PDA

View Full Version : [Stalker] Mocro Battieboy Rafi

Pages : [1] 2 3

phranq
12th May 2011, 18:49
Als iemand uit Rotterdam mij lastig valt is het een kut Rotterdammer. Wanneer een vervelende mocro battieboy mij stalked is het een kutmarrokkaan. In dit geval vind ik het terecht om zo iemand een kut marrokkaan te noemen.

The story. Vorig jaar rond deze tijd heb ik op Miepfight Hamdi te kakken gezet die het nodig vond zichzelf te promoten onder een andere alias. Hij was ringspeaker op een gala en maakte er een compleet zooitje van. De volgende dag postte ene 'Hollywood' dat hij Hamdi zo goed vond ringspeaken. Ik heb hem vet uitgelachen omdat ik meteen door had dat hij het zelf was, en die zgn Hollywood heeft sindsdien niet meer gepost.. figures. Ene Rafi gaf mij daar toen negreps voor... Waarschijnlijk omdat ie het niet leuk vond dat z'n gay vriendje voor paal werd gezet, boeiend.. ik heb er niet op gereageerd. Echter sinds vorige week begint mocrootje Rafi me te stalken op zowel 108 als op Miepfight door me continu negkwarks/reps te geven... niet zo boeiend want who fucking cares hoeveel groene balletjes ik achter m'n naam heb staan. Hij vind het ook leuk om op m'n profiel teksten achter te laten over m'n moeder, z'n texten zijn zo ontzettend simpel dat ik er moet lachen en heb hem gezegd dat ik er niet meer op reageer, vooral omdat ik niet over zijn moeder wil gaan beginnen... wie wil er nou in godsnaam een ongeschoren burka varken met snor nemen. (dit had ik hem niet gezegd, tot nu) .... schijnbaar heeft dat hem getriggerd want het word nu alleen maar erger... hij is een vriendje van Snip, dus dat zegt sowieso al genoeg.

Toch moet ik toegeven dat het me irriteert en heb z'n comments bij m'n profiel weggehaald en tevens m'n profiel afgeschermd zodat ie niet meer kan posten, zelfde heb ik bij miepfight gedaan en het vinkje bij 'report' aangevinkt.. hij word steeds bozer geloof ik, want hij denkt nu dat ik huilie heb gedaan bij de mods.. hahaha. Om dat pisvingertje een koekje van eigen deeg te geven daarom deze thread.

:finger:haha... wat een zielige kanker kneusje ben je toch:wierdo: bij de moderators bij miepfight gaan uit huilen.:D:D:laugh:

Rafi, ga lekker zo door zou ik zeggen. Nu kan iedereen in ieder geval zien wat voor een simpel kutmarrokkaantje je bent, succes met posten hier en ik kijk nu alweer uit naar je vattende teksten...probeer het alleen eens zonder spelfouten te doen...

Kusje
Frank

http://img7.imageshack.us/img7/1876/rafi1.jpg
http://img577.imageshack.us/img577/2496/rafi2.png

chief108
12th May 2011, 19:03
yay!!!!

FORUM FIGHT!!!!!

phranq
12th May 2011, 19:05
Juist! Laat hier maar zien wat voor zielig jochie het is in plaats van priveberichtjes en negkwarks...

phranq
12th May 2011, 19:08
Even voor de goede orde.... ik heb niets tegen Marokkanen, sterker nog.. heb Marrokkanen als goeie vrienden.. alleen dit kut marrokkaantje bevestigd het vooroordeel wat helaas de meeste mensen hebben... dit is er typisch eentje die je juist niet wilt hebben in Nederland... de goeie lijden onder de slechten, zoals als dit simpele figuur.

ataraxia
12th May 2011, 19:11
Tsjongejongejonge, wat een toestand...

Laatste kwark is trouwens wel mooi groen. Was vast zo content met z'n moedergrapje dat hij vergat op disapprove te klikken :laugh:

chief108
12th May 2011, 19:12
hahaha
ja dat dacht ik ook al ja

hahahaha

phranq
12th May 2011, 19:12
Tsjongejongejonge, wat een toestand...

Laatste kwark is trouwens wel mooi groen. Was vast zo content met z'n moedergrapje dat hij vergat op disapprove te klikken :laugh:

Het is duidelijk de slimste niet... :D

phranq
12th May 2011, 19:13
Z'n mooiste uitspraak was 'je moeder eet halal'. whahahaha

ataraxia
12th May 2011, 19:14
Ouch...

