sikkwittet
18th January 2010, 13:39
als bloed er uit spuit, dan denk ik. KUTTTTTT nou moet ik volgende week echt niet vergeten na de dokter te gaan.
nou heb ik natuurlijk vele grote/kleine blessures. (vooral door boze flipper:D)
maar al sinds 2 weken kon ik niet trap lopen. linker knie zo na de kut. kon wel trainen. geen last van. maar traplopen of lang lopen GING GEWOON NIET.echt bijna janken als een klein kindje.
nou ik kan ook al sinds kinds af aan niet fatsoenlijk maffen.
weten vele van jullie wel, dat ik vooral avonds op deze site leef en dan meuk post.
niet een probleem normaal
maar dit hele weekend nog niet geslapen. en is nu maandagmiddag net geworden en vind toch maar eens tijd worden weetje. maar niet eens moe
zal dadelijk wel crashen, en dan ooit wakker worden. ma goed
ik dus van ochtend lekker rennen om 8 uur.
schiet die pijn vol in mijn knie
en was lekker 2 km van huis
dus als een mongool met die poot dan gestrekt, dan weer vreemd gebogen na huis lopen. al die kut kinderen met de milf mama's mij vreemd aan kijken.
nou ik dacht, dokter is open. ff na inloop uurtje.
dus ik na binnen, vertel over knie.
nou heb iets aan meniscus.
oke kut.
nou zei, als ik hier toch ben. haal de slaappillen voor deze koning te voorschijn.
want ik heb echt al lang niet meer fatsoenlijk, en dus op tijd gemaft.
zij kijkt mij aan, andere blik dan die bitches mij normaal geven. zij was anders dan al die ander wijven. zij wilde niet alleen dat ik NU per direct mijn kleren uit trok. maar ze wilde ook nog eens praten met mij.
mijn gevoelens weten( dit wilde die andere ook altijd, maar eerst voor of na mijn clothes uit waren weetje). dus zij is speciaal man. fuck.
nou verder met verhaal
ik moest haar over mijn jeugd vertellen. waarom ik dacht dat ik niet sliep
wat ik voor werk deed. welke sport
ooh ja ze zag al op pc scherm wat ik deed.
had vechter er mee te maken
hoe erg haat ik mijn vader
ben ik bang om in slaap te vallen. ben ik ook aangevallen in mijn slaap???
waren mijn ouders arm toen ik nog thuis woonde
allemaal dat soort shit
ik kijk haar aan en denk. kutttttt, ik had die andere bjorn borgs moeten aantrekken. deze werken alleen bij naive tiepjes(want heeft leuke kleurtjes er op).
en kijk haar vaag aan.
zij mij nog vager. das normaal. mensen moeten aan mijn ik zijn flink wennen. ik eigenlijk ook nog steeds.
dus zij weet niet wat ze met mij aan moet
dus ze stelt voor bloedproeven en shit.
en ook eens bij een of andere kliniek eens langs te gaan. lekker praten met psychiater enzo. want als het niet lichamelijk was, dan was het wel iets geestelijk.
oke als jij het zegt.
ooh en meneer het is gratis
ik hoor een ding, meneer. en ik voel mij totaal afgewezen. meneer
shit die bitch heeft misbruik van mij genomen. ze wilde mijn lichaam gewoon zien, en niet verder misbruik van mij nemen. de bitch. gewoon na mij kijken. haar kicks krijgen. en dan lekker opeens professioneel doen, en zeggen meneer u kunt zich aankleden.
maar ik krijg haar wel.
ga volgende week langs, en zeg haar. denk dat mijn prostaat opzwelt
voel eens????
that will teach her.
sikk
OUT
nou heb ik natuurlijk vele grote/kleine blessures. (vooral door boze flipper:D)
maar al sinds 2 weken kon ik niet trap lopen. linker knie zo na de kut. kon wel trainen. geen last van. maar traplopen of lang lopen GING GEWOON NIET.echt bijna janken als een klein kindje.
nou ik kan ook al sinds kinds af aan niet fatsoenlijk maffen.
weten vele van jullie wel, dat ik vooral avonds op deze site leef en dan meuk post.
niet een probleem normaal
maar dit hele weekend nog niet geslapen. en is nu maandagmiddag net geworden en vind toch maar eens tijd worden weetje. maar niet eens moe
zal dadelijk wel crashen, en dan ooit wakker worden. ma goed
ik dus van ochtend lekker rennen om 8 uur.
schiet die pijn vol in mijn knie
en was lekker 2 km van huis
dus als een mongool met die poot dan gestrekt, dan weer vreemd gebogen na huis lopen. al die kut kinderen met de milf mama's mij vreemd aan kijken.
nou ik dacht, dokter is open. ff na inloop uurtje.
dus ik na binnen, vertel over knie.
nou heb iets aan meniscus.
oke kut.
nou zei, als ik hier toch ben. haal de slaappillen voor deze koning te voorschijn.
want ik heb echt al lang niet meer fatsoenlijk, en dus op tijd gemaft.
zij kijkt mij aan, andere blik dan die bitches mij normaal geven. zij was anders dan al die ander wijven. zij wilde niet alleen dat ik NU per direct mijn kleren uit trok. maar ze wilde ook nog eens praten met mij.
mijn gevoelens weten( dit wilde die andere ook altijd, maar eerst voor of na mijn clothes uit waren weetje). dus zij is speciaal man. fuck.
nou verder met verhaal
ik moest haar over mijn jeugd vertellen. waarom ik dacht dat ik niet sliep
wat ik voor werk deed. welke sport
ooh ja ze zag al op pc scherm wat ik deed.
had vechter er mee te maken
hoe erg haat ik mijn vader
ben ik bang om in slaap te vallen. ben ik ook aangevallen in mijn slaap???
waren mijn ouders arm toen ik nog thuis woonde
allemaal dat soort shit
ik kijk haar aan en denk. kutttttt, ik had die andere bjorn borgs moeten aantrekken. deze werken alleen bij naive tiepjes(want heeft leuke kleurtjes er op).
en kijk haar vaag aan.
zij mij nog vager. das normaal. mensen moeten aan mijn ik zijn flink wennen. ik eigenlijk ook nog steeds.
dus zij weet niet wat ze met mij aan moet
dus ze stelt voor bloedproeven en shit.
en ook eens bij een of andere kliniek eens langs te gaan. lekker praten met psychiater enzo. want als het niet lichamelijk was, dan was het wel iets geestelijk.
oke als jij het zegt.
ooh en meneer het is gratis
ik hoor een ding, meneer. en ik voel mij totaal afgewezen. meneer
shit die bitch heeft misbruik van mij genomen. ze wilde mijn lichaam gewoon zien, en niet verder misbruik van mij nemen. de bitch. gewoon na mij kijken. haar kicks krijgen. en dan lekker opeens professioneel doen, en zeggen meneer u kunt zich aankleden.
maar ik krijg haar wel.
ga volgende week langs, en zeg haar. denk dat mijn prostaat opzwelt
voel eens????
that will teach her.
sikk
OUT