PDA

View Full Version : Vechten and Lallen in Belfast

Pages : [1] 2

chief108
7th December 2009, 08:54
ben bezig om het verhaal van FC108 in Belfast op te schrijven

maar het werd een stukje langer als verwacht
aangezien de meesten hier geen enorme lappen tekst lezen
zal ik het hier stukje bij beetje plaatsen als een soort vervolgverhaal

vandaag een kleine teaser....
enjoy

chief108
7th December 2009, 08:55
Vechten and Lallen in Belfast

Vrijdagmiddag, 27 november 2009. Eindelijk mag ik weg uit dit godvergeten hellegat. Lopend naar mijn auto gaat het door mijn kop dat die ouwe rokende kankerbak vast niet wil starten. Zal je net weer zien natuurlijk. Voor de zekerheid gloei ik mijn ouwe dieseltje 8 keer extra voor en ja, na een kleine 38 seconden hoesten, kuchen en schokken slaat hij aan. En ik laat de parkeerplaats van het gemeentehuis achter in een mooie bauwe walm. Op weg naar Amsterdam. En de avonturen die zullen komen. Op weg naar Belfast, nu nog een illusie, een vaag plan ontsproten uit een 1 enkele spontane opmerking. Raar hoe dingen zich soms gewoon voor je ogen kunnen realiseren.
Had ik dit verwacht? Nee, niet echt. Is dit echt? Geen idee, we zien wel wat er gebeurd. Alles beter als weer een weekend in angst en spanning afwachten op de Akelige Maandag. Op die Weer een Kutweek.

Nee nu gaan de remmen los. Nu gaan we gewoon. Dit een Gans. En Belfast is ons voorlopige Lapland.

Donjopie
7th December 2009, 08:55
ben bezig om het verhaal van FC108 in Belfast op te schrijven

maar het werd een stukje langer als verwacht
aangezien de meesten hier geen enorme lappen tekst lezen
zal ik het hier stukje bij beetje plaatsen als een soort vervolgverhaal

vandaag een kleine teaser....
enjoy

TOP !
:w00t:

chief108
7th December 2009, 09:05
het op deze manier wel chaotisch worden
wat prima past bij ons... :p

Kebal
7th December 2009, 12:53
het leest in ieder geval een stuk makkelijker idd, nog een paar alinea's langer en je bent de aandacht weer kwijt

roy s
7th December 2009, 18:34
hahaha..
ben benieuwd naar deel 2

chief108
8th December 2009, 08:55
deel 2

We reizen licht en hebben voldoende Javaanse Jongens 3/4 shag om zonder problemen in Broek in Waterland aan te komen. Opgewekt rij ik dan ook de donkere leegte in. Het is spitsuur, maar hier zijn nog steeds geen achterlijke hoeveelheden werkschapen op weg naar huis. Krijg een smsje van De ouwe dat het bier klaarstaat. Dat zijn de betere vooruitzichten.Tot aan Amersfoort gaat alles goed. En dan begint de ellende. Snel SMS ik "KUT!!! jullie hebben files hiero!!!" en krijg een "hahaha ja tot 9 uur" van hem terug.
De tering, dat had ik niet meegerekend in mijn berekeningen. Snel de boel bijwerken, nou ja snel... Ik sta toch nog wel ff vast hier. Pokkezooi. Na bordjes gezien te hebben met de te verwachten extra reistijd ben ik weer rustig. Peukje d'r bij en rustig aan met het Westerse Slavenvolk richting Amsterdam tuffen dus.

Eenmaal aangekomen bij die Grote Stad ben ik blij dat ik het navigatiesysteem nog op het laatse moment meegenomen heb vanochtend. Je zou hier toch maar de weg moeten zoeken en via de bordjes je bestemming vinden. Wat een ramp zou dat zijn man. Gelukkig verteld die irritante kutstem me telkens op tijd dat ik links of rechts moet en tegen alle verwachting in kom ik uiteindelijk toch aan in dat dorpje onder de rook van Amsterdam. Letterlijk, want je mag dan wel "in een dorp" en "aan het platteland" wonen daar, die stad meurt gewoon overal overheen hoor.... Maar dat terzijde.

De Ouwe is vrolijk en opgewekt als altijd en heeft mijn gedachten geraden. Er staat al een biertje voor me klaar. Kennis gemaakt met de veels te jonge Blonde Godin van De Ouwe en de sociaal verantwoorde gegevens over de huidige staat van ons aller welzijn uitgewisseld. Bier gaat gelukkig goed. Nog voordat de veels te jonge Blonde Godin begint over het avondeten zit ik al lichtelijk te tollen. En terwijl ze begint aan een overheerlijke Spaghetti Whatever drinken De Ouwe en ik er nog maar eentje. Hoewel we hier natuurlijk "buiten" zijn is er wel een gezellig Amsterdams sfeertje. Doet me denken aan vroeger, bij mijn ooms, tantes en oma uit Mokum. En ik weet nu al dat over niet al te lange tijd is dat rare accentje wel zal overnemen. Ook net als vroeger.

Donjopie
8th December 2009, 08:57
Geweldig man !
Dit gaat een best seller worden !

chief108
8th December 2009, 09:05
gratis en voor niets af te halen op FC108

Donjopie
8th December 2009, 09:09
gratis en voor niets af te halen op FC108

vind je het gek dat je niet meer kan pinnen :slap:

chief108
8th December 2009, 09:25
money is overrated

Bob de Rooij
8th December 2009, 10:47
Continue please...

Dit gaan we verfilmen als het klaar is :D

missj
8th December 2009, 11:28
Schitterend gelal :laugh:

flip-mo
8th December 2009, 12:45
Waar blijft de rest? Kom kom

Donjopie
8th December 2009, 13:35
ja chief !
fuck die cursus !
het hele verhaal willen we !

missj
8th December 2009, 13:43
Ja en ik wil verhalen over Flipke horen,vertel vertel...

ataraxia
8th December 2009, 13:47
Was die mee dan? Ik heb hem niet gezien :p

Donjopie
8th December 2009, 13:48
die waren we alleen maar kwijt :D

missj
8th December 2009, 13:50
Was die mee dan? Ik heb hem niet gezien :p

:laugh: die was zeker verdwaald ''ergens tussen in dan''

chief108
8th December 2009, 16:26
deel 3

Na het eten eerst een Nespresso met een cognacje en dan meteen weer door met het bier. Want okee... moeten we morgen vliegen.... Maar da's geen excuus om je nu al als een mietje te gaan gedragen. De Ouwe is over gegaan op witte wijn. Mooi zo, zag al niet zoveel 6-packs in de koelkast staan.
En tja, wat doe je als je elkaar voornamelijk alleen maar kent via een vechtsportforum? Dan ga je online idd. Er moest ook nog Wat Werk gedaan worden. De Ouwe had foto's gemaakt van the day after de rampzalige brand die Mike's Gym deed verwoesten. En die moesten ook nog even op FC108 gezet worden. Altijd handig een nerd in huis. Meteen ook ff zijn inlogproblemen op mini laptopje verholpen. Zal ook wel wat gepost hebben. Blijft verslavend zo'n forum. is geen moment op de dag dat ik alleen maar ff kan kijken. Eindig altijd weer uren online en tig posts verder voordat ik weer verder kan met wat ik eigenlijk wou doen.

De avond komen we door op een aangenaam hoog tempo door te zuipen. Ergens op een gegeven moment zal de veels te jonge Blonde Godin wel afscheid hebben genomen en zijn gaan slapen, maar dat moment kan ik nu even niet meer terughalen. Weet wel dat ik, helemaal voor mijn doen, uitzonderlijk veel heb geluld. De Ouwe zal wel denken dat ik een praatgraag mannetje ben. Maar daar komt hij nog wel op terug dit weekend. Zodra ik me in een groep begeef hou ik me stil en observeer ik. Vind het gedrag en het gezwets van mensen, vooral binnen groepen, veel interessanter als mijn eigen verhalen. Die ken ik allemaal al. Been there, done that. Geef mij maar nieuwe verhalen.

Ook het moment dat we besloten om maar te gaan slapen is weg. Was de drank op? Waren we al te dronken? Of waren we gewoon moe of zelfs verstandig? Gezien het feit dat er geen bier meer in de koelkast stond de volgende ochtend gok ik op de eerste optie. Ik leg me hevig tollend neer op een veels te mooi bed in een aangename kamer. Hoop dat ik niet het hele kussen er onder kwijl vannacht.

Flamingo
8th December 2009, 16:35
hehehe, lache man. leuk als je zo over de dingen kan schrijven, stiekem, wel jaloers op. ik kom meestal niet verder als " we hebben gezopen, het was leuk ".

Donjopie
8th December 2009, 16:35
:thup::thup::thup:
tis net een spannend boek, kan niet stoppen met lezen

MEER !

:D

chief108
8th December 2009, 17:28
nee man...

telkens kleine stukkies
clithanger heet dat toch? :rolleyes:

Donjopie
8th December 2009, 17:29
ja weet ik ook wel.....ik reageer alleen enthousiast :D

roy s
8th December 2009, 17:59
veels te jonge Blonde Godin.....

maakt mij echt een ouwe:laugh:

Maar het is wel de waarheid. Top geschreven Niek!!!

Dierenamerbulance
8th December 2009, 20:48
niek... we hadden 2 ouwe lullen me dat weekend.. nu niet meteen gaan compenseren omdat roy een paar jaartjes ouder was haha

O11
8th December 2009, 20:57
Mooie schrijfjes, chief.

chief108
8th December 2009, 21:28
deel 4

Zaterdagochtend, 27 november 2009, 5.15 uur. Ja hoor... Godverdomme!!! Vergeten de wekker van mijn telefoon uit te zetten. Terwijl ik zacht inwendig vloekend dat ding uitzet begin ik mijn blaas te voelen. Kut. Nou moet ik er nog uit ook. Wankelend probeer ik niet te veel herrie te maken zodat ik de veels te jonge Blonde Godin en het Kleine Prinsesje van De Ouwe niet wakker maak en zoek het toilet. Net op tijd gevonden en, naar wat ik gok, niet al te veel gespetterd ook. Tevreden wil ik mijn weg vervolgen naar het heerlijke bed in de aangename kamer. Achter in mijn hoofd begint een zacht geklop en ineens in alle heftigheid slaat de hoofdpijn toe.
Toch meer gezopen dan ik gedacht had.

Maar geen probleem, mijn grote vrienden ibuprofen en paracetamol zijn gelukkig mee, dus maar weer terug naar badkamer en pil wegslikken en nog ff snel een uurtje pitten. Ik sliep alweer voordat ik de dekens over me heen had kunnen trekken.

flip-mo
8th December 2009, 23:01
boooooooooooooringgggggggggggggggggg

we willen lezen over actie en alle vrouwen die jullie versiert hebben

Mokie14
8th December 2009, 23:14
dit is het voorwoord joh

Donjopie
8th December 2009, 23:16
tering jij kan echt leuk schrijven man !

flip-mo
8th December 2009, 23:17
pleur gewoon alles in 1 keer erop

scheelt je een hop tijd

Dierenamerbulance
8th December 2009, 23:20
boooooooooooooringgggggggggggggggggg

we willen lezen over actie en alle vrouwen die jullie versiert hebben

het is gonzo.... geen fictie he...

aliendwurf
8th December 2009, 23:22
het is gonzo.... geen fictie he...

precies, anders wordt het zo onoverzichtelijk :)

I_LOVE_KNOCKOUTS
9th December 2009, 02:23
Voor de zekerheid gloei ik mijn ouwe dieseltje 8 keer extra voor en ja, na een kleine 38 seconden hoesten, kuchen en schokken slaat hij aan. En ik laat de parkeerplaats van het gemeentehuis achter in een mooie bauwe walm.

Hahaha, ik krijg nu echt het beeld van Sjakie uit Flodder met z'n Lelijke Eend voor me.