:laugh:

phranq
12th May 2011, 19:14
Voor degenen die nog op MF kunnen, dit was de topic waar het mee startte, http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?109100-Ringspeaker-Hamdi-Abouzia-even-een-pluim-geven.&p=970495#post970495

Socra
12th May 2011, 19:22
http://frisia4.nl/images/partners/stampertje.gif

phranq
12th May 2011, 19:26
Ik was faliekant tegen een Garden Bare Knuckle Fight in mijn achtertuin tijdens de 108 BBQ, maar ben die mening aan het herzien... jammere alleen van dit soort Marrokaantjes is dat ze nooit alleen komen.....

Richelieu
12th May 2011, 19:35
oke, dus daar ging het allemaal om. :huh:

Socra
12th May 2011, 19:40
Waar is die thread over de veertig pakjes gebleven?!

ataraxia
12th May 2011, 19:41
Hier staat ook nog het een en ander...

http://chief108.com/showthread.php?p=185499

Socra
12th May 2011, 19:43
Thnx, zoekwonder...

chief108
12th May 2011, 19:46
Ok ff samenvatten....
Phranq en Rafi hebben mot over iets wat op mifi is begonnen
Omdat een kluns van een ringspeaker veren in zijn eigen reet wou duwen
En Pranq dat dus niet kon waarderen
Snap ff niet hoe Rafi daar dan ineens tussen is gekomen
Maar dat maakt ook niet uit....

Het gaat erom dat er een bareknuckle backyard fight moet komen tussen Phranq en Rafi
Dat moet dus ff gefilmd worden en dan posten we dat hier gewoon
Lijkt me een uitstekend plan
Voorwaarde van Phranq is wel dat Rafi niet al zijn mocro vriendjes en ooms een neejes etc meeneemt

Daar valt wel wat mee te regelen lijkt me
Dus....
Rafi de bal ligt bij jou
RU in?
Ga je ouwe vleesroker bruin bakken?

phranq
12th May 2011, 19:47
Hier staat ook nog het een en ander...

http://chief108.com/showthread.php?p=185499

Ik zie het verband niet echt eigenlijk, ik om niet voor in die topic.

Socra
12th May 2011, 19:47
Waar is die thread over de veertig pakjes gebleven?!

Maar die blijft vermist...

Socra
12th May 2011, 19:48

Gaat over Karim en de veertig pakjes.

phranq
12th May 2011, 19:48
Ok ff samenvatten....
Phranq en Rafi hebben mot over iets wat op mifi is begonnen
Omdat een kluns van een ringspeaker veren in zijn eigen reet wou duwen
En Pranq dat dus niet kon waarderen
Snap ff niet hoe Rafi daar dan ineens tussen is gekomen
Maar dat maakt ook niet uit....

Het gaat erom dat er een bareknuckle backyard fight moet komen tussen Phranq en Rafi
Dat moet dus ff gefilmd worden en dan posten we dat hier gewoon
Lijkt me een uitstekend plan
Voorwaarde van Phranq is wel dat Rafi niet al zijn mocro vriendjes en ooms een neejes etc meeneemt

Daar valt wel wat mee te regelen lijkt me
Dus....
Rafi de bal ligt bij jou
RU in?
Ga je ouwe vleesroker bruin bakken?

Psies, laat maar komen. We halen hem op hier in de buurt, iemand blijft bij hem om in de gaten te houden of ie z'n matties niet sms't, en we rijden rondjes om te zien of we niet gevolgd worden... then it's on!

Socra
12th May 2011, 19:49
Ik was faliekant tegen een Garden Bare Knuckle Fight in mijn achtertuin tijdens de 108 BBQ, maar ben die mening aan het herzien... jammere alleen van dit soort Marrokaantjes is dat ze nooit alleen komen.....

