PDA

View Full Version : Overal mongolen 2.0

Derek Ogilvie
28th October 2009, 14:40
Jaren na de legendarische thread op Mixfight is er nog altijd weinig veranderd in de Nederlandse maatschappij..

Nog steeds zijn er mongolen die je overal tegenkomt: in het openbaar vervoer, in de stad, op school en op de weg.

In het openbaar vervoer -
Mensen die het nodig vinden een telefoongesprek een centimeter van je oor te houden, over hun kuthondje of dat ze elkaar over 3 minuten zien bij het feestje van tante Mientje..

In de stad -
overdag: die gastjes die er uit zien alsof ze denken dat ze Justin Timberlake zijn, opgeschoren aan de zijkant en een soort van hyena-stijl-haar, hip doen terwijl ze er latent homofiel uitzien..
's nachts: mongolen tijdens het stappen die met een lelijk dik kankerwijf de tango staan te doen op Guus Meeuwis, en daarbij iedereen aanstoten en doen alsof ze goed kunnen dansen.

Op school -
gasten die het nodig vinden in een drie-delig pak naar school te komen, praten over hun blackberry en denken dat ze in de Quote500 staan, terwijl ze in het 2e jaar van hun studietje Personeel en Arbeid zitten..

Op de weg -
Dikke kankerwijven die geen beslissingen kunnen nemen op de weg, geen richting aangeven en denken dat iedereen wel rekening met hun kan houden omdat ze zielig kijken..

Deze lijst is niet limitatief. Er zou nog veel gezegd kunnen worden over de mongolen in ons land. Het is spijtig dat het gemiddelde iq van de Nederlander met het jaar lijkt te dalen. Kinderen zijn dik, dom en lelijk, neukfouten eerste klas met pleisters op hun oog, hazelippen en een spraakgebrek, volwassen mensen kunnen amper een volzin uitspreken en kunnen niet eens tot 10 tellen, het is een bodemloze put.

flip-mo
28th October 2009, 14:58
We missen MTE's in het lijstje...

Van die gassies die grote bekken op het webz hebben maar als je ze dan daadwerkelijk ziet dan zijn het best schattige mannetjes

Derek Ogilvie
28th October 2009, 15:00
Dank je, dush.

Wiseguy
28th October 2009, 16:10
Wijven die constant klagen dat ze te dik zijn
Wijven die sex met je hebben op de dag dat je ze ontmoet hebt en vervolgens zeggen zo ben ik normaal niet
Wijven die overtijd raken
Wijven die stoer doen aan en de telefoon en op msn maar vervolgens preuts zijn als je bij ze bent
Wijven die niet willen pijpen
Wijven met principes
Wijven met hatelijke vriendinnen

zo kan ik nog wel even doorgaan

Derek Ogilvie
28th October 2009, 16:13
Wijven die constant klagen dat ze te dik zijn

Wijven die sex met je hebben op de dag dat je ze ontmoet hebt en vervolgens zeggen zo ben ik normaal niet

Wijven die stoer doen aan en de telefoon en op msn maar vervolgens preuts zijn als je bij ze bent

Deze zijn epic ja.. Heilige schijt.

flip-mo
28th October 2009, 16:24
hahahahhahaha ...die hoor ik vaak genoeg ja...

Nou...dat doe ik andrs nooit... whatever bitch... suck my dick

Wiseguy
28th October 2009, 16:29
Of dat ze zich netjes voordoen terwijl ik weet wat ze allemaal hebben uitgespookt. kan ze dan alleen niet confronteren omdat ik het voor mezelf verpest.

Derek Ogilvie
28th October 2009, 17:45
Vrouwen hebben zowieso slechte zelfkennis. Denken vaak dat ze een prinsesje zijn, terwijl het verwende kankerhoeren zijn. I still fuck m tho..

Dirk5
28th October 2009, 18:25
Ligt eraan welke vrouwen je ontmoet MTE. Ik heb er persoonlijk niet zo'n last van namelijk :D

Waar ik me aan stoor zijn vooral dronken Polen op mijn werk. Stinken rond 09:00 smorgens naar Wodka, terwijl ik bijna over mijn nek ga.

