View Full Version : Voetbal vs MMA - what to do met het wedforum
Flamingo
21st January 2010, 12:47
Oke, ff een rem erop - nu wordt het wedforum een voetbalkantoortje.
Zoals ik het zie hebben we een paar opties
- voetbal bannen
- zo door laten gaan
- max 2 wedstrijden per week
- subforum voor voetbalgeouwehoer en weddenschappen
roept u maar. Moge duidelijk zijn, ik stem voor optie 1 omdat ik er he-le-maal niks mee heb.
chief108
21st January 2010, 12:52
ik heb er ook helemaal niets mee
maar sommigen blijkbaar wel
vind het nu wat over-the-top om eerlijk te zijn
dus 2 max pw vind ik wel een acceptabele oplossing
of iets anders waardoor de vechtsportbets wat beter te vinden zijn (bovenaan staan)
kan toch niet zijn dat zo'n inferieur spelletje het Echte Werk ondersneeuwt
Khalil
21st January 2010, 12:56
mee eens, 2x per week is mooi genoeg.
wel mag er een sub forum komen voor voetbal, lijkt me wel fijn om af en toe vreemd te gaan.
snip83
21st January 2010, 13:02
Ik zou graag een sub forum zien.
Denk dat andere het ook nog wel leuk zouden vinden aangezien er op het voetbal ook gebet werd
Tyler_Durden
21st January 2010, 13:02
Een subforum lijkt me wel ok. Maar dan ook niet voor alle wedstrijden, gewoon de traditionele top 3 en Twente. En de Champions League wedstrijden natuurlijk....
flip-mo
21st January 2010, 13:08
Als je voetbal wilt ga je maar naar een ander forum....
Voetbal moet dood
ataraxia
21st January 2010, 13:11
Ik zeg boeh tegen voetbal, maar om het dan gelijk dood te maken...
Zeg ook boeh tegen een subforum, daar zijn er al zoveel van.
Socra
21st January 2010, 13:16
Géén subforum!!!
chief108
21st January 2010, 13:22
Géén subforum!!!
agreed
FTW
21st January 2010, 13:48
Niet janken stelletje nep anarchisten... Ik heb nu alle potjes er in geknald om het wedden op gang te krijgen. We wilden toch van allerlei bets? F1 komt er nog aan en die gaan we ook doen. Schaatsen... Olympische spelen, etc..etc.... Ik wil gewoon van allerlei bets aanmaken. En als je alleen op vechtsport wil betten ga je toch lekker naar MiFi... :evil:
Dit was toch een lifestyle forum en geen only vechtsport forum...???
En fuck de grote 3... Nederland heeft sowieso een Mickey Mouse competitie...
Socra
21st January 2010, 13:59
Punniken is ook lifestyle.
I_LOVE_KNOCKOUTS
21st January 2010, 14:48
"subforum voor voetbalgeouwehoer en weddenschappen" leek mij wel een goed idee, maar aangezien we hier idd van allerlei weddenschappen wilden plaatsen is dat ook niet helemaal een oplossing.
Als we nou bij voetbal bets doen van:
- Ajax, PSV, Feyenoord sowieso
- de huidige nummers 1 t/m 3
- NAC (omdat FTW dan als bookie ook wat heeft om op te wedden :p)
- Champions League en bekervoetbal alleen op verzoek (is een topic voor, om aan te geven waar je op wil wedden)
of iets anders waardoor de vechtsportbets wat beter te vinden zijn (bovenaan staan)
Hier ben ik het wel grondig mee eens! Knokken moet wel bovenaan staan, maar aangezien FTW en ik (nog?) geen mod-powers hebben, kunnen wij dat niet fixen.
De voetbalbet-threads zou ik ook het liefst een paar dagen na elke wedstrijd gewoon deleten, dat ruimt een beetje op.
flip-mo
21st January 2010, 15:59
"subforum voor voetbalgeouwehoer en weddenschappen" leek mij wel een goed idee, maar aangezien we hier idd van allerlei weddenschappen wilden plaatsen is dat ook niet helemaal een oplossing.
