club steunen.

snip83
2nd February 2010, 13:56
hahaha ok nac
was een aardige domper of niet tegen de eagles?
maargoed utreg zijn normaal ook cupfightetrs maar voor ons zat het er ook zo op deze keer

FTW
2nd February 2010, 17:56
Domper is zacht uitgedrukt. Eagles had die avond alles wat NAC niet had. Blijft verkkt om zo vaak een kwart/halve finale te halen en elke keer met lege handen die andere clubs in de finale te zien staan

snip83
2nd February 2010, 19:03
ja precies, die gestolen finale van ons doet ook nog steeds pijn

volgend jaar beter pik