Psies, laat maar komen. We halen hem op hier in de buurt, iemand blijft bij hem om in de gaten te houden of ie z'n matties niet sms't, en we rijden rondjes om te zien of we niet gevolgd worden... then it's on!

http://www.youtube.com/watch?v=KsfR_fMTA4M

:whistling:

chief108
12th May 2011, 19:50
Ja volgens mij is die toen verwijdert of aangepast ofzo
Gezeik heen en weer tussen allemaal lamzakken en moeimakers etc
Heb me daar verder niet mee bemoeid

phranq
12th May 2011, 19:51
O ja, en het gevecht is pas afgelopen als er 1 KO is, eerder niet. En ik wil minimaal 5x door kunnen slaan als z'n ogen dicht zijn. Henderson style.

chief108
12th May 2011, 19:51
Damn posten op je telefoon is een bitch bij dit soort dinegn man

phranq
12th May 2011, 19:53
http://www.youtube.com/watch?v=KsfR_fMTA4M

ehhh, oops?

Socra
12th May 2011, 19:54
ehhh, oops?

I got your back, homie...

chief108
12th May 2011, 19:55
Hahahahahahaha

phranq
12th May 2011, 19:56
hahahaha

phranq
12th May 2011, 19:56
Laat 'm maar komen, ik heb de backyard special voor 'm!

ataraxia
12th May 2011, 19:58

Nee, maar rafi dus wel :laugh:

ataraxia
12th May 2011, 19:58

I got your back, homie...

http://images.mylot.com/userImages/images/postphotos/2234700.jpg

Kebal
12th May 2011, 19:59
fuck, Saki zit hier op het forum?

phranq
12th May 2011, 20:00
Nee, maar rafi dus wel :laugh:

Geen zin om alle pagina's door te lopen, maar volgens mij word ik daar niet genoemd!

Die backyard bare knuckle staat gewoon, weet alleen niet of het in mijn backyard moet gebeuren, dan kan ie achteraf nog steeds komen met z'n inteeltfamilie.

flip-mo
12th May 2011, 20:01
Snip zat roy toen te stalken dat die thread wegmoest want er keek politie mee of weet ik veel wat..

Nepgangsters

ataraxia
12th May 2011, 20:03
Geen zin om alle pagina's door te lopen, maar volgens mij word ik daar niet genoemd!

Nee, maar via: http://chief108.com/showpost.php?p=185499&postcount=43 had Sooc het filmpje gevonden...

phranq
Snip en rafi wonen in hetzelfde woonwagenkamp, ben je én Marrokaan én woonwagenbewoner, erger kan niet volgens mij.

Kebal
en nu hoor ik ook nog dat niet ata maar socra iets gevonden heeft..

phranq
12th May 2011, 20:04
Nee, maar via: http://chief108.com/showpost.php?p=185499&postcount=43 had Sooc het filmpje gevonden...

aha, zo! Tis nog een dief ook!

ataraxia
12th May 2011, 20:05
Pcies... Ken je vijand enzo...

Socra
Ja volgens mij is die toen verwijdert of aangepast ofzo
Gezeik heen en weer tussen allemaal lamzakken en moeimakers etc
Heb me daar verder niet mee bemoeid

Wel jammer, was een epic thread.

ataraxia
en nu hoor ik ook nog dat niet ata maar socra iets gevonden heeft..

Teamwork was het.

phranq
12th May 2011, 20:08
Hoe oud is dat filmpje trouwens van hem tegen Saki? Jaar of 10? Aangezien niemand sindsdien ooit van hem gehoord.......

Socra
12th May 2011, 20:09
Wel jammer, was een epic thread.

Een member dat op een openbaar forum loopt op te scheppen dat hij coke heeft geript, en nieuw member die hem met toenaam noemt en zegt dat hij hem op gaat zoeken...

Daarna heel veel chaos...

Epic... epic.

Socra
12th May 2011, 20:10
Hoe oud is dat filmpje trouwens van hem tegen Saki? Jaar of 10? Aangezien niemand sindsdien ooit van hem gehoord.......

2006.

Geloof dat hij ook tegen Badr heeft gestaan.

edit: ja, in 2002:

Ik zag op de poster voor Victory of Hell 24 november dat Badr Hari tegen Karim M'Rabet vecht.....
Is hij daar wel klaar voor, zag hem in een B partij afgelopen februari... M'Rabet heeft al een Europese titelgevecht gehad..
Is Badr Hari hier wel klaar voor ??
Hij is wel zeker getalenteerd.... Keep an eye on this guy !!

phranq
12th May 2011, 20:12
1 ding is duidelijk, de backyard is on, maar als het in mijn backyard gebeurd komt ie hier geblinddoekt, anders staan de week er op als z'n battyboy vriendjes op de stoep.

