PDA

View Full Version : IT'S SHOWTIME ArenA: Afscheidspartij legende Rayen Simson

IT'S SHOWTIME
29th October 2009, 15:32
AFSCHEIDSWEDSTRIJD LEGENDE RAYEN SIMSON IN DE AMSTERDAM ARENA

Een van de allergrootste kickboxers ter wereld allertijden, Rayen Simson, vecht op 29 mei 2010 in de Amsterdam ArenA de allerlaatste partij uit zijn carrière. Rayen heeft als laatste tegenstander niet de allermakkelijkste uitgezocht, want hij gaat het opnemen tegen de in topvorm verkerende Khalid Bourdif.

Rayen Simson is niet alleen in de ring, maar zeer zeker ook buiten de ring, een boegbeeld voor onze sport. Rayen heeft voor zijn laatste wedstrijd gekozen voor de Amsterdam ArenA, omdat hij voor IT'S SHOWTIME in zijn allerbeste dagen de meest sensationele partijen heeft gevochten en uiteraard omdat deze locatie prachtig is. Vele liefhebbers, uit binnen- en buitenland, kunnen dus nog eenmaal deze wereldtopper in levenden lijve, in een wedstrijd op het allerhoogste niveau, meemaken.

Tevens zal Mourad Bouzidi, die afgelopen jaar in de Amsterdam ArenA Errol Zimmerman versloeg, het opnemen tegen 'Braddock' Silva die op zijn beurt weer twee weken geleden Stefan Leko KO sloeg. Dit gevecht tussen deze twee vechters van de nieuwe topgeneratie zal het nodige vuurwerk opleveren.

De matchmaking van 29 mei in de Amsterdam ArenA tot nu toe:

Badr Hari vs nog niet bekend

Melvin Manhoef vs Tyrone Spong
(IT'S SHOWTIME-wereldtitel 95 kg max)

Buakaw Por Pramuk vs Chahid Oulad El Hadj

Artur Khysenko vs Murat Direkçi

Andy Souwer vs Pajonsuk

Gago Drago vs Leroy Kaestner

William Diender vs Dzhabar Askerov

Daniel Ghita vs Hesdy Gerges

Rayen Simson vs Khalid Bourdif
(afscheidswedstrijd Rayen Simson)

Mourad Bouzidi vs 'Braddock' Silva

Kaartverkoop start 1 december.
Voor het laatste nieuws www.fight.nl

Tyler_Durden
29th October 2009, 15:42
Wilde het net posten ;)

Had ik toch gelijk wat betreft Bouzidi vs Silva en Gerges vs Ghita!

Leuk om Bourdiff in de ArenA te zien!

I_LOVE_KNOCKOUTS
29th October 2009, 15:48
Je had idd gelijk haha! Je wensen werden verhoord ;)

chief108
29th October 2009, 15:49
goed bezig daar bij It's Showtime...

I_LOVE_KNOCKOUTS
29th October 2009, 15:51
Kwarks voor die matchmaking! Begin er toch bijna van te balen dat ik daar moet werken. Ik wil eigenlijk elke partij zien! Paar jaar geleden had ik nog zoiets van "Oh, die eerste partijtjes kan ik wel missen" maar nu wil ik alles zien!

Donjopie
29th October 2009, 15:52
tering man, word echt een tof gala !

Socra
29th October 2009, 15:53
Enorm vet!

(ook al betreft het een sport die inferieur is aan MMA :whistling:)

FTW
29th October 2009, 16:02
Afscheid nemen op It's Showtime is voor Legendes. Ivan Hyppolite, Rob Kaman, Ramon Dekkers en Dick Vrij gingen hem al voor. Siert hem dat hij net als Kaman met Iggy in Bourdiff geen koekkie heeft gezocht.

chief108
29th October 2009, 16:25
tja...
zit er vast niet in dat er nog een paar goede MMA partijen komen?

Afscheid nemen op It's Showtime is voor Legendes. Ivan Hyppolite, Rob Kaman, Ramon Dekkers en Dick Vrij gingen hem al voor. Siert hem dat hij net als Kaman met Iggy in Bourdiff geen koekkie heeft gezocht.
FTW = correct

mr.rosso
29th October 2009, 16:56
Enorm vet!

Freefighten is voor afgekeurde kickboksers!

ontopic: Wat een dikke line-up zeg..goeiedag!

Kebal
29th October 2009, 17:25
netjes dat ie bourdiff als tegenstander heeft, reken erop dat het een mooie pot wordt

roy s
29th October 2009, 19:39
Mooie afscheidspot zou Rayen Simson vs Joeri Mes zijn...

een soort dubbel afscheid

Tyler_Durden
29th October 2009, 19:44

x2!

Vindt het raar dat er nog niemand over Joeri is begonnen. Als er iemand ook nog een waardig afscheid verdient is hij het wel. En anders geen afscheidspartij maar gewoon een gevecht, want volgens mij is die jongen te vroeg gestopt.

Kom op Joeri, make us proud, al is het nog maar voor 1x!!!!

d4nd3l10n
29th October 2009, 20:02
Oke voor het eerst heeft een organisatie me overtuigd om een kaartje te kopen voor een puur thai/kickboks evenement...

FTW
29th October 2009, 22:00
x2!

Vindt het raar dat er nog niemand over Joeri is begonnen. Als er iemand ook nog een waardig afscheid verdient is hij het wel. En anders geen afscheidspartij maar gewoon een gevecht, want volgens mij is die jongen te vroeg gestopt.

Kom op Joeri, make us proud, al is het nog maar voor 1x!!!!

