PDA

View Full Version : Klimaatconferentie en kritische vragen

d4nd3l10n
14th December 2009, 13:22
http://www.dumpert.nl/mediabase/738301/04b0870a/klimaathoaxer_intimideert_kritische_journalist_bij _klimaatconferentie_in_copenhagen.html

ataraxia
14th December 2009, 13:27
Nu we het toch over Kopenhagen hebben...
Prostituees geven gratis klimaattop-seks
De deelnemers aan de klimaattop in Kopenhagen kunnen gratis gebruik maken van de diensten van plaatselijke prostituees. Daarvoor hoeven ze alleen maar een kaartje van de burgemeester te laten zien. De burgemeester van Kopenhagen stuurde 160 hotels kaarten waarin de gasten wordt gevraagd geen seksuele diensten in te kopen. Hoteleigenaren werd gevraagd geen prostituees voor hun gasten te regelen. De plaatselijke hoeren zijn boos dat de gemeente zich met hun zaken bemoeit. De deelnemers van de beurs kunnen tegen de vertoning van zo'n kaartje en hun deelnemersbewijs aan de beurs gebruik maken van de aanbieding, melden lokale sites.

aliendwurf
14th December 2009, 13:37
lol

flip-mo
15th December 2009, 00:59
Ik heb ook wel een vraagje voor ze, zit net een docu op ned2 te kijken en daar hoorde ik dit: in Nigeria bij de vervaardiging van olie komt gas vrij, dat gas kan in Nigeria gebruikt worden om de Huizen te verwarmen maar het aanleggen van de infrastructuur daarvoor is te duur dus verbranden ze het ( Shell) bij de verbranding van dit gas komt 70 miljoen ton CO2 vrij wat gelijk staat aan tien ja echt tien miljoen Britse huishoudens per jaar!!!!

Hoeveel raffinaderijen zijn er die dit doen en hoeveel CO2 stoten diein totaal bij elkaar per jaar uit? En wat gaan jullie eraan doen?

Mokie14
15th December 2009, 01:05
hahahah wilde er heen maar kreeg geen button hhhahahah
je zal er staan
er waren iets van 36.000 aanmeldingen en er mogen er per dag maar 15.000
naar binnen

flip-mo
15th December 2009, 01:08
Hmmmm die docu begint nu wel heel erg pro klimaatprobleem te worden

Jezus wat een paniekzaaierij

blackadder
15th December 2009, 05:17
Ik heb ook wel een vraagje voor ze, zit net een docu op ned2 te kijken en daar hoorde ik dit: in Nigeria bij de vervaardiging van olie komt gas vrij, dat gas kan in Nigeria gebruikt worden om de Huizen te verwarmen maar het aanleggen van de infrastructuur daarvoor is te duur dus verbranden ze het ( Shell) bij de verbranding van dit gas komt 70 miljoen ton CO2 vrij wat gelijk staat aan tien ja echt tien miljoen Britse huishoudens per jaar!!!!

Hoeveel raffinaderijen zijn er die dit doen en hoeveel CO2 stoten diein totaal bij elkaar per jaar uit? En wat gaan jullie eraan doen?

Volgens mij zitten de meeste Nigerianen niet echt te wachten op verwarming.

Socra
15th December 2009, 08:23

Wie? Waar heb je het over?

Socra
15th December 2009, 08:33
@dand3: waarom post je dit eigenlijk?

d4nd3l10n
15th December 2009, 11:03
n.a.v. die e-mails die door hackers zijn vrijgegeven.

flip-mo
15th December 2009, 12:00
Socra,

waarom post jij eigenlijk?

flip-mo
15th December 2009, 12:06

Wie? Waar heb je het over?

Aaah... Nu snap ik het!! Dat intelligente gelul van je is gewoon puur en alleen om je domheid te camoufleren.

Denk nou is ff logisch na ( ja dat is moeilijk voor je maar probeer het nou maar ff)

heb je het antwoord al?

flip-mo
15th December 2009, 12:07

Hahahaha foutje... Gas om te koken etc

Socra
15th December 2009, 14:15
Aaah... Nu snap ik het!! Dat intelligente gelul van je is gewoon puur en alleen om je domheid te camoufleren.