Socra
12th May 2011, 20:14
Tegen saki was 2003, zie ik nu.

phranq
12th May 2011, 20:15
Of we maken een flinke D-Tour.. :D

phranq
12th May 2011, 20:15
Tegen saki was 2003, zie ik nu.

Wou al zeggen, Saki zag er daar erg jong uit

chief108
12th May 2011, 20:29
is al eeuwen geleden allemaal dus

het wachten is nog steeds op rafi :)

phranq
12th May 2011, 20:30
is al eeuwen geleden allemaal dus

het wachten is nog steeds op rafi :)

psies, hij zal wel liggen te stinken tussen de zure burka lappen van z'n moeder.

phranq
12th May 2011, 20:34
Ik ga ff een filmpje kijken, kom over 2 uurtjes wel weer terug om te zien of ie gereageerd heeft...

Wiseguy
12th May 2011, 20:36
lol @ Phranq die Rafi voor een keyboard warrior aanziet maar eigenlijk een wereldkampioen was.

Uiteraard heb ik je ook negreps gegeven ik ben tenslotten ook een kutmarokkaan.

chief108
12th May 2011, 20:49
Een member dat op een openbaar forum loopt op te scheppen dat hij coke heeft geript, en nieuw member die hem met toenaam noemt en zegt dat hij hem op gaat zoeken...

Daarna heel veel chaos...

Epic... epic.

Snip zat roy toen te stalken dat die thread wegmoest want er keek politie mee of weet ik veel wat..

Nepgangsters
ja dat dus...

wel jammer
maar ja

Rafi vs Phranq kan ook leuk zijn natuurlijk :laugh:

Socra
12th May 2011, 20:54
lol @ Phranq die Rafi voor een keyboard warrior aanziet maar eigenlijk een wereldkampioen was.

Tja, maar zegt dat iets over Phranq of over Rafi? :laugh:

Wiseguy
12th May 2011, 21:04
Wat klaag je over zijn spelfouten terwijl jij Marokkaan met 2 r'en schrijft. Vieze bbq nicht. Hou gewoon je schortje aan en hou je bek dicht.

phranq
12th May 2011, 21:14
Wereldkampioen wat dan? Chocoladebond? Hahaha. Sorry Wisegay dat je in m'n spelfout trapt, wat dacht je nou zelf schatje? Dat ik net zoals jij m'n school niet afgemaakt had? Jammer dat je niet zag dat ik marrokkaan niet met hoofdletter M schreef als ik het over je wereldkampioen had, prutser. Laat je wereldkampioen maar komen, ik bibber nu al!!!

Socra
12th May 2011, 21:23
Geloof dat Phranq ook al weer een wijntje op heeft. :laugh:

phranq
12th May 2011, 21:27
Hoezo ook Socra? :D

Btw: als je een wereldkampioen bent, gedraag je er dan ook naar. Dit gedrag is geen wereldkampioen waardig.

Socra
12th May 2011, 21:31
Hoezo ook Socra? :D

Het overkomt de besten... :whistling:

Btw: als je een wereldkampioen bent, gedraag je er dan ook naar. Dit gedrag is geen wereldkampioen waardig.

Precies:

Tja, maar zegt dat iets over Phranq of over Rafi? :laugh:

:D

phranq
12th May 2011, 21:32
Ok, je hebt een beetje gelijk. Maar het komt niet door wijn. Haha

Wiseguy
12th May 2011, 21:45
Wereldkampioen wat dan? Chocoladebond? Hahaha. Sorry Wisegay dat je in m'n spelfout trapt, wat dacht je nou zelf schatje? Dat ik net zoals jij m'n school niet afgemaakt had? Jammer dat je niet zag dat ik marrokkaan niet met hoofdletter M schreef als ik het over je wereldkampioen had, prutser. Laat je wereldkampioen maar komen, ik bibber nu al!!!

Ik heb nog nooit zo'n zielige poging gezien van iemand die zijn onvermogen probeert te maskeren door te doen alsof hij bewust een spelfout heeft gemaakt. Wat was de achterliggende gedachte? Leek je dat grappig?

