View Full Version : even kankeren hoor
Gary
4th December 2009, 12:05
Heb het helemaal gehad, als nog 1 iemand met blije kutsmoel om koffie komt vragen doubleleg ik ze en gaat het los
flip-mo
4th December 2009, 12:09
hahahhahaha...
Waar werk je dan?
Gary
4th December 2009, 12:12
UVA, antro en sociologie afdeling achter de koffie-bar. Echt superrelaxte baan, hoef bijna niks te doen, alleen het is me nu allemaal een beetje te veel. Ik word echt zo agressief en ongeduldig van slaaptekort.
flip-mo
4th December 2009, 12:14
Lol..
Mag ik een latte aub|?
Gary
4th December 2009, 12:16
Lol..
Mag ik een latte aub|?
Gelukkig is er maar 1 soort (smerige) koffie. Waar ik me het meest aan erger zijn die hier gewoon al 20 jaar komen, en dan alsnog vragen "ja, hoeveel kost een koffietje ookalweer?"
JA LUL, VIJFTIG CENT, TERING MAN
Donjopie
4th December 2009, 12:16
Lol..
Mag ik een latte aub|?
met extra veel ..... ?
flip-mo
4th December 2009, 12:18
ik betaal 2,65 voor me koffie bij de coffeecompany.. de tering!... gary.. ik zie je zo... ahhahahaa
Gary
4th December 2009, 12:21
ik betaal 2,65 voor me koffie bij de coffeecompany.. de tering!... gary.. ik zie je zo... ahhahahaa
is dat je vaste stekkie daar op de haarlemmerdijk ?
chief108
4th December 2009, 12:28
people suck...
jeweettog...
flip-mo
4th December 2009, 13:47
is dat je vaste stekkie daar op de haarlemmerdijk ?
jeweetzelluf.... je ziet me daar toch zitten swa..
Gary
4th December 2009, 13:59
jeweetzelluf.... je ziet me daar toch zitten swa..
kom er ook heel soms, vind het maar een juppen/hipster/emo gebeuren die coffee company's. Allemaal veel te hippe, dunne mensen die met een imac-pro en een frappucino (wtf dat ook is) hun blog updaten met artistieke fotos van hun kat.
Donjopie
4th December 2009, 14:04
kom er ook heel soms, vind het maar een juppen/hipster/emo gebeuren die coffee company's. Allemaal veel te hippe, dunne mensen die met een imac-pro en een frappucino (wtf dat ook is) hun blog updaten met artistieke fotos van hun kat.
ik vind wel dat je dit heel artistiek verwoord.......
chief108
4th December 2009, 14:33
LOL...
mooi gezegd Gary :p
Derek Ogilvie
4th December 2009, 14:34
hahaha doet me denken aan dit stukje van Louis CK:
http://www.youtube.com/watch?v=V5Z_ZducwbQ
flip-mo
4th December 2009, 14:35
i knowwwwwwwwwww........maar de koffie is lekker en er komen veeeeeel lekekre wijven..
en heel veel irritante mensen ja...
van die mensen die gewoon de hele dag daar zitten met hun laptoppie... comeonnnnnnnnnnnn get a life
sikkwittet
4th December 2009, 14:58
ge edit cause anders ga ik de hell in
flip-mo
4th December 2009, 15:09
hahahahaha
Sikk. echt waar... Soms vraag ik me echt af wat de meerwaarde is van een vriendschap met jou.
thefxr
4th December 2009, 15:34
Gelukkig is er maar 1 soort (smerige) koffie. Waar ik me het meest aan erger zijn die hier gewoon al 20 jaar komen, en dan alsnog vragen "ja, hoeveel kost een koffietje ookalweer?"
JA LUL, VIJFTIG CENT, TERING MAN
ik zou 1 euro zeggen dan de rest in eigen zak steken, zal ze leren, die kutgeintjes.
Socra
4th December 2009, 15:37
ik zou 1 euro zeggen dan de rest in eigen zak steken, zal ze leren, die kutgeintjes.
Er is aan jou niet echt een grote con artist verloren gegaan, merk ik...
sikkwittet
4th December 2009, 15:56
hahahahaha
Sikk. echt waar... Soms vraag ik me echt af wat de meerwaarde is van een vriendschap met jou.
heheh helemaal niets.
ik zoek de friendship uit. en gebruik het dan
ahhaahah
nee ff gary zieken is gewoon goud
aliendwurf
4th December 2009, 16:37
bij ons is het een soort gratis. :p
Gary
4th December 2009, 20:15
trainen jij. want we moeten gaan slopen in denmark
en kotsen niet meteen na de partij.
maar ook niet avonds(bier is er te duur voor)
Zou gewoon een soort abstracte poëzie kunnen zijn :P
http://poezie.startkabel.nl/forum/?id=36012&n=1&sub=2
roy s
4th December 2009, 23:37
voor 10 koppen koffie, koop je een 'zetapparaat'.....
Mokie14
4th December 2009, 23:44
ben vroeger in een pot met RedBull gevalle toen ik klein was
geen koffie nodig
I_LOVE_KNOCKOUTS
5th December 2009, 00:14
Gary, doe mij een koffie. :D
vBulletin® v3.8.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.