PDA

View Full Version : alleenheerser....

flip-mo
18th December 2009, 19:41
Vanaf vandaag word deze pit geroelt door niemand anders dan MIJ!!!!

Ik ben de koning almachtige barmhartige heilige heerser

roy s
18th December 2009, 19:50
Vanaf vandaag word deze pit geroelt door niemand anders dan MIJ!!!!

Ik ben de koning almachtige barmhartige heilige heerser

gefeliciteerd.......:laugh:

thefxr
18th December 2009, 20:04
Is MTE gone, dan?

Flamingo
18th December 2009, 20:05
congratz. Je hebt je eigen plekkie verdiend. je weet toch ook dat chief en ik bezig zijn om ervoor te zorgen dat je alleen nog hier kan posten? of heb je dat stukkie gemist

Dierenamerbulance
18th December 2009, 20:11
in het rijk der blinden.....

flip-mo
18th December 2009, 20:16
congratz. Je hebt je eigen plekkie verdiend. je weet toch ook dat chief en ik bezig zijn om ervoor te zorgen dat je alleen nog hier kan posten? of heb je dat stukkie gemist

whatever....

proxy ftw!

Wiseguy
18th December 2009, 20:25
Wat is het hier toch een saai teringzooitje geworden.

Pitbull.
18th December 2009, 20:38
lol.. komt die andere niet meer terug dan..?

roy s
18th December 2009, 20:39
gefeliciteerd.......:laugh:

....wel stil

missj
18th December 2009, 20:52
waarom geeft er niemand eens antwoord op de vraag MTE?

missj
18th December 2009, 20:53
....wel stil

Sja aandachtsballetjes moet je laten dobberen......

flip-mo
18th December 2009, 20:57
waarom geeft er niemand eens antwoord op de vraag MTE?

die is afgedropen met ze staartr tussen ze benne

sikkwittet
18th December 2009, 21:00
mte blies zich zelf te hard op
krijg je als je allemaal stuff in je ass stopt, en er niet uit haald
moet ooit fout gaan

jammer....
vond hem net aardig worden

flip-mo
18th December 2009, 21:04
ik mis m wel

missj
18th December 2009, 21:07
die is afgedropen met ze staartr tussen ze benne

Thanks eindelijk eens een concreet antwoord.
Dus MTE is 'n poesje....

Nu er toch iemand opgerot is, wil ik de pit wel met je delen...ik kan je namelijk aan:D

ik mis hem ook....kom terug kom terug

Donjopie
18th December 2009, 21:07
ik mis m wel
hehehehehe
das altijd ... ook als ik je een neukertje de deur uit schopt....had ik ook altijd :D

shit.....toch was ze wel lekker:laugh:

flip-mo
18th December 2009, 21:12
Thanks eindelijk eens een concreet antwoord.
Dus MTE is 'n poesje....

Nu er toch iemand opgerot is, wil ik de pit wel met je delen...ik kan je namelijk aan:D

ik mis hem ook....kom terug kom terug

Deel eerst het bed maar eens met me.... zullen we wel eens zien of je me aankan.

Als je me daar aan kan ... dan heb je je plekje in de pit verdiend

roy s
18th December 2009, 21:16
ik mis m wel

????

missj
18th December 2009, 21:21
Deel eerst het bed maar eens met me.... zullen we wel eens zien of je me aankan.

Als je me daar aan kan ... dan heb je je plekje in de pit verdiend

Ik deel niet !Ik eis me deel altyd op......Missj haar wil is wet..zo is dat ook in bed:D

Donjopie
18th December 2009, 21:29
Missj haar wil is wet..zo is dat ook in bed:D

zo....
das een mooie zin voor op een condoom :D

missj
18th December 2009, 21:33
zo....
das een mooie zin voor op een condoom :D

:D

flip-mo
18th December 2009, 21:35
Ik deel niet !Ik eis me deel altyd op......Missj haar wil is wet..zo is dat ook in bed:D

ga nou niet van die geile praat hebben

I_LOVE_KNOCKOUTS
19th December 2009, 17:34
Is MTE helemaal weg of alleen uit dit gedeelte?

thefxr
19th December 2009, 17:41
Is MTE helemaal weg of alleen uit dit gedeelte?

Ik heb hem gebeld en hij was nagenoeg o.........:evil:

roy s
19th December 2009, 17:46
Tentamens.....:D

sikkwittet
19th December 2009, 18:30
tering fxr
wat een lekker wijf

miauw

TheHagueBoxer
19th December 2009, 20:58
:Dis Muay Thai Eminem nou helemaal weg van het forum

ataraxia
19th December 2009, 21:52
Lijkt erop... Jammer, begon 'm net te mogen. En vooral de manier waarop suckt.

flip-mo
19th December 2009, 22:07
get over it... huilebalken

wie met vuur speelt kan ze billen branden

roy s
19th December 2009, 22:13
Lijkt erop... Jammer, begon 'm net te mogen. En vooral de manier waarop suckt.

hoe bedoel je ataraxia?

flip-mo
19th December 2009, 22:15
:cry:

ataraxia
19th December 2009, 22:22
hoe bedoel je ataraxia?

Trollen is leuk, zeiken is prima, elkaar afbekken/aftroeven is grappig, maar niet klooien met privé gegevens. Dat doe je gewoon niet. Iedereen moet voor zich zelf uit kunnen maken wat er aan persoonlijke gegevens wel en niet publiek gemaakt wordt. Dat is wat ik vind.

sikkwittet
19th December 2009, 22:24
zo blij dat vrouwen mening ook mee telt

flip-mo
19th December 2009, 22:25
Trollen is leuk, zeiken is prima, elkaar afbekken/aftroeven is grappig, maar niet klooien met privé gegevens. Dat doe je gewoon niet. Iedereen moet voor zich zelf uit kunnen maken wat er aan persoonlijke gegevens wel en niet publiek gemaakt wordt. Dat is wat ik vind.

Ja.. bij jou of iemand anders zou het een ander verhaal zijn geweest!... Maar als je altijd op het heetst van de snede balanceert, tsja... dan word het een ander verhaal. En dan nog.. Als je anoniem een grote bek durft te geven , wat een held ben je dan! En dan word je exposed en dan gillend naar mamma toe rennen. A true forumwarrior... En dat is wat ik vind.

roy s
19th December 2009, 22:25

one leggertje...

prive gegevens zijn heilig, niet om mee te sparren..

flip-mo
19th December 2009, 22:26
Kanker hey... gaan we dit gezeik nou hier verder zetten ... met engeltje en huilebalk... rot lekker op...dit is de PIT...MIJN PIT!!!!

roy s
19th December 2009, 22:29
Kanker hey... gaan we dit gezeik nou hier verder zetten ... met engeltje en huilebalk... rot lekker op...dit is de PIT...MIJN PIT!!!!

oowww...
..een mening in jouw pit mag niet?

sorry gap, dat wist ik niet

I_LOVE_KNOCKOUTS
19th December 2009, 22:31
Ik kom even met m'n aars boven deze put hangen om erin te schijten. Zo, dat lucht op...

flip-mo
19th December 2009, 22:31
hahahahahaha....