Als we nou bij voetbal bets doen van:
- Ajax, PSV, Feyenoord sowieso
- de huidige nummers 1 t/m 3
- NAC (omdat FTW dan als bookie ook wat heeft om op te wedden :p)
- Champions League en bekervoetbal alleen op verzoek (is een topic voor, om aan te geven waar je op wil wedden)
Hier ben ik het wel grondig mee eens! Knokken moet wel bovenaan staan, maar aangezien FTW en ik (nog?) geen mod-powers hebben, kunnen wij dat niet fixen.
De voetbalbet-threads zou ik ook het liefst een paar dagen na elke wedstrijd gewoon deleten, dat ruimt een beetje op.
Modpowers zijn niet nodig, als er wat fout is druk je op de reportknop en word het aangepast voor je door 1 van de mods.
I_LOVE_KNOCKOUTS
21st January 2010, 16:13
De Grote Baas zou ons mod-powers geven voor het wedkantoor, zei hij. En dan nog, alsof ik mod-powers zou misbruiken, dus waarom je er bij moet vermelden dat het niet nodig is, is mij een raadsel. Zit je iets dwars?
flip-mo
21st January 2010, 16:17
De Grote Baas zou ons mod-powers geven voor het wedkantoor, zei hij. En dan nog, alsof ik mod-powers zou misbruiken, dus waarom je er bij moet vermelden dat het niet nodig is, is mij een raadsel. Zit je iets dwars?
omdat we al 18 moderators hebben misschien.... Ik zie nergens terugkomen dat ik denk dat je er misbruik van gaat maken en ik kom alleen met een oplossing hoe je bepaalde topics die neit goed zijn gegaan kan herstellen cq deleten, niet zulke snelle conclusies trekken mannetje...
aliendwurf
21st January 2010, 16:22
ik zeg subforum.....stelletje zeikwijven
I_LOVE_KNOCKOUTS
21st January 2010, 16:22
@ Flip: Niesoserieusouwe! ;)
18 moderators is idd al veel, maar voor FTW en mij zou het dan alleen voor dit gedeelte zijn. Het voordeel is dat we dan voetbal en andere niet-vechtsportbets erin kunnen houden, maar die kort na de wedstrijd weer kunnen deleten zodat het hier wat overzichtelijker wordt/blijft, snap ie?
Ik heb namelijk al een paar bets die verwijderd kunnen worden, en daar had ik ook om gevraagd maar dit gebeurde niet. Vandaar effe dat over eventuele mod-power (ook vroeg ik het aan Chief met het oog op eventuele interviews - heb wat lijnen uitgegooid -. Ik zie vaak later nog dingetjes die ik wil aanpassen en dan hoef ik jullie er niet steeds mee lastig te vallen).
flip-mo
21st January 2010, 16:24
18 moderators is idd al veel, maar voor FTW en mij zou het dan alleen voor dit gedeelte zijn. Het voordeel is dat we dan voetbal en andere niet-vechtsportbets erin kunnen houden, maar die kort na de wedstrijd weer kunnen deleten zodat het hier wat overzichtelijker wordt/blijft, snap ie?
Ik heb namelijk al een paar bets die verwijderd kunnen worden, en daar had ik ook om gevraagd maar dit gebeurde niet. Vandaar effe dat over eventuele mod-power.
dit is een goeie zin voor Die Ouwe!!!
ja ok... voor het wedgedeelte is het wel handig dan ja... is the Capo di Capi weer langzaam?
I_LOVE_KNOCKOUTS
21st January 2010, 16:31
Die zin kan dan mooi bij een over kwarks, want dat mis ik ook nog bij Die Ouwe.
Ja, Capo is vrij van z'n werk vandaag, dus hij post niet zoveel he ;)
blackadder
21st January 2010, 18:46
Als je voetbal wilt ga je maar naar een ander forum....
Voetbal moet dood
Helemaal mee eens.
flip-mo
21st January 2010, 19:19
Nou, zoals het er nu naar uitziet en zoals het in een democratische maatschappij hoort, zijn de meeste stemmen de doorslaggevende factor om een knoop door te hakken.
voetbal moet dus dood!