Derek Ogilvie
28th October 2009, 18:30
Weet je wat daar tegen helpt? Meedrinken.

aliendwurf
28th October 2009, 20:34
dronken wijven zijn geil

Derek Ogilvie
28th October 2009, 20:44
Jammer dat écht zatte wijven vaak lelijk zijn.

aliendwurf
28th October 2009, 20:45
Jammer dat écht zatte wijven vaak lelijk zijn.

Weet je wat daar tegen helpt? Meedrinken.

Derek Ogilvie
28th October 2009, 20:47
Ik denk te veel aan de dag erna.. Je wordt wakker, en bingo, fuckin zeekoe naast je.. Stinkend, zwetend, ruftend wordt ze wakker, en wil nog een keer... Oh hellno.

aliendwurf
28th October 2009, 20:53
Ik denk te veel aan de dag erna.. Je wordt wakker, en bingo, fuckin zeekoe naast je.. Stinkend, zwetend, ruftend wordt ze wakker, en wil nog een keer... Oh hellno.

je moet ook niet blijven slapen :laugh:

stel je eens voor, zo'n zwetende ochtend kut in je smoelwerk, waar zo'n zure penetrante lucht uit komt.

Derek Ogilvie
28th October 2009, 21:09
Ja dat dus.. Mijn smoes is altijd dat ik liever in mijn eigen bed slaap.

TheHagueBoxer
29th October 2009, 23:19
Ja dat dus.. Mijn smoes is altijd dat ik liever in mijn eigen bed slaap.

gebruik jij een smoes?

gewoon je piemol aan dr haar afvegen als je klaar ben en de deur uit

als je te lang blijft heb je kans dat je de volgende dag nog weet hoe ze eruit ziet en dat is niet altijd even fijn

mr.rosso
29th October 2009, 23:23
of dat je de keuken inloopt in je bokser (geen blote reet gelukig) op zondagochtend met het idee dat ze alleen woont en vervolgens haar ouders en kleine zusje op de bank ziet zitten in hun ochtend jas.

mr.rosso
29th October 2009, 23:24
is trouwens nog niet zo erg als het verhaal dat ik met een maat van me ging stappen en die bleef uiteindelijk in Haarlem bij een bekende slapen omdat hij helemaal fucked up was. Is hij 's nachts gaan spoken met zn leipe hoofd en de verkeerde slaapkamer in gelopen en naast die gozer zijn moeder gaan liggen (weduwe).. Er is nooit gehele duidelijkheid gekomen omtrend de nacht invulling..

O11
29th October 2009, 23:50
Ligt eraan welke vrouwen je ontmoet MTE. Ik heb er persoonlijk niet zo'n last van namelijk :D

Waar ik me aan stoor zijn vooral dronken Polen op mijn werk. Stinken rond 09:00 smorgens naar Wodka, terwijl ik bijna over mijn nek ga.

Ach, dan neem je zelf toch ook een hartversterkertje?

mr.rosso
30th October 2009, 09:34
Lijkt me lastig om voor polen te werken.. ik versta geen fuck van die gasten.

sikkwittet
30th October 2009, 17:55
ja valt mij op dat veel nlers geen engels of duits spreken:P

Gary
30th October 2009, 23:52
Mooi topic! :)

Mensen op de sportschool die...
Net nieuw zijn maar van top tot teen in tapout, warrior wear en dergelijke kleding lopen
Bij het sparren 'rustig rustig' zeggen om vervolgens echt als een 5 jarig kind te flippen, je hoofd eraf proberen te trekken in een nekkrank, vervolgens gassen en dan quitten
Altijd alles beter weten en al een soort sensi rol op zich nemen terwijl ze echt crap zijn

sikkwittet
31st October 2009, 00:04
YOU SAID IT GARY.

wilde dit al jaren over jou zeggen

oh en tap out kleding kicked ass:P

Gary
31st October 2009, 00:07
YOU SAID IT GARY.

wilde dit al jaren over jou zeggen

oh en tap out kleding kicked ass:P

welke maat warrior wear had je ookalweer nodig?