Maar leuk geschreven ouwe! Keep 'em coming!

chief108
9th December 2009, 08:02
deel 5

Zaterdagochtend, 27 november 2009, 6.30 uur (geloof ik). Weer een wekker. Maar nu voor het eggie. En ik ben blij dat ik vanochtend al gepist en een pil achter mijn kiezen heb. Duik snel ff onder de douche en loop relatief fris naar beneden. Daar worden de dubbele Nespresso inmiddels gebrouwen en een paar van die dingen en een aantal peuken later zijn we allebei klaar voor vertrek. Precies op tijd, want de taxi belt al aan. De chauffeur is ook niet echt fris zo te zien. En op hoge snelheid crosst hij ons over de rondwegen van de Hoofdstad richting Schiphol. Druk pratend met De Ouwe over criminele zaken waarbij het om geldzaken gaat die mijn jaarloon vele malen overstijgen. Hier hou ik van en zachtjes glimlachend doe ik alsof ik nog half aan het slapen ben.

Zo...
Gisteravond lekker gezopen met Roy S.
Nu weer wakker met wazige kop.
Paar Nespresso's d'r in, paracetamolletje en wat peuken en nu wachten op de taxi die ons naar Schiphol gaat brengen....
Waar zal dit ons brengen?
Vooralsnog zijn de vooruitzichten wazig.
Zal straks op vliegveld wel een mooi dampend souvenier achterlaten voor Nederland.
Voel nou al dat ik dat Roy's lieve vrouw en dochter niet aan kan doen.

De taxi is er al.
Minstens zo wazig als wij.
We zien wel.
Tot zo DonJo

wilhelmus777
9th December 2009, 10:24
ben jij jezelf nu ook al aan het quoten chief ?

Donjopie
9th December 2009, 10:31

:D:D

chief108
9th December 2009, 10:37
ja...

dat zijn de dingen die ik live schreef in de FightClub108.nl Roadtrip Goes Belfast 2009 (http://www.chief108.com/showthread.php?p=24463) thread
komen er nog wel meer
om het verhaal wat meer aan te kleden enzo
gonzo style weetje....

en gebruik het ook al reverentie....
zitten soms enorme gaten in mijn geheugen
maar dan blijkt soms dat ik wel hints en opvullingen al in die thread had gezet...

vooruitziende blik heet dat ;)

chief108
9th December 2009, 10:41
deel 6

Schiphol, veels te vroeg op een zaterdagochtend. Ben hier vaak geweest, maar nu dringt het pas tot mij door hoe groot dat is. Voor mijn gevoel is het niet alleen vele malen groter als 't Haantje, het heeft gewoon de afmetingen van heel Emmen. Of groter! En een paar seconden voel ik me klein en nederig..... Dan besef ik dat ik echt even wat moet doen om de kater geen doorgang te geven tot mijn bewustzijn. Nog ff naar buiten om te roken dus. We zijn toch de eersten van ons bizarre FightClub108 goes Belfast groepje. En in de schemer, maar verlicht door de zee van licht die Schiphol heet roken we zwijgend nog een peukie. Pretenderende dat we helemaal geen last hebben van die drankuitbarsting. Ons na het roken geen verdere houding wetende te geven slenterden we maar weer richting de incheckbalies. En tot mijn vreugde zag ik al na enkele minuten twee bekende gezichten. Het waren de Baard Beer en Het Engeltje die er langzaam, heeeeel langzaam, aan kwamen slenteren.

Baard Beer kon beter ter plekke hernoemd worden naar iets anders. Het leek nog het meeste op een kruising tussen een neergeknuppelde walrus en een enorme naaktslak. Zijn oogleden hingen nog net niet voor zijn voeten en de bloeddoorlopen ogen en restjes kots in zijn baard maakten het plaatje compleet. "Ik heb wel drie keer gekotst onderweg". Wat natuurlijk een compleet overbodige mededeling was na deze spetterende binnenkomst van hem. Het Engeltje kon er wel om lachen, maar hield zich toch wat afzijdig. Vreemd genoeg ging ik me al heel snel een heel stuk beter voelen door ons nieuwe gezelschap. Hierbij vergeleken was ik in topconditie!!!

"Ik heb helemaal niet zoveel gedronken gisteren... Paar biertjes maar..." Oh My Fucking God... dat meent hij toch niet hè? Als ik ergens een hekel aan heb zijn het kotsers. Van die gasten die na een klein aantal biertjes te veel al de hele nacht gaan lopen kotsen. Of nog erger: gasten die 's ochtends pas beginnen met kotsen en dan de hele dag kapot zijn. Begon al mijn bedenkingen te krijgen over ons tripje. Gelukkig maar dat Baard Beer en Het Engeltje een setje zijn en dus samen op 1 kamer verbleven.

Oh well....

Donjopie
9th December 2009, 10:46
al 6 delen.....en je zit nog niet eens in Belfast !
GEWELDIG !
hoe gedetailleerd kan iemand schrijven zeg ?
Top man !

chief108
9th December 2009, 11:02
ja ik wou het bij 1 lange post houden
maar al schrijvende werd het langer en langer...

ben nu op het punt dat we bij de ijshockey pub waren
en da's een paar A4tjes verder als waar deel 6 is....

ben nog wel ff bezig op deze manier....

Donjopie
9th December 2009, 11:15
ja ik wou het bij 1 lange post houden
maar al schrijvende werd het langer en langer...

ben nu op het punt dat we bij de ijshockey pub waren
en da's een paar A4tjes verder als waar deel 6 is....

ben nog wel ff bezig op deze manier....

gaaf man !!!!!!
Vind dit soort verhalen altijd leuk :thup:

flip-mo
9th December 2009, 11:24
Meerrrrrrrrrrr

ataraxia
9th December 2009, 12:48
Ja! Meer!

I_LOVE_KNOCKOUTS
9th December 2009, 12:52
Ja! Meer!

Zo geil he, als een vrouw dat roept!

ataraxia
9th December 2009, 12:54
:blush:

chief108
9th December 2009, 15:46
deel 7

Paar minuten later werden we uit ons mateloos interessante gesprek opgeschrikt door een breed lachende krullenbol en een kleine Blanke Piet. Wat een enorm contrast met de vorige groep. De Campingman en zijn ouders + zoon die hem kwamen uitzwaaien. Inwendig moest ik wel ff grinniken over wat die mensen wel niet moesten denken van die lamgeslagen Walrus en de rest van ons groepje. Denk dat ze hem het liefste meteen weer mee terug hadden genomen. Heb ze met mijn drankwalm nog even de hand geschud en gezegd dat wij goed op hun jongetje zouden letten. De angst en walging in de ogen van de moeder verraden dat ze er weinig vetrouwen in had.

En terecht....

En we staan te wachten op flip en de boswachter...
Socra en Anne zijn er al.
Socra is er gelukkig nog beroerder aantoe als ik :p
DonJo is gebracht door een mini zwarte piet.
Blijkbaar zien we er betrouwbaar uit want een Engels meisje laat haar tas achter bij ons.
Ze heeft onze shirts niet gezien denk ik...

Baard Beer ging maar door over de zijn avonturen van de vorige avond waar hij klaarblijkelijk helemaal geen zak meer van wist. "Ben wel een paar keer van me fiets gepleurd!!! denkik..." en "Volgens mij heb ik ook nog gevochten!!! denkik..." Ja, Ja.... En dat na 3 à 4 biertjes. Het zal me een feest worden in Belfast. Ondertussen was ik al druk plannen aan het smeden om ASAFP in Belfast met De Ouwe ergens weg te sneaken en met z'n tweetjes dan maar ergens echt aan het zuipen te gaan. Ik ging er vanuit dat hij wel genoeg contacten zou hebben in de Onderwereld om ook daar de echt interessante plekjes en mensen te vinden.

Ja, zo zou het gaan. De oudsten van de groep zouden wel ff flink los gaan in Noord Ierland. Wie weet vonden we nog wat vrijheidsstrijders om lekker op een andere groep te gaan schieten ofzo. Een tikkie echte actie die dat soort tripjes net ff wat meer sjeu geven.

Al dromend hoorde ik De Ouwe in slowmotion zeggen: "heyyyyyy....... daaaaarrrrrr isssss Alpha Male Midgettttt......."

Donjopie
9th December 2009, 16:12
De angst en walging in de ogen van de moeder verraden dat ze er weinig vertrouwen in had.

hahahahahahahahaha die angst en walging heeft ze jaren geleden al laten varen toen ze ervaarde waar de fuck ik allemaal mee omging hahahaha

missj
9th December 2009, 17:27
hahahahahahahahaha die angst en walging heeft ze jaren geleden al laten varen toen ze ervaarde waar de fuck ik allemaal mee omging hahahaha

roy s
9th December 2009, 17:35
wat een verhaal...:laugh:

Donjopie
9th December 2009, 17:44
wat een verhaal...:laugh:

lache he !
in niek zn hoofd is het nog leuker geweest dan de werkelijkheid.
vandaag dat ie zo stil was :D 1 groot feest in zn hoofd

O11
9th December 2009, 17:45
Shit... de volgende keer wil ik mee.

flip-mo
9th December 2009, 18:10
Kom opn ou mannnnnnnnnnnnn..........we zijn 3 dagen verder en nog steeds op dat fokking schiphol!!!!!!!!

Donjopie
9th December 2009, 18:18
Kom opn ou mannnnnnnnnnnnn..........we zijn 3 dagen verder en nog steeds op dat fokking schiphol!!!!!!!!

ja het schiet lekker op :D

roy s
9th December 2009, 18:18
...we zijn al weer thuis flip-mo

flip-mo
9th December 2009, 18:26
Nee...echt?

Chief kom op nouuuuuuuuuuuuuu.............

Tyler_Durden
9th December 2009, 18:53
Leuk man. Zo gedetailleerd, alsof ik naast hem sta als hij naast de pot piest bij die Ouwe en die Blonde Godin....

Goed bezig, Chief!

Bob de Rooij
9th December 2009, 19:17
Ghehe geniaal! :thup:
En echt Gonzo Style geschreven.

roy s
9th December 2009, 21:01
@chief: ....Baard Beer ging maar door over de zijn avonturen van de vorige avond waar hij klaarblijkelijk helemaal geen zak meer van wist. "Ben wel een paar keer van me fiets gepleurd!!! denkik..." en "Volgens mij heb ik ook nog gevochten!!! denkik..."

hij wist ook nog te melden dat hij 's nachts een opdracht van MTE had......:laugh:

ataraxia
9th December 2009, 21:16
Schrijf dat maar in je eigen verhaal :p

(bovendien was het het Engeltje dat iets zei over de rare dingen die Baard Beer uitkraamde...)

roy s
9th December 2009, 21:18

(bovendien was het het Engeltje dat iets zei over de rare dingen die Baard Beer uitkraamde...)

klopt...:D

Dierenamerbulance
9th December 2009, 21:19
nou cief... typen gek... ik doe tot nu toe niet eens me...

aliendwurf
9th December 2009, 21:20

ach, dat was nog geen mens opgevallen, ghehe.

....iets met grijs en muizen? :D

Dierenamerbulance
9th December 2009, 21:34
right.....

nee eb niet echt gekke dingen daar gedaan

Dierenamerbulance
9th December 2009, 21:35
wtf... mijn "H" doet het niet fatsoenlijk meer

aliendwurf
9th December 2009, 21:36
lol

chief108
9th December 2009, 21:44
lache he !
in niek zn hoofd is het nog leuker geweest dan de werkelijkheid.
vandaag dat ie zo stil was :D 1 groot feest in zn hoofd
zei ik toch...
er gebeurd in mijn hoofd veel meer als dat de buitenkant doet blijken...

one leggertje
ik schrijf alleen over de dingen zoals ik ze meegekregen heb
of dat nou allemaal daarwerkelijk zo gebeurd is?
whatever...
het gaat om het verhaal
niet om de feiten

was jij ook mee dan? :huh:

Dierenamerbulance
9th December 2009, 21:49
wel lief dat je mij als climax bewaard

chief108
9th December 2009, 22:31
deel 8

Moet zeggen dat ook daar nog verdomde weinig Alpha male van over was. Dat Midget klopte nog wel, maar zijn oogleden waren de overtreffende trap van die van de Baard Beer Walrus van net. Het grote verschil waren de ogen. De ogen van Alpha Male Midget waren strak, helder een groot. En waardoor hij een overduidelijk slaapgebrek had was ook dubbel en dwars duidelijk. Die schotels van pupillen zeiden me meteen dat we hier met een Flinke Snuiver te maken hadden. Dat het neusbotje nu zo week was dat bij de eerste de beste niespartij deze helemaal weggesnoten zou zijn.

Kijk.... En dat vind ik dus wel weer grappig.

