d4nd3l10n
19th December 2009, 04:39
http://www.bodyrecomposition.com/muscle-gain/supplement-marketing-on-steroids-by-alan-aragon.html
Te belachelijk voor woorden weer hahahaha.
(Dit artikel is van de gast die hun Surge Workout Fuel® ook had ontmaskerd.
Hij kwam namelijk tot de conclusie dat chocomelk na je workout net zo effectief is (althans, net zoveel voor je lichaam doet) als het supplement dat zij proberen te verkopen.)
De tabel die hij in bovenstaand artikel laat zien komt aardig overeen met de ervaringen die ik met de diverse (vnl. beginnende) klanten had.
Lees en zeg dus weer tegen jezelf: Question Everything.
Niks nieuws onder de zon dus. Wil je supplementen gebruiken? Eiwitten, visolie, een multivitamine en eventueel creatine is voldoende. Wil je meer of de speciale edge-->AS.
Edit: Ennu 80% is dieet cq voeding in fysiektransformatie...
En ik denk dat het de komende 50 jaar wel zo zal blijven.
Te belachelijk voor woorden weer hahahaha.
(Dit artikel is van de gast die hun Surge Workout Fuel® ook had ontmaskerd.
Hij kwam namelijk tot de conclusie dat chocomelk na je workout net zo effectief is (althans, net zoveel voor je lichaam doet) als het supplement dat zij proberen te verkopen.)
De tabel die hij in bovenstaand artikel laat zien komt aardig overeen met de ervaringen die ik met de diverse (vnl. beginnende) klanten had.
Lees en zeg dus weer tegen jezelf: Question Everything.
Niks nieuws onder de zon dus. Wil je supplementen gebruiken? Eiwitten, visolie, een multivitamine en eventueel creatine is voldoende. Wil je meer of de speciale edge-->AS.
Edit: Ennu 80% is dieet cq voeding in fysiektransformatie...
En ik denk dat het de komende 50 jaar wel zo zal blijven.