I_LOVE_KNOCKOUTS
19th December 2009, 22:35
Vanaf nu staat PMS in "Flipper's PMS momentje" voor Put Met Schijt.

flip-mo
19th December 2009, 22:37
hahahahahaha..... goeie....kwarks

I_LOVE_KNOCKOUTS
19th December 2009, 22:42
Dank u dank u!

I_LOVE_KNOCKOUTS
19th December 2009, 22:43
2 fins, 1 pit.

ataraxia
19th December 2009, 22:46
Ja.. bij jou of iemand anders zou het een ander verhaal zijn geweest!... Maar als je altijd op het heetst van de snede balanceert, tsja... dan word het een ander verhaal. En dan nog.. Als je anoniem een grote bek durft te geven , wat een held ben je dan! En dan word je exposed en dan gillend naar mamma toe rennen. A true forumwarrior... En dat is wat ik vind.

Mij zou het minder hebben uitgemaakt. Maar dat moet iedereen dus voor zichzelf (kunnen) bepalen. Sja, heetst van de snede, grote bek... dat is inderdaad allemaal maar internet, dus who cares... Dat maakt het juist grappig. Ik persoonlijk vond het vrij hilarisch dat mte infractions van wiseguy (of all people) terugdraaide...

Was niet m'n bedoeling om weer hele discussies op te starten, maar wil dit toch even gezegd hebben.

flip-mo
19th December 2009, 22:50
Mij zou het minder hebben uitgemaakt. Maar dat moet iedereen dus voor zichzelf (kunnen) bepalen. Sja, heetst van de snede, grote bek... dat is inderdaad allemaal maar internet, dus who cares... Dat maakt het juist grappig. Ik persoonlijk vond het vrij hilarisch dat mte infractions van wiseguy (of all people) terugdraaide...

Was niet m'n bedoeling om weer hele discussies op te starten, maar wil dit toch even gezegd hebben.

Ja, maar jij vind Gummbah ook vrij hilarisch... En waarom vind je het niet erg? Omdat je geen grote bek heb en niemand tegen je in het harnas jaagt! En je geeft het zelf aan: wiseguy, of all people... snappie

/discussie//

missj
20th December 2009, 00:29
Ik kom even met m'n aars boven deze put hangen om erin te schijten. Zo, dat lucht op...

:rotflmao:

roy s
20th December 2009, 00:54
:rotflmao:

slappe kut....

missj
20th December 2009, 01:00
slappe kut....

...... pm sletje

missj
20th December 2009, 01:04
:Dis Muay Thai Eminem nou helemaal weg van het forum

Die zit nu op het Eminem forum...

flip-mo
20th December 2009, 01:16
eerder het margrietforum of de libelle hoor

Wiseguy
20th December 2009, 21:56
Ik dacht dat er op dit forum niet gebanned werd. Heb het al 2x voor elkaar gekregen in 3 dagen. Fucking triest.

roy s
20th December 2009, 22:00
Ik dacht dat er op dit forum niet gebanned werd. Heb het al 2x voor elkaar gekregen in 3 dagen. Fucking triest.

...wat heb je gedaan?

Judas
20th December 2009, 22:01
Hij was hondsbrutaal...

roy s
20th December 2009, 22:03
Hij was hondsbrutaal...

...hahahaha

ja dat kan ook niet:laugh:

roy s
20th December 2009, 22:05
hier om?

"Mijn oom had ook van die schijtbeesten maar gelukkig wisten inbrekers wel raad met vergif."

Judas
20th December 2009, 22:06
...hahahaha

ja dat kan ook niet:laugh:

Zeker niet in een Bulldog thread hehe.

Judas
20th December 2009, 22:06
Juist, dat is em.

roy s
20th December 2009, 22:10
deze vond ik nog veel leuker:

"Afknallen die schijtbeesten. "

:laugh:

Wiseguy
20th December 2009, 22:23
Dit moet een anarchistenforum voorstellen. Revolutionairen die andere revolutionairen het zwijgen opleggen.

FAIL

roy s
20th December 2009, 22:27
refailutionairen die het zwijgen opleggen....

..dat kan natuurlijk niet!

ataraxia
20th December 2009, 22:40
Heel verfailend!

Dierenamerbulance
20th December 2009, 23:00
Dit moet een anarchistenforum voorstellen. Revolutionairen die andere revolutionairen het zwijgen opleggen.

FAIL

ik heb je het zwijgen opgelegt.. verder niemand.. hier is helemaal geen regel dat we niemand bannen hier zijn geen fuckin regels remember that dickead.. ik heb de banhamer klaarliggen dus ik zou op je woorden passen als ik jou was.. geloof mij in het echte leven had ik je net zo goed het zwijgen opgelegd als je zoiets zou zeggen...

in een totale anarchisme zou ik je kapotslaan om een biertje... en er me wegkomen...

Wiseguy
20th December 2009, 23:02
Ban me for all I care blijven alleen nog de ja knikkers over have fun.

p.s.

Alle honden moeten dood.

http://www.ptgustan.com/may08/shootpet.jpg

Dierenamerbulance
20th December 2009, 23:04
ik heb geen problemen met nee knikkers maar als je mensen bewust provoceert dan moet je op de blaren zitten... of wou je soms zeggen dat je dat op de "straat" ook doet/durft? Nee ik dacht het ook niet...

Wiseguy
20th December 2009, 23:06
ik heb geen problemen met nee knikkers maar als je mensen bewust provoceert dan moet je op de blaren zitten... of wou je soms zeggen dat je dat op de "straat" ook doet/durft? Nee ik dacht het ook niet...

Dude dit zou ik je ook in je gezicht zeggen. Wat is je punt? Ik dacht dat dit forum juist was opgericht omdat mensen het zat waren gecensureerd en op de vingers werden getikt door de "elite". Nu ben je er 1 van.

Geval van de pot en de ketel.

Dierenamerbulance
20th December 2009, 23:14
nee.. ik denk niet dat je dit in mijn gezicht zou zeggen...

Doelloos provoceren om alleen mensen over de zijk heen te kregen wil nou eenmaal weleens tot gevolg hebben dat je mensen over de zijk helpt.. als je nou nog eens een serieus punt maakt dan kan het nut hebben maar niet dom gaan liggen schreeuwen met als enige doel provoceren.
anyway als ik jou ban om een hoop problemen te voorkomen met je domme mocro geschreeuw dan zal er niemand om huilen..

als ik je kapot zou slaan en zou zeggen dat het zelfverdediging was omdat je me wou beroven zou ook niemand twijfelen aan mijn verhaal...

Donjopie
20th December 2009, 23:15
Ban me for all I care blijven alleen nog de ja knikkers over have fun.

p.s.

Alle honden moeten dood.

