View Full Version : Erg slecht nieuws voor velen onder ons...
Pipo de Cliniclown
27th October 2009, 19:41
‘Alle vrouwen gaan uiteindelijk op hun moeder lijken’
AMSTERDAM - Alle vrouwen zouden met het ouder worden meer op hun moeder gaan lijken. Dat is gebleken uit onderzoek dat tijdens de jaarlijkse conferentie van The American Society of Plastic Surgeons werd gepresenteerd.
Het onderzoek werd uitgevoerd met behulp van een 3D-computer om het ouderdomsproces te bestuderen. Daaruit bleek dat moeders en dochters ouder worden op dezelfde manier.
Tien moeder- en dochterparen tussen de 15 tot 90 jaar werden nauwlettend voor de studie onderzocht. Veelal ging het bij de vergelijkbare veroudering om dezelfde uitholling in de binnenhoeken van de ogen en onderoogleden.
Bescherming
Ook bleek dat als de moeder zakken onder de ogen had, haar dochter dat ook zou krijgen, aldus Allure, die dinsdag over het onderzoek bericht.
Overigens betekenen de resultaten niet dat alle dochters er precies hetzelfde gaan uitzien als hun moeder: goede bescherming tegen de zon helpen rimpels en vlekjes in ieder geval voorkomen.
The American Society of Plastic Surgeons is de grootste plastisch chirurgie organisatie ter wereld. De conferentie die zij jaarlijks organiseren vond dit jaar plaats van 23 tot 27 oktober.
Goed, dat lijkt me duidelijk. Mijn vriendin zit dus sinds +/- 5 min opgesloten in het kolenhok, die ziet never het daglicht meer. En voor er ook maar iemand gaat lullen over 'zielig' en meer van dat gezeik, wacht maar tot je mijn schoonmoeder hebt gezien. Wat een draak.
chief108
27th October 2009, 19:52
niet
wilhelmus777
27th October 2009, 19:56
dus in feite ben je nu al een beetje getrouwd met je schoonmoeder
chief108
27th October 2009, 19:58
in dat geval kan je d'r net zo goed neuken..
om alvast te wennen aan later
Pipo de Cliniclown
dus in feite ben je nu al een beetje getrouwd met je schoonmoeder
Jep, ach, weet je, die midlife crisis is straks ook zo laf als ik niks heb om in te ruilen tegen een lekker jong en fris wijf. Toch?
roy s
in feite neuk je je schoonmoeder....
..een lijk dus
@chief: same time hahaha
Pipo de Cliniclown
27th October 2009, 19:59
Goed, leuk van je Chief, nou kan ik straks een gratis pizza bestellen maar heb ik geen trek meer. Leuk. Heel erg leuk. Ha. Ha. Ha...
Pipo de Cliniclown
27th October 2009, 20:01
in feite neuk je je schoonmoeder....
..een lijk dus
@chief: same time hahaha
Ga jij ook maar dood.... :fight:
chief108
27th October 2009, 20:39
Goed, leuk van je Chief, nou kan ik straks een gratis pizza bestellen maar heb ik geen trek meer. Leuk. Heel erg leuk. Ha. Ha. Ha...
:finger:
chief108
27th October 2009, 20:40
als ze d'r kunstgebit uit doet kan ze je misschien wel ff extra lekker pijpen man...
wat een mogelijkheden...
think 'bout it....
Guess
27th October 2009, 20:43
Ik stap denk ik over op de dochter van de buurvrouw.
Pipo de Cliniclown
27th October 2009, 20:47
als ze d'r kunstgebit uit doet kan ze je misschien wel ff extra lekker pijpen man...
wat een mogelijkheden...
think 'bout it....
Heb ik al een adresje voor in 't Haantje Chief
aliendwurf
27th October 2009, 20:48
gewoon een weesmeisje naaien...
chief108
27th October 2009, 20:56
Heb ik al een adresje voor in 't Haantje Chief
je doet mijn schoonmoe?
Pipo de Cliniclown
27th October 2009, 20:58
je doet mijn schoonmoe?
Ik zal niet zeggen dat het je dochterje is, dat doe ik niet, hou ik niet van
chief108
27th October 2009, 21:01
ik had ooit een dochtertje
maar die wou niet luisteren
nu heb ik 3 jongens
kijken of die het wel redden...
Pipo de Cliniclown
27th October 2009, 21:10
ik had ooit een dochtertje
maar die wou niet luisteren
nu heb ik 3 jongens
kijken of die het wel redden...