Je school afgemaakt en dan een schortje aantrekken? Welk zelfrespecterende man doet zoiets. Hij heeft Saki verslagen wat heb jij bereikt? Gozer je bent geen partij voor hem. Shut up and make me a sandwich.

http://www.youtube.com/watch?v=ZFyyPNseWvA

Wiseguy
12th May 2011, 21:47
Ok, je hebt een beetje gelijk. Maar het komt niet door wijn. Haha

Nee het komt omdat je een bitch bent die jankt omdat je zure kwarks krijgt.

http://image.spreadshirt.com/image-server/image/composition/18195181/view/1/producttypecolor/360/type/png/width/190/height/190/bbq-bitch-on-duty-apron_design.png

phranq
12th May 2011, 21:51
FYI, bbq is een hobby, net als het scheidsen. Je opmerking over een schortje gaat dus helemaal nergens over. In Nederland koken mannen ook graag, maar dat snap jij misschien niet in jouw cultuur. Integreren misschien een optie Wisegay?

En ook al ben je wereldkampioen in 1971, wat doet ie nu? Kruimeldiefjes rippen? Wat een groots kampioen ben je dan!

Wiseguy
12th May 2011, 21:55
FYI, bbq is een hobby, net als het scheidsen. Je opmerking over een schortje gaat dus helemaal nergens over. In Nederland koken mannen ook graag, maar dat snap jij misschien niet in jouw cultuur. Integreren misschien een optie Wisegay?

En ook al ben je wereldkampioen in 1971, wat doet ie nu? Kruimeldiefjes rippen? Wat een groots kampioen ben je dan!

Nee integreren hou ik niet van. Ik hou wel van jullie wijven. Lekker makkelijk en dol op buitenlandse lullen. Ik buit niet alleen jullie wijven uit maar ook jullie sociale voorzieningen. Het bevalt me hier prima.

http://brabosh.files.wordpress.com/2010/09/kutmarokkanen.jpeg?w=448&h=229

phranq
12th May 2011, 22:03
Do i need to say more? Succes met het vereren van je zgn wereldkampioen. Je bent precies hetzelde.

Wiseguy
12th May 2011, 22:06
Do i need to say more? Succes met het vereren van je zgn wereldkampioen. Je bent precies hetzelde.

Ik vereer helemaal niemand. Ik lach je gewoon uit omdat jij als bbq fag het op wil nemen tegen een knokker. Wat ga je doen ga je hem neersteken met je spies? Of ga je toch veilig achter de bosjes schuilen en 112 bellen? Ik vind dit wel een weddenschap waard.

Emshish
12th May 2011, 22:13
Vermakelijke thread....

phranq
12th May 2011, 22:23
Ik vereer helemaal niemand. Ik lach je gewoon uit omdat jij als bbq fag het op wil nemen tegen een knokker. Wat ga je doen ga je hem neersteken met je spies? Of ga je toch veilig achter de bosjes schuilen en 112 bellen? Ik vind dit wel een weddenschap waard.

Je hebt het alleen maar over mijn bbq schortjes en over het feit dat hij wereldkampioen is en je gaat compleet voorbij aan de essentie van de topic: dat jouw zogenaamde wereldkampioen mij stalked met berichtjes en negkwarks zonder dat ik hém daar ooit aanleiding voor heb gegeven, dus je bent aan het vereren door je blindheid. Objectiviteit is een bitch nietwaar?

phranq
12th May 2011, 22:26
By the way, ik heb nog nooit, maar dan ook nooit problemen gehad met vechters ín de ring, ik ben altijd met respect benaderd, zelfs al maakte ik een verkeerde beslissing... dit toont des te meer aan hoe 'groots' jouw kampioen is...

phranq
12th May 2011, 22:40
Weet je het niet meer Wisegay?

phranq
12th May 2011, 22:47
een schortje aantrekken? Welk zelfrespecterende man doet zoiets. Hij heeft Saki verslagen wat heb jij bereikt?

Elke Nederlandse man die zich zelf respecteerd kookt, jij laat je vrouw het doen omdat je zelf niet weet hoe en omdat je vind dat een vrouw in de keuken hoort te staan.... Iedereen in Nederland, behalve mensen zoals jij, doen dat.

Ten tweede, wat heeft hij precies bereikt dan? Wat doet ie tegenwoordig behalve small time dealertjes rippen? Is dat wat jij iets bereiken noemt?

phranq
12th May 2011, 23:03
Wisegay is uitgeluld, ik ga weer verder met film kijken....