En morgen naar de kapper he voor ons gevecht, haar op laten scheren met ultimate fighter op onze achterhoofd.

sikkwittet
31st October 2009, 00:23
yeah man bad ass.

nee man de allerlaatste setjes van affliction besteld. bedoel daar kun je mee na een builoft/begrafenis. daar zal oma zeggen, wat een knappe en goed gekleden jongen.

zolang die kleren gay en lelik blijven. word het wel gelukkig nooit mainstream. bedoel wat als dalijk hockey flikkers over mma gaan praten en dat gaan ''nadoen''. en iceman kleren ofzo gaan dragen, aaarggghhhh. niks persoonlijks mauy thai deleted

Derek Ogilvie
31st October 2009, 02:01
zolang die kleren gay en lelik blijven. word het wel gelukkig nooit mainstream. bedoel wat als dalijk hockey flikkers over mma gaan praten en dat gaan ''nadoen''. en iceman kleren ofzo gaan dragen, aaarggghhhh. niks persoonlijks mauy thai deleted

lol @ niks persoonlijks... Je kent me niet goed genoeg swa, ik draag alleen mijn Wolfshirt:
http://www.woosk.com/wp-content/uploads/2008/11/wolf-shirt.jpg

sikkwittet
31st October 2009, 02:21
nice man nice man.

draag ook niks anders dan mijn ny city aldi shaq rook shirts.

en natuurlijk mijn fucking BAD(ass)JASSSSSSSSSSS

thefxr
1st November 2009, 01:51
Bejaarden die bij de supermarkt kassa, naar kleingeld gaan zoeken en dan toch maar met briefjes betalen, omdat ze toch te weinig kleingeld hadden, inmiddels ben je dan al 5 min verder.:angry::wtf:

sikkwittet
1st November 2009, 04:17
cassieres die net als jij dan eindelijk aan de beurt bent. fatima gaan roepen, die dat weer niet hoort. en er dan ff rustig na toe lopen. en gaan praten over niks. en dan terug komen met een leuke glimlach van ja moet toch kunnen.

en dan ook nog te weinig terug geven. als je ze er op aanspreekt, ze je vies aan kijken

Mephisto
1st November 2009, 12:11
Denken vaak dat ze een prinsesje zijn, terwijl het verwende kankerhoeren zijn

wat is het verschil dude?

Derek Ogilvie
1st November 2009, 12:45
Prinsesjes zijn lief. Verwende kankerhoeren zijn kut.

Mephisto
1st November 2009, 13:17
Kritisch denken:
Stelling 1: Prinsesjes zijn lief
Stelling 2: Verwende kankerhoeren zijn kut
Conclusie: Prinsesjes zijn verwende kankerhoeren.

Of mis ik nou iets?

missj
1st November 2009, 13:25
Bejaarden die bij de supermarkt kassa, naar kleingeld gaan zoeken en dan toch maar met briefjes betalen, omdat ze toch te weinig kleingeld hadden, inmiddels ben je dan al 5 min verder.:angry::wtf:

Heb dat van de week nog meegemaakt.
Alhoewel het geen bejaarde was.Kwam even betalen met een grote plastic zak kleingeld,ze deed er 10 minuten over.
Vond het daarna ook nog grappig dat er zo'n lange rij stond.
Ooh heb ik zo'n grote oponthoud veroorzaakt hi hi:bash:

Dom wijf!!!

Derek Ogilvie
1st November 2009, 14:01
Kritisch denken:
Stelling 1: Prinsesjes zijn lief
Stelling 2: Verwende kankerhoeren zijn kut
Conclusie: Prinsesjes zijn verwende kankerhoeren.

Of mis ik nou iets?

Lolwhut
http://blog.synthesis.net/wp-content/uploads/2008/09/lolwut.jpg

Might Is Right
1st November 2009, 20:39
Vrouwen hebben zowieso slechte zelfkennis. Denken vaak dat ze een prinsesje zijn, terwijl het verwende kankerhoeren zijn. I still fuck m tho..

Weinigen van het Eva-geslacht verdienen in deze tijd het woord "vrouw", too much honour. De wereld zit vol wijven. Veel succes om er een vrouw tussen te vinden! Mij is het gelukkig nog gelukt :)

Derek Ogilvie
1st November 2009, 21:47
Might is weer Right.. Maar die wijven neuken ook wel lekker weg..

