View Full Version : gevalletje VIP woede...
chief108
30th October 2009, 00:03
oftewel:
hoe sloop je een hele zaal...
http://www.youtube.com/watch?v=Ala-rRmu9hU&feature=player_embedded
roy s
30th October 2009, 00:09
hahahahaha...
schandalig!!!
chief108
30th October 2009, 00:13
valt dat GGala gevechtje ineens zwaar tegen of niet Roy? :D
roy s
30th October 2009, 00:16
ja echt wel, had liever tussen deze shit gestaan hahahaha
Guess
30th October 2009, 00:46
Schietende boefjes op 0.59?
roy s
30th October 2009, 00:56
hahahaha
ik vind dat geveggie op 2:28 wel funny...
...niemand doet niks
d4nd3l10n
30th October 2009, 04:47
Was een reactie die ik op mifi wou posten (om maar ff een serieuze weg in te slaan)
om je evenement te financieren met alleen ring-seats, mag je wel de hoofdprijs voor een zetel vragen, als je een x aantal vip-tafels verkoopt, ben je niet afhankelijk van het aantal toeschouwers wat je evenement bezoekt! :fp:
Wanneer er goede sponsoren gezocht worden, er goede marketing is en wanneer er een beetje goede hype gecreëerd wordt moet dat toch ook lukken?
Bij het boksen lukt het, ufc lukt het, dream lukt het, strikeforce lukt, pride heeft het altijd gedaan en k-1 doet het na al die jaren nog steeds.. Hell, in het Zonnehuis kun je ook niet echt spreken van een vip terras en hebben die kleine gala's nou echt viptafels nodig? Come on!
En ja waarom niet de hoofdprijs vragen voor stoelen aan de ring? Over de hele wereld werkt het, waarom zou dat hier niet werken? We moeten een beetje af van die oude vechtsport cultuur in NL qua vip tafels.
We janken allemaal dat de sport mainstream moet worden, dat we volwassen zijn geworden, dat de media ons benadeeld en nog veel meer van dat soort bullshit, totdat we op ons eigen gala geld moeten verdienen en er weer net zo hard viptafels neerzetten, terwijl we weten dat 90% van de problemen op het vip terras gebeuren.
Maar owee als we berichten over het geflikker op het vip terras, want dat kan niet en heeft geen nut om te posten, te bepraten of te belichten. Gooi die tering viptafels er dan uit als je geen gezeik wilt!? Interessant doen doe je maar in de kroeg.
Een tijdje wat minder geld omdat het publiek moet wennen? So be it. Dan maar ff wennen, maar dan hebben we in ieder geval minder gezeik en komt niet de hele NL'se penoze op vechtsport gala's af. We doen het niet voor het geld, maar voor de liefde voor de sport toch? Toch?........................
chief108
30th October 2009, 08:32
al is het best vet om VIP te zitten op een gala
het enige probleem dat ik heb
is dat ik nooit lang stil kan zitten :p
lekker rondlopen en ouwehoeren met mensen
is veel leuker
Kebal
30th October 2009, 11:54
Schietende boefjes op 0.59?
jep, een iemand neergeschoten en 2 neergestoken
Kebal
30th October 2009, 11:58
We doen het niet voor het geld, maar voor de liefde voor de sport toch? Toch?........................
helaas is het idd weinig uit liefde, als je op bepaalde gala's om je heen kijkt, is een kwart uit de omgeving om het mee te maken, de helft is er voor een of andere vechter en maakt de rest geen fuck uit of zijn er puur voor de drank, blijft er nog wat over die inderdaad de moeite nemen om naar een gala te gaan voor het programma (en misschien drank dan), echte liefhebber is volgens mij een kleinere groep...
wil trouwens dit jaar nog even naar thailand vs NL, altijd van buiten het idee gehad dat daar meer liefhebbers zijn, ben benieuwd
Pipo de Cliniclown
1st November 2009, 14:39
Ach, SLAMM kent ook zo z'n mindere kanten (Surinaamse relnegers) maar er komen idd wel meer liefhebbers. Één ding moet je ook niet vergeten: hoe meer toeschouwers er komen, hoe groter de kans dat daar debielen/idioten/aso's bij zitten. Doe je bijna niks aan.
Derek Ogilvie
1st November 2009, 15:04
Ik zag niet veel negers / buitenlanders in het bovenstaand filmpje.. Waren meer gevalletjes Wesley's en Ricardo's..
Dierenamerbulance
1st November 2009, 16:00
was dit bij de laaste glorie??
roy s
1st November 2009, 16:33
was dit bij de laaste glorie??
ja, chief gooit die stoel 0:21:laugh:
vBulletin® v3.8.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.