Ook ik zou graag zien dat alles uit de kast word getrokken om Joeri er van te overtuigen terug te keren in die ring, het liefst meer dan 1 keer nog maar als hij zelf echt niet wil houd het op. Die man is de eerste It's Showtime contract vechter ooit en mede dankzij zijn prestaties in de ring is Mike's gym wat het nu is. Hij verdient gewoon het allermooiste afscheid wat ze in de ArenA ooit kunnen geven. Alleen denk ik dat hij zelf wars is van dat soort aandacht.

I_LOVE_KNOCKOUTS
29th October 2009, 22:08
tja...
zit er vast niet in dat er nog een paar goede MMA partijen komen?

Ik heb Simon al een paar keer daar om gevraagd. Er is 1 partij die ik heel hoog op m'n verlanglijstje heb staan, en dat is een partij die ook het 'ArenA-publiek' wel kan waarderen denk ik. 2 knokkers tegen elkaar, die er een slugfest van maken. Simon staat zeker niet onwelwillend tegenover die partij, maar er zijn nog wat andere factoren die meespelen. Hopelijk wordt dat opgelost.
29 mei is nog ver weg, dus ik gebruik die tijd nog wel om Simon af en toe nog ff lastig te vallen over die partij. Pas als ie doorgaat, zeg ik welke het is. En nee, het is niet Alistair vs Gilbert waar ik op doel, al wil ik die partij natuurlijk ook nog steeds erg graag zien.

Ja en nee. Ik gun Joerie uiteraard een prachtig afscheid in de ArenA, want dat verdient ie dubbel en dwars, maar liever niet tegen Rayen, want ze hebben al 3x tegen elkaar gestaan. Joerie liever tegen iemand anders, maar ik heb zo gauw ff geen naam paraat.

roy s
29th October 2009, 22:08
Ook ik zou graag zien dat alles uit de kast word getrokken om Joeri er van te overtuigen terug te keren in die ring, het liefst meer dan 1 keer nog maar als hij zelf echt niet wil houd het op. Die man is de eerste It's Showtime contract vechter ooit en mede dankzij zijn prestaties in de ring is Mike's gym wat het nu is. Hij verdient gewoon het allermooiste afscheid wat ze in de ArenA ooit kunnen geven. Alleen denk ik dat hij zelf wars is van dat soort aandacht.

Krijg kippevel als ik dit lees! En zo is het ook....
Joerie is wars van dat soort aandacht. Maar ik denk als je hem in zijn hart kijkt....???

...mooi mens

Tyler_Durden
29th October 2009, 22:37
Absoluut een mooi mens! En ook wars van al die dingen. Maar hij heeft voor mijn gevoel nog te veel plezier in het spelletje. Daar moet hij iets mee doen. Kijk, als je nou alles begon te verliezen en niet meer mee kon met de huidige top en je een karikatuur van je zelf werd, dan snap ik het als je stopt. Maar Joerie was niet zo, hij was nog scherp, sterk enz enz

Roy, lul die jongen om! Als iemand het kan, ben jij het wel ;)

roy s
29th October 2009, 22:45
Absoluut een mooi mens! En ook wars van al die dingen. Maar hij heeft voor mijn gevoel nog te veel plezier in het spelletje. Daar moet hij iets mee doen. Kijk, als je nou alles begon te verliezen en niet meer mee kon met de huidige top en je een karikatuur van je zelf werd, dan snap ik het als je stopt. Maar Joerie was niet zo, hij was nog scherp, sterk enz enz

Roy, lul die jongen om! Als iemand het kan, ben jij het wel ;)

Om eerlijk te zijn ben ik daar al een week of drie mee bezig. Maar ik weet dat hij zijn "rust" moment nodig heeft, even geen wedstrijden, even geen spanning. Ik merk dat hij nu heel relaxed is en heel ontspannen. Hij geniet, ook van zijn studie. So, let it be!

...stiekem hoop ik dat hij na een periode zelf de kriebels krijgt en terug komt als "de echte shark", die iedereen vermorzelt!

Tyler_Durden
29th October 2009, 22:49
Een rust moment is geen probleem. Als je maar zorgt dat hij begin februari weer wat harder gaat trainen en wat op zijn gewicht let. Kan hij zich mooi 3 maanden de pleuris trainen om er weer zo'n ouderwetse KO à la Ngimbi er uit kan gooien!!!!

Donjopie
29th October 2009, 22:52
tis nog lang tot de arena............wie weet

FTW
29th October 2009, 23:25
Zou hem best wel weer op 76,5 willen zien knallen puur omdat ik het gevoel heb dat hij dat gewicht beter "draagt" dan -70. Ik heb van elke pot genoten die hij vocht destijds op dat gewicht in de Superleague (behalve die tegen Shakuta dan). Maar das allemaal liefhebbers praat van me. Roy geeft al aan wat ik dacht over Joerie op dit moment. Laat hem lekker z'n ding doen. Kan me er wel wat bij indenken dat hij even wil leven.

d4nd3l10n
30th October 2009, 00:31
Wat studeert Joerie nu eigenlijk? Werkt hij er nog bij of is het gewoon weer fulltime school?

I_LOVE_KNOCKOUTS
6th November 2009, 01:39
Pssst, exclusief scoopje voor FightClub108:
29 mei ArenA, It's Showtime-wereldtitel 65 max: Orono vor Petchpoon vs Atty Gol.

Jullie hebben 't niet van mij ;)

FTW
6th November 2009, 07:25
29 mei ArenA, It's Showtime-wereldtitel 65 max: Orono vor Petchpoon vs Atty Gol.

Thnx ouwe! Word een hele atractieve denk ik !!!

Donjopie
6th November 2009, 08:39

Thanks !
:thup::thup::thup:

chief108
6th November 2009, 10:22
LOL...

thnx ILKO's!