Snuivers kunnen heel erg opgefokt, agressief en mateloos irritant zijn (side note: neem er eens 1tje mee op stap en neem zelf niets.... je wordt zo fokking gek van dat gedrag en vooral van al dat gelul dat je zelf ook snel een snuif neemt en ineens precies op 1 lijn met hem zit... echt... werkt altijd). Maar je BELEEFT ten minste wat met dat soort gasten. Je komt op plekken waar je nog nooit ben geweest, je vecht met mensen die je nog nooit hebt ontmoet.

Ineens brak de zon door. Dit kon toch nog een hele gave trip worden.

Vreemd genoeg misten we nog iemand. En nog vreemder was dat hij gewoon met Alpha Male Midget mee was gekomen. Maar zo eigenaardig onopvallend was dat we hem gewoon niet hadden gezien. Hij had echt het talent op onopvallend te zijn. Dat zag ik meteen. Ik hou er zelf ook van om nergens op te vallen. Als ik dat niet wil tenminste. En hij kon dat zeker ook. My guess: it's an artist and a loner. En dat klopte. Het was Undercover Elephant. De Ko de Boswachter show in real life. Zag hem al zo tussen wat bosjes liggen fappen om daarna een neukend paartje een bekeuring te geven voor schending van de openbare zeden.

chief108
9th December 2009, 22:32
wel lief dat je mij als climax bewaard
nog steeds zo blij jongen? :laugh:

flip-mo
9th December 2009, 22:36
Hahahahaha

roy s
9th December 2009, 22:54
niek..........,

briljant:evil:

chief108
9th December 2009, 22:55
thnx ouwe...

en we zitten nog niet eens in het vliegtuig!!! :laugh:

roy s
9th December 2009, 22:57
hahahaha....

owjaa, we moeten ook nog door...

edit: ?

missj
9th December 2009, 22:58
Lol

chief108
9th December 2009, 23:11
dit gaat een lange thread worden
maar nu snel weer slapies doen
want om 5.15 gaat die kutwekker weer...

ataraxia
9th December 2009, 23:18
Trusten...

arne046
9th December 2009, 23:21
Thanks vent, ik lig in een deuk hier haha

Bertje
10th December 2009, 00:30
Leuk verhaal!

Donjopie
10th December 2009, 00:41
Leuk verhaal!

ja ik vind dit nog beter dan de werkelijkheid :D

chief108
10th December 2009, 09:35
deel 9

Ook zagen we al wat Nederlandse knokkers ronddwalen. Als eerste vielen twee gasten van Team Schrijber op. Die jas van Bob en de groene Canna broek, dat kon niet missen natuurlijk. Het waren Milco Voorn en Rahad (Hrach) Darpinyan. Kende die gast niet maar de Baard Beer was enorm enthousiast ineens. Vertelde mooie verhalen hoe die gozer op een grappling (of worstel) toernooi van iedereen won met een enorme overmacht door gewoon zijn tegenstanders de armen van het lijf te scheuren. Volgens hem een enorm talent en iemand die door zijn wrestling skills het ook heel goed zou kunnen doen in de UFC. Al moeten we er wel ff bij zeggen dat hij dus wel mooi van onze forumbroeder Flamingo verloren had laatst (na eerst van hem te hebben gewonnen...)
http://www.youtube.com/watch?v=tFMTsDpz4XY

Vreemd genoeg zijn we allemaal door de douane gekomen.
Alleen Socra en Anne werden er uitgepikt voor extra controle.
Verder gaat alles dus gewoon mee naar Belfast.

Hebben Flip-Mo's grote vriend Hoyer ook al gezien.
Gaat gezellig worden dus....

Verder zagen we nog Danny Hoyer en een vechter van hem. Nu bestaat er al een lange tijd spanning tussen Hoyer en Alpha Male Midget. Alpha Male Midget heeft hem namelijk aleens bijzonder gemakkelijk verslagen ( http://www.youtube.com/watch?v=_WgBtSe-gbs ) en Hoyer heeft de naam gevechten die hem zijn titel kunnen kosten uit de weg te gaan. Het was ook een "gezellig" treffen toen ze elkaar zagen. "Hoe is het met je nekje Alpha Male Midget?" "goed man... en hoe is het met jouw titeltje?"

Yes!!! De toon was gezet.

De groep was compleet en aarzelend besloten we toch maar met z'n allen te vertrekken. We hadden immers al betaald voor de reis, maar door onze hoofden spookten wel allemaal gedachten om zo snel mogelijk van die idioten af te zijn als we eenmaal in Belfast waren.

missj
10th December 2009, 09:38
Nu bestaat er al een lange tijd spanning tussen Hoyer en Alpha Male Midget. Alpha Male Midget heeft hem namelijk aleens bijzonder gemakkelijk verslagen (

:rotflmao:
//aannames tolereren we hier niet//

Flamingo
10th December 2009, 12:49
kooool.

chief108
10th December 2009, 15:01
deel 10

En om weer maar eens een zijsprong te maken: vliegen met Easy Jet....
Da's niet vliegen zoals je dat gewend bent.
Da's op de tram of bus stappen. Maar dan armoediger.

Je hebt een stukje papier wat je zelf hebt uitgeprint op je cheap-ass printertje, laat dat zien en daar scheuren ze dan een stukje af. Moet je met een strippenkaart proberen. En terwijl we stonden te wachten in het betonnen hok wat een kruizing was tussen een bushalte en de verzamelplaats voor mensen die zo de gaskamer ingeschopt zouden worden zagen we nog meer bekende knokkers en was het al rap een gezellige bende.

Toen mochten we eindelijk die vliegende derde wereld bus instappen. Waarbij dat nog te veel eer was voor dat kippehok met vleugels. Ding was echt letterlijk aan elkaar gekit en toen de motoren startten was het niet alleen tegen de pijngrens aan qua volume, maar zaten er ook nog wat kraakjes en haperingen in die deden vermoeden dat Des Nederlands Coolste Site (http://www.fightclub108.nl) groot in het nieuws zou komen door het in 1 klap verliezen van hun oprichters. Publiciteit is altijd meegenomen zeg ik dan maar.

De ouwe had onder het mom van "reisziekte" wat pillen ingenomen en ging keihard out. De sukkel. Zo mis je straks het mooie gedeelte man.
Het geschreeuw en gegil.
De Angst.
De hysterie van de moeders met kinderen die beseffen dat deze kist in stukken breekt en in de zee pleurt.
De totale waanzin die losbreekt als de motoren in de fik vliegen of ontploffen.

Well... Too bad for him. Misschien is dat wat hij wil, maar als ik ga, dan ga ik eyes wide open. Ik wil er helemaal bij zijn. Je leeft niet voor niets je hele leven naar je dood toe. Dat moet De Klapper zijn.

Ze bewaren dat niet voor niets voor het laatst.

http://img64.imageshack.us/img64/3622/dsc02778.jpg (http://img64.imageshack.us/my.php?image=dsc02778.jpg)
http://img682.imageshack.us/img682/3323/dsc02775f.jpg (http://img682.imageshack.us/my.php?image=dsc02775f.jpg)
http://img692.imageshack.us/img692/2544/dsc02776x.jpg (http://img692.imageshack.us/my.php?image=dsc02776x.jpg)
http://img23.imageshack.us/img23/5091/dsc02777g.jpg (http://img23.imageshack.us/my.php?image=dsc02777g.jpg)

Donjopie
10th December 2009, 15:09
Geweldig.......we zijn 10 delen verder.....en zitten nu pas in die kist :D
Ik zou stoppen met je werk chief ! en lekker reisboeken gaan schrijven !
dit is te grappig

chief108
10th December 2009, 15:15
ach op deze manier kan ik schrijven en wordt ik er nog voor betaald ook :p

Donjopie
10th December 2009, 15:23
koptelefoontje op.....en tikken maar.
de rest denkt : goh wat is die niek hard aan het werk zeg....die moeten we houden kosten wat het kost. :D

chief108
10th December 2009, 15:25
idd ja...

ik ga maar weer eens onderhandelen over een bonus voor al mijn inzet...
oh ja...
moet alle overuren nog ff declareren...
KASSA!!!! :w00t:

d4nd3l10n
10th December 2009, 16:28
Damn.. Meestal vermijd ik dit soort topics omdat het belachelijk slecht geschreven is, waar de mensen ook nog de reactie "goed geschreven" op krijgen.

Maar n.a.v. je post over wat de fuck er mis is met de wereld ben ik deze toch maar gaan lezen. En ik moet zeggen, fuck niek, dit is echt top geschreven!

Het is nu wachten op de eerste editie van de 108stedengids.

chief108
10th December 2009, 16:30
dat kan mijn lever niet aan man.... :p

d4nd3l10n
10th December 2009, 16:40
reisje.. detox.. reisje..

roy s
10th December 2009, 18:44
@chief:"De ouwe had onder het mom van "reisziekte" wat pillen ingenomen en ging keihard out..."

Ik heb je gevraagd me wakker te maken als er koffie komt....
...dan neem ik aan dat je me ook wakker maakt als er een crash komt:laugh:

Bob de Rooij
10th December 2009, 18:52
dat kan mijn lever niet aan man.... :p
Gewoon een kunstlever aanschaffen,hoef je nergens rekening mee te houden.
Volgende deel please :cool:

Roy!!!
Heb je het shirt al op de post gedaan boppert?:brow:

d4nd3l10n
10th December 2009, 18:58
ja is het shirt al onderweg?

chief108
10th December 2009, 19:05
@chief:"De ouwe had onder het mom van "reisziekte" wat pillen ingenomen en ging keihard out..."

Ik heb je gevraagd me wakker te maken als er koffie komt....
...dan neem ik aan dat je me ook wakker maakt als er een crash komt:laugh:
ik proberen een gedrogeerde bejaarde alcoholist wakker te maken en dan zelf het hele moment missen zeker....

chief108
10th December 2009, 19:23
deel 11

De reis werd dus een lelijke teleurstelling. De kist vloog. Maakte een teringherrie, maar zelfs geen turbulentie om de spanning wat te verhogen. Fucking bummer dude.
Enige wat ons echt ff opbrak was het gemis van nicotine en een internetverbinding. Zo'n kort vliegreisje was nog nooit zo saai geweest. Na een tijdje in de zon gevlogen te hebben verdwenen we weer in de wolken. De daling was ingezet. De wolken gingen niet weg en werden ook niet lichter of dunner. Het was dus fucking mistig in Belfast. Had ook niets anders verwacht eigenlijk. Even had ik nog de hoop op een stuiterende landing. Maar de buschauffeur zette die rammelbak netjes aan de grond. Gelukkig is het een klein pestpokke vliegveldje dus hoefden we niet een uur te taxiën en konden we er snel uit. Ook hier kwamen we wederom gewoon door de paspoortcontrole.

http://img109.imageshack.us/img109/4523/dsc01388v.jpg

Na snel wat peuken te hebben ontstoken in de no smoking zone voor de uitgang van het vliegveld gingen we op zoek naar een geschikte taxi. Mooie is dat ze gewoon vaste prijzen rekenen, dus geen gezeik dat zo'n lul ff een paar mijl omrijdt om die stomme kut Nederlanders op te lichten. Je weet nu gewoon van te voren voor hoeveel je getild wordt. Prima concept. En een kwartier/ 20 minuten later waren we al in het Hilton. Onderweg was de mist compleet verdwenen en scheen de zon alsof het spontaan lente was geworden in die troosteloze grauwgrijze stad. Het was duidelijk dat dus ook Belfast FightClub108 verwelkomde.
Echt te gek.
Wij dan....

roy s
10th December 2009, 22:06
Easyjet...
kwarks!

binnen 10 minuten zit iedereen op zijn plaats en ga je weg.
niemand een stoelnummer, ga zitten waar je wilt en bek houwe....
hahahaha, that's my plane

Dierenamerbulance
10th December 2009, 22:08
wtf ben ik met min voeten aant doen?

roy s
10th December 2009, 22:12
wtf ben ik met min voeten aant doen?

in de grond zetten?

flip-mo
10th December 2009, 22:21
nerveus heen en weer aan het wiegen

Dierenamerbulance
10th December 2009, 22:26
waarschijnlijk... doe ik dat veel?

chief108
11th December 2009, 12:27
deel 12

Bij het hotel was er ff een lichte spanning onder sommigen (zal geen namen noemen) over de juistheid van gegevens die Alpha Male Midget ons had gegeven over het goedkoop kunnen pitten in het Hilton. But he didn't fail us. Alles was tip top geregeld. Alles stond op naam van Alpha Male Midget en de creditcard van De Ouwe stond garant. Mochten we dus per ongeluk nog een kamer slopen zouden we er zelf iig geen last van hebben. Dat was een mooie meevaller. We waren echter wel te vroeg en moesten nog zo'n 2 uur wachten voor we de kamers op mochten. Geen probleem natuurlijk, want de strotten waren droog en er as een mooie bar/ lounge. Nog ff snel een peukie en de plannen bespreken. We zouden 1 biertje doen en dan ff de stad verkennen. En om 6 uur weer terug zijn in Hilton voor de wegingen en persconferentie. Goed plan. Maar ik had vooral zin in dat eerste Noord Ierse bier. Ze schenken daar niet van die achterlijke kleine glaasjes. Gewoon echte glazen waar je flink in weg kan happen. De eerste twee waren even wennen, maar daarna ging het als vanzelf.

