View Full Version : to boldly go where EVERY MEN has gone before
FOCUS
8th December 2009, 10:45
Mensen,
het is zo ver
als ik binnen drie dagen niet heb gepost
zet dan een hulpdienst op touw
kom me halen
neem duct-tape mee
en tranquillizers
doe een zonnebril op tegen de felle schittering
haal de stroom van het huizenblok (eerst Die Hard kijken voor de FAQ)
en beuk mn deur in
bevrijd me
take no prisoners
mn vrouw is definitief in kerstmodus geschoten
ik ga een kerstboom halen
en dr moet een kerst cdtje bij
en dr hangen lampjes in de planten
verwacht bij binnenkomst een kerstkaartenlawine
stel je in op eXtreme kerstsfeer
RED ME
:please: have mercy
jay hoov
8th December 2009, 11:52
Hahahahaha.....Vervelend:D
Derek Ogilvie
8th December 2009, 12:10
Is toch leuk, en dat vind jij ook, dus niet stoer doen en embrace the christmas love.
ataraxia
8th December 2009, 12:27
Ik heb nu ook zin om een kerstboom te gaan halen...
missj
8th December 2009, 12:28
:laugh: Kom kom zeg.....
Samen met vrouwtje lekker het boompje versieren.....de lampen erin hangen.
Lief tegen elkaar zijn.Gezellig een kopje warme chocomel met elkaar delen.
Wat zeur je nou....
thefxr
8th December 2009, 15:04
:laugh: Kom kom zeg.....
Samen met vrouwtje lekker het boompje versieren.....de lampen erin hangen.
Lief tegen elkaar zijn.Gezellig een kopje warme chocomel met elkaar delen.
Wat zeur je nou....
Het goede voorbeeld,jammer van de klappen:laugh:
http://www.youtube.com/watch?v=P3WcK9Y6w28&feature=player_embedded
missj
8th December 2009, 16:09
Het goede voorbeeld,jammer van de klappen:laugh:
http://www.youtube.com/watch?v=P3WcK9Y6w28&feature=player_embedded
:laugh: Ik had hem toevallig een dag geleden gezien.
Wat een stel oude keffers zeg..vooral die ouwe zak!
I_LOVE_KNOCKOUTS
9th December 2009, 01:07
Ik bemoei me nooit met die boom. Ik ben buiten of boven totdat ie klaar is.
FOCUS
9th December 2009, 10:22
T is n mooie boom geworden, lekker groot en vol.
Zo groot zelfs, dat we nu niet genoeg ballen en lampjes hebben.... (en dan zeggen vrouwen nog steeds dat ze zooo goed zijn in het inschatten van hoeveelheden, afstanden, kosten, reistijden etc....zucht)
... maar dr wordt echt niet naar je geluisterd, als je in de intratuin achter het karretje loopt, terwijl de ekster eeeh, vriendin, de inkopen doet.
Vanmiddag gaat het los, dan wordt ie opgetuigd. Nee, verwacht geen yoetjoebfilmpje, mijn vernedering blijft binnenkamers...
wilhelmus777
9th December 2009, 10:48
kerst is mooi man
wij hebben ook al zo'n mooie kamper lichtslang met gekleurde lampjes aan de dakgoot hangen. en er volgt nog veel meer
too much is hier het devies
wilhelmus777
9th December 2009, 10:50
heb ook zin om zo'n verlicht minidorpje op een sneeuwkleed te kopen bij de intratuin.
Pitbull.
9th December 2009, 11:43
dacht dat ik hier veilig was met een marokkaanse.. maar zelfs zij heeft hier nu een klein boompje.. huisje met kerstman en een engel die licht geeft neergezet en opgehangen.. mooeeii wordt ik ervan.. moeiimaakster..
FOCUS
10th December 2009, 01:11
Morgen ga ik extra kerstlichtjes kopen
en dan moet ik er echt aan geloven
Dr hangen ook lampjes in de planten
maar gelukkig (nog) niets voor de ramen
Lol @ willem om die tuinslang:D
sikkwittet
10th December 2009, 01:57
kerst is gewoon kut
denk niet dat ik er dit jaar onder uit ken gaan komen om het te skippen
andere 4 jaar wel gelukt
maar dit jaar ga ik denk ik toch familie moeten zien
aaarggghhh
ik haat kerst echt met een fucking passion
FOCUS
10th December 2009, 19:15
taj mahal is er niets bij
En eneco stond net aan de deur met politie, of ik wietkwekerij van stroom aan het voorzien was
http://i967.photobucket.com/albums/ae159/vingtsun108/P1846_10-12-09.jpg
Onder de boom verzamelt zich een hangmeute
http://i967.photobucket.com/albums/ae159/vingtsun108/P1854_10-12-09.jpg
chief108
10th December 2009, 19:21
mooi hoor...
heb nog niets in huis
bevalt best goed :p
Mephisto
10th December 2009, 23:00
lol, de kerstmodus van mijn vrouw wordt perfect verbeeld in de Avatar van MTE
edit: daarom hou ik van d'r :D
FOCUS
11th December 2009, 12:22
you lucky bastard:banned:
Om even de ware kerstgedachte uit te spreken
"You lucky bastard, I'd love to be spit in the face"
en
'I'm Brian and my wife is Brian too'
Derek Ogilvie
11th December 2009, 14:23
lol, de kerstmodus van mijn vrouw wordt perfect verbeeld in de Avatar van MTE
edit: daarom hou ik van d'r :D
Hahaha, zie het al helemaal voor me..