En welke van de drie lijkt nou op z'n vader?
Mokie14
28th October 2009, 19:14
lees hier net dat ik binnenkort vrijgezel ben!!!!!!!
mijn schoonmoeder komt altijd op dr bezem bij ons op bezoek.
roy s
28th October 2009, 19:39
mijn schoonmoeder praat teveel, het liefst geef ik haar een paar knieen in d'r porum
chief108
28th October 2009, 20:06
En welke van de drie lijkt nou op z'n vader?
alle drie...
...een stukje
1 hoogbegaafde nerd
1 knokker/ tekenaar/ muzikant
1 met ADD en een extreem koppig dwars karakter
aliendwurf
28th October 2009, 20:17
haha, ben je mooi klaar mee. :laugh:
roy s
28th October 2009, 20:28
alle drie...
...een stukje
1 hoogbegaafde nerd
1 knokker/ tekenaar/ muzikant
1 met ADD en een extreem koppig dwars karakter
hahahaha, dat is een mooie cocktail, lijkt Niek wel.
chief108
28th October 2009, 20:38
hahahaha, dat is een mooie cocktail, lijkt Niek wel.
als ze ook nog eens alle drie net zo geil als hun ouwe man worden...
dan sluiten ze drenthe af met grote hekken
en moeten de toeristen hun dochters aan de lijn houden :laugh:
Khalil
13th October 2010, 22:37
ik heb er wel eens aan gedacht om mijn schoonmoeder op te graven, en der kop er af te trekken en dan in der strot schijten...............
hebben ze de k.....hoer verbrandt.
flip, weer een fantasie minder
sikkwittet
13th October 2010, 23:49
‘Alle vrouwen gaan uiteindelijk op hun moeder lijken’
AMSTERDAM - Alle vrouwen zouden met het ouder worden meer op hun moeder gaan lijken. Dat is gebleken uit onderzoek dat tijdens de jaarlijkse conferentie van The American Society of Plastic Surgeons werd gepresenteerd.
Het onderzoek werd uitgevoerd met behulp van een 3D-computer om het ouderdomsproces te bestuderen. Daaruit bleek dat moeders en dochters ouder worden op dezelfde manier.
Tien moeder- en dochterparen tussen de 15 tot 90 jaar werden nauwlettend voor de studie onderzocht. Veelal ging het bij de vergelijkbare veroudering om dezelfde uitholling in de binnenhoeken van de ogen en onderoogleden.
Bescherming
Ook bleek dat als de moeder zakken onder de ogen had, haar dochter dat ook zou krijgen, aldus Allure, die dinsdag over het onderzoek bericht.
Overigens betekenen de resultaten niet dat alle dochters er precies hetzelfde gaan uitzien als hun moeder: goede bescherming tegen de zon helpen rimpels en vlekjes in ieder geval voorkomen.
The American Society of Plastic Surgeons is de grootste plastisch chirurgie organisatie ter wereld. De conferentie die zij jaarlijks organiseren vond dit jaar plaats van 23 tot 27 oktober.
Goed, dat lijkt me duidelijk. Mijn vriendin zit dus sinds +/- 5 min opgesloten in het kolenhok, die ziet never het daglicht meer. En voor er ook maar iemand gaat lullen over 'zielig' en meer van dat gezeik, wacht maar tot je mijn schoonmoeder hebt gezien. Wat een draak.
yessss
i bagged me a future milf!!!!!!!!!!!!!!
Kebal
14th October 2010, 00:14
dat is ook een van de eerste dingen waar je op moet letten idd
Pipo de Cliniclown
14th October 2010, 09:51
Maar je moet dus nooit een super lekkere schoonmoeder hebben he, want dan is de kans dat je eigen vriendin op die leeftijd tegen gaat vallen zo groot.
Kebal
15th October 2010, 00:58
ook dat nog en bij 2 moet je nog weten welke op de vader lijkt
Dragontail
15th October 2010, 14:54
Hey chief,
Als ik nou een milf van 32 neuk, omdat ik haar dochter ook wel lekker vind, neuk ik dan mijn aanstaande schoonmoeder?
Geldt dat dan hier ook als schoonmoeder... ook als mijn missie met de dochter mislukt?
chief108
15th October 2010, 14:56
you're confusing me... :cry2:
FOCUS
20th October 2010, 12:38
dit is wel schokkend nieuws
echt heel erg schokkend
:eek:
ik woon samen met een hippo -geen hippie-
vBulletin® v3.8.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.