Niet fucken wise !
zie het als een waarschuwing.

Wiseguy
20th December 2009, 23:16

Doelloos provoceren om alleen mensen over de zijk heen te kregen wil nou eenmaal weleens tot gevolg hebben dat je mensen over de zijk helpt.. als je nou nog eens een serieus punt maakt dan kan het nut hebben maar niet dom gaan liggen schreeuwen met als enige doel provoceren.
anyway als ik jou ban om een hoop problemen te voorkomen met je domme mocro geschreeuw dan zal er niemand om huilen..

als ik je kapot zou slaan en zou zeggen dat het zelfverdediging was omdat je me wou beroven zou ook niemand twijfelen aan mijn verhaal...

Wat loop je toch ongelooflijk mans te doen. Wie weet nou beter of ik het zou doen of niet?

Kun je wel een fictief verhaaltje gaan ophangen over dat je me kappot zou slaan. Praat jezelf maar moed in stumperd.

Wiseguy
20th December 2009, 23:17
Wat loopt iedereen hier te janken om een paar honden. Het lijkt het fucking margriet forum wel. Ik begin die rukker MTE te missen met hem kon je nog lachen.

Dierenamerbulance
20th December 2009, 23:18
en je inhoudelijke punt is?

juist... niks dus

Dierenamerbulance
20th December 2009, 23:18
Wat loopt iedereen hier te janken om een paar honden. Het lijkt het fucking margriet forum wel. Ik begin die rukker MTE te missen met hem kon je nog lachen.

ik zou zeggen ga hem achterna.. scheelt mij weer wat werk

flip-mo
20th December 2009, 23:19
jongens jongens jongens...

relaxxxxxxxx

Wiseguy
20th December 2009, 23:19
en je inhoudelijke punt is?

juist... niks dus

Mijn punt is is dat je hier je internetspierballen laat zien en de indruk wekt mij te kennen. Neem de proef op de som. Dan zul je zien of ik het in je gezicht zou zeggen of niet.

Nog 1tje om het af te leren

http://farm1.static.flickr.com/118/297189207_76a042a486.jpg

Wiseguy
20th December 2009, 23:20
jongens jongens jongens...

relaxxxxxxxx

Flipper jij bent een hondenliefhebber maar wat vind jij nou van dat sentimentele gezeik van die wijven hier?

Donjopie
20th December 2009, 23:21

wise......niet zieken om het zieken.
alle verhalen van : jullie van fc108 zijn allemaal trols of geweest gaat niet op als je ziekt om te zieken, of je tegen honden afzet. Doe dat ff tegen die hond 1 tegen 1 ofzo, ik ken nog wel een paar lievertjes....zeg dan maar honden moeten dood.....1 ding weet ik wel....die hond blijft leven en heeft leuk kunnen spelen.
trol akties is wat anders. ik heb me de afgelopen weken afzijdig gehouden, en niemand gebanned, maar ik begin te twijfelen

Dierenamerbulance
20th December 2009, 23:21
moet ik je nog een keer bannen om het af te leren?

wat is je inhoudelijke punt????

wat heb jij bij te dragen hier op het forum?

wat doe je hier?

roy s
20th December 2009, 23:23
Dude dit zou ik je ook in je gezicht zeggen. Wat is je punt? Ik dacht dat dit forum juist was opgericht omdat mensen het zat waren gecensureerd en op de vingers werden getikt door de "elite". Nu ben je er 1 van.

Geval van de pot en de ketel.

hij heeft wel een punt....

vrijheid

Wiseguy
20th December 2009, 23:23
wise......niet zieken om het zieken.
alle verhalen van : jullie van fc108 zijn allemaal trols of geweest gaat niet op als je ziekt om te zieken, of je tegen honden afzet. Doe dat ff tegen die hond 1 tegen 1 ofzo, ik ken nog wel een paar lievertjes....zeg dan maar honden moeten dood.....1 ding weet ik wel....die hond blijft leven en heeft leuk kunnen spelen.
trol akties is wat anders. ik heb me de afgelopen weken afzijdig gehouden, en niemand gebanned, maar ik begin te twijfelen

In eerste instantie was het een trolljob. Zulke dingen gaan roepen bij honden liefhebbers levert fun op, maar nu erger ik me aan die bedreigingen en wijvenreacties van bepaalde members. Ik dacht dat dit een huis was voor rebellen en er geen tabboo's waren.

flip-mo
20th December 2009, 23:24
Flipper jij bent een hondenliefhebber maar wat vind jij nou van dat sentimentele gezeik van die wijven hier?

tsja...

Ik hou van honden maar die fotos kunnen me heel eerlijk gezegd echt geen moer schelen... Vind het wel grappig dat je gebant was.

flip-mo
20th December 2009, 23:25
Maar de dames zijn inderdaad een beetje sentimenteel met ze allen... komt omdat ze mte missen

Wiseguy
20th December 2009, 23:25
moet ik je nog een keer bannen om het af te leren?

wat is je inhoudelijke punt????

wat heb jij bij te dragen hier op het forum?

wat doe je hier?

Wat is dit voor onzin? Een forum is juist een medium om je mening te ventileren. Dat jij het er niet mee eens bent wil nog niet zeggen dat ik geen toegevoegde waarde ben. Ban me maar kerel laat maar zien dat je een kutje tussen je benen hebt.

roy s
20th December 2009, 23:26
Ik dacht dat dit een huis was voor rebellen en er geen tabboo's waren.

..weer een punt!

Donjopie
20th December 2009, 23:26
heb je gelijk in wise, tuurlijk mag je zeggen wat je wil. iedereen heeft vrijheid.
maar volgens mij komt aan alles een eind. probeer ook eens te stoppen man.

flip-mo
20th December 2009, 23:27
ik vind ook dat er niet zo moeilijk gedaan moet worden....

Ik vind wiseguy een verrijking voor ons forum... wat zouden we zonder hem moeten????

wie is anders het pispaaltje?

Donjopie
20th December 2009, 23:28

Ik vind wiseguy een verrijking voor ons forum... wat zouden we zonder hem moeten????

daar heb jij weer een punt :D

roy s
20th December 2009, 23:30

yep...

leven en laten leven

Wiseguy
heb je gelijk in wise, tuurlijk mag je zeggen wat je wil. iedereen heeft vrijheid.
maar volgens mij komt aan alles een eind. probeer ook eens te stoppen man.