GEEN VOETBAL DUS
roy s
21st January 2010, 19:20
maximaal 2 wedstrijden per week..
edit: de voorbereidingen voor de opnames van niesoserieusouwe en kwarks zijn in volle gang
@flip: er moet wel de tijd zijn om te stemmen
flip-mo
21st January 2010, 19:23
in mijn wereld is geen tijd
roy s
21st January 2010, 19:24
lijkt me leuk om overal op te wedden
Kebal
21st January 2010, 19:29
mij niet, hebben we straks leden met een miljoen die hebben raakgewed welke auto voorop rijd in de f1 ofzo.
is vcash niet veel meer aan, moet toch nog een beetje competitie in zitten
en wat flip zegt
roy s
21st January 2010, 19:33
@flip: democratisch...
7 voor iets voetbal en 6 tegen,
dus iets voetbal:D
chief108
21st January 2010, 19:34
lijkt me leuk om overal op te wedden
juist dat was de opzet ook...
op alles en nog wat kunnen wedden
als je alleen serieus op vechtsport wilt wedden gan je maar accountje aanmaken bij mifi
maar ben ook zeker van mening dat het voetbalgehalte ver boven het acceptabele ligt
en aan democratie doe ik niet
democratie is de tyrranie van de domme meerderheid, de 'normale' mensen
democratie heeft ervoor gezorgd dat we nu een stelletje christenhonden als regering hebben
homey don't play that
voetbalbets moeten mogelijk zijn
maarmals ze geen mate weten te houden zal er bruut ingegrepen moeten worden vrees ik
ga geen regeltjes opstellen ook
regeltjes zijn voor domme mensen
dacht dat we dat niveau hier ontstegen waren
roy s
21st January 2010, 19:36
one legger..
Kebal
21st January 2010, 19:38
VOETBAL is de tyrranie van de domme meerderheid, de 'normale' mensen
en ik dacht dat we het voetbal ontstegen waren
thefxr
21st January 2010, 19:38
Ik heb namelijk al een paar bets die verwijderd kunnen worden, en daar had ik ook om gevraagd maar dit gebeurde niet. Vandaar effe dat over eventuele mod-power (ook vroeg ik het aan Chief met het oog op eventuele interviews - heb wat lijnen uitgegooid -. Ik zie vaak later nog dingetjes die ik wil aanpassen en dan hoef ik jullie er niet steeds mee lastig te vallen).
one leg
Flamingo
21st January 2010, 19:50
Oke, dus we doen het als volgt. Als ik een slechte bui heb, en er staat teveel voetbal naar mijn zin, flikker ik alles rücksichtslos weg. daar hadden we geen poll voor nodig, maar zo zijn jullie iig betrokken bij de beslissing.
roy s
21st January 2010, 19:52
Oke, dus we doen het als volgt. Als ik een slechte bui heb, en er staat teveel voetbal naar mijn zin, flikker ik alles rücksichtslos weg. daar hadden we geen poll voor nodig, maar zo zijn jullie iig betrokken bij de beslissing.
108 onelegger:laugh:
Socra
21st January 2010, 19:54
ga geen regeltjes opstellen ook
regeltjes zijn voor domme mensen
:laugh:
thefxr
21st January 2010, 20:09
juist dat was de opzet ook...
op alles en nog wat kunnen wedden
als je alleen serieus op vechtsport wilt wedden ga je maar accountje aanmaken bij mifi
:wtf::angry:, Wie komt er nu nog bij Mifi??? daar doen ze juist te weinig events!!
aliendwurf
21st January 2010, 21:05
flamingo the dick, hahaha
flip-mo
21st January 2010, 21:06
flamingo the fagdick
FTW
21st January 2010, 21:35
Pik er voortaan dan alleen de op papier leuke potjes uit. Zoals b.v Ajax vs AZ dit weekend. Nogmaals ik wilde het wedden op gang krijgen en wat meer content toevoegen... Als we allemaal zoals de SP doen ( wel zeuren maar zelf niks aandragen) gebeurd er hier ook geen kut.
aliendwurf
21st January 2010, 22:18
er schijnt een of andere zelfbenoemde plaag een probleem mee te hebben......ben ff d'r naam kwijt maat ze is roze en ze heb een gebleekte anus
chief108
21st January 2010, 22:28
Pik er voortaan dan alleen de op papier leuke potjes uit. Zoals b.v Ajax vs AZ dit weekend. Nogmaals ik wilde het wedden op gang krijgen en wat meer content toevoegen... Als we allemaal zoals de SP doen ( wel zeuren maar zelf niks aandragen) gebeurd er hier ook geen kut.
kwark
b.a::::
21st January 2010, 22:36
Regels op stellen in de anarchie is dan ook wel weer een vorm van rebelisme... of zo...