Ondertussen had Alpha Male Midget al wat vechters opgezocht en kwam terug met een Amerikaan. Jimbo. Die ging er gezellig bijzitten en al snel waren we met z'n allen in gesprek met hem. Hij vertelde dat de promotor hem net gebeld had met de mededeling dat zijn tegenstander gearresteerd was op het vliegveld. Toen we vroegen wie dat dan geweest zou zijn bleek dat dus Hrach van Schrijber te zijn! Die liepen idd achter ons aan richting douane en hadden we sindsdien niet meer gezien.
Het is wel tof hiero.
We zitten nou te zuipen met een Amerikaan wiens naam me even ontschoten is, maar die heftig zit te balen omdat zijn gevecht niet doorgaat.
Volgens mij moest hij tegen een gozer van Bob, maar die kwam de douane hier niet door. Verkeerd visum oid.
Iig een toffe gast en we vermaken ons wel...
Dus de beste jongen die keihard had lopen cutten om van 107 kilo naar 93 (??) kilo te gaan meteen ook maar zo'n vaas bier in zijn handen geduwd, want als je toch niet moet knokken.... Dan maar zuipen!! Even stibbelde hij nog tegen onder het motto van "is dit wel Amerikaans bier" en "Budweisser is my sponsor man...". Maar ja, hij vocht niet dus dat sponsorgeld kreeg hij toch al niet. En zoals het een goede hongerige yank zou doen bestelde hij ook meteen een dubbele cheeseburgers met fries. Er werden nog wat grapjes gemaakt over majo op z'n frieten, maar bij dat idee ging hij echt bijna over z'n nek. "I was in Belgium for a fight once and after the fight we went for some fries. And the Belgium dude put mayonaise, ketchup, pickles and some other shit on it!!! That was fuckking disgusting man!! That's not fries anymore!! That's a fucking French Salad!! They just need salt!! And maybe some ketchup...."

ataraxia
11th December 2009, 12:31
Hahaha! Ik hoor het hem zo weer zeggen!

flip-mo
11th December 2009, 12:34
Hahaha lichte spanning bij het hotel ?? Wie dan?? Want die heeft dan niet duideljk gelezen wat de prijzen waren.

Donjopie
11th December 2009, 12:35
Hahaha! Ik hoor het hem zo weer zeggen!

hahahahah same here

Donjopie
11th December 2009, 12:40
Ik zal even voor wat beeldvorming zorgen :

http://img12.imageshack.us/img12/6149/dsc02779smallq.jpg (http://img12.imageshack.us/my.php?image=dsc02779smallq.jpg)
http://img684.imageshack.us/img684/3080/dsc02786small.jpg (http://img684.imageshack.us/my.php?image=dsc02786small.jpg)
http://img684.imageshack.us/img684/741/dsc02790small.jpg (http://img684.imageshack.us/my.php?image=dsc02790small.jpg)
http://img684.imageshack.us/img684/4089/dsc02785small.jpg (http://img684.imageshack.us/my.php?image=dsc02785small.jpg)
http://img707.imageshack.us/img707/9361/dsc02782small.jpg (http://img707.imageshack.us/my.php?image=dsc02782small.jpg)
http://img693.imageshack.us/img693/3851/dsc02787small.jpg (http://img693.imageshack.us/my.php?image=dsc02787small.jpg)

ataraxia
11th December 2009, 12:50
Nog een visuele bijdrage:
http://img10.imageshack.us/img10/6431/dsc01337s.jpg

chief108
11th December 2009, 12:52
en Opa Roy maar betalen de hele tijd :p

Dierenamerbulance
11th December 2009, 13:04
heeft er niemand een foto van je kop van jimbo op het moment dat rahaad binnen komt lopen en dat hij heel verbaast zit te kijken met in de ene hand zijn pint bier en de andere de cheeseburger?

ataraxia
11th December 2009, 13:08
Nee... Helaas... Het staat wel in m'n geheugen gegrift. :biggrin:

Donjopie
11th December 2009, 13:08
nee

chief108
11th December 2009, 13:17
hey jullie lopen vooruit op mijn verhaal!!!

chief108
11th December 2009, 13:19
deel 13

Ondertussen zagen we dat de kruier onze tassen weer in de hal neerpleurde wat een teken was dat onze kamer klaar was waarschijnlijk. En terwijl we kijken... Wie komen daar rustig binnenstappen? Milco en Hrach.
Eindelijk. Paniek. Angst. Wanhoop.

Heb nog nooit iemand zo snel zo wit zien worden. Dacht dat hij hier midden in de Lounge van het Hilton een vinger in zijn strot zou steken om die hamburger, frieten en bier weer snel uit zijn systeem te kijgen.
Dit gaat nog interessant worden...
Die gast staat net in te checken hier bij het Hilton, maar die Amerikaan zit hier dus met ons aan het bier en heeft net een enorme burger naar binnen gewerkt.
No way dat hij nu voor 6 uur nog op gewicht komt.

We houden jullie op de hoogte live vanuit de bar in de Belfast Hilton!!!!! :beerchug:

Zwetend en met enorme paniekogen rende hij weg. "get me some icewater please, I gotta call the promotor!!"
En begrijpelijk natuurlijk. Als het gevecht gewoon niet doorgaat loopt hij zijn sponsorgeld mis, maar krijgt hij iig zijn loon voor het gevecht.
Maar wat als hij nu ineens gewoon zijn gewicht niet haalt? En is het dan ook echt zijn schuld? De promotor had gebeld dat het niet doorging omdat de tegenstander vast zat. Kan je dat dan zo'n jongen aanrekenen? Al discussiërend alsof we een Real Life Forum waren kwamen we tot de conclusie dat het gevecht gewoon door moest gaan en dat ze dan maar niet moesten zeiken over een paar kilootjes te veel. Dat hele cut-verhaal is toch al zo nep als de pest, want die gast had misschien best 93 ofzo kunnen wegen, maar hij was in de kooi gewoon weer over de 100 geweest hoor.

Na een paar minuten komt Jimbo terug en begint aan zijn icewater. Nog steeds bellend op zijn cellphone.
Dan ineens zie je de spanning van zijn gezicht verdwijnen. Er is goed nieuws voor hem blijkbaar. En we zijn met z'n allen benieuwd wat hij te vertellen heeft.
Okee....
Die gast van Schrijber mag dus toch niet vechten.
Immigration is a bitch.

Gevecht gaat dus niet door.
Ze schudden hier nu de handen en balen allebei flink.
De papieren van Hrach zijn in beslag genomen. Hij mag wel het land in, maar mag zeker niet vechten. Het is duidelijk dat hij er echt enorm vet van baalt.
Jimbo zet icewater weer weg en pakt zijn biertje weer. In een paar minuten tijd is hij door een heel schala van emoties gegaan. En hij is nu ff uitgeput. Mooi om te zien. Dit hoort er allemaal bij. Ook dit is topsport. Vraag me oprecht af of hij ook nog ff een schone onderbroek aan zal moeten trekken zo. En ik hoop dat we meer van dit soort drama's gaan zien.
Geen ups zonder een aantal vette downs.
De tragiek van de sporters.

En wij als zatte bystanders maar genieten van alles wat er om ons heen gebeurd. Ondertussen snel berichtjes postend op het forum voor de sneue gasten die moesten achterblijven.

Sometimes it's great to be S(h)itting Bull.

Donjopie
11th December 2009, 13:29
Aankomst Darpinyan, en Milco Voorn ( Team Schreiber )
http://img695.imageshack.us/img695/8265/imag0281small.jpg (http://img695.imageshack.us/my.php?image=imag0281small.jpg)

chief108
11th December 2009, 13:38
cool...
ondersteunen jullie het verhaal maar met plaatjes :p

Dierenamerbulance
11th December 2009, 13:40
hey.. ik was toen nog niet zat.. ik ben pas naar het eten aan het bier begonnen he... (nee ik ben geen bierdrinkende machine net als socra)

chief108
11th December 2009, 13:41
was jij ook mee?

flip-mo
11th December 2009, 13:43
heeft er niemand een foto van je kop van jimbo op het moment dat rahaad binnen komt lopen en dat hij heel verbaast zit te kijken met in de ene hand zijn pint bier en de andere de cheeseburger?

Dat was serieus een leuk moment ja

Dierenamerbulance
11th December 2009, 14:15
Hahaha lichte spanning bij het hotel ?? Wie dan?? Want die heeft dan niet duideljk gelezen wat de prijzen waren.

haha.. sja.. je bent soms nogal een chaotisch mannetje.. ik maakte me serieus zorgen toen.. maar eerlijk is eerlijk je had het allemaal perfect voor elkaar..:thup:

Dierenamerbulance
11th December 2009, 14:15
godverdomme chief posten?

chief108
11th December 2009, 14:25
godverdomme chief posten?
wat?
wat wat?
wat wat wat?

chief108
11th December 2009, 14:50
deel 14

Op een gegeven ogenlik is Alpha Male Midget weer eens verdwenen. Ligt waarschijnlijk weer zijn slaap van de vorige avond in te halen. Aan de verhalen over partijtjes nieuw binnengekomen Columbiaans wit, hoeren en kroegen kan ik me er iets bij voorstellen. Geloof niet dat die gast langer als 30 minuten zijn bed heeft gezien afgelopen nacht. En dan was hij ook nog eens niet alleen. Dat was pas hardcore. Nou wij hebben andere plannen. Het wordt tijd om wat te vreten te zoeken in dit gat en een paar pubs te bezoeken. Gelukkig gaat dat ook redelijk gelijk op en kan je ook vreten op de plekken waar je zuipt.

Jimbo raadde een Fish'n'Chips plekkie aan net om de hoek van het hotel. Needless to say konden we die dus niet vinden en gingen gewoon de eerste de beste pub binnen. Het menu was eigenlijk helemaal niets soeps aangezien we nog een half uur te vroeg waren ofzo voor de kok. Maar ze hadden wel wat lunchgerechten die we konden nemen. Oh well. Engels eten neem je sowieso niet voor de smaak. Het is puur vulling. Ze gaan ook heus niet vragen of het gesmaakt had. Nee, ze halen je bord weg en vragen of je vol zit.
Da's mooi en eerlijk.
Ze snappen zelf ook heel goed dus dat het niet te vreten is.

Dus de kerels zaten allemaal aan de tasteless burgers en het meisje nam iets wat voor vis moest doorgaan. Beste waren de frietjes erbij. Alleen bleken alleen ik en Baard Beer dat te vinden, want toen we weggingen hadden we alle mandjes waar de frites in zaten leeg voor ons staan.

Op het moment dat we ons net klaarmaakten om verder te gaan met de kroegentocht hing Alpha Male Midget aan de telefoon. Waar de fuck we bleven, want het was 6 uur en de weging en persconferentie begon!!!! Nou kon me dat echt wel gestolen op dat moment. Ik wou drank. En veel ook. Wat nou kijken naar uitgedroogde gasten in hun onderbroek (al dan niet met pisvlekken). Heb daar nooit de nieuwswaarde van ingezien en zeker op dit moment niet. Maar ja, er zou ook een persconferentie zijn en Alpha Male Midget had geregeld dat De Ouwe foto's kon maken dus zijn we toch maar naar het hotel teruggegaan. Wel ff gezegd dat ze op ons moesten wachten natuurlijk.

