View Full Version : Fightclub108 - Mixfight.nl
mr.rosso
28th October 2009, 17:24
Hallo allemaal!
Goed.. we zijn dus nu met ca 40 leden. Deze leden waren de hardcore posters op Mifi. De hardekern bevind zich hier maar nu? Hoe gaan we groeien en waar gaan we naartoe?
Wat zou in jullie optiek het leden aantal kunnen zijn waar we over een jaar op kunnen uitkomen en hoe zouden we daar kunnen belanden.
mr.rosso
29th October 2009, 16:43
Zoals eerder geschreven, waar gaan we heen en wat gaan we doen?
Het is nu een kleine 2 weken dat dit forum de wereld in geslingerd is en de ledenaantallen nemen met flink toe, sterker nog; Chief had gekeken wat de postrate was op Mixfight, KB en FT en daar zitten we op een gelijk niveau mee! Opzich logisch als je de hardcore-posters meeneemt bij Mixfight vandaan maar super om te zien dat iedereen zich vermaakt in onze nieuwe digitale speeltuin.
Sommige van de leden die hier zitten posten nog steeds op Mixfight en sommige van de leden zitten niet meer bij Mixfight. Het is natuurlijk geen probleem als je zowel hier als op mifi post maar ik denk dat we allemaal wel een persoon kunnen bedenken waar dit een wat groter probleem voor zal zijn en dat is Chief..
Het ligt natuurlijk voor de hand dat ze niet bepaald happy campers zijn als men bij Mixfight erachter komt dat de daling in de postrate een gevolg is van het oprichten van Figtclub 108.
Om een lading gezeik voor de zijn zal Chief daarom morgen zijn eigen afscheid aankondigen bij Mixfight.nl. Op dit forum zal een link naar de desbetreffende thread gepost worden zodat iedereen mee kan genieten.
Ik wil jullie nog wel even vragen dit stil te houden en Chief de eer te geven zelf zijn afscheid aan te kondigen.
Tezamen met het afscheid van Chief bij Mixfight zal Fightclub108 openbaar worden. De leden aantallen zullen toenemen en naast het gekloot en getroll(waar we overigens erg goed in zijn) zullen we ook dit forum verder proberen uit te breiden. Er lopen ideeen om er in de toekomst een portal aan te knopen en hierover te spreken met enkele prominenten uit te vechtsportwereld. Dit staat overigens los van het forum; het idee hier is om EPIC LULZ en vechtsport te combineren in een soort van 50/50 verhouding (die nu af en toe een beetje zoek is, maar hey; we zijn nog aan het opstarten ;))
Wat betreft de openbaring die morgen zal plaats vinden was het ook zaak dat er nog een laatste hand gelegd zou worden aan de layout.
De achtergrond is al aangepast en wordt nu nog verder gepimpt en vol trots mag ik jullie nu ook ons nieuwe officieele Fightclub108 logo presenteren:
http://img251.imageshack.us/img251/9282/logomz.jpg
chief108
29th October 2009, 16:46
pffffff
wat officieel allemaal voor een stelletje anarchisten :p
roy s
29th October 2009, 19:45
gestruktureerde anarchie...
..zoiets als georganiseerde misdaad!
moet kunnen in deze tijd
mr.rosso
30th October 2009, 09:35
anders wordt het ook weer zo'n zooitje :brow:
aliendwurf
30th October 2009, 13:34
anders wordt het ook weer zo'n zooitje :brow:
anders gooien we hem toch gewoon op slot.
mr.rosso
30th October 2009, 14:41
het moet ook kunnen zonder bannen en slotjes ;)
chief108
30th October 2009, 14:47
tuurlijk moet dat lukken...
...we zijn toch geen mietjes
mr.rosso
30th October 2009, 16:43
bannen en slotjes is voor mifi ;)
aliendwurf
30th October 2009, 16:45
idd, /thread
thefxr
31st October 2009, 00:36
Gelukkig dat jullie een eigen Forum hebben gestart, het was best saai op MF de afgelopen tijd.:thup:
Donjopie
31st October 2009, 00:41
het was best saai op MF de afgelopen tijd.:thup:
omdat we allemaal hier zitten :D:D
chief108
31st October 2009, 01:13
LOL...
ben blij dat die fase voorbij is
er valt nog een boel te doen
but shit's only getting better from here
Donjopie
31st October 2009, 01:15
LOL...
ben blij dat die fase voorbij is
er valt nog een boel te doen
but shit's only getting better from here
echt wel !
gaat nog veel mooier worden gozer ! :thup:
chief108
31st October 2009, 01:22
but for now:
party on!!!! :beerchug:
mr.rosso
31st October 2009, 01:36
http://2.bp.blogspot.com/_6wJETQ2_P-Q/R28g7rV-10I/AAAAAAAAAEE/X7BD4xA8pMs/s400/party_hard_elvis_henry.gif
thefxr
31st October 2009, 01:40
omdat we allemaal hier zitten :D:D
ik, nu ook:thup:
sikkwittet
31st October 2009, 01:56
goedzo man, goedzo man
mr.rosso
1st November 2009, 14:18
Ik zie op Mixfight trouwens reacties van mensen die pissig zijn omdat er zogenaamd leden van Mixfight naar Fightclub108 gelokt zouden worden.