Mephisto
1st November 2009, 22:04
Lolwhut
http://blog.synthesis.net/wp-content/uploads/2008/09/lolwut.jpg

Yup, dat bedoel ik. Heb meegedaan aan één of ander onderzoek over kritisch denken van de uni in Rotjeknor. Ben vier uur doodgegooid met dit soort stellingen (om het moeilijk te maken is er bijgezegd dat je de stellingen voor waar aan moet nemen:

Stelling 1: alle zoogdieren kunnen lopen
Stelling 2: dolfijnen zijn zoogdieren
Conclusie: dolfijnen kunnen lopen

en dan moest je aangeven of de conclusie al dan niet logisch volgt uit de stellingen. Vier uur van die shit drijft een man tot waanzin... dus vandaar.

Derek Ogilvie
1st November 2009, 22:09
Hey kerel je hebt het niet tegen de eerste beste tokkie uit een dorp waar je de naam niet van kan uitspreken, je hebt het tegen mij en ik snap heel goed wat je bedoelt. Ik snap zelfs je redenatie, het is basis-iq-logica, maar je zit er volledig naast. Lees het nu eens goed:

Prinsesjes zijn lief.
Verwende kankerhoeren zijn kut.

Lief en kut heb je dus. Dat zijn 2 tegenovergestelden van elkaar. (In tegenstelling tot je voorbeeld hierboven, waarbij je stelt: alle ZOOGDIEREN kunnen lopen, en dolfijnen zijn ZOOGDIEREN, waarbij de connectie dus het woord zoogdieren is..)

En dan zeg jij: prinsesjes zijn verwende kankerhoeren. Dus zeg ik: nee. Nog maar een paar uur naar zo'n seminar dan.....

Mephisto
1st November 2009, 22:18
Hey kerel je hebt het niet tegen de eerste beste tokkie uit een dorp waar je de naam niet van kan uitspreken, je hebt het tegen mij en ik snap heel goed wat je bedoelt. Ik snap zelfs je redenatie, het is basis-iq-logica, maar je zit er volledig naast. Lees het nu eens goed:

Prinsesjes zijn lief.

Lief en kut heb je dus. Dat zijn 2 tegenovergestelden van elkaar. (In tegenstelling tot je voorbeeld hierboven, waarbij je stelt: alle ZOOGDIEREN kunnen lopen, en dolfijnen zijn ZOOGDIEREN, waarbij de connectie dus het woord zoogdieren is..)

En dan zeg jij: prinsesjes zijn verwende kankerhoeren. Dus zeg ik: nee. Nog maar een paar uur naar zo'n seminar dan.....

godgloeiendegodverdomme Muay Thai Delete... dat is toch precies mijn punt... duh...

edit: Why so Serious...?

Derek Ogilvie
1st November 2009, 22:22
Mijn penis zat vast in mijn cd-rom-gleuf.

Mephisto
1st November 2009, 22:23
oh...

Mephisto
1st November 2009, 22:24
Nu je me dat zo verteld kan ik me voorstellen dat je daar een beetje serieus van wordt...

Dragontail
1st November 2009, 22:25
Bij de kassa te horen krijgen van zo'n wijf dat ze geen 5 cent terug hebben of ze dat mogen laten zitten.
Maar als JIJ de volgende keer 5 cent te kort komt, ze zeggen dat ze dat niet kunnen maken tegenover hun baas.

:jason:

thefxr
1st November 2009, 22:50
Muay Thai Delete.
?

LOL:D:laugh::rotflmao:

Derek Ogilvie
1st November 2009, 22:51
LOL:D:laugh::rotflmao:

If you only knew.

thefxr
12th November 2009, 00:40
Tering zeg, wordt echt helemaal ziek van die lelijke oude vrouwen met een collectebus aan de deur!
waarom nooit eens een lekker jong ding???

sikkwittet
12th November 2009, 02:09
omdat als die collecteren ze altijd geld krijgen.

om uit de kleren te gaan

flip-mo
1st April 2010, 23:25
hey mte..... je mist het hé! schatje van me

snip83
1st April 2010, 23:30
hahaha Uberfagg

Ninurta
3rd April 2010, 14:16

nee raar he als je van mannen houdt

Derek Ogilvie
28th March 2011, 13:12
Bump, vanwege actualiteit.

chief108
29th March 2011, 10:56
Bump, vanwege PMS gasten hiero.

Derek Ogilvie
29th March 2011, 12:25
Overal mongolen. Nog steeds. Maar niet meer 'op school' lol.