Derek Ogilvie
12th May 2011, 23:49
Rafi heeft in een ver verleden nog eens tegen Saki gestaan ja. Maargoed, is dat niet een beetje hetzelfde als Dicky Ecklund die ooit eens tegen Sugar Ray Leonard heeft gestaan....

sikkwittet
12th May 2011, 23:55
Rafi heeft in een ver verleden nog eens tegen Saki gestaan ja. Maargoed, is dat niet een beetje hetzelfde als Dicky Ecklund die ooit eens tegen Sugar Ray Leonard heeft gestaan....

nice one bro

sikkwittet
12th May 2011, 23:59
mensen

ik heb rafi vaker bij de niuwe mikes zien trainen.
heb vorige zomer nog een paar keer met hem gespard tijdens training.
en die gast is echt niet slecht. hij heeft tegen een jonge badr en een jonge saki gestaan. maar any way. ik denk dat hij dus meer kan dan pranq.
niets tennadele van phranq.

maar ik snap fari niet man.
als ik hem zo zag, en ff wat met hem sprak. hele relaxte gast. niet een mafkees.
maar als ik dan die shit zie wat hij doet. met die neg kwarks en die mama shit.
dat is fucked up. moet je niet doen. not cool.

maar phranq. ik zeg je dit. als jij tegen rafi in een kimbo slice kind of fight gaat.
ik zet mijn geld dan op rafi in. dus ik zou het niet doen als ik jou was.

zoiezo.

het is kinderachtig.
van beiden.

en dat komt van sikk.

Derek Ogilvie
13th May 2011, 00:01
Maar ergens vind ik Phranq ook maar een beetje een huilebaby. "Gestalkt" worden is meer iets voor bitches gast. En dat Rafi kampioenonwaardig gedrag vertoont was toch wel duidelijk toen ie thread na thread om mijn adres vroeg, zodat ie mij en mijn moeder kon neuken ofzoiets, samen met zijn bitchboy Wesley (waar hij nu ook weer ruzie mee heeft).

Het lijkt wel GTST.

Mijn punt? Okee probeer het, maar heb gedronken: Ik heb het meer voor mn kaken gekregen in threads, pm's en negkwarks, en mijn conclusie was dat Rafi eigenlijk best een redelijk persoon is. LOLLLLL

Derek Ogilvie
13th May 2011, 00:04
oh nou vergeet ik nog mijn punt te maken. Hij is best een redelijke gast, als je hem redelijk benadert. Probeer het eens Phranq, ipv steun te zoeken bij de bazen met deze huilthread.

phranq
13th May 2011, 00:22
oh nou vergeet ik nog mijn punt te maken. Hij is best een redelijke gast, als je hem redelijk benadert. Probeer het eens Phranq, ipv steun te zoeken bij de bazen met deze huilthread.

je hebt wel een punt, ik heb hem geprobeerd gewoon te negeren maar hij hield er niet mee op. Mijn bedoeling van deze thread was gewoon om hem publiekelijk te kakken te zetten zodat iedereen kan zien wat voor zielig ventje het is... absoluut niet om steun te zoeken...

phranq
13th May 2011, 00:25
En ik geef toe, ik ga natuurlijk helemaal niet tegen hem knokken.. niet omdat ik bang ben, want dat ben ik voor niemand maar omdat ik er gewoon boven hoor te staan. Aan de andere kant hoef ik niet met me te laten fucken, door niemand. Waarom zou ik hem nu aardig benaderen terwijl ik hem nooit aanleiding heb gegeven en hem nooit persoonlijk ergens op aan heb gesproken? Dit leek me gewoon een leuke manier om hem terug te pakken... als ik dit niet had gedaan had niemand geweten wat voor zielig mannetje het is.

rafi
13th May 2011, 03:56
O ja, en het gevecht is pas afgelopen als er 1 KO is, eerder niet. En ik wil minimaal 5x door kunnen slaan als z'n ogen dicht zijn. Henderson style.:boks: weet je het zeker bbq mannetje stuur me maar een berichtje wanneer je er klaar voor bent. ik zal een lekkere kabab van je maken.

rafi
13th May 2011, 04:20
hey bbq bitch. vraag je zelf eens af wie er is begonnen met zielige pms sturen. jij dus. ik heb je in het begin wel eens neg reps gegeven waar jij daarop heftige discriminerende pms naar mij toe verstuurde als reactie.