Mensen bannen omdat ze een andere mening hebben is triest. Jij deelt de mening van dat wijf maar is dat een reden om me te bannen? Hoe vaak worden hier marokkanen gebasht word diegene dan gebannend? Als het over honden gaat word men opeens sentimenteel en gaan ze zelf dreigen. Dan ben je gewoon een zeikend wijf.

flip-mo
daar heb jij weer een punt :D

Roy die trekt dat niet... dus die valt af....Chief die raakt meteen overspannen ... donjopie en enamer zijn gewoon te lief.. en aan socra wil ik gewoon niet teveel letters verspillen... En engeltje is gewoon een engeltje... voor de rest is iedereen wel tof

Dus wiseguy kan absoluut niet gebant worden!!!!

flip-mo
20th December 2009, 23:32
Mensen bannen omdat ze een andere mening hebben is triest. Jij deelt de mening van dat wijf maar is dat een reden om me te bannen? Hoe vaak worden hier marokkanen gebasht word diegene dan gebannend? Als het over honden gaat word men opeens sentimenteel en gaan ze zelf dreigen. Dan ben je gewoon een zeikend wijf.

Ben ik het heel eerlijk gezegd wel mee eens!! Er zijn wel ergere dingen gezegd hier...

ataraxia
20th December 2009, 23:33
Eens met Roy. En dus ook met Wiseguy. Die erg goed is in het bloed onder de nagels te halen van allerlei mensen, best een nuttige eigenschap op een forum.
Het is maar internet. En ja, dat is inderdaad niet het echte leven, waar sommigen misschien wel, en misschien niet hetzelfde zouden doen. De lol is hier nu juist dat dat niet duidelijk is, en ook niet hoeft te worden...

edit: ook eens met Flip dus.... Gaat al weer lekker snel hier :D

Dierenamerbulance
20th December 2009, 23:35
anyway.. ik heb schijt aan jullie.. als wisegay me nog een keer op die manier aanspreekt ban ik hem...
wisgay houd daar rekening me...

-fin

Wiseguy
20th December 2009, 23:36
anyway.. ik heb schijt aan jullie.. als wisegay me nog een keer op die manier aanspreekt ban ik hem...
wisgay houd daar rekening me...

-fin

Jonge ik krijg bijna de neiging je kutje te likken. Man up

http://www.youtube.com/watch?v=8PaoLy7PHwk

Donjopie
20th December 2009, 23:37
Okay :D
jullie hebben allemaal een punt.
Ik ga lekker douchen, ik heb koude poten van die sneeuw

thefxr
20th December 2009, 23:39

Dit zal op iedere ander forum ook zo zijn, als je alleen maar komt om de boel te verzieken!

Wiseguy
20th December 2009, 23:42
Weer een thread waar de mannen van de jongetjes worden gescheiden.

/denkt terug aan Chief's thread over echte mannen

Echte mannen gaan niet over de zeik als hun hondje word beledigt.

Dierenamerbulance
20th December 2009, 23:43
Dit zal op iedere ander forum ook zo zijn, als je alleen maar komt om de boel te verzieken!

heb jij wisegay al iets anders zien doen dan?

Donjopie
Weer een thread waar de mannen van de jongetjes worden gescheiden.

/denkt terug aan Chief's thread over echte mannen

Echte mannen gaan niet over de zeik als hun hondje word beledigt.

wat jij wil.
btw...je was geen 100% Nederlander toch....

flip-mo
@wisegay
Als jij nou ook een echte man was dan zou je niet zo lopen zeiken over die ban ...faggot

flip-mo
20th December 2009, 23:45
Jullie kunnen zeggen wat je wil!!!! Maar de posts gaan weer lekker snel hier ! en gewoon 6 users in deze thread! Dus ruzie en sensatie werkt wel!

Mensen houden daarvan....dus why not bitches!

Wiseguy
20th December 2009, 23:45

Ik kom hier niet om de boel te verzieken. Ik geef mijn mening wat niet meer dan normaal is op een forum. Ik doe dit echter op mijn eige manier en niet op de manier die de "elite" willen. Deal with it. Ga niet censureren omdat je niet mans genoeg bent om met die manier om te gaan. Ik laat mijn mond niet snoeren door een partij van de dieren aanhanger. Ik ben een individu met een eigen wil die zich niet de kop laat indrukken door een dierenknuffelaar. Liever strijdend ten onder dan leven op mijn knieen.

Wiseguy
20th December 2009, 23:46
wat jij wil.
btw...je was geen 100% Nederlander toch....

Nee ben half mocro. Zie niet in waarom dit relevant is voor deze discussie.

Donjopie
20th December 2009, 23:48
Nee ben half mocro. Zie niet in waarom dit relevant is voor deze discussie.

met deze discussie helemaal niks.
ik heb zelfs niks met mocro's, maar misschien iemand anders ooit op dit forum.
ben benieuwd hoe je er dan mee omgaat.

en met deze DING stop ik voor vandaag.
HEB KOUDE POTEN !!!!!!!!!!!

roy s
Ik kom hier niet om de boel te verzieken. Ik geef mijn mening wat niet meer dan normaal is op een forum. Ik doe dit echter op mijn eige manier en niet op de manier die de "elite" willen. Deal with it. Ga niet censureren omdat je niet mans genoeg bent om met die manier om te gaan. Ik laat mijn mond niet snoeren door een partij van de dieren aanhanger. Ik ben een individu met een eigen wil die zich niet de kop laat indrukken door een dierenknuffelaar. Liever strijdend ten onder dan leven op mijn knieen.

..dan maar schietend het leven uit:laugh:

ok wiseguy

ataraxia

Ach ja, wat is verzieken... Volgens sommigen is het posten van enkele smileys al verzieken. Dacht dat de meeste mensen hier waren omdat ze niet veel dingen als verzieken beschouwd willen zien, zodat ze lekker een beetje aan kunnen kloten.

Wiseguy
@wisegay
Als jij nou ook een echte man was dan zou je niet zo lopen zeiken over die ban ...faggot

Dat is het punt niet. Het punt is dat men is gevlucht naar dit forum juist omdat ze een hekel hadden aan controlfreaks als Justi maar vervolgens doen zij precies hetzelfde. Zoals ik al zei hij kan en mag me bannen maar laat dan wel gelijk zien dat hij een wijf is die wegrent voor confrontaties.

flip-mo
20th December 2009, 23:49
Ach ja, wat is verzieken... Volgens sommigen is het posten van enkele smileys al verzieken. Dacht dat de meeste mensen hier waren omdat ze niet veel dingen als verzieken beschouwd willen zien, zodat ze lekker een beetje aan kunnen kloten.

precies... volgens mijjjjjjjj zijn we dit forum begonnen omdat we gewoon lekker irritant en vervelend wouden doen ZONDER dat iemand er wat van kan zeggen.

Beginnen jullie je roots een beetje uit het oog te verliezen jongens

roy s
20th December 2009, 23:50
Dat is het punt niet. Het punt is dat men is gevlucht naar dit forum juist omdat ze een hekel hadden aan controlfreaks als Justi maar vervolgens doen zij precies hetzelfde. Zoals ik al zei hij kan en mag me bannen maar laat dan wel gelijk zien dat hij een wijf is die wegrent voor confrontaties.

het spijt me...
...maar weer een punt

flip-mo
20th December 2009, 23:52
het spijt me...
...maar weer een punt

yep ....zie mijn vorige post... die dekt de lading ook een beetje

flip-mo
20th December 2009, 23:52

net als MTE .... en jongens ... jullie willen toch niet op hem lijken

Wiseguy
20th December 2009, 23:54
met deze discussie helemaal niks.
ik heb zelfs niks met mocro's, maar misschien iemand anders ooit op dit forum.
ben benieuwd hoe je er dan mee omgaat.

en met deze DING stop ik voor vandaag.
HEB KOUDE POTEN !!!!!!!!!!!

