PDA

View Full Version : Jaloerse vrouw steekt penis echtgenoot in brand

Kingster
7th December 2009, 15:11
ADELAIDE - Een 44-jarige vrouw wordt beschuldigd van brandstichting en moord, omdat ze de penis van haar echtgenoot uit jaloezie in brand stak. De man overleefde het incident niet.

Rajini Narayan (44) moest in Adelaide voor de rechter verschijnen omdat ze in december vorig jaar het geslachtsdeel van haar echtgenoot, Satish Narayan, in de fik stak. Na een wekenlange doodstrijd overleed het slachtoffer een paar weken later in ziekenhuis. Na de bizarre daad van de moeder van drie kinderen brandde ook het huis van het gezin volledig af.

In de rechtszaal bleek dat de vrouw haar buren had verteld dat ze een jaloerse vrouw is. "Ik ben een jaloerse vrouw. Zijn penis behoort alleen mij toe." Met haar daad zou ze een statement hebben willen maken, dat Satish van haar is en van niemand anders... "Ik wilde zijn penis in brand steken om aan te tonen dat het geslachtsdeel van mij alleen is, maar het is nooit mijn bedoeling geweest om mijn man om te brengen", verklaarde de vrouw.

Haar advocate Lindy Powell vroeg in de rechtszaal uitstel en kreeg dat ook. Haar cliënte heeft volgens de advocate meer tijd nodig om zich op de zaak voor te bereiden. Op 22 januari verschijnt ze opnieuw voor de rechtbank, melden Australische media.

Het zou je wijf maar wezen :wtf:

Donjopie
7th December 2009, 15:13
jaja..............................
alleen omdat ie van haar is..........steekt ze hem in de fik............
dan heeft zij er toch ook niks meer aan.....?
of zie ik dat verkeerd :D

die van mij staat ook wel eens bijna in de fik.........nouja fik is een groot woord.....er komt rook vanaf !
rookwolken eigenlijk.....hele mooie rookwolken stijgen in series op.
zoveel rook dat er laatst een indiaan aan de deur stond......die zei "riep u mij?".

Derek Ogilvie
7th December 2009, 15:14
Roy is het natuurlijk weer eens met dat wijf?

missj
7th December 2009, 15:18
Godver hoe gestoord moet je zijn:w00t:

ataraxia
7th December 2009, 16:30
Geschift...

Vergelijkbaar:
Bride-burning is a form of domestic violence practiced in Bangladesh, India, Pakistan and other countries located on or around the Indian subcontinent. A category of dowry death, bride-burning occurs when a young woman is murdered by her husband or his family for her family's refusal to pay additional dowry. The wife is typically doused with kerosene, gasoline, or other flammable liquid, and set alight, leading to death by fire.

En dan gaat het dus gewoon om geld. Als dat geen eigendomsclaim is...

___RZA___
7th December 2009, 17:30
jaja..............................
alleen omdat ie van haar is..........steekt ze hem in de fik............
dan heeft zij er toch ook niks meer aan.....?
of zie ik dat verkeerd :D

die van mij staat ook wel eens bijna in de fik.........nouja fik is een groot woord.....er komt rook vanaf !
rookwolken eigenlijk.....hele mooie rookwolken stijgen in series op.
zoveel rook dat er laatst een indiaan aan de deur stond......die zei "riep u mij?".

Sta je al zo lang droog dan?

roy s
7th December 2009, 20:12
Roy is het natuurlijk weer eens met dat wijf?

hahahaha.....
ja voor een pykomaan kan ik wel begrip opbrengen...

...slappe zak:laugh:

Derek Ogilvie
7th December 2009, 20:46
lool

Flamingo
8th December 2009, 16:38
dat krijg je dus van al dat droogneuken heh.