Denk nou is ff logisch na ( ja dat is moeilijk voor je maar probeer het nou maar ff)

heb je het antwoord al?

Nee.

n.a.v. die e-mails die door hackers zijn vrijgegeven.

Maar wat leert dit filmpje ons daar verder over, dan? Het is maar door wie je je wil laten bedonderen.

d4nd3l10n
15th December 2009, 14:39
Nee.

Maar wat leert dit filmpje ons daar verder over, dan? Het is maar door wie je je wil laten bedonderen.

Niks.. Maar wel weer frappant om te zien dat kritische vragen niet welkom zijn.

Socra
15th December 2009, 14:53
Niks.. Maar wel weer frappant om te zien dat kritische vragen niet welkom zijn.

Ik zie alleen maar dat die gast niet welkom is. Waarom... Tja... Daar moeten we maar naar raden. Misschien was hij wel een half uur lang overal doorheen aan het lullen.

Zoals in elke beroepsgroep zitten er bij de klimaatwetenschappers vast ook wel rotte appels, maar dat er sprake zou zijn van een Groot Complot is gewoon onzin. Hoezeer sommige mensen ook hun best doen om ons dat te doen geloven.

En dat iedereen op GeenStijl nu gaat doen alsof ze er voor doorgeleerd hebben is helemaal om te lachen en/ of huilen.

d4nd3l10n
15th December 2009, 16:52
True.. Maar het blijft opmerkelijk.

En geenstijl. Achja.

flip-mo
15th December 2009, 19:28
Ik zie alleen maar dat die gast niet welkom is. Waarom... Tja... Daar moeten we maar naar raden. Misschien was hij wel een half uur lang overal doorheen aan het lullen.

Zoals in elke beroepsgroep zitten er bij de klimaatwetenschappers vast ook wel rotte appels, maar dat er sprake zou zijn van een Groot Complot is gewoon onzin. Hoezeer sommige mensen ook hun best doen om ons dat te doen geloven.

En dat iedereen op GeenStijl nu gaat doen alsof ze er voor doorgeleerd hebben is helemaal om te lachen en/ of huilen.

Ja Socra .. je hebt gelijk jongen...

Weet je wat jij moet doen.... 1x per maand gaan douchen ipv 1x per week. Beter milieu begint bij je zelf.

Kom maar met feiten dan....Dat de opwarming ONZE schuld is als je het zo goed weet.

Socra
15th December 2009, 19:39
Ja Socra .. je hebt gelijk jongen...

Weet je wat jij moet doen.... 1x per maand gaan douchen ipv 1x per week. Beter milieu begint bij je zelf.

Kom maar met feiten dan....Dat de opwarming ONZE schuld is als je het zo goed weet.

'De opwarming'? 'Onze schuld'? Waar lees je dat?

Wil je nou dat ik hier ook de klimaatwetenschapper uit ga hangen? Ik weet daar niet zoveel van, jij wel?

Wat ik wel weet is dat complexe systemen zoals het klimaat enorm ingewikkeld zijn. Dus dat je iedereen die zegt dat het zus of zo zit, moet wantrouwen. En ik weet dat er niet een groot complot is om de waarheid te verzwijgen. Dat laatste weet ik omdat ik weet hoe het er tussen wetenschappers aan toe gaat. En het werkt gewoon niet zo. Wetenschappers zijn veel te eigenwijs om zoiets vol te kunnen houden. Wel zitten ze er natuurlijk vaak naast, maar dat geldt voor iedereen.

Voortschrijdend inzicht...

flip-mo
15th December 2009, 20:54
Schattig die naiviteit

roy s
15th December 2009, 21:03
ik ben voor opwarming...
het is mij te koud

Socra
15th December 2009, 21:42
Schattig die naiviteit

:laugh:

chief108
15th December 2009, 22:49
ik ben voor opwarming...
het is mij te koud
one leggertje...

kom maar op met dat 't Haantje aan zee en de palmboompjes
alweer een startmotor naar de kloten geholpen met dat kutweer hier...

roy s
15th December 2009, 23:52
't haantje aan zee....

hahahahaha

ik ga emigreren naar 't haantje, ben klaar hiero..

chief108
16th December 2009, 09:21
dan is mijn grond miljoenen waard....