Voor mij is afkomst niet belangrijk maar de inhoud. In bijna elke diss richting mij word vermeld dat ik een mocro ben. Dit zie ik als een zwaktebod en maakt me alleen maar aan het lachen.

Wat denken mensen nou dat ik onder de indruk raak van internetbedreiging?

Wiseguy
20th December 2009, 23:55
net als MTE .... en jongens ... jullie willen toch niet op hem lijken

We hebben MTE exposed maar toch mis ik die knakker wel. Die jankte niet over alles jammer dat toen het puntje bij paaltje kwam hij zich als de runaway bride ging gedragen.

flip-mo
20th December 2009, 23:57
We hebben MTE exposed maar toch mis ik die knakker wel. Die jankte niet over alles jammer dat toen het puntje bij paaltje kwam hij zich als de runaway bride ging gedragen.

yep... Maar eigenlijk ben jij net zo een pootje! en weet je waarom? Omdat jij ook lekker anoniem vanachter je pctje tof loopt te doen

Dierenamerbulance
20th December 2009, 23:57

dan probeer ook te begrijpen dat trollen op zijn tijd veel beter werkt ipv constant te provoceren.. probeer gewoon ook eens een paar keer op een normale manier te reageren.. ik neem aan dat je niet in een tbs kliniek zit op de long stay oid.. dus ik denk dat zelfs jij ook eens normaal kan reageren op dingen...

Wiseguy
20th December 2009, 23:58
dan probeer ook te begrijpen dat trollen op zijn tijd veel beter werkt ipv constant te provoceren.. probeer gewoon ook eens een paar keer op een normale manier te reageren.. ik neem aan dat je niet in een tbs kliniek zit op de long stay oid.. dus ik denk dat zelfs jij ook eens normaal kan reageren op dingen...

Dat bedoel ik nou. Nu ga jij me vertellen hoe ik me moet gedragen. Daar kan ik principieel niet naar luisteren. Je zult vast een prima kerel zijn maar ga geen politieagentje spelen.

flip-mo
21st December 2009, 00:02
Dat bedoel ik nou. Nu ga jij me vertellen hoe ik me moet gedragen. Daar kan ik principieel niet naar luisteren. Je zult vast een prima kerel zijn maar ga geen politieagentje spelen.

je kan misschien ook ff nadenken over wat ie zegt!... En niet meteen zo bijdehand doen.. Hij geeft gewoon een suggestie dat het wat fijner is als je niet in elke post de boel gaat provoceren en irritant doen...En misschien gewoon af en toe wat constructiefs aan een thread toevoegt

Dierenamerbulance
21st December 2009, 00:02
nee ik zeg niet hoe jij je moet gedragen.. ik zeg aleen dat je om echt goed te trollen moet timen.. dingen doen die mensen niet verwachten..

nu verwacht ik niks anders van jou dan dom geschreeuw. terwijl ik denk dat je best wat meer inhoud zou kunnen geven dan alleen dom geschreeuw

Wiseguy
21st December 2009, 00:05
yep... Maar eigenlijk ben jij net zo een pootje! en weet je waarom? Omdat jij ook lekker anoniem vanachter je pctje tof loopt te doen

Daar heb ik mijn redenen voor. Ik ga in een branche werken waar ze mij na kunnen trekken en ik wil niet dat ik gelinkt kan worden aan dit soort activiteiten.

Wiseguy
21st December 2009, 00:06
nee ik zeg niet hoe jij je moet gedragen.. ik zeg aleen dat je om echt goed te trollen moet timen.. dingen doen die mensen niet verwachten..

nu verwacht ik niks anders van jou dan dom geschreeuw. terwijl ik denk dat je best wat meer inhoud zou kunnen geven dan alleen dom geschreeuw

Je hebt wel een punt. Iedereen is het hier altijd maar met elkaar eens een dat vind ik saai. Kzal kijken wat ik kan doen.

flip-mo
21st December 2009, 00:07
Daar heb ik mijn redenen voor. Ik ga in een branche werken waar ze mij na kunnen trekken en ik wil niet dat ik gelinkt kan worden aan dit soort activiteiten.

Net als MTE dus.... Held op sokken, als je je zo gedraagt dan moet je je daar niet voor schamen en gewoon eerlijk voor uitkomen... en niet anoniem de held gaan uithangen.. lekkere stoere kerel

Grote bekken van hier tot TOkyo... maar als ze exposed worden .... nou nou nou...staart tussen de benen

flip-mo
21st December 2009, 00:09
Ok, dus de rolverdeling is weer duidleijk voor iedereen?

Kunnen we nu weer lekker onaardig tegen elkaar gaan doen...

This is not the pit of love...

Lee Hottie
21st December 2009, 00:09

deze opmerking geeft me een warm gevoel thanx flip-mo xxxx

Dierenamerbulance
21st December 2009, 00:10
dat is idd niet de intentie van dit forum dat we het met elkaar eens zijn.. maar ertegenin gaan om maar ergens tegenaan te schoppen heeft geen zin als je ergens tegenin gaat dan onderbouw het.. dan bereik je een stuk meer..

enuuh ps.. we hebben hier bijna allemaal banen waar de link tussen het werk en dit forum beter niet gelegd kan worden

Wiseguy
21st December 2009, 00:10
Net als MTE dus.... Held op sokken

Wat jij ervan vindt is voor mij niet zo relevant. Ik moet me kunnen vertonen op kantoor en die hoeven niet te weten wat voor hobbies en uitspraken ik er op na hou.

Dierenamerbulance
21st December 2009, 00:13
watvoor werk/opeiding doe je eigenlijk wiseguy?

puur intresse

flip-mo
21st December 2009, 00:13
deze opmerking geeft me een warm gevoel thanx flip-mo xxxx

Ooooooohwwwwwwww shit........

Ban wisegay maar !!!!! Was LEE helemaal vergeten!!!!

xxx

Wiseguy
21st December 2009, 00:14
watvoor werk/opeiding doe je eigenlijk wiseguy?

puur intresse

Ik studeer rechten aan de radboud universiteit in Nijmegen.

flip-mo
21st December 2009, 00:15
Wat jij ervan vindt is voor mij niet zo relevant. Ik moet me kunnen vertonen op kantoor en die hoeven niet te weten wat voor hobbies en uitspraken ik er op na hou.

Dus eigenlijk schaam je je voor je gedrag wat je hier vertoond... Daar komt het uiteindelijk op neer... Je wil de stoere jongen uithangen en een grote bek hebben, zolang niemand maar weet wie je bent

Wiseguy
21st December 2009, 00:15
Ooooooohwwwwwwww shit........

