View Full Version : [MMA] [UFC] wat gaat de volgende uitdaging voor Struve worden?
chief108
14th December 2009, 15:58
zijn eerste gevecht op de maincard en alweer een overwinning
al dacht hij zelf daar anders over:
"I don't feel like a winner right now," Struve said afterward of the first decision of his career. "It was far from my best. It was more of a draw."
maar nu?
wie zal de volgende worden?
en zal hij nu op de maincard blijven?
Donjopie
14th December 2009, 16:01
wat nu durf ik niet te zeggen....
dat hij op de maincard blijft mag je alleen maar hopen.....
btw wel weer een overwinning van hem ! hoe hij ook heeft gewonnen, het blijft een top prestatie !
TheHagueBoxer
14th December 2009, 16:13
lees dat veel mensen vinden dat struve fotn had moeten winnen((ook amerikanen) dus zal weer maincard worden.... Hopelij gaan ze niet gelijk een te goede tegenstander zoeken want struve moet nog veel punten verbeteren.... Is ook nog jong natuurlijk.
Heb zon gevoel dat het kongo word... En dat gaat zeker moeilijk worden dus hoop dat hij iemand anders krijgt
chief108
14th December 2009, 16:17
ik acht de kans dat het Kongo wordt ook best groot ja
Pitbull.
14th December 2009, 17:12
kimbooo.. maar dat doen die homo's van de UFC vast niet.. stel je voor dat Kimbo verliest...
boudstyle
14th December 2009, 17:43
Dat publiek was echt nep, beetje Stroeve uitjoelen terwijl het echt een duidelijke overwinning was.
Ik heb het gevoel dat ze Stroeve wel rustig brengen bij de UFC, deze jongen kan echt figuurlijk ook een grote worden. Ik hoop zelf dat ze hem Todd Duffy geven, die gaat hij zeker weten submitten.
Wiseguy
14th December 2009, 17:46
Struve is zeker niet klaar voor de grote jongens. Zijn standup en dan met name zijn dekking is nogal zwak. Hij is nog jong hij komt er wel.
flip-mo
14th December 2009, 17:50
Ben het helemaal met je eens wisegay...
hij moet dat rare huppeltje achterwege laten... en al helemaal die gesprongen knie als je hem niet kunt...
iets meer aan ze boksen en ground and pound werken
En ff een goeie strenghtcoach aanschaffen
roy s
14th December 2009, 17:55
"I don't feel like a winner right now," Struve said afterward of the first decision of his career. "It was far from my best. It was more of a draw."
...eerlijk gozer, ik vond hem dit keer ook niet goed!
chief108
14th December 2009, 18:33
Ben het helemaal met je eens wisegay...
hij moet dat rare huppeltje achterwege laten... en al helemaal die gesprongen knie als je hem niet kunt...
iets meer aan ze boksen en ground and pound werken
En ff een goeie strenghtcoach aanschaffen
true dat
TOON
14th December 2009, 18:59
kongo wordt lastig denk ik....nog wat te jong en onervaren voor de echte toppers....maar hij heeft tegen kongo wel een kans als ze naar de grond gaan, al verbaasde me het dat hij buentello zelfs niet in een sub kon krijgen....wtf??
thefxr
14th December 2009, 19:34
Denk dat hij de eerste 6 mnd niet meer vecht, Dana wilt hem langzaam brengen omdat hij nog maar 21 is.
vBulletin® v3.8.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.