Biertjes moesten eerst op.
Ga geen goed bier achterlaten zo vroeg op de avond.

Moet zeggen dat het best druk en profie was dat hele gedoe. Cameraploegen erbij, grote borden met de vechters in de gang etc. Netjes hoor. Maar ondertussen zit ik wel uit te drogen. En ik hoef geen gewicht te maken. Klotezooi. De sfeer was wel leuk. Geen overdreven gedoe allemaal. Gewoon gasten die zin hebben om te knokken morgen en wat Plaatselijke Heldjes die genoten van alle aandacht en zin soms daardoor iets te veel aanstelden. Maar op zo'n moment mag dat. Toch? Doen we niet lullig over. Alpha Male Midget had Clementi al gestrikt voor een interview, maar dat zou pas de volgende morgen worden. Hij moest eerst zijn baard nog trimmen. (ik zweer je dat ik hem dat hoorde zeggen... al durf ik er nu geen geld meer op te zetten dat het ook daadwerkelijk gebeurd is... overmatig drankgebruik en chronisch slaapgebrek doet rare dingen met je geheugen).

Donjopie
11th December 2009, 15:06
http://img339.imageshack.us/img339/9026/dsc02799small.jpg (http://img339.imageshack.us/my.php?image=dsc02799small.jpg)
http://img192.imageshack.us/img192/6485/dsc02803small.jpg (http://img192.imageshack.us/my.php?image=dsc02803small.jpg)
http://img339.imageshack.us/img339/553/dsc02804small.jpg (http://img339.imageshack.us/my.php?image=dsc02804small.jpg)
http://img339.imageshack.us/img339/4593/dsc02805small.jpg (http://img339.imageshack.us/my.php?image=dsc02805small.jpg)
http://img339.imageshack.us/img339/188/dsc02808small.jpg (http://img339.imageshack.us/my.php?image=dsc02808small.jpg)
http://img18.imageshack.us/img18/328/dsc02809small.jpg (http://img18.imageshack.us/my.php?image=dsc02809small.jpg)
http://img18.imageshack.us/img18/6512/dsc02811small.jpg (http://img18.imageshack.us/my.php?image=dsc02811small.jpg)

chief108
11th December 2009, 15:09
LOL @ die rooie wangen en slaperige oogjes van Baard Beer... :p

Donjopie
11th December 2009, 15:10
gek he !
BB drinkt 1 soort vocht.......en das met hop

flip-mo
11th December 2009, 16:38
haha.. sja.. je bent soms nogal een chaotisch mannetje.. ik maakte me serieus zorgen toen.. maar eerlijk is eerlijk je had het allemaal perfect voor elkaar..:thup:

Ja, je moet ook echt een universitaire opleiding afgerond hebben om een hotel te boeken! Sukkel...

Ff serieus.... Als ik zeg dat ik wat geregeld heb dan is dat zo.

En chief : hoeft niet zo gedetailleerd hoor.

En wie heeft dat alpha Malé midget verzonnen? Die gaat ook ff over de pijnbank

chief108
11th December 2009, 16:42
En chief : hoeft niet zo gedetailleerd hoor.

hou je bek man...

je hoeft het niet te lezen....

chief108
11th December 2009, 16:43
en zo gaan we de kroeg in...

en dan is het volgende stuk dat we weer geland zijn op Schiphol... :p

Donjopie
11th December 2009, 16:43
hahahahahhahaha
Details zijn leuk man !

chief108
11th December 2009, 16:44
deel 15

Hierna is er een stuk weg bij mij. Wat er tussen eind van de weging en de eerste herinnering van de stapavond gebeurd weet ik niet meer. Heb nog even het verslag op het forum nagelezen, maar kan daar ook niet uit opmaken dat ik iets belangrijks heb gemist/ compleet verloren heb. Weet nog wel dat het fris was buiten en dat Baard Beer liep te janken als een meisje van 4 dattie het zo koud had de hele tijd. Iig waren we weer in de stad in op zoek naar een kroegje.

De eerste kwamen we niet in omdat er een aantal gozers gympies aan hadden. En dat mocht niet. De uitsmijters zwaaiden met hun wijsvingertje en wezen vervolgens naar een ander donker plekje. Whatever. Classy shit is toch niet aan mij besteed. We vonden toen Fibber Magee en alleen al om die naam moesten we ff naar binnen. Het was erg rustig en een beetje een kruizing tussen een huiskamer, bruin café en iets uit een slechte film over Ieren. Niet erg gezellig, maar het was klaar dat de inboorlingen met hele gezinnen daar flink aan het inzuipen waren. Onder het genot van met fluitjes en violen ondersteunde Ierse deuntjes.

Redelijk surrealistisch voor mij op dat moment. Vooral omdat er een soort bakfiets aan de muur hing met Fibber Magee en dat gedeelte van de zaak nog het meeste leek op een oude slachterij annex kruideniers shop.
We staan nu in 1 of ander vaag kroegje.
Fibber Magee.
Het klinkt hier precies zo als dat je je voorstelt bij een kroeg met zo'n naam.
Zatte lallenden ieren en vioolgejengel.
Een knokpartij zit er ook nog wel in zo te zien.
Grappige zijn de vrouwtjes hiero.
Jong of oud, dik of dun, ze lopen allemaal in minirokjes alsof het hartje zomer is.
En tarwijl Socra een mantra chant van 'ik heb het koud, ik heb koppijn, ik vind dat donkere meisje leuk'

Het was zeker niet de plek om lang te blijven hangen. We waren nog wel even doorgelopen naar achteren en het bleek een teringlange kroeg te zijn. Maar ook daar was niet veel te beleven op dit tijdstip.

Dus maar weer de kou in op zoek naar het Echte Belfast.
Ergens moest het toch zijn?

Op naar de volgende pub dan maar.

Donjopie
11th December 2009, 16:54

flip-mo
11th December 2009, 17:17
Jullie mochten die club niet in omdat jullie eruit zagen als een stel bums on the loose

flip-mo
11th December 2009, 17:18
Schooiers :D

Donjopie
11th December 2009, 17:22
Schooiers :D

en we hadden Baard Beer nog niet eens laten zien :D

d4nd3l10n
11th December 2009, 17:33
Keep it up.
Ik begin me al te identificeren met sommige personages...

roy s
11th December 2009, 18:07
paar staredowns CAGE WARS.....

http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2009/12/11/1260542096-710.jpg (http://www.plaatjesupload.nl/bekijken/2173230.html)

roy s
11th December 2009, 18:08
http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2009/12/11/1260542096-711.jpg (http://www.plaatjesupload.nl/bekijken/2173231.html)

roy s
11th December 2009, 18:09
http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2009/12/11/1260542096-712.jpg (http://www.plaatjesupload.nl/bekijken/2173232.html)

roy s
11th December 2009, 18:10
http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2009/12/11/1260542096-713.jpg (http://www.plaatjesupload.nl/bekijken/2173233.html)

roy s
11th December 2009, 18:11
http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2009/12/11/1260542096-724.jpg (http://www.plaatjesupload.nl/bekijken/2173234.html)

chief108
11th December 2009, 19:03
thnx ouwe....

chief108
11th December 2009, 21:19
deel 16

Nou was mijn idee van Belfast dat het van voor naar achter vol zou zitten met retegezellige kroegjes. Maar die illusie hield niet lang stand. We hebben echt verschrikkelijke afstanden gelopen zonder ook maar 1 kroeg te zien. Op een gegeven ogenblik waren we zelfs al bijna weer bij het Hilton. Zouden we nog even checken of we Alpha Male Midget konden vinden daarbinnen? Nahhhh... Fuck it. Hij kan ons ook wel vinden. Dus maar weer zijstraatje ingeslagen tot we weer bij een pub waren. Dit was helemaal een familiekroeg. Vette lelijke moeders met hun hoerig opgedirkte dochters en ooms met het kwijl langs hun kinnen die naar die meisje zaten te staren. En allemaal knijter zat. Ik begon iig een rode lijn te zien in het sociale gedrag van de Belfastenaren. Alles speelt zich af in de pub. En overmatig zuipen is daar een essentieel onderdeel van. Hoerige sletjes ook, maar daar kom ik later nog wel op terug denk ik.

Verder was deze kroeg 10x niks. Als ik de naam had onthouden zou ik iedereen afraden daar ooit heen te gaan. Er hingen een aantal breedbeeld schermen waarop ze gewoon de tv hadden gezet. Het Engeltje werd eerst helemaal naar binnengezogen, gegrepen door de mooie kleurtje van de bewegende beelden. Totdat de eerste kandidaat van de Engelse versie van de X-Factor begon te zingen. In 1 klap werd ze teruggesmeten in de werkelijkheid. En kwamen we gelijktijdig tot de conclusie dat we hier snel, heel snel weg moesten. De volgende Engelse topper was alweer aan de beurt en er was geen enkele opwaartse beweging qua niveau waar te nemen. Zelfs het entertainment gehalte was lager als de buitentemperatuur. Dus verkozen we snel weer de vrieskou.

Maar waar moeten we dan weer naartoe. Zijn er hier helemaal geen avonturen te beleven? Waren onze verwachtingen van het Echte Belfast gewoon te hoog? En waarom houdt de Baard Beer niet op met jammeren over de kou?
Wat een Belangrijke Vragen tijdens een kroegentocht.
Je zou er nog moe van worden.

roy s
11th December 2009, 22:04
hahahaha....
die kroeg was echt belfout

Bertje
12th December 2009, 01:01
Top verhaal Chief!

chief108
12th December 2009, 15:04
thnx Bert

FTW
12th December 2009, 15:18
Waar blijven die foto's van die hoerig op gedrikte dochters? Alleen posten als het rollades zijn met Britney Spears aspiraties...

ataraxia
12th December 2009, 17:29
Ik heb er geen foto's van gemaakt... te druk met m'n kaak van de grond op te rapen... Not very Gonzo of me, I guess...

Donjopie
12th December 2009, 17:34
en mijn tong hing voor de lens....

roy s
12th December 2009, 18:00
ik ben geen pornofotograaf...

chief108
12th December 2009, 18:22
3 dubbele kwarks :p

chief108
14th December 2009, 11:59
deel 17

Een klein stukje verderop was weer zo'n extreem onaantrekkelijk pubje. Met een kerstboom en vitrage voor het raam. Alsof het gewoon echt een huiskamer was. Buiten voor de deur stond een aardige, maar luidruchtige dronken Oudere Dame (beetje in de leeftijdsregionen van De Ouwe) te roken. Goed plan. Dus wij stoppen om ff een peukie mee te roken met haar. Dat vond ze iig rete gezellig en volgens mij had ze meteen haar oog laten vallen op de olijke krullebol van De Campingman. De rest had eigenlijk al genoeg gezien en waren alvast voorzichtig zich uit de voeten aan het maken.

Maar dat ouwe mokkel wou De Campingman niet zomaar laten gaan. En in het platste accent wat we tot nu toe hadden gehoord zei ze "ya gotta come in... the's à pàty mates...". Hmmmmm... wat te doen. De meerderheid wou door, maar iets zei me dat hier achter die knulligheid wel een stukje Echt Belfast zou kunnen liggen. En toen greep die taart De Campingman bij zijn billen en zei "come in and i'll get yà à x-mas ball from the tree".

http://img191.imageshack.us/img191/4179/kerstbal.jpg

Dat was genoeg.

Snel de rest teruggefloten en naarbinnen gegaan. En ja hoor. Dit was het. Er stond een oer oud mannetje, die het meeste leek op een trol of dwerg die zo was weggelopen uit een Lord of the Rings boek, uit volle borst een Iers lied te zingen. Verwonderd keken we elkaar aan, want dit zingen was beter te verstaan dan hun gebrabbel. De hele kroeg stond er in een ruime boog omheen en sommige stukken werden door iedereen meegezongen. En toen dat rare wezentje uitgezongen was werd hij onmiddellijk opgevolgd door een enorme, maar even oude, rondbuikige opa die het volgende lied inzette.

En zo ging het maar door en door. En het waren niet alleen oudjes die daar waren en zongen. Ook gasten van amper boven de 20. Zoals Vader Abraham vroeger al zong: Een mens is daar mens, rijk of arm, 't is daar warm... Daar zijn de mensen gelijk en tevree...

