PDA

View Full Version : LSD less dangerous than alcohol

chief108
29th October 2009, 23:27
"The Government’s chief drug adviser has suggested that Ecstasy, LSD and cannabis are less dangerous than both alcohol and cigarettes."
LSD less dangerous than alcohol, says government's drug adviser - Times Online (http://www.timesonline.co.uk/tol/news/uk/health/article6894710.ece)

gewoon maar legaliseren dus?

roy s
29th October 2009, 23:38
wel kut dat ik verslaafd ben aan alles wat daar staat....

maar ja, je moet niet alles geloven, wat de government zegt!

chief108
29th October 2009, 23:40
beter het zekere voor het onzekere nemen...
...en alles gebruiken

d4nd3l10n
30th October 2009, 00:42
Chief is right!

Vorige week vrijdag weer voor het eerst in 2jaar wat gehad.. Ben ook helemaal los gegaan op pillen, alcohol, een beetje coke en 2 pakjes marlboro. Kost wat, maar voor een feestje met zulke kutmuziek heb ik echt een topavond gehad :laugh:

chief108
30th October 2009, 00:44
compensatie kost een paar centen idd
wij hadden zo'n gala laatst

d4nd3l10n
30th October 2009, 01:03
LOL hahahhaa

roy s
30th October 2009, 01:12
ik had zo'n leven laatst...:laugh:

d4nd3l10n
30th October 2009, 01:24
Volgens mij kennen de meeste mensen die fase wel.. Was er net vanaf gestapt, maar vorige week ging ik mee met een paar verse papa's..........

chief108
30th October 2009, 08:52
voor Roy is het geen fase

it's a way of life :p

wilhelmus777
30th October 2009, 09:15
ik had zo'n leven laatst...:laugh:

hahahahahaha

reps

FOCUS
3rd November 2009, 15:00
aah, ik word helemaal nostalgisch hiero...mn mooiste avonturen waren toch altijd onder de invloed van LSD..
met weemoed denk ik terug aan de banaantjes, fietsen, knopen, draakjes, druides, ohmmetjes.. natuurlijk het liefst in combinatie met amfetamine..

:wierdo:

Derek Ogilvie
3rd November 2009, 15:07
Maareh, wie heeft er wel s LSD gedaan hier? Want ik ben er best voor in, maar ik hoor dat het moeilijk te krijgen is, en enorm sterk en heftig spul.. Dus nah, laat dan maar zitten.

wilhelmus777
3rd November 2009, 15:07
LSD lijkt me toch wel heftige shit
Een paddotripje (35 gram mexicaans vers) is wel erg leuk
hoe verhoudt LSD zich tot paddo's ?

wilhelmus777
3rd November 2009, 15:09
bij de wapwinkel kun je trouwens kweeksetjes peyote (mecaline) bestellen
schijnt ook heavy spul te zijn

chief108
3rd November 2009, 15:18
hahaha..
je nieuwe projectje Wihelmus?

Derek Ogilvie
3rd November 2009, 15:23
LSD lijkt me toch wel heftige shit
Een paddotripje (35 gram mexicaans vers) is wel erg leuk
hoe verhoudt LSD zich tot paddo's ?

Ik heb vaker paddo's gedaan, heerlijke high en geen kater.. Je moet alleen wel wachten tot het uitgewerkt is voordat je gaat (proberen te) slapen.. Superwazig..

Maareh, mij is verteld dat paddo's dus peanuts zijn vergeleken met LSD. Vandaar mijn twijfel, want ik vond paddo's toch redelijk geestverruimend.

wilhelmus777
3rd November 2009, 15:33
ja precies die paddo'szijn eigenlijk precies goed...
vooral hier in de drentse wouden kun je daar lekker op trippen
de perfecte setting

Derek Ogilvie
3rd November 2009, 15:45
Dan kun je heerlijk chillen ja, een rustige omgeving is ook zeker wel een vereiste..

Ben er 1 keertje mee over de Tilburgse kermis gelopen... Dacht dat ik gek werd, dat was niet leuk.

wilhelmus777
3rd November 2009, 16:05
Ben er 1 keertje mee over de Tilburgse kermis gelopen... Dacht dat ik gek werd, ...

en dat is ook gebeurd...

mr.rosso
3rd November 2009, 16:10
LOL... ik heb wel paddo's gedaan. Gingen we midden in de nacht naar bos van Schoorl en 's ochtends als je bijkwam was je iedereen kwijt en had je bijna 20 km gelopen. Vage shit.
Hier staan ook leuke combo's tussen. Sommige mensen zijn wel heel erg aan het experimenteren..

http://www.drugsforum.nl/index.php?sid=8ea57b6c5569c12bca0aa71dd603bd22

chief108
3rd November 2009, 16:12
ik zie Willem nog zo relaxed chillen in het bos bij een meertje :p

Unkotare
3rd November 2009, 16:14
I wonder if the druggies ever put as much effort into anything as they do bitching about drug laws?