Totaal gelul natuurlijk!:slap:
Natuurlijk proberen we dit forum bij zoveel mogelijk mensen onder de aandacht te brengen maar dat betekend niet dat we 1 op 1 aan het concurreren zijn met Mixfight en leden proberen weg te lokken! Als ik die spastische reacties van oa Hammerkick en Remco Pardoel op Mixfight zie, dan lijkt het erop dat sommige mensen het weer allemaal veel te serieus nemen :Loser:, dus even voor de goede orde: Dit is geen bedrijf, er wordt hier geen geld mee verdient en mensen hebben de totale vrijheid om hier én bij Mixfight lid te zijn. Zo simpel is het. Wil je hier posten, post je hier. Wil je het niet? GFTO. Simpel as that!
Iedereen heeft die vrijheid, sterker nog veel van de moderators hier zijn hardcore Mixfight leden. Sommige ook niet meer en bij vele is de historie daarachter bekend. Maar goed, dat geld zeker niet voor iedereen!
Het idee achter Fightclub108 is het opzetten van een alternatieve tijdbesteding, waar vechtsport en lifestyle gecombineerd wordt. Dat we nog een beetje opzoek zijn naar de balans daarin moge duidelijk zijn maar ook dat komt goed. Als er tips of ideeën zijn kan dat aangegeven worden en kunnen we kijken of we dat mee kunnen nemen in het verhaal.
Waar zijn we allemaal mee bezig?
We zijn nog druk bezig met onderzoeken wat voor andere plannen we kunnen ontplooien; Er wordt gesproken over een portal, een webshop en merchandise. Who knows, time will tell! Het idee is nu gewoon om er een leuke tijd van te maken en het forum zo veel mogelijk up and running te krijgen.
Het idee voor de webshop is overigens niet om het zelf te doen maar om het uit te besteden aan mensen die daar beter in zijn. Nogmaals, het gaat niet om geld te verdienen maar om gewoon een leuk en goed draaiend concept te hebben!
Sowieso gaan we over 3 weken richting Belfast om een Cagefighting toernooi bij te wonen. Enkele bekende vechters van Mike Gym zullen aan het toernooi meedoen en Fightclub108 zal er uitgebreid verslag van doen; zowel van de voorbereidingen van de vechters, de partijen en natuurlijk de afterparty... Uiteraard met foto’s. Maar let op.. ze kunnen wel eens NSFW zijn.:cool:
roy s
1st November 2009, 14:31
duidelijk mr rosso....
wilhelmus777
1st November 2009, 14:36
@donjopie je kan ook physically delete post doen...
i
Donjopie
1st November 2009, 14:40
ach ...ik hou van pagina vulling :)
Dierenamerbulance
1st November 2009, 15:26
ach ja.. waarom denk je dat ik mezelf heb uit laten schrijven bij mifi..
ik snap het probleem niet zo..
mr.rosso
1st November 2009, 17:52
we hoeven niet te bashen en kunnen prima naast elkaar leven, dat was ook de strekking van mijn bericht.
flip-mo
1st November 2009, 19:11
Rocket post hier toch ook... dus dta bashen valt wel mee..
Donjopie
1st November 2009, 19:14
ja vind ik ook, hij is nog relax ook hier.
op ft hadden we het ook over fc108.
er is geen vete tussen fc108 en ft, anders vraag hij ook niet om een banner
en mifi.........
FUCK THEM
roy s
1st November 2009, 19:42
mifi mag hier toch ook een banner plaatsen als zij dat willen. iedereen mag hier een banner plaatsen. zelfs michael Jackson
Donjopie
1st November 2009, 19:53
Michael heeft laten weten geen banner te willen.
hij had liever een aapje.
Eelco
13th November 2009, 12:49
Waar kan ik die link vinden van Chief's afscheidspost op MiFi?
chief108
13th November 2009, 12:56
Waar kan ik die link vinden van Chief's afscheidspost op MiFi?
dat wordt moeilijk...
volgens mij hebben ze die thread samengevoegd met aftel thread van ILKO's
normaal gesproken had ik hem in 2 tellen voor je gevonden
maar ik kan niet zoeken op Mifi...