Ik weet het allemaal niet meer. Ben zo verward. Wie ben ik? En Waar?
Voetbal subforum is alleen maar leuk als er veel mensen van genieten en dat is dus niet zo. Op Mifi was ie ook dood dankzij een aantal personen. Hier zijn er niet zo veel vaste stadiongangers denk ik (alien, ftw, jeru en ik?) dus een subforum zou ook wel doods zijn hier. Dus als er opeens ergens een voetbal topic geopened word dan kan iedereen daar lekker gaan spammen en wij praten daar dan wel tussen door ;)
Maar wat weet ik? Weet niet eens waar i... ANARCHYYYYYYYYY!!! oh ja,
dat dus...
uuuuuuh....
Fuck it man, wedden op vrijestijl onderwater beffen met hindernissen... DAT WILLEN WE ZIEN!!!! MAKE IT HAPPEN!
21st January 2010, 22:39
Oh, als ik een serieus verzoek mag indienen :)
Super Bowl aub
Thank you, drive through.
FTW
21st January 2010, 23:01
Geen probleem ouwe. Maken we voor je. Moet alleen ff opzoeken over hoe en wat. Want sinds een bezoek aan de Admirals ben ik genezen. Mij te langdradig...
I_LOVE_KNOCKOUTS
21st January 2010, 23:20
edit: de voorbereidingen voor de opnames van niesoserieusouwe en kwarks zijn in volle gang
TOP!
maar ben ook zeker van mening dat het voetbalgehalte ver boven het acceptabele ligt
Zoals FTW zei, wilden we hier gewoon effe flink content en wedmogelijkheden creeren, maar het voetbal kan wel iets minder. Er komt binnenkort ook genoeg knokgebeuren aan. Na dit weekend (dan hebben we 't voetbal weer voor een speelronde gehad en dan kunnen na het settelen van de bets die topics misschien verwijderd worden) knal ik bv. Strikeforce erop.
Dan hebben we in korte tijd Muay Thai Mania, BOTE, Strikeforce, Beatdown, UFC zit er geloof ik nog aan te komen en in een ander topic stond nog een hele rits evenementen, maar die zou Jopie geloof ik eerst nog in de kalender knallen.
En wat ik vergeet aan vechtsport, kan altijd nog hier gemeld worden: http://www.chief108.com/showthread.php?t=3123
One leggertje.
Oh, als ik een serieus verzoek mag indienen :)
Super Bowl aub
Thank you, drive through.
Wanneer is dat? Is gelukkig wel een evenement waar genoeg odds van te vinden moeten zijn.
FTW
21st January 2010, 23:37
Over 17 dagen ILKO... ben al aan het zoeken :D
I_LOVE_KNOCKOUTS
21st January 2010, 23:42
Oke man, top!
roy s
21st January 2010, 23:55
Geen probleem ouwe. Maken we voor je. Moet alleen ff opzoeken over hoe en wat. Want sinds een bezoek aan de Admirals ben ik genezen. Mij te langdradig...
http://www.youtube.com/watch?v=15Qx8OiN_vU
flip-mo
21st January 2010, 23:59
superbowl????????WHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAH HAHAHAHAHA
volgens mij zijn er echt 8 man in NL die american football volgen en daar zijn jullie er 2 van dan...dus NOPE ...nog sneller als voetbal worden die weggekickt
22nd January 2010, 01:03
Onze superbowl parties zijn wel legendarisch... elk excuus voor een feestje is er één haha
Anyways,
jammer dat het one way or the highway is, maar goed, ik ben ook pro-communisme dus ik zal niet zeiken ;)
thefxr
22nd January 2010, 01:47
Wat is de superbowl? is dat een grote schaal met punch als je 30 jaar wordt?
