PDA

View Full Version : Gebroken voet

d4nd3l10n
15th January 2010, 01:03
Goddamn..
Gisteren lekker een uurtje getraind en daarna nog ff een half uurtje sparren. Alles leuk en aardig totdat ik in de laatste drie minuten tegen een nieuwe gast kom te staan. Gaat allemaal goed, totdat ik een highkick maak (welke ik altijd inhoud en iets langzamer uitvoer) en hij blockt met een elleboog vast op m'n wreef. Doet pijn, is vervelend maar ala.

Was klaar met trainen en besluit nog ff 5 kilometer hard te lopen. Gaat moeilijk, voet doet raar en geeft een vage pijn af. Denk bij mezelf, niet zeiken, maar gewoon ff doorlopen, het is maar vijf kilometer.

Eind goed al goed. Tot ik thuis was en ff achter de comp zat. Toen ik op wou staan, zakte ik zo weer door m'n heen. Twee ibuprofen genomen en gaan slapen.
Totdat ik 's nachts wakker werd van een zeurderige pijn in mijn voet/wreef. Wou opstaan om wat te drinken te pakken en pleur zo op de grond neer. Naar de keuken gehinkeld, wat te drinken genomen en weer gaan slapen.
Vanochtend dezelfde kwalen.

Toch maar besloten om naar de dokter te gaan. En wat denk je. Fucking gebroken middenvoets beentje.

Yeah! Weer een tijd uit de roulatie.

Slaat nergens op dit verhaal en jullie hebben er niks aan maar moet gewoon ff m'n frustatie kwijt omdat ik juist het laatste halfjaar weer lekker fanatiek het kickboksen aan het trainen was.

:jason:

missj
15th January 2010, 01:11
Nou kan met je meeleven hoor.Is erg vervelend zoiets, net als je weer lekker bezig bent.
En vooral ook omdat het niet jouw fout is.{ook al is het jouw fout}de andere is de schuldige:D..

Zo heb ik eens door een sukkel ,die wat aan het grappen was, met een andere sukkel me teenpink gebroken.En ik moest wedstrijd doen ,en was er hard voor aan het trainen..tja dus niet he:evil:...
En dan komen ze ook nog vragen of alles goed is:finger:

Hij rende voor me en was met die maat aan het grappen ...tja kwam met zijn achterkant van voet vol tegen me kleine pinky aan..:w00t:

d4nd3l10n
15th January 2010, 01:29
me kleine pinky:w00t:

:laugh:

Ja echt irritant.. Afschieten!

Heb wel wat dingentjes die de pijn gelukkig erg verminderen en de beweging van m'n voet weer mogelijk maken.

Socra
15th January 2010, 09:40
Fuck! Balen man.

chief108
15th January 2010, 10:13
je wordt oud...

de rest van je leven zal zo zijn dude
van de ene blessure naar de andere

face it, accept it, fuck it...
will shit like this slow us down?

NEVER!!!

Kebal
15th January 2010, 11:21
jep klote

Donjopie
15th January 2010, 11:43
das balen gozer !
kwark dat je het de hele nacht hebt uit gehouden !

mn broer heeft ook eens een volle dag en nacht met een gebroken arm rondgelopen :D
totdat mn ouders toch maar naar het ziekenhuis met hem gingen........
En dag later liep ik er ook.....ook gebroken arm :D
ik was toen een jaar of 8, werd helemaal apart genomen door de arts....en kreeg een shitload aan vragen : is het leuk thuis, zijn je ouders lief, heb je geheimpjes, etc etc hahahahahaha
ze dachten dat het kindermishandeling was :D

Socra
15th January 2010, 12:02
ze dachten dat het kindermishandeling was :D

En?

flip-mo
15th January 2010, 12:03
Lol@don

flip-mo
15th January 2010, 12:04
Beterschap yara, kan jij mooi filmen en foto's maken de 13de hehehe

en missj; je kleine pinky, lievvvvvvv