Socra
13th November 2009, 13:02
dat wordt moeilijk...
Samengevoegd en daarna verwijderd, meen ik.
Eelco
13th November 2009, 13:19
Ok, jammer. :whistling:
Richelieu
13th November 2009, 13:29
dat wordt moeilijk...
In het kader van de digitale forum/vechtsporthistorie is het misschien wel relevant voor deze community, de onderstaande posting was toch het begin;
ik wil jullie, allemaal en uit de grond van mijn hart. bedanken voor de fijne jaren hier op Mixfight.nl
we hebben enorm veel gelachen samen en vele nachten samen gespannen naar de UFC shows gekeken, elkaar gesproken op gala's etc. etc.
het was me een waar genoegen om het forum voor jullie te onderhouden, jullie goede ideeën voor aanpassingen en verbeteringen proberen te verwezenlijken en natuurlijk, jullie te vermaken met mijn posts,maar de laatste tijd (maanden eigenlijk al) waren er steeds meer wrijvingen ontstaan tussen de Heren Eigenaren en mij en dat door de leegloop van de echte harde kern van mensen, de mensen die het echte hart van mixfight waren, ben ik aan het denken geslagen over wat ik nou eigenlijk nog wou met Mixfight en na wat gesprekjes met mensen heb ik de kans gekregen om een eigen forum op te richten daar hebben we nu, 8 dagen nadat ik begonnen ben met de installatie, al een gezellige, enthousiaste groep die ouderwets leuk posten maar de kleine groep is deze week ook wel heel erg snel gegroeid zo snel dat ik geen tijd overhou om mijn plichten op mixfight nog te vervullen.
vandaar dat ik de Eigenaren vraag om me hierbij uit te schrijven als moderator, tuurlijk zal ik te pas (en te onpas... ) wel te vinden zijn op mixfight
ik zeg: keep it real en kom eens kijken op www.chief108.com
je zult er veel bekenden aantreffen
Viva La Resistance!!!
Viva La FightClub108!!!
http://www.chief108.com/milon-4/FightClub108_MMA.gif
Alstu..
Eelco
13th November 2009, 13:55
Thanks Harmen!!
chief108
13th November 2009, 14:00
kwark voor Harmen
Richelieu
13th November 2009, 14:04
kwark voor Harmen
Geef mij maar een baco'tje :beerchug:
chief108
13th November 2009, 14:26
http://www.restauraceuvejvodu.cz/images/koktejly/bacardi-coke.jpg
chief108
13th November 2009, 14:26
u vraagt, wij serveren
zijn echt de lulligsten niet bij FC108 ;)
Mr.Ztreetfighter
26th November 2009, 22:08
Ik post hier niet vrijwillig. Ik word gechanteerd door Chief..
Waar chanteer je JK mee Chief? ..... toch niet met een pak slaag hoop ik ;-)
chief108
26th November 2009, 22:43
:brow:
Paganstars
27th November 2009, 02:03
dude... wtf???
chief108
27th November 2009, 09:40
wat????
Bertje
9th December 2009, 00:35
Hey!
What's up?
sikkwittet
9th December 2009, 01:05
bert voor de epische posten hier
Ghost
17th January 2010, 16:09
Waar zijn we allemaal mee bezig?
We zijn nog druk bezig met onderzoeken wat voor andere plannen we kunnen ontplooien; Er wordt gesproken over een portal, een webshop en merchandise. Who knows, time will tell! Het idee is nu gewoon om er een leuke tijd van te maken en het forum zo veel mogelijk up and running te krijgen.
Het idee voor de webshop is overigens niet om het zelf te doen maar om het uit te besteden aan mensen die daar beter in zijn. Nogmaals, het gaat niet om geld te verdienen maar om gewoon een leuk en goed draaiend concept te hebben!
Sowieso gaan we over 3 weken richting Belfast om een Cagefighting toernooi bij te wonen. Enkele bekende vechters van Mike Gym zullen aan het toernooi meedoen en Fightclub108 zal er uitgebreid verslag van doen; zowel van de voorbereidingen van de vechters, de partijen en natuurlijk de afterparty... Uiteraard met foto’s. Maar let op.. ze kunnen wel eens NSFW zijn.:cool:
Zijn de FC108 gloves al te bestellen?
chief108
17th January 2010, 17:56
we zijn nog in onderhandeling hierover
vBulletin® v3.8.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.