Snap ineens waar dat liedje over ging. Zou ik ook die cirkel van insiders instappen en dit prachtige Hollandsche Lied gaan zingen? Was niet de enige die zich zoiets afvroeg. De Ouwe was al bezig voor zichzelf hardop de woorden van Tulpen uit Amsterdam terug in zijn geheugen te krijgen. Hij kwam niet erg ver trouwens. Toch een beetje een misser voor iemand die zegt eigenlijk uit de Jordaan te komen. De kroeg doorkijkende zag je wel dat het hier vol zat met hele lieve, gezellige mensen. Die ons ook enorm goed accepteerden, want van onze groep stond iedereen wel met een lokale te lallen.

Donjopie
14th December 2009, 12:28
hahahahahah die ouwe heks !

ataraxia
14th December 2009, 12:32
Dat was echt een toffe kroeg, en een maf maar gezellig mens. Die man van haar had een hoop met haar te stellen, volgens mij. En vreemd dat ze het vond dat ik niet wil trouwen!

Donjopie
14th December 2009, 12:34
Dat was echt een toffe kroeg, en een maf maar gezellig mens. Die man van haar had een hoop met haar te stellen, volgens mij. En vreemd dat ze het vond dat ik niet wil trouwen!

ja idd hahahahahahaha

Donjopie
14th December 2009, 12:35
http://img15.imageshack.us/img15/930/dsc02828small.jpg (http://img15.imageshack.us/my.php?image=dsc02828small.jpg)
http://img197.imageshack.us/img197/8186/dsc02826small.jpg (http://img197.imageshack.us/my.php?image=dsc02826small.jpg)
http://img109.imageshack.us/img109/5102/dsc02827small.jpg (http://img109.imageshack.us/my.php?image=dsc02827small.jpg)

chief108
14th December 2009, 12:46
er zijn toch ook fimpjes gemaakt van dat gezang van die mensen?

Donjopie
14th December 2009, 12:51
er zijn toch ook fimpjes gemaakt van dat gezang van die mensen?

ja die heb ik gemaakt......
mn camera stond alleen op smurfen stand ofzo.....ik heb een beeldje van 1,5 cm bij 1,5 cm.....kutzooi.
Zal ze evengoed wel ff posten

chief108
14th December 2009, 13:07
bummer...

als dat gezang er maar opstaat

Donjopie
14th December 2009, 13:34
ga vandaag wel ff kijken wat ik eruit krijg :D

chief108
14th December 2009, 13:57
top...

ataraxia
14th December 2009, 14:23
En in het platste accent wat we tot nu toe hadden gehoord zei ze "ya gotta come in... the's à pàty mates...".

Ja, dat accent... Moet denken aan wat ze op een gegeven moment de hele tijd tegen me zei: ya'r really gorgeas, lass. Gonna marry? Have bern? Duurde niet lang voor ik begreep wat ze met dat laatste bedoelde, ze maakte een wiegbeweging met haar armen ter illustratie. Duurde wel heel lang voordat ik snapte wat ze precies zei. Moest van ver komen, maar uiteindelijk herinnerde ik me dat ook in het Fries 'bern' 'kinderen' betekent...

chief108
14th December 2009, 14:30
ze vond ons wel een leuk setje hè Engeltje?

ataraxia
14th December 2009, 14:45
:laugh:

... wat te antwoorden ...

ataraxia
14th December 2009, 14:46

Aangezien het toch fictie is... :brow:

Antwoord A:
Volgens mij had ook zij Ian als kandidaat nr. 1 in gedachten :p

ataraxia
14th December 2009, 14:48

Antwoord B:

Vind je het gek? Ook op de foto's kan je zien dat je de hele tijd naar mij gedraaid stond ipv naar het gezang! (Op de tweede foto sta ik verscholen achter Baard Beer) :D

ataraxia
14th December 2009, 15:49
Antwoord C::ladysman:

chief108
14th December 2009, 15:53
LOL....

I_LOVE_KNOCKOUTS
14th December 2009, 17:04
Waar blijft deel 18?

chief108
14th December 2009, 17:08
het wordt steeds moeilijker om dingen terug te halen...
steeds later op de avond :p

Donjopie
14th December 2009, 17:25
yep.....
bier ....bier.....bier .... en bier.....
volgens mij gingen we hierna richting de box....

chief108
14th December 2009, 17:29
klopt

I_LOVE_KNOCKOUTS
14th December 2009, 17:31
het wordt steeds moeilijker om dingen terug te halen...
steeds later op de avond :p

Foto's maken ouwe! Zo heb ik het verslag van Keulen gemaakt haha. Ik had niet eens gedronken, maar was door moeheid al snel de helft vergeten. Even m'n fototoestel gepakt en de eerste foto die ik zag, was het eerste dat ik beschreef enz.
Zo kan ik ook m'n hele vakantie reconstrueren haha. Zelfs stukken die ik zelf niet eens (bewust) heb meegemaakt, omdat anderen met mijn toestel foto's hebben gemaakt haha.

Donjopie
14th December 2009, 17:32
ik heb overal foto;s van :D

chief108
14th December 2009, 17:33
deel 18

Maar je zag ook een enorme hardheid in die mensen. Dit zijn mensen die geen enkel gevecht uit de weg gaan. Die ouwe trol zal zonder enige aarzeling een kapot bier glas in je nek steken en wat de barman voor wapens achter de bar heeft liggen wil ik ook niet weten. Deze mensen hebben geweld gekend. Veel geweld. En niet van dat softe. Mensen die gewend zijn om dierbaren te verliezen in keiharde gevechten in de straten. Om hun woningen te zien uitbranden na een rel. Hier ga je niet provoceren. Hier ben je te gast en geniet je van de gezelligheid.

En hou je altijd een half oog op de uitgangen gericht.

chief108
14th December 2009, 17:38
deel 19

Ineens was het feest voorbij. Was er iets gebeurd wat we niet opgemerkt hadden? Of was het gewoon sluitingstijd? Maar iig ging iedereen gewoon van het ene op het andere moment pleite. Die ouwe feeks kwam nog ff tegen me oprijden en kneep in mijn kont om ons mee te krijgen naar een volgende kroeg. De Campingman was sneller over te halen. Ik ging eerst maar ff weer naar buiten om te roken. De Ouwe, Baard Beer en Het Engeltje stonden er ook al. Ineens komt er uit het niets een taxi de hoek om en wie stapt daar uit?

Alpha Male Midget!!!

Waar was die mongool nou de hele avond geweest? En hoe had hij ons gevonden.... Voelde even als kortsluiting in mijn harses. Hij was iig nog (of alweer, da's beter denk ik) vol met energie. We moesten en zouden met hem mee. Want hij had geregeld dat we in een club van een vriend van hem ("Echt de meest exclusieve club van Belfast!!!! De Box man!!! Mensen staan uren in de rij te wachten om daar naar binnen te komen!!!!") zo naar binnen konden. Gratis en geen uren wachten in de rij. Helemaal top dus.

Aangezien hij de Reisleider was van ons avontuur vertrouwden we er maar op. Behalve dan De Campingman die liever met die ouwe billenknijper verder wou. Maar uiteindelijk moest hij toch bezwijken onder de tirannie van de meerderheid. De Reisleider wilde ons met z'n 7-en in die kleine taxi proppen, maar daar ging de chauffeur niet mee akkoord. Omdat het toch buiten loopafstand was zijn heeft die gozer nog wel een busje geregeld en na een kwartier ofzo kwamen we aan bij en mega-uitgaanscentrum.

Dat mega was niet overdreven iig. Je kan het het beste vergelijken met een Amerikaanse Mall..... Maar dan geen winkels als je binnenkomt, maar clubs en pubs. En precies zoals Alpha Male Midget had gezegd stond er een enorme rij mensen voor die oh zo exclusieve club. Zag meteen al dat dit niet ons soort mensen was. Alleen maar enorm opgedirkte sletjes in veels te korte rokjes, wankelend op veels te hoge pumps en zich stevig vasthoudend aan strak geklede metromannetjes. Maar toch gaan we gewoon om de line heen en werken ons naar voren naar de bouncers.

Die waren niet blij om ons te zien.
Daar hoef je geen woord Engels voor te spreken.

Alpha Male Midget wringt zich echter naar voren en begint te ratelen en te gebaren met dat steenkolen Engels van hem. Maar de uitsmijtertjes (echt man... je wilt niet weten hoe klein die gazzies aan de deur zijn daaro... we hebben geen gozer aan de deur gezien dat weekend die we niet gemakkelijk op z'n kop konden spugen) waren onverbiddelijk.

En weer zagen we dezelfde handgebaren. Het wijsvingertje wees naar de sneakers. En het wijsvingertje schudde nee. Het wijsvingertje wees naar de hoodies. En het wijsvingertje schudde nogmaals nee. Kortom: we kwamen er niet in. Iig niet in deze kleren en met deze schoenen. Alleen natuurlijk..... Alpha Male Midget... Want die was nog het redelijkst gekleed en natuurlijk, bevriend met De Baas.

Alpha Male Midget begon enorm te schelden en te tieren. Niet tegen die hoogste onredelijke eikels aan de deur... Neuhhhhh..... Nee wij waren schooiers en zwervers en hoe HAAAAALDEN we het in onze botte boeren kankerkoppen om zo uit te gaan?!?!!? Hij ging iig wel naar binnen en wij moesten maar kijken wat we gingen doen.

En weer was Alpha Male Midget verdwenen.

flip-mo
14th December 2009, 17:52
hahahahhahahahhahahhahahhahahahahhaha......

Hier moest ik toch echt serieus ff keihard om lachen....

chief108
14th December 2009, 19:26
da's mooi jongen....

was ook een aparte belevenis... :p

roy s
14th December 2009, 20:27
wat een verhaal man, krijg een spontane deja-vu...
..zo'n 17 pints-gevoel:laugh:

chief108
14th December 2009, 20:42
Flashback...
Door alcohol overdose

Wiseguy
14th December 2009, 21:06
Roy kerel kun je alsjeblieft een andere avatar doen deze is echt nasty.

Donjopie
14th December 2009, 21:15
hehehehe hup daar verdween Flip tussen de lekkere wijven....

roy s
14th December 2009, 21:20
Roy kerel kun je alsjeblieft een andere avatar doen deze is echt nasty.

nee, dit is een ondersteuningsaktie voor een bedreigd forumgenoot......

btw een andere mod heeft hem vandaag al verwijderd:laugh:

Bob de Rooij
16th December 2009, 00:02
Volgende deel svp.

Anders ben ik het verhaal kwijt en mot ik opnieuw beginnen met lezen..
:whistling:

chief108
16th December 2009, 09:25
deel 20

Whatever. Denk ook niet dat ze ook maar 1 fatsoenlijk biertje schenken in die plek, dus ik was allang blij. Om ons heen kijkend verbaasden we ons wederom om de lokale klederdracht. En dan eigenlijk alleen van het vrouwelijke geslacht. Vrouwelijk schoon ging in de meeste gevallen helaas niet op, ondanks het enorm hoge slettengehalte van de kleding dezer eilandbewoonsters.

Inteelt had zege gevierd hier, dat stond als een paal boven water.

Alles boven de 11 was gekleed op dezelfde manier. Men neme een kort rokje met een maximum lengte van net onder de rand alwaar de billen overgaan in de benen. Schouders, rug en decolleté moeten zo bloot mogelijk zijn. En men make het geheel af met schoenen met stilleto hakken van tenminste 12 centimeter.

Ik weet het, in eerste geval denk je "lekkerrrrrrr......" En... in sommige gevallen is dat ook zo. Heel erg lekkerrrrrrrrrrr..... zelfs.
But......
There's a catch.

Het effect van lekkerrrrrrrrrrrrr.... ontstaat alleen bij jeugdige exemplaren die begiftigd zijn met genen die ervoor gezorgd hebben dat hun jonge lijfjes in aangename proporties zijn gegroeid en tevens niet zijn verwaarloosd in het onderhoud door een absurd eetpatroon of gebrek aan lichamelijke oefening.