Ban wisegay maar !!!!! Was LEE helemaal vergeten!!!!

xxx

Het verschil tussen MTE en mij is dat hij zich hier voordeed als een mac daddy maar eigenlijk een mislukte pretty fly for a white guy is.

Wiseguy
21st December 2009, 00:18
Dus eigenlijk schaam je je voor je gedrag wat je hier vertoond... Daar komt het uiteindelijk op neer... Je wil de stoere jongen uithangen en een grote bek hebben, zolang niemand maar weet wie je bent

Ik schaam me niet voor mijn gedrag maar met de ambities die ik heb zou het niet verstandig zijn om mijn toekomst op het spel te zetten omdat jij wil dat ik onder mijn eigen naam post. Ik hang niet de stoere jonge uit ik ben gewoon mezelf.

thefxr
21st December 2009, 00:19
het spijt me...
...maar weer een punt

idd een goed punt.

flip-mo
21st December 2009, 00:23
Ik schaam me niet voor mijn gedrag maar met de ambities die ik heb zou het niet verstandig zijn om mijn toekomst op het spel te zetten omdat jij wil dat ik onder mijn eigen naam post. Ik hang niet de stoere jonge uit ik ben gewoon mezelf.

Als je dat soort ambities hebt, dan siert het je toch veel meer als je je daar ook naar gedraagt... Of vind je dat bij je ambities passen? Nee toch...

Ja wise, je bent gewoon jezelf...

weet je wat ...omdat je jezelf betn... hier een knuffel van mij en droef...kussssss

http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2009/12/19/1261242432-740.jpg[/url]

Dierenamerbulance
21st December 2009, 00:25
en ik ga slapen... flip bewaak jij het fort?

Wiseguy
21st December 2009, 00:27
Als je dat soort ambities hebt, dan siert het je toch veel meer als je je daar ook naar gedraagt... Of vind je dat bij je ambities passen? Nee toch...

Ja wise, je bent gewoon jezelf...

Gelukkig krijgt in Nederland iedereen de kans op een goede toekomst. Die kans ben ik aan het grijpen. Ik heb bepaalde oergevoelens in mij die ik soms wel moet onderdrukken om mijn ambities te kunnen navolgen. Wil dat dan gelijk zeggen dat ik mij op dit forum me ook maar van mijn beste kant moet laten zien? Juist niet. Dit is juist 1 van de mogelijkheden om jezelf te laten zijn. Dan ben ik op school wel weer de voorbeeldmarokkaan ;).

Doe ik me anders voor op dit forum? Nee. Doe ik me anders voor op school en op kantoor? Ja.

Mokie14

hahahahaha :thup:

flip-mo

ach... bewaken kan je he tniet noemen

Mokie14
21st December 2009, 00:29
Gelukkig krijgt in Nederland iedereen de kans op een goede toekomst. Die kans ben ik aan het grijpen. Ik heb bepaalde oergevoelens in mij die ik soms wel moet onderdrukken om mijn ambities te kunnen navolgen. Wil dat dan gelijk zeggen dat ik mij op dit forum me ook maar van mijn beste kant moet laten zien? Juist niet. Dit is juist 1 van de mogelijkheden om jezelf te laten zijn. Dan ben ik op school wel weer de voorbeeldmarokkaan ;).

Doe ik me anders voor op dit forum? Nee. Doe ik me anders voor op school en op kantoor? Ja.

Dahm!!!!
Gelukkig krijgt in Nederland iedereen de kans op een goede toekomst.

mischien is dit een goed forum voor je:
http://forum.libelle.nl/

ben het hele verhaal van je aan het lezen
maar volgens mij ben je aan de rode klats
wat een wijf man....

hou gewoon je bek en ga bier halen en geniet van het moment dat je hier weze mag...:bash:

flip-mo
21st December 2009, 00:30

Dus ben je eigenlijk niet degene die je echt wilt zijn... Als je je zo op het forum gedraagt en in het echte leven niet... dan leef je met een masker op..

Iemand die ze "ämbities" volgen belangrijker vind dan zich zelf zijn .. en geloof me wise... je gaat absoluut niet gelukkig worden als je die ambities nastreeft... omdat diep in je .. die oergevoelens zitten.. en over 5 of 10 of misschine wle 20 jaar heb je spijt dat je het vroeger niet anders hebt aangepakt

Wiseguy
21st December 2009, 00:32
Dahm!!!!
Gelukkig krijgt in Nederland iedereen de kans op een goede toekomst.

mischien is dit een goed forum voor je:
http://forum.libelle.nl/

ben het hele verhaal van je aan het lezen
maar volgens mij ben je aan de rode klats
wat een wijf man....

hou gewoon je bek en ga bier halen en geniet van het moment dat je hier weze mag...:bash:

lol true

Daarom vermeid ik dit soort shit normaal gesproken.

thefxr
21st December 2009, 00:32
Dus ben je eigenlijk niet degene die je echt wilt zijn... Als je je zo op het forum gedraagt en in het echte leven niet... dan leef je met een masker op..

Iemand die ze "ämbities" volgen belangrijker vind dan zich zelf zijn .. en geloof me wise... je gaat absoluut niet gelukkig worden als je die ambities nastreeft... omdat diep in je .. die oergevoelens zitten.. en over 5 of 10 of misschine wle 20 jaar heb je spijt dat je het vroeger niet anders hebt aangepakt

soort van zelfonderdrukking, op lange termijn wordt je daar dus niet gelukkig van!

flip-mo
21st December 2009, 00:35
soort van zelfonderdrukking, op lange termijn wordt je daar dus niet gelukkig van!

precies!!! waarom denk je dat er zoveel gasten zijn die opeens op hun 40ste beseffen dat hun kantoorbaantje eigenlijk helemaal niet is wat ze willen.

Vanuit mijn eigen ervaring: sinds ik gewoon mijn ding doe ben ik de gelukkigste man ter wereld... Niet meer leven volgens de maatschappelijk vastgestelde normen en waarden.

En dan heb ik het niet over baantjes als in een asiel of boswachter ofzo... waar je je nuttig mee maakt en waar je veel vrijheid hebt.. maar over die kantoorbaantjes en 9tot5 bullshit

Wiseguy
21st December 2009, 00:35

Zolang de rekeningen maar betaald gaan worden ga je mij niet horen klagen.

flip-mo
21st December 2009, 00:39
Zolang de rekeningen maar betaald gaan worden ga je mij niet horen klagen.

Denk je jongen? Lees nog ff wat je daar schrijft en denk er eens over na!

Dus voor een baas werken ... en dan puur en alleen omdat je de rekeningen kan betalen? Of je het werk nou leuk vind of niet... GELOOF ME... daar ga je je geluk ECHT niet in vinden.

hoe oud ben je eigenlijk ? als ik vragen mag

Wiseguy
21st December 2009, 00:39
precies!!! waarom denk je dat er zoveel gasten zijn die opeens op hun 40ste beseffen dat hun kantoorbaantje eigenlijk helemaal niet is wat ze willen.