FTW
22nd January 2010, 02:02
Onze superbowl parties zijn wel legendarisch... elk excuus voor een feestje is er één haha
Anyways,
jammer dat het one way or the highway is, maar goed, ik ben ook pro-communisme dus ik zal niet zeiken ;)
Communisme is voor slimme mensen...
chief108
22nd January 2010, 09:33
Fuck it man, wedden op vrijestijl onderwater beffen met hindernissen... DAT WILLEN WE ZIEN!!!! MAKE IT HAPPEN!
kijk....
eindelijk worden ze een beetje wakker en komen de betere ideeën :laugh:
22nd January 2010, 11:45
Ja kom op man. Open staan voor verandering en discussie. Dat was erlders toch het probleem?
VRIJESTIJL ONDERWATERBEFFEN MET HINDERNISSEN..... NUUUUUU!!!!! Ik ga ALL-IN!!!!
Mokie14
24th January 2010, 16:18
ik heb er ook helemaal niets mee
maar sommigen blijkbaar wel
vind het nu wat over-the-top om eerlijk te zijn
dus 2 max pw vind ik wel een acceptabele oplossing
Oneleggertje
het kunnen wedden op de top 4 van de competitie is net mooi
skel
24th January 2010, 16:36
kan ik ook mn mifi vcash overzetten naar hiero?
Flamingo
24th January 2010, 16:50
Als je het voor elkaar krijgt om daar voor eeuwig gebanned te worden wil ik er wel aan meewerken.
Socra
24th January 2010, 16:53
Ja. Dat kan. We hebben daar in overleg een regeling voor getroffen.
Je moet dan even een bewijsje laten zien van je reserves daar en tevens een kopie van de bevestiging van de opzegging van je account. Dan kan ik handmatig de boel overzetten.
Je kan veel zeggen over MiFi, maar niet dat ze niet sportief zijn in deze dingen!
roy s
24th January 2010, 19:41
hahahaha....
skel kwarks
I_LOVE_KNOCKOUTS
24th January 2010, 20:08
Ik heb een bewijs van ban, dus mag ik mijn 28 miljoen van Mifi ook hierheen overschrijven?
thefxr
24th January 2010, 20:57
Ik heb een bewijs van ban, dus mag ik mijn 28 miljoen van Mifi ook hierheen overschrijven?
tuurlijk:D
skel
24th January 2010, 21:11
hmmf bestaat daar dan geen knop voor?, het is toch allemaal internet, naja ik zal er nog wel even over nadenken, misschien kunnen jullie in de tussentijd navraag doen naar die knop...
roy s
24th January 2010, 21:19
stuur justinian anders een pm-tje...
skel
24th January 2010, 21:27
stuur justinian anders een pm-tje...
zit wat in het is meestal toch van-naar, niet naar-naar, mifi moet die knop hebben, hrmpf
roy s
24th January 2010, 21:29
zit wat in het is meestal toch van-naar, niet naar-naar, mifi moet die knop hebben, hrmpf
ik zou het niet pikken, je hebt er recht op...
thefxr
24th January 2010, 21:58
Ik heb pijn aan mijn knop, te hard aan gerukt!:bash:
snip83
1st February 2010, 15:12
Als je het voor elkaar krijgt om daar voor eeuwig gebanned te worden wil ik er wel aan meewerken.
haha ok dan
ik ben voor eeuwig gebanned:D
waar blijft mijn half miljoen
I_LOVE_KNOCKOUTS
1st February 2010, 15:17
Ik ben ook voor eeuwig gebanned, waar blijft mijn 28 miljoen? :p
snip83
2nd February 2010, 11:48
Ik ben ook voor eeuwig gebanned, waar blijft mijn 28 miljoen? :p
Jij moet opgepakt worden voor frauderen :D
I_LOVE_KNOCKOUTS
3rd February 2010, 01:23
Hehehe. Alles eerlijk bij elkaar gewed jongen!
vBulletin® v3.8.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.