Stop even en stel je de vrouwen tussen 11 en 45 bij jezelf in de buurt voor. Hoeveel exemplaren zouden voldoen aan die beschrijving?
Stel je dan Belfast voor als een achterstandswijk waarbij 98% van de mensen hun boodschappen doen bij de Aldi en/ of Lidl. En dat Aldi en/ of Lidl achterstandswijk vrouwvolk trekt OOK allemaal die eerder beschreven klederdracht aan.
Juist. Nu snap je het.

Ik raad aan om ff pauze te nemen en een flinke lading drank. Drugs uwer keuze zijn ook aan te raden, maar aangezien dat meestal persoonlijk ligt laat ik deze keuze zeker aan mijn geachte lezer over. Gaan we zo weer verder met het verhaal.

wilhelmus777
16th December 2009, 10:21
gaat dit verhaal nog ergens toe leiden
of krijgen we nog meer ouwe sletterige Ierse stinkhoeren om de oren ?
dacht even in die club gaat het gebeuren
komen ze d'r niet in...
fucking anti climax
met recht Belfail

missj
16th December 2009, 10:25
Godver wat ik heb ik hard moeten lachen .....Die midget toch ook zeg..

chief108
16th December 2009, 10:26
we wachten nog steeds op de Grote Verhalen van Flip over wat er in die club allemaal gebeurd is
maar aangezien we nog steeds niets daarover gehoord hebben
zal er daar ook wel niet gebeurd zijn....

Donjopie
16th December 2009, 10:50
we wachten nog steeds op de Grote Verhalen van Flip over wat er in die club allemaal gebeurd is
maar aangezien we nog steeds niets daarover gehoord hebben
zal er daar ook wel niet gebeurd zijn....

is flip al weer boven water dan ?

chief108
16th December 2009, 10:53
hij schijnt gesignaleerd te zijn in Noord...
maar ging ff iets doen

Donjopie
16th December 2009, 10:55
broodje halen denkik..

chief108
16th December 2009, 10:57
bij de subway...

Donjopie
16th December 2009, 10:58
yep,
mutsie op

ataraxia
17th December 2009, 13:12
deel 20

Ik raad aan om ff pauze te nemen en een flinke lading drank. Drugs uwer keuze zijn ook aan te raden, maar aangezien dat meestal persoonlijk ligt laat ik deze keuze zeker aan mijn geachte lezer over. Gaan we zo weer verder met het verhaal.

Hoe lang duurt de pauze nog?

chief108
17th December 2009, 13:15
weet niet...

ben je alweer nuchter dan Engeltje?

chief108
17th December 2009, 13:23
deel 21

Wij waren ook heeeel erg toe aan de nodige liters bier en vertrokken maar naar de tegenover de Exclusieve Club gelegen bar. Waar de klederdracht misschien nog wel van een hoger bizar niveau was als dat wat we net buiten hadden gezien. Deze bar had zich namelijk gespecialiseerd in publiek dat van ijshockey houdt.
Echt.

Tenminste de helft van de bezoekers, mannen en vrouwen, liepen daar rond in het shirt van hun favoriete hockeyteam. Alle muren waren bekleed met shirts van allerlei teams uit heel Europa. En terwijl wij vol afschuw keken naar dit gedrocht van een kroeg kwam Undercover Elephant met een enorm enthousiasme naar voren gestormd. Wat bleek.... Undercover Elephant was vroeger namelijk zelf een beoefenaar van deze sport. Vol bewondering liep hij langs de muren ons telkens attenderent op weer 1 of ander obscuur shirtje. Voor mij was het gewoon 1 ellendige bende kutshirtjes maar Undercover Elephant was als een kind zo blij.

Aangezien wij ook niet de beroerdste zijn liepen we maar naar de bar voor een rondje. 18 pond voor 6 bier.
Maar de gezelligheid maakte alles goed. :wink:

Het leek erop dat we daar toch ff een tijdje zouden moeten verblijven. De Alpha Male Midget zat in de korte rokjes club en Undercover Elephant liep al snel te lallen met ijshockey liefhebbers en schijnt zelfs nog in het kantoortje van de Eigenaar allerlei bijzondere ijshockey trofeeën gezien te hebben. Nog maar snel een tweede rondje dus. En een derde. En vierde.

Ondertussen was De Ouwe naar buiten vertrokken en voor de kroeg tegen een paal gaan liggen. En bij elk Kort Rokje exemplaar zakte hij helemaal tegen de grond om maar een glimp op te vangen van het lekkers wat de minimale klederdracht nog verschool. Ik liep nog maar een rondje door de zaak om te zien of er toch nog ergens wat lekkers verstopt zat tussen deze trieste massa van kansloze sportliefhebbers. Echter tot mijn grote spijt kwam ik een aantal minuten later weer aan bij het beginpunt zonder ook maar iets fapwaardigs te hebben ontdekt. We hadden echt van alle kroegen in heel fucking Belfast de meest saaie gevonden.

Donjopie
17th December 2009, 13:30
http://img690.imageshack.us/img690/1079/dsc02840o.jpg (http://img690.imageshack.us/my.php?image=dsc02840o.jpg)

chief108
17th December 2009, 13:32
je zat er al op te wachten DonJo?? :p

Donjopie
17th December 2009, 13:34
nee eigenlijk niet :D

chief108
17th December 2009, 13:37
yeah right....

perfect timing zeker... :rolleyes:

Donjopie
17th December 2009, 13:42
ja eigenlijk wel :)
wist niet wat jij zou gaan posten natuurlijk.
en toevallig heb ik daar een foto van :D ( en filmpjes.........)

missj
17th December 2009, 13:45
ja eigenlijk wel :)
wist niet wat jij zou gaan posten natuurlijk.
en toevallig heb ik daar een foto van :D ( en filmpjes.........)

zo voorspelbaar dit.. :D

Donjopie
17th December 2009, 14:20
dat is gelukkig niemand hier.....

roy s
17th December 2009, 21:05
http://img690.imageshack.us/img690/1079/dsc02840o.jpg (http://img690.imageshack.us/my.php?image=dsc02840o.jpg)

hahaha,
donjopie ik heb speciaal gevraagd mij te fotograferen met bril en capuchon....

blij dat die foto onscherp is:laugh:

btw beste plek van belfast op zaterdagavond!

chief108
17th December 2009, 21:10
deel 22

Maar ook dit was Belfast. Arbeidersvolk, verslagen door jaren van religieuze spanning en geweld, die hun vlucht zochten in de drank en een geweldadige sport. Zag er de schoonheid ook wel weer van in. En bedacht me dat het morgenavond bij Cage Wars waarschijnlijk nog wel een stukje erger zou kunnen zijn. Ik keek er iig al naar uit. Subculturen en de onderkant van de samenleving zijn fascinerend.

Ga zo maar eens wat gesprekjes aanknopen met dat gepeupel om te zien wat ze hier brengt. Maar eerst De Ouwe vinden. Heb zin an een peuk.

Buiten lag de Ouwe nog in een plas kwijl van zichzelf. Hoe kan zo'n gast zo snel zichzelf verlagen tot dit gedrag vroeg ik me af. Maar ja, wie weet kwam ik daar ook nog wel vanavond. We zullen zien. Samen gingen we naar buiten om toe te geven aan onze andere verslaving. Ook daar wemelde het van het kort rokkige hoerenvolk.

Hoe gaan die wijven eigenlijk uit? Niemand heeft een tasje bij zich en de kleren bieden ook geen enkele ruimte tot het opbergen van wat geld. Dus maar op twee losse exemplaren afgestapt. "Hi, we're from Holland. Can we ask you something?" begon ik in mijn beste JanBoerenfluitjes Engels.

De chickies vonden de aandacht wel leuk blijkbaar, want hoewel ze tot op het bot verkleumd waren en waarschijnlijk al een blaasontsteking opgelopen door rond te lopen in hun outfit met dit weer, bleven ze staan en hebben we toch een lange tijd met ze gelald. Blijkbaar is het de normaalste zaak ter wereld in Belfast om je 4 keer per week op te dirken als een kankerslet en dan uit te gaan.

Hoe hoeriger, hoe beter.

Ze gaan ook gewoon zonder geld uit, in de hoop dat de kleding gasten zal aantrekken die ze dan voorzien van alcohol. Aangezien het dikke, enigszins Aziatisch uitziende, mokkel nogal oncomfortabel stond de te wankelen op haar hoge hakken vroeg ik of ze wel vaker op zulke stelten rondliep. Ze antwoordde "I've 98 pairs of these shoes... can't go out with the same shoes more than once..."

Ik zeg "wow". De armoede wordt hier dus gewoon verbloesemd in korte rokjes en hoge hakken. Hoe groter je slettengehalte, hoe groter je status. En des te beter kan je vergeten wat voor een enorm kutleven je eigenlijk hebt.
Briljant.
Ik begin steeds meer van de mensen in Belfast te houden.
Echt.

missj
17th December 2009, 21:16
Aangezien het dikke, enigszins Aziatisch uitziende, mokkel nogal oncomfortabel stond de te wankelen op haar hoge hakken vroeg ik of ze wel vaker op zulke stelten rondliep. Ze antwoordde "I've 98 pairs of these shoes... can't go out with the same shoes more than once..."

:rotflmao::rotflmao::rotflmao:

roy s
17th December 2009, 21:17
....die meisjes waren wel lief

chief108
17th December 2009, 23:26
deel 23

Maar toen de meisjes weer weg waren en De Ouwe naar binnen wankelde zag ik rechts bij de ingang nog een wat oudere MILF staan roken. Eens snel haar mening peilen. En met het hetzelfde gemak als dat de sletjes begonnen te ratelen barste deze ouwe knol ook los. Ik vroeg haar wat zij nou eigenlijk vond dat alle meisjes vanaf een jaar of 11 hier 's avonds laat op straat rondhingen als een stelletje crack ho's op Hollywood Boulevard. Vreemd genoeg was ze het meteen helemaal met me eens. Ze vond het vreeeeselijk. En snapte er niets van. En wat deden die meisjes zichzelf allemaal wel niet aan. Ja, ja, ja. Was al snel flauw van dat mens en wou snel weer naar binnen. Het was koud en ik had dorst. Ik wou ook een kwijlend stuk ellende worden. Net als De Ouwe.

En net terwijl ik wegliep.... kneep die ouwe MILF nog snel ff in me reet.
Zie je wel.

Allemaal hoeren hier.
Jong en oud.

Donjopie
17th December 2009, 23:40
hahaha,
donjopie ik heb speciaal gevraagd mij te fotograferen met bril en capuchon....

blij dat die foto onscherp is:laugh:

btw beste plek van belfast op zaterdagavond!

heb hem ff onscherp geshopt voor je :laugh:

wilhelmus777
18th December 2009, 00:55
dus kort samengevat
jullie hebben rondgehangen in saaie loserspubs vol lelijke wijven
en het was er koud en duur.

ik begin de raadselachtige verdwijningen van broeder flip-mo steeds beter te begrijpen

maar ik wacht nog steeds in spanning af

het verhaal dat van de ene in de andere anti-climax glijdt is wel goed

:laugh:

chief108
18th December 2009, 09:50
en we zijn nog niet eens halverwege...

vanaf hier wordt het pas echt triest :p

Donjopie
18th December 2009, 10:44
en toch heb ik het super naar mn zin gehad :D
vreemd he

chief108
18th December 2009, 11:19
deel 24

Binnengekomen maar eerst weer een rondje gehaald. Hopla, weer 18 pond.

Maar het is voor een goed doel. Als ik zuip, dan ga ik door tot Het Eind. Tot de drank, het geld of ikzelf op ben. De mooiste dingen des Levens mis je als je besluit om verstandig te zijn en dat glas te laten staan en je bedje op te zoeken. Dat overkomt mij niet meer iig.

Baard Beer, Het Engetje en Undercover Elephant waren nog binnen. De rest zag ik ff niet. Volgens mij liep de Campingman nog rond te zwalken glurend naar de sletjes in hun korte rokjes en zou De Ouwe wel weer op de grond liggen om de verbeterde versie van het gluren te bedrijven. Ik zette de glazen op het tafeltje en Baard Beer begon wat stoten te zetten. Top, ff stoeien!! Er was ruimte genoeg in het gedeelte waar we waren, dus al snel waren we licht aan het sparren daar. Zag Vanuit mijn ooghoek wel een groepje jongetjes half angstig kijken of het nou echt was of niet. En ineens duikt die dikke naar mijn benen om me te shooten. In een reflex sprawlde ik, op een manier die ik nuchter nooit gemaakt zou kunnen hebben. Was er zelfs minstens zo verbaasd over als de Baard Beer. "Tering S(h)itting Bull!! Dat was heel mooi" en dat was ook zo.