Vanuit mijn eigen ervaring: sinds ik gewoon mijn ding doe ben ik de gelukkigste man ter wereld... Niet meer leven volgens de maatschappelijk vastgestelde normen en waarden.

Nee ik denk dat je de verkeerde indruk hebt. Ik ga voor mezelf werken ik kan niet werken voor een baas en ben erg eergevoelig. Rechten is iets wat ik leuk vind en iets waar geld mee valt te verdienen. Ik ben mentaal sterk en kan me idd anders voordoen. Zo maak ik wijven elke keer wijs dat ze de enige zijn en dat gaat me ook prima af. ;)

Wiseguy
21st December 2009, 00:40
Denk je jongen? Lees nog ff wat je daar schrijft en denk er eens over na!

Dus voor een baas werken ... en dan puur en alleen omdat je de rekeningen kan betalen? GELOOF ME... daar ga je je geluk ECHT niet in vinden.

hoe oud ben je eigenlijk ? als ik vragen mag

Voor een baas werken gaat em niet worden zie mijn vorige post. Ik ben 22.

flip-mo
21st December 2009, 00:42
Nee ik denk dat je de verkeerde indruk hebt. Ik ga voor mezelf werken ik kan niet werken voor een baas en ben erg eergevoelig. Rechten is iets wat ik leuk vind en iets waar geld mee valt te verdienen. Ik ben mentaal sterk en kan me idd anders voordoen. Zo maak ik wijven elke keer wijs dat ze de enige zijn en dat gaat me ook prima af. ;)

Ok, dan is het een ander verhaal... we zullen zien als je 30 bent... hoe je er dan over denkt

flip-mo
21st December 2009, 00:50
Tis wel weer mooi geweest voor vandaag... en ik ben ook al weer aardig genoeg geweest vandaag..

dus de groeten .. ik ga nog ff fappen.. en dan lekker pitte..

mazzel dames

Mokie14
21st December 2009, 00:50
als we klaar zijn hoor ik het wel ik ga de wol in

succes jongens als we een doorbraak hebben kunnen jullie me altijd bellen
:D:D:D:D

Wiseguy
21st December 2009, 00:51
De balle morgen weer een dag.

Flamingo
21st December 2009, 12:35
Lol, lees je een thread in de pit, en blijkt gewoon dat flipper en wiseguy diepgang hebben.

I_LOVE_KNOCKOUTS
21st December 2009, 12:36
Liever strijdend ten onder dan leven op mijn knieen.

LOL @ deze 'hardcore' uitspraak op een internetforum. Zeker als ie daarna gevolgd wordt door "Zolang de rekeningen maar betaald gaan worden ga je mij niet horen klagen".

This is not the pit of love...

Oh, niet? Kut, heb ik net met fappen m'n zaad in de verkeerde put staan lozen. Sorry!

Wiseguy
21st December 2009, 13:07
LOL @ deze 'hardcore' uitspraak op een internetforum. Zeker als ie daarna gevolgd wordt door "Zolang de rekeningen maar betaald gaan worden ga je mij niet horen klagen".

Oh, niet? Kut, heb ik net met fappen m'n zaad in de verkeerde put staan lozen. Sorry!

Wat triest dat je zo selectief loopt te quoten. Beide uitspraken waren in een totaal andere context.

De eerste uitspraak is een levensfilosofie. Ik werk niet graag voor een baas en doe liever mijn eigen ding.

De tweede uitspraak was van toepassing op het schijnheilige juridische wereldje.

I_LOVE_KNOCKOUTS
21st December 2009, 13:14
Levensfilosofie? Volgens mij was die eerste uitspraak naar aanleiding van een discussie hier op internet in dit topic.

Maar dan nog, wat heb je als rechtenstudent aan zo'n filosofie? Alsof ie van toepassing is...
Werken voor een baas is de normaalste zaak van de wereld, dus ik zie niet in wat zo'n uitspraak daarmee te maken heeft. Het klinkt vet, maar je onderbouwing dat het gaat over niet willen werken voor een baas doet in mijn ogen afbreuk aan de kracht van zo'n uitspraak.

Schijnheilige juridische wereldje? Das toch juist het wereldje waar jij nu voor leert (en dus bij gaat horen), of heb ik dat verkeerd gelezen?
Ach ja, zolang het de rekeningen betaalt wil jij dus wel bij een schijnheilig wereldje horen...

Dan nog iets: als iets echt een levensfilosofie is, is het toch op elk vlak van toepassing in wat je doet?

I_LOVE_KNOCKOUTS
21st December 2009, 13:17
P.S.: Wat nou 'triest'? Ik reageer waar ik op wil reageren. Als het je niet aan staat, jammer dan.

Wiseguy
21st December 2009, 13:22
Levensfilosofie? Volgens mij was die eerste uitspraak naar aanleiding van een discussie hier op internet in dit topic.

Maar dan nog, wat heb je als rechtenstudent aan zo'n filosofie? Alsof ie van toepassing is...
Werken voor een baas is de normaalste zaak van de wereld, dus ik zie niet in wat zo'n uitspraak daarmee te maken heeft. Het klinkt vet, maar je onderbouwing dat het gaat over niet willen werken voor een baas doet in mijn ogen afbreuk aan de kracht van zo'n uitspraak.

Schijnheilige juridische wereldje? Das toch juist het wereldje waar jij nu voor leert (en dus bij gaat horen), of heb ik dat verkeerd gelezen?
Ach ja, zolang het de rekeningen betaalt wil jij dus wel bij een schijnheilig wereldje horen...

Dan nog iets: als iets echt een levensfilosofie is, is het toch op elk vlak van toepassing in wat je doet?

Ga jij me nu vertellen welke filosofie ik aan moet houden? Ik heb nooit gezegd dat er wat mis is met het werken voor een baas het is alleen niet mijn ding. Een ja zolang het mijn rekeningen betaald ben ik inderdaad schijnheilig.

Wiseguy
21st December 2009, 13:24
P.S.: Wat nou 'triest'? Ik reageer waar ik op wil reageren. Als het je niet aan staat, jammer dan.

Jij mag reageren wat je een wil en ik mag je triest noemen. Dus wat is het probleem?

I_LOVE_KNOCKOUTS
21st December 2009, 13:25
Ga jij me nu vertellen welke filosofie ik aan moet houden?

Lees het nou nog eens, misschien zie je dan dat ik dat niet zeg.

Een ja zolang het mijn rekeningen betaald ben ik inderdaad schijnheilig.

Is in ieder geval eerlijk. Maar komt niet echt overeen met een levensfilosofie over "strijdend ten onder gaan".

I_LOVE_KNOCKOUTS
21st December 2009, 13:26
Jij mag reageren wat je een wil en ik mag je triest noemen. Dus wat is het probleem?