Mephisto
12th December 2009, 09:54
Hahaha, zie het al helemaal voor me..
yup, she's the Christmas spirit from Hell :jason:
2 jaar terug hadden we wel een kerstboom en 1 van de katten had het voor elkaar een bal (een plastic bal notabene) te slopen... die heeft dus twee weken met een kerstboom in zijn reet rondgelopen...:rotflmao:
Vroeger thuis was het erger, mijn moeder was altijd al weken van te voren vol overspannen verwachtingen en zodra het dan kerstavond was en iemand reageerde niet enthousiast genoeg op zijn cadeautje of een complimentje voor het (aangebrande) eten (ze kan fantastisch koken, behalve met Kerst) brak ze en vervolgens was ze drie dagen lang in een stemming die varieerde van een om aandacht huilende baby tot de Blair Witch... (eigenlijk zat daar niets tussen, het was of 't één of 't ander). Ik kijk nog steeds ieder jaar erg uit naar Kerst...
Paganstars
12th December 2009, 12:16
roflol... thnk god dat mijn vriendin zoiets heeft van leuk zo'n boom, maar voor geen goud dat ik dat ding op en aftuig. Ik heb dezelfde insteek dus 3e jaar zonder boom :D
aliendwurf
12th December 2009, 12:24
bij mij komt die rotzooi er niet in...
I_LOVE_KNOCKOUTS
13th December 2009, 11:37
Kom ik vannacht thuis, zie ik in de kamer het silhouette van een kerstboom, dus ik denk "mooi, ze hebben dat ding opgetuigd toen ik er niet was". Doe ik het licht aan, is het gvd alleen nog maar de boom... Het optuigen moet nog gebeuren, boehoehoe!
De Buurman
13th December 2009, 20:54
hahahaha prachtig al dat gezeur over die bomen, ik heb mijn kinderen de boom gewoon laten optuigen, het ziet er niet uit maarja over 2 weken gaat hij weer de deur uit dus dat overleef ik wel haha
chief108
13th December 2009, 21:15
straks weer lekker de fik in dat ding
is toch het mooiste van zo'n boom
ataraxia
15th December 2009, 17:27
Tijd voor een kerstverhaaltje.
Vandaag was ik eindelijk genoeg uitgeziekt om op bomenjacht te gaan. Sinds de opening van deze thread keek ik daar al met heel m'n vrouwenhartje naar uit. Bleek nog verdomd lastig. De verkoper waar ik vorig jaar slaagde had niet veel soeps, en het tuincentrum aan de andere kant van de stad had alleen maar belachelijk grote, belachelijk dure nordmannen, of miniscule struikjes waar geen bal in past (letterlijk &figuurlijk). Uiteindelijk een derde verkopertje gevonden. Was er een met donders agressieve verkooptechniekjes, dus ik was er al bijna uit pure koppigheid met lege handen vandoor gegaan.
De tegenzin om nog weer een stuk verder te fietsen overwon uiteindelijk de tegenzin tegen de opdringerige oude bomen man, en ik vond een boompje dat ik wel de moeite waard vond. Dat dacht ik aanvankelijk. Toen ik nog niet wist hoeveel moeite het me ging kosten om het ding thuis te krijgen. De oude bomen man had heel optimistisch gezegd dat de meeste mensen zo'n boompje ook zo over de fiets heen gooien en er mee wegrijden. Deze verkooptruc doorzag ik pas toen het te laat was, en ik de boom (die bij nader inzien groter was dan ik zelf) op mijn fiets probeerde te leggen.
Eerst een stukje gelopen met het ding dwars op m'n achterrekje. Een aantal botsingen met paaltjes en een spoor van omgevallen fietsen, die onschuldig langs de stoeprand stonden later, stond ik op het punt het op te geven. Vrouw in nood belt man. Man lag in bad, dus die kon ook niet echt wat doen, maar als het me écht niet zou lukken zou 'ie wel komen helpen. Nu ben ik ook te koppig om zo'n project écht niet te laten lukken, dus de boom dan nu maar rechtop, op z'n kruis op het achterrekje gezet. Dit scheelde een hoop in botsingen (afgezien van een enkele luifel die toch iets te laag bleek te hangen), maar het was een zware klus voor de armpjes om het wankele geheel in balans vooruit te krijgen.
Dit moest makkelijker kunnen. En ineens werd dit Kerst-Engeltje vindingrijk. Met mijn kabelslot zette ik de boom met zijn kruis aan mijn frame vast, met de top naar achter. Het werkte! Bijna bij mijn huis liep ik een vrouw tegemoet, met ook een kerstboom over haar fiets gedrapeerd. Hoewel die van haar wel netjes in een netje was verpakt wisselden we een glimlach van herkenning uit. Toen begon ik te denken. Waar komt zij eigenlijk vandaan met haar boom? Had ik dan vlak bij huis een boom kunnen kopen, zonder de halve stad door fietsen en te lopen?
Om de hoek zag ik bij de Gamma een enorm bord met 'kerstbomen te koop'. Een paar honderd meter van mijn huis. Ik troost me maar met de (waarschijnlijk volstrekt onware) gedachte dat ze daar vast ook alleen maar belachelijk grote, belachelijk dure nordmannen verkopen, en ga zo mijn trots mee naar huis gesleepte prooi optuigen.
sikkwittet
15th December 2009, 17:49
haha
wat lief
I_LOVE_KNOCKOUTS
16th December 2009, 12:09
Ataraxia, waarom zijn daar nou geen filmpjes van? ;)
ataraxia
16th December 2009, 12:28
:laugh: Van Socra in bad? Of van mijn gevecht met de kerstboom?
I_LOVE_KNOCKOUTS
16th December 2009, 12:35
Ik beschouw deze vraag als niet gesteld.
Derek Ogilvie
16th December 2009, 15:25
Mij 2.
chief108
7th January 2011, 11:21
Bump. Vanwege vermakelijkheid.
vBulletin® v3.8.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.