Als je als ongetrainde zatlap door een worstelaar uit de dikkertjes klasse geshoot wordt en gewoon blijft staan is dat topklasse natuurlijk. Een heerlijk euforie maakte zich meester van me. Gaf hem meteen nog een paar stompen op z'n vette pens en wou het afmaken met een achterwaartse trap op de lever. Nou dat.... Was een minder slim idee... Niet alleen miste ik grandioos, maar ik voelde me alle kanten op wankelen en als iemand het gefilmd had was het meteen een instant internet hit geworden. But in a very bad way. Keek snel om me heen en zag gelukkig niemand met een camera.

Kwam ik weer genadig van af dus.

ataraxia
18th December 2009, 11:38
Je zág niemand met camera... Maar ja, ik heb ook deze gemaakt...

http://img96.imageshack.us/img96/857/dsc01358m.jpg

ataraxia
18th December 2009, 11:40
En deze:

http://img710.imageshack.us/img710/277/dsc01353i.jpg

chief108
18th December 2009, 11:43
en daar bleef het bij geloof ik??? :wink:

ataraxia
18th December 2009, 11:46
Yup! Omdat ik een Engeltje ben... :biggrin:

Donjopie
18th December 2009, 11:47
:whistling:

Dierenamerbulance
18th December 2009, 12:52
hoppa chief aant werk...

linkk van die geweldige ijshockybar
(had nog een kaartje gekregen van de eigenaar om wat zaken te regelen met de nederlandse ijshockeybond)

www.rockiessportsbar.com

ik zie trouwensw dat die shopping mall anex kroeggencentrum "odesy pavillion" heet

chief108
18th December 2009, 13:05
ah maf....

ataraxia
21st December 2009, 18:12
:)

I_LOVE_KNOCKOUTS
21st December 2009, 18:18
Hee lui beest, waar blijft het volgende deel?

Als alle Chiefs vroeger net zo lui waren geweest, waren de indianen al dik voor de komst van Columbus uitgestorven.

chief108
21st December 2009, 18:36
:finger:

ataraxia
21st December 2009, 18:38
http://9.media.tumblr.com/tumblr_kt1avu6uAq1qaoh7oo2_400.jpg

chief108
21st December 2009, 18:39
deel 25

Snel maar weer verder met de belangrijkere zaken.
Het overmatig consumeren van de halve liters bier.

De jongetjes die angstig keken zagen er nog steeds niet erg gerust uit. Ik zou ze wel even geruststellen en zeggen dat alles vriendschappelijk bedoeld was. Ze zagen er echt niet veel ouder uit als een jaar of 18/ 19 max. Magere, bleke mannetjes. Maar 1 had wel veel tattoos. Van die mooie huisvlijt dingen. Trillerige outlines van een half sleeve tribal op zijn linkerarm. Gedeeltelijk vlekkerig ingekleurd en de rest nog niet af. En iets wat op een legertat leek op zijn rechteronderarm. Zag hem kijken naar mijn linkerarm, dus begon eerst maar ff over tattoos te lallen met hem. Snel was het ijs gebroken en de bleke, iele mannetjes bleken soldaatjes te zijn. En zelfs al 22 jaar oud.

Ze waren net terug van een missie in Afghanistan en dit was de eerste avond dat ze mochten/ konden zuipen. Weet niet wat ze dronken, maar het was iets oranjes en rozigs in halve liter glazen. Volgens mij waren het nog gewoon pubers die aan de limonade zaten, maar ja...

Het gastje met de tats begon zelfs al helemaal te lallen dat de Nederlanders zulke toffe collega's waren in Afghanistan, dat hij al getrouwd was en dat hij binnenkort vader zou worden. Nou was het genoeg. Voor dat soort gezeik ben ik niet helemaal afgereisd naar Belfast. Heb hem nog ff gecondoleerd met zijn depressieve bestaan wat ongetwijfeld binnenkort nieuwe dieptepunten zou gaan kennen en vertrok weer.

Waar waren die andere gasten toch?

Buiten de ijshockey kroeg stonden De Ouwe en De Campingman te praten met een heel lelijk eendje van amper 14 jaar. WTF? Wat zijn die perverselingen nu weer van plan? Zouden ze echt van plan zijn om dat afzichtelijke, sneue kind te onteren? Man, dat zou sodomie zijn! Waren ze echt nu al op dat niveau beland? Volgens mij heb ik ergens een rondje drugs gemist dan zeker.

Ging er toch maar snel bijstaan, wil niet graag iets missen natuurlijk. Het meisje was iig zwaar bewapend. Ze had een oude, versleten hockeystick die langer was als dat zij zelf was en hield hem stevig vast. Klaar om een flinke mep uit te delen als 1 van die ouwe dronken viespeuken ook maar iets van plan was.

Maar De Ouwe was juist heel erg lieffff voor dat meisje. En vertelde haar dat ze Het Mooiste Meisje was die daar rondliep op de zaterdagavond, omdat zij als enige niet meedeed aan dat hoerige meeloopgedrag van de rest van de kudde.

En daar had hij een punt.

ataraxia
21st December 2009, 18:46
Hurrah! :thup:

roy s
21st December 2009, 20:25
"Maar De Ouwe was juist heel erg lieffff voor dat meisje. En vertelde haar dat ze Het Mooiste Meisje was die daar rondliep op de zaterdagavond, omdat zij als enige niet meedeed aan dat hoerige meeloopgedrag van de rest van de kudde."

...even later werd ze op haar schouder getikt door een man, die nog ff jonger was als ik. Dat was haar vader. Zijn gezicht sprak boekdelen: "weg bij die vieze ouwe dronken nederlander.."

en gelijk heeft ie

Is een mooi verhaal Niek!

Dierenamerbulance
21st December 2009, 20:34
yup.. papa was not amuzed haha

chief108
21st December 2009, 20:35
LOL...

dat had ik ff gemist :)

Donjopie
21st December 2009, 20:36
hahahaha dat heb ik ook gemist

chief108
21st December 2009, 20:41
deel 26

Helaas kon dat punt mij niet heel erg boeien, dus liep ik maar weer richting uitgang om weer een peuk op te steken. Klote plek man. Niet alleen mag je niet in de kroeg roken, je moet zelfs dat hele gebouw uit voordat je je longen kunt volzuigen met teer en nicotine. De rest van de groep (minus Alpha Male Midget vanzelfsprekend) kwam er ook aan. Baard Beer had zelfs voor de zekerheid zijn biertje nog meegenomen. De verwachtingen die zijn gedrag 's ochtends hadden gewekt bleken gelukkig helemaal onjuist te zijn. Deze jongen kon lekker doordrinken. En goed ook. Achter hem zag ik ineens een paar van die kleine kut uitsmijtertjes in beweging komen. Heftig stampend haalt 1 van hen hem in en grist in een soepele beweging zo dat volle glas bier uit Baard Beer's hand, loopt door naar een vuilnisbak en giet het glas leeg met een enorm fokking zelfingenomen blik op zijn rare bekkie.

Zag het door drank al bijzonder rood geworden gelaat van Baard Beer in 1 klap paars worden.

Okee dan, tijd om te knokken.

Die 3 kleine pestventjes moeten we best kunnen hebben. Zolang we nog konden lopen waren die gasten geen enkel gevaar. We laten Baard Beer de confrontatie aangaan met dat zelfingenomen dwergje. En dan kijken we wel wat er gaat gebeuren.

Maar ja, wat krijg je als je een corpulente academicus, drs. in de filosofie, boos maakt?
Juustem.
Een discussie.

Hij liep druk pratend, toch wel met enige emotie door de drank denk ik, met de 3 dwergjes weer naar binnen. Wij rookten onze peuken verder op en even later sjokten we weer naar binnen. Kijken waar die Alpha Male Midget bleef en of er eventueel nog wat te zuipen viel in de ijshockey kroeg. Bij binnenkomst zagen we in de verte Baard Beer nog druk discuseren met de dwergen posse. Maar wel in z'n achteruit.

What the fuck?

Ja hoor, samen met nog twee andere FC108-ers werden ze langzaam maar zeker door een groepje uitsmijtkabouters richting uitgang gedreven. We liepen er voor de vorm nog maar heen, maar ze mini-mensjes waren erg stellig in hun oordeel

"you're troublemakers... ya can't come in anymore... gotta go now...."

ataraxia
21st December 2009, 20:51
Hahaha! Baard Beer snapte er niks van... Wilde alleen braaf zijn lege glas naar de bar terug brengen. Dat dat niet mocht kon 'ie niet hebben :laugh: Britse onredelijkheids-allergie...

Donjopie
21st December 2009, 20:51
helaas stond mn toestel op smurfenstand ofzo....kleiner kon niet GVD

http://www.youtube.com/watch?v=bPo2PHFoBoc
http://www.youtube.com/watch?v=Cpng7ySilOU

hahahahahaha socra gewoon lekker doorzuipen :D

chief108
21st December 2009, 21:15
LOL @ dat dansje van De Ouwe :p

Dierenamerbulance
21st December 2009, 21:37
haha papaa stond me te luisteren achter me... had ik nie eens gezien.. of gerealiseerd.. ik keek zo te zien wel naar hem

Donjopie
21st December 2009, 21:51
haha papaa stond me te luisteren achter me... had ik nie eens gezien.. of gerealiseerd.. ik keek zo te zien wel naar hem

je werd in de gaten gehouden jonge :D

I_LOVE_KNOCKOUTS
21st December 2009, 22:04
LMAO! Roy's dansje is nog vetter dan de kata van Karels!

Donjopie
21st December 2009, 22:08
hier nog wat slechte filmpjes.......
sorry mijn fout, toestel stond ff verkeerd.

http://www.youtube.com/watch?v=Xqs_ZT3hL4A
http://www.youtube.com/watch?v=5hhxnC4xIoM

chief108
21st December 2009, 22:10
cool...

die zingende oudjes uit die kroeg

top man!

Donjopie
21st December 2009, 22:12
ik heb ook de Ierse Elvis nog + de uitreiking van de kerstbal :D
http://www.youtube.com/watch?v=e3JTp3t0XGE

roy s
21st December 2009, 22:27
hahahahaha...
top gedaan donjopie!!!!!!!!!!

Donjopie
21st December 2009, 22:28
ja...alleen balen dat ie verkeerd stond.....
kwaliteit is ruk. als je dit vergelijkt met die filmpjes van het gala......

roy s
21st December 2009, 22:32
ja...alleen balen dat ie verkeerd stond.....
kwaliteit is ruk. als je dit vergelijkt met die filmpjes van het gala......

ik ben blij met deze kwaliteit....:laugh:

Donjopie
21st December 2009, 22:33
ik ben blij met deze kwaliteit....:laugh:

hahahahaha ik snap wat je bedoeld :D
dat mokkel van dat gala heeft onze foto er nog niet op staan :angry:

Dierenamerbulance
23rd December 2009, 16:14
nou chief... je wilt toch niet zeggen dat je aan het werk bent voor je geld?

typen kreng

iconian
23rd December 2009, 16:21

http://www.youtube.com/watch?v=79Nb97iyZug

ah ik mis belfast toch wel. Niks te beleven, maar de mensen zijn top. Ik kom er van mijn 14e elke zomer om familie te bezoeken

Donjopie
23rd December 2009, 19:33
en te zuipen neem ik. aan

iconian
23rd December 2009, 19:58
dit jaar heb ik in mn eentje ierland uit de recessie geholpen, guiness fabriek zat op zn capaciteit

roy s
23rd December 2009, 20:08

http://www.youtube.com/watch?v=79Nb97iyZug

ah ik mis belfast toch wel. Niks te beleven, maar de mensen zijn top. Ik kom er van mijn 14e elke zomer om familie te bezoeken

Ik ben er 1 keer geweest, maar er gaat geen dag voorbij dat ik er even aan moet denken..

De mensen uit Belfast zijn top!!!

flip-mo
23rd December 2009, 20:20
Ik ben er 1 keer geweest, maar er gaat geen dag voorbij dat ik er even aan moet denken..

De mensen uit Belfast zijn top!!!

sterk spul hé....die fishermans friend