Socra
29th March 2011, 12:32
http://www.youtube.com/watch?v=R9cNsK0s9WQ

ataraxia
30th March 2011, 23:16
http://www.foksuk.nl/content/formfield_files/formcartoon_7772_7cf1f4b4c4639b31e2cf55fba3c6e8014 0be77f2.gif

Derek Ogilvie
30th March 2011, 23:33
dramatisch, dat wijf..

Nog dramatischer trouwens dat iemand van GL haar gelijk gaf. :laugh:

Socra
30th March 2011, 23:37
dramatisch, dat wijf..

Nog dramatischer trouwens dat iemand van GL haar gelijk gaf. :laugh:

?

Edit: ik zie het. De tering.

http://www.joop.nl/opinies/detail/artikel/onterechte_pvv_bash/

Je kan ook té integer zijn... :slap:

Derek Ogilvie
30th March 2011, 23:42

Socra
30th March 2011, 23:48

Ja, dat postte ik al.

Derek Ogilvie
30th March 2011, 23:58
Eigenlijk moet de politiek mijn zoute ballen likken. Gewoon.

ataraxia
31st March 2011, 00:08
Oei, dat is wel echt heel pijnlijk. Op verschillende manieren... Ik had ik er al een principe van gemaakt om gemeentelijk geen groenlinks te stemmen, maar toch...

Derek Ogilvie
31st March 2011, 00:17
lol

chief108
31st March 2011, 14:23
waarom zou je ergens een principe van maken om gemeentelijk geen >>whatever<< te stemmen?

Derek Ogilvie
31st March 2011, 14:30
Dude, why even ask. Nou komt er weer één of ander pseudo-intelligent verhaal..

ataraxia
31st March 2011, 14:36
Te veel geitenwollensokken op gemeente niveau. Meer liberale insteek is nog niet genoeg doorgesijpeld.

chief108
31st March 2011, 14:43
ik stem altijd op een lekker wijf

chief108
31st March 2011, 14:43
en als dat niet aanwezig is degene met de dikste tieten

chief108
31st March 2011, 14:44
en als dat ook niet aanwezig is stem ik op de kleinste nieuwe partij die het toch nooit gaat halen

chief108
geen idee waarom ik stem eigenlijk

chief108
is een soort reflex geworden denk ik

ataraxia
31st March 2011, 14:51
Ja, nou ja, de andere partijen zijn op gemeente niveau waarschijnlijk net zo dom, maar van groen links weet ik het toevallig net wat beter. En dan is het de soort van domheid die me stoort.

chief108
31st March 2011, 14:57
ik heb te maken met eikels die in de gemeenteraad zitten
zal overal wel meer of min gelijk zijn
maar wat een enorme domme eikels zijn het allemaal hoor
en ze vinden zichzelf ook allemaal heeeeeel wat
doet me altijd gewoon het meest aan dit (http://www.chief108.com/index.php?styleid=4) denken

Il Loco
4th April 2011, 20:45
ow ja joh?

Had net iemand van de gemeente raad ZOD hierover aan de lijn..

De beste man was nagenoeg ontroostbaar...

Derek Ogilvie
4th April 2011, 21:07
kwark eten en je bek houden

chief108
5th April 2011, 09:14
en MTE trekt een klassiekertje uit de kast...

Derek Ogilvie
5th April 2011, 14:00
mooie tijden. Dat een zinnetje tevens de ondergang zou worden van een bepaald vechtforum was een mooie bijkomstigheid.

chief108
5th April 2011, 18:03
en the black jackets werden opgericht om de kwarkers te bestrijden

chief108
5th April 2011, 18:05
en geniale threads als "waar is ons universum uit opgebouwd?"
"antwoord" (http://en.wikipedia.org/wiki/Quark)

werden hard bestraft
met een onmiddellijke ban...

Derek Ogilvie
6th April 2011, 00:27
kwark is de oorsprong van 108.

chief108
6th April 2011, 09:43
pcies
108 is gebouwd op een fundament van kwark

Judas
6th April 2011, 16:37
Kwark, de pilaren van 108.

chief108
6th April 2011, 16:46
kwark, de bakstenen EN het cement van 108

Dragontail
13th May 2011, 10:20
Prinsesjes zijn lief.

...

Vrouwen zijn zoogdieren, want ze kunnen goed zuigen.

Socra
13th May 2011, 10:31
Geen speld tussen te krijgen.

Derek Ogilvie
13th May 2011, 10:55
klopt.