Zie je mij ergens een probleem van maken? Ik zeg alleen dat het jammer voor je is als mijn reactie je niet aanstaat.

Wiseguy
21st December 2009, 13:27
Lees het nou nog eens, misschien zie je dan dat ik dat niet zeg.

Is in ieder geval eerlijk. Maar komt niet echt overeen met een levensfilosofie over "strijdend ten onder gaan".

Het ene hoeft het ander niet uit te sluiten. Zwart/wit denken is zo jaren 90.

I_LOVE_KNOCKOUTS
21st December 2009, 13:34
Dus schijnheilig zijn en "liever strijdend ten onder dan leven op m'n knieen" kan tegelijkertijd?

Oke........

Wiseguy
21st December 2009, 13:35
Dus schijnheilig zijn en "liever strijdend ten onder onder dan leven op m'n knieen" kan tegelijkertijd?

Oke........

Ja dat kan ligt eraan in welke context je het plaatst.

I_LOVE_KNOCKOUTS
21st December 2009, 13:37
Ligt het daaraan? Dan zal mijn beleving wel totaal verkeerd zijn, maar in mijn beleving geldt een levensfilosofie voor heel je leven. En wat zit er in heel je leven? Juist, elke context.

Wiseguy
21st December 2009, 13:42
Ligt het daaraan? Dan zal mijn beleving wel totaal verkeerd zijn, maar in mijn beleving geldt een levensfilosofie voor heel je leven. En wat zit er in heel je leven? Juist, elke context.

Ligt er maar net aan wat je definitie van strijdend ten onder gaan is. Iedereen strijd op zijn eigen manier. De ene doet het schijnheilig en de ander doet het anders. Waar het op neer komt is dat ik mij niet laat vernederen.

I_LOVE_KNOCKOUTS
21st December 2009, 13:46
Ligt er maar net aan wat je definitie van strijdend ten onder gaan is. Iedereen strijd op zijn eigen manier. De ene doet het schijnheilig en de ander doet het anders. Waar het op neer komt is dat ik mij niet laat vernederen.

Schijnheilig strijden??? Jij was toch die gast die het een tijdje terug zo over eer had enzo? Kunnen die 2 dingen ook samengaan dan?

Wiseguy
21st December 2009, 13:50
Schijnheilig strijden??? Jij was toch die gast die het een tijdje terug zo over eer had enzo? Kunnen die 2 dingen ook samengaan dan?

Op internet valt er geen eer te behalen of te handhaven. Dat deed ik om MTE over de zeik te krijgen.

Dat jij zo letterlijk ingaat op een metafoor geeft alleen maar aan dat wij op een ander niveau communiceren.

sikkwittet
21st December 2009, 14:42
dude je bent niet cool

oke wisegay

know that shit

Wiseguy
21st December 2009, 14:50
que?

sikkwittet
21st December 2009, 15:04
je word niet zomaar gebanned
en andere shit tegen je

trollen is leuk, maar doe het dan leuk/goed

niet steeds zo nitwitterig
aka fagg

jay hoov
21st December 2009, 16:35
Dames dames dames.......mag het een toontje lager...ik volg het allemaal niet hoor!
Beetje interessant proberen ruzie te maken...scheld mekaar lekker naar jullie moer, en morgen lachen we weer met elkaar...is dat nou zo moeilijk!
Trots bestaat niet op fora.....en anders gaat we meeten....en dan is het natuurlijk andere koek:evil:

Ps Eigenlijk boeit me dit allemaal voor geen meter, maar ik verveel me de rotkanker, dus, sorry, ik rectificeer de boel...
En ga aub lekker verder.....:D

flip-mo
21st December 2009, 16:42
vanavond 1900 bij kopsgym

jay hoov
21st December 2009, 16:45
vanavond 1900 bij kopsgym

Xie je op de Amsteldijk;)

flip-mo
21st December 2009, 16:53
Xie je op de Amsteldijk;)

En ik ben geen Aaron Karels die bang binnen blijft zitten!

* haalt ze boksbeugel vast uit het vet*

jay hoov
21st December 2009, 16:56
En ik ben geen Aaron Karels die bang binnen blijft zitten!

* haalt ze boksbeugel vast uit het vet*

hahahahaha...je bent scherp!!!

I_LOVE_KNOCKOUTS
21st December 2009, 17:29
Dus dit

Dat deed ik om MTE over de zeik te krijgen.

moet ik uit mezelf doorhebben om op jouw niveau te communiceren?

Sorry, dan blijf ik liever op deze hogere trede.

Succes ermee ouwe.

flip-mo
21st December 2009, 20:31
HeyHuey gay hoov, waar zit je Dan?? En sikk jij zou hier ook om 1900 zijn pootje

sikkwittet
22nd December 2009, 03:51
sorry maar ik ben bij mijn ouders
zuid limburg

en sneeuw is zo kut dat ns, en bussen echt fucked up rijden

geen door komen aan

morgen ook nog het zelfde

pm je wel waneer ik deze week voor kerst nog in adam kom

hopelijk woensdag wel, dan ff lekker trainen.
met mooie blauwe ogen aan tafel schuiven
gotta love it

jay hoov
22nd December 2009, 09:32
HeyHuey gay hoov, waar zit je Dan?? En sikk jij zou hier ook om 1900 zijn pootje

Tja...ben toch bang voor je he....je bent zooooooo intimiderend:slap:

flip-mo
22nd December 2009, 10:36
Blijkbaar

jay hoov
22nd December 2009, 11:07
Logisch toch.....:whistling:

flip-mo
22nd December 2009, 13:45
yep..

flip-mo
22nd December 2009, 18:42
http://www.youtube.com/watch?v=vy0zEadRb2E

Bertje
25th December 2009, 01:35
Yo Flip strong man!

sikkwittet
26th December 2009, 03:01
moedig em nu niet aan

Dierenamerbulance
26th December 2009, 14:49
zoek de verschillen

http://www.maniacworld.com/bouncer-lessons.jpg

http://94.100.122.56/666750001-666800000/666770401-666770500/666770467_5_rrFA.jpeg

het verschil in schaal telt niet me natuurlijk...

flip-mo
26th December 2009, 14:51
hahahaha....

sikkwittet
26th December 2009, 16:13
geniaal

missj
27th December 2009, 11:54
Hahaha

roy s
27th December 2009, 12:07
hahaha...

scherp enamer!!

chief108
27th December 2009, 13:45
LOL...

Bas Rutten on crack...

flip-mo
27th December 2009, 14:01
ik heb het even wat realistischer gemaakt.... wie wint het fc108tshirt

http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2009/12/27/1261909540-610.jpg (http://www.plaatjesupload.nl/bekijken/2220320.html)

http://www.maniacworld.com/bouncer-lessons.jpg

sikkwittet
28th December 2009, 04:11
geniale fotosoep zie ik zo

chief108
7th January 2011, 12:23
Bump. Vanwege vermakelijkheid.