View Full Version : K1 Stream SBS6 ! gevonden op wifi !
Donjopie
4th December 2009, 14:14
Beste mixfight lezers,
Ik heb vandaag 04-12-2009 tijdstip 13:55 contact gehad met sbs6 online omtrent K-1 Live stream a.s. zaterdag om 09.00u.
Ik heb het hele verhaal uitgelegd over de speculaties en onduidelijkheden of het nou wel of niet doorgaat wat op internet circuleert.
De mediaplanner heeft mij wederom gezegd dat zij toestemming hebben gekregen en het gewoon zullen uitzenden a.s. zaterdag.
Don't shoot me if im wrong, maar dit zijn de laatste berichten tot 5 minuten geleden. De mediaplanner heeft het mij verzekerd dat we gewoon K-1 live stream op SBS6 kunnen volgen.
Ik zet hier extra gas op elke keer bij sbs6 omdat ze echt een perfecte (beeld & geluid) eenvoudige stream hebben.
Vandaar dat ik dit nu weer post! SBS wordt een beetje gek van me, dit was de 4de keer dat ik belde deze week.
Groet,
Collina
bron- ???
thefxr
4th December 2009, 14:41
Het gaat niet door op SBS6.
I_LOVE_KNOCKOUTS
4th December 2009, 14:47
Ik heb net gebeld met Fred Royers en SBS. Fred spreekt het live in, maar dacht dat het later op de dag via internet te zien is. Degene aan de telefoon bij SBS zei echter dat het gewoon live gestreamd wordt.
Derek Ogilvie
4th December 2009, 14:49
LOOL
wtf..
En nu?
Wat nu dan?
HE!?
thefxr
4th December 2009, 14:50
Dit worden wel spannende uren,wel,niet,wel,niet???
sikkwittet
4th December 2009, 14:58
ja count down to the eurosport sbs6 fight is on
Khalil
4th December 2009, 15:15
ik niet meer begrijpen kan,beetje wordt in hoofd veel raar.
ik weten wil nu.
waar moet kijken ik
pleh
Donjopie
4th December 2009, 15:16
@flip-mo
hahahahahahaha ik dacht dat ik de topic naam en bron verfucked had :D
maar niets bleek minder waar na ff goed kijken
aliendwurf
4th December 2009, 15:25
oink oink oink
flip-mo
4th December 2009, 15:37
welles nietes welles nietes welles nietes....
Lekker professioneel allemaal!! Sjonge jonge....
Deze jongen gaat lekker op eurosport kijken
chief108
4th December 2009, 15:45
eurosport heeft dit gewoon gewonnen
jammer, maar helaas
ik kijk toch gewoon 's avonds pas met wat vrienden en veel bier
zoals het hoort
thefxr
4th December 2009, 15:52
eurosport heeft dit gewoon gewonnen
jammer, maar helaas
ik kijk toch gewoon 's avonds pas met wat vrienden en veel bier
zoals het hoort
je kan ook 's morgens beginnen en 's avonds nog een keer kijken:w00t:
TheHagueBoxer
4th December 2009, 16:01
stond zelfs in de fucking Spits dat SBS zou streamen dus dan kunnen ze het toch niet maken om niet te streamen??
Derek Ogilvie
4th December 2009, 16:13
stond zelfs in de fucking Spits dat SBS zou streamen dus dan kunnen ze het toch niet maken om niet te streamen??
K-1 World GP Final 2009 te zien bij SBS 6: Nederland wederom hofleverancier tijdens kickboksfinales
Zaterdag 5 december vinden in Yokohama, Japan de finales plaats van het belangrijkste kickboksevenement van de wereld, de K-1 World GP Final 2009. SBS 6 zendt diezelfde avond een uitgebreide registratie uit van het toernooi waarin ons land sterk is vertegenwoordigd. Maar liefst vijf van de acht finalisten hebben een Nederlands paspoort, dus de kansen op opnieuw een Nederlandse wereldkampioen zijn zeker aanwezig. SBS 6 Sport: K-1 Finale in Yokohama is a.s. zaterdag om 23.40 uur te zien bij SBS 6.
Remy Bonjasky, Semmy Schilt, Alistair Overeem, Errol Zimmerman en Badr Hari ballen zaterdag de vuisten voor de felbegeerde wereldtitel. Bonjasky en Schilt kwamen beiden al drie keer als winnaar uit de strijd, maar krijgen het dit jaar erg zwaar met de groeiende kwaliteiten van hun landgenoten. Een van de Nederlanders komt in ieder geval tot de halve eindstrijd, want Bonjasky en Zimmerman staan in hun kwartfinale tegenover elkaar. Van de niet-Nederlanders zou Jerome Le Banner voor het grootste gevaar moeten zorgen. Oud-kampioen Peter Aerts en talent Tyrone Spong trekken ook nog de handschoenen aan, in respectievelijk het reservegevecht en het supergevecht.
De kans dat een Nederlander dus opnieuw de wereldtitel binnenhaalt, is aanwezig. Dit blijkt ook uit de geschiedenis van de K-1, waarbij na maar liefst dertien van de zestien edities het Wilhelmus te horen was. Opvallend is wel dat deze titels over slechts vier vechters verdeeld zijn. Peter Aerts (3x), Ernesto Hoost (4x), Semmy Schilt (3x) en Remy Bonjasky (3x) zijn grote sterren in het land van de rijzende zon. Of daar een nieuwe Nederlandse naam bijkomt, wordt aanstaande zaterdag duidelijk.
Verslaggevers Leo Oldenburger en Fred Royers verzorgen het commentaar tijdens de wedstrijden
TheHagueBoxer
4th December 2009, 16:31
oke ik lees nu op Mixfight dat er verschillende mensen naar SBS mediaplanner gebeld hebben en dat hun allemaal VERZEKERD wordt dat het live gestreamed wordt door SBS... tegelijk zeggen ze bij eurosport dat ze exclusieve rechten hebben, en leo oldenburger heeft ook gezegd dat het bij SBS niet te zien zou zijn......
ik heb hoofdpijn
Judas
4th December 2009, 16:57
Op de donorstream wordt het gewoon uitgezonden.
Derek Ogilvie
4th December 2009, 17:14
Zo zie je maar: fuck Mixfight, met hun zogenaamde bronnen.
Het wordt NIET live gestreamd op sbs. Klaar. (anders had dat wel op de site gestaan)
vBulletin® v3.8.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.