Derek Ogilvie
3rd November 2009, 16:39
the I if druggies wonder ever as put much bitching into anything they effort as laws do about drug ?

Que.

FOCUS
4th November 2009, 12:03
LSD lijkt net zoveel op paddos als Imca Marina op Beyonce.
Ze hebben allebei een dikke kont, maar daar is dan ook alles mee gezegd.

een beetje ellesdeetrip duurt toch al gauw een uurtje of 10, is veeeele malen heftiger en ik denk niet dat er paddestoelen zijn die zich kunnen meten met LSD..
alhoewel je, als je van die grote, verse mexicaanse op de kop kan tikken, met veel blauw dooraderde strepen in de stam, je ook wel aardig de weg kwijt kan raken...
Maar dan nog, een goede LSD trip is uniek... je ziet geluiden, de tijd gaat achteruit, mensen praten achterstevoren, de wereld ademt, de straat golft onder je door, continu lichtflitsen in de lucht, bomen gaan aan de wandel, die joint in je handen is zo groot als de euromast en die metro heeft opeens wel duizenden deuren en als je in de spiegel kijkt dan zie je jezelf wel miljoenen keren, elk in een andere dimensie en je hoofd vervormt en je wordt een duivel en dan beest en dan...etc etc...

jaja, those were the days!

chief108
4th November 2009, 13:00
kan me nog wel een paddo avondje herinneren dat wel redelijk in de buurt kwam van bovenstaande beschrijving

pest met die shit is dat je er niet zomaar uit kan stappen
als het echt hard gaat in je kop en je kan het allemaal ff niet meer aan, dan gaat het des te harder gewoon door

lijkt me niet iets voor iemand die wel eens last heeft van paniekaanvallen iig (!!!)

mr.rosso
4th November 2009, 13:07
Dat is het probleem idd. Ik had er geen moeite mee, een van de eerste keren zaten we te gamen en hadden we dus paddo's gehaald en toen opeens zaten we allemaal midden in Mortal Combat. De aangestoken wierrook werden draken etc etc.. Vage shit.
Later dus de deur uitgegaan en met een maat van me werd het helemaal niets, die ging midden op de provinciale weg liggen. Was niet echt een succes verhaal bij hem, gelukkig is hij niet dood gereden..

Ik heb wel regelmatig gehad, met pillen dan, dat je bij een behoorlijke dosis echt zwaaar de weg kwijt bent. Achteraf vraag je je af waar je mee bezig was maar op dat moment vond je het zwaar te gek.

Derek Ogilvie
4th November 2009, 13:20
lijkt me niet iets voor iemand die wel eens last heeft van paniekaanvallen iig (!!!)

De reden dat ik het nu niet meer zo snel zou doen.. Mijn laatste keer was bijna mis, maar 'bijna mis' was al genoeg om er even mee te kappen. Vreselijk gevoel is dat, paniek paniek paniek.

wilhelmus777
4th November 2009, 14:04
met die laatste keer paddo's leek een minuut een uur te duren, was m'n mobieltje samengesmolten met m'n hand, zag ik gras "leven", idd ook die lichtflitsen waar je je af en toe rot van schrikt, zo ook van plotselinge geluiden, ervoer ik een soort van veilig gebiedje en alles wat daarbuiten was, was niet goed. zag ook duidelijk dominantie van het ene grassprietje over de ander. de lucht bestond uit aaneen geschakelde zeepbellen en als ik daar een tijdje naar keek, zag ik de meest ingewikkelde patronen verschijnen. een soort tattoo's ook...

lichamelijk slap en trillerig

mr.rosso
4th November 2009, 14:29
klinkt als iets wat voor herhaling vatbaar is...

wilhelmus777
4th November 2009, 14:35
ja zeer zeker wel
binnenkort maar ff weer zo'n kweeksetje bestellen

chief108
4th November 2009, 14:56
hahaha...
dat was voorspelbaar :p

roy s
4th November 2009, 18:57
Ik heb het licht achter de schawuw gezien, de wind gezien, bomen als mensen, mensen als houten beeldwerken, druides, mensen als glimmende reptielen, amsterdam als in 1700,
taxichauffeur als mijn schoolvriend van twintig jaar terug, sigaretten automaten als UFO's.....
hahahaha heb me de pleuris gelachen met paddo's

Mokie14
4th November 2009, 19:10
geen idee wat LSD met je doet
wat ik wel weet is dat ik als ik lam ben soms denk dat ik dood ga
en als ik wakker wordt denk ik dat ik dood ben!!
altans zo ruik ik dan

chief108
7th January 2011, 11:45
Bump. Vanwege vermakelijkheid.