rafi
13th May 2011, 04:22
wanneer gaan we bbqen ik heb honger en ga slapen en ben aangeschoten nu.

chief108
13th May 2011, 08:04
"Gestalkt" worden is meer iets voor bitches

Geloof dat Phranq ook al weer een wijntje op heeft.

http://www.youtube.com/watch?v=ZFyyPNseWvA

Nee het komt omdat je een bitch bent die

pms

zie je dat Phranqie?
ze noemen je allemaal een bitch die ongesteld moet worden...

go get them tiger

:boks:

chief108
13th May 2011, 08:06
een Knaap die tegen Overeem heeft gestaan
een underdog die tegen Struve heeft gestaan

Wiseguy
13th May 2011, 09:03

Ja, maar die verloren dus waardeloze vergelijking.

Wiseguy
13th May 2011, 09:03
Wisegay is uitgeluld, ik ga weer verder met film kijken....

:rotflmao:

Socra
13th May 2011, 09:09

2 verschillen:

1) Struve, Overeem en Sugar Ray waren "uitgegroeid"
2) Rafi wint op KO, ipv te verliezen.

Dus... We moeten op zoek naar andere vergelijkingen. :laugh:

chief108
13th May 2011, 09:12
damn...
fucking vechtsport nerds ook altjid :D

Socra
13th May 2011, 09:45
Zoals Rocky Grandjean tegen Badr Hari?

Wiseguy
13th May 2011, 09:51
Zoals Rocky Grandjean tegen Badr Hari?

Naah dat was in de C geloof ik.

Socra
13th May 2011, 09:56
Dan weet ik het ook niet meer.

Het was een unieke gebeurtenis in de geschiedenis van de vechtsporten.

phranq
13th May 2011, 10:02
hey bbq bitch. vraag je zelf eens af wie er is begonnen met zielige pms sturen. jij dus. ik heb je in het begin wel eens neg reps gegeven waar jij daarop heftige discriminerende pms naar mij toe verstuurde als reactie.

Waar haal je dat vandaan met je dronken hoofd???? Ik heb jou nog nooit een pm gestuurd. Jij hebt mij vorig jaar negreps op mf gegeven en daar heb ik niet eens op gereageerd... Dus je bent niet alleen zielig, maar blijkbaar ook een leugenaar... ik en discriminerende mailtjes sturen... how low can you go?

Judas
13th May 2011, 10:06
Goed bezig, jongens.

rafi
13th May 2011, 10:26
Waar haal je dat vandaan met je dronken hoofd???? Ik heb jou nog nooit een pm gestuurd. Jij hebt mij vorig jaar negreps op mf gegeven en daar heb ik niet eens op gereageerd... Dus je bent niet alleen zielig, maar blijkbaar ook een leugenaar... ik en discriminerende mailtjes sturen... how low can you go?zeg maar waar ik moet komen kneusje. en neem socra maar met je mee.

phranq
13th May 2011, 10:35
zeg maar waar ik moet komen kneusje. en neem socra maar met je mee.

Laat jij de berichten maar zien waarin ik jou discrimineer. Vechten gaat niet gebeuren, dus hou daar maar over op.

chief108
13th May 2011, 10:41
kom kom...
niet terugkrabbelen Phranq :p

als Rafi nou gewoon met die discriminerende PM's van je boven tafel komt

dank kan DT vast wel een plekkie voor jullie vrijmaken in de kooi in Almelo in oktober
en om het feest dan compleet te maken komt Hamri (of hoe die ook heet) het wel aankondigen

phranq
13th May 2011, 10:48
Laat rafi idd maar met die mailtjes komen

Socra
13th May 2011, 10:52

Een nieuwe wending:

wat is je probleem socratje zo te zien is je haat ook groot naar mij toe. als je ballen hebt zeg je wie je bent. kneusje.

Ik haat naar jou?

Nee man, ik lach me een ongeluk.

En je kan me gewoon vinden op de site. Genoeg foto's, wedstrijdverslagjes etc. Dus dat zal niet zo moeilijk zijn.

waarom lach je je een ongeluk dan, nu ben ik wel benieuwdt naar wie je bent besbaar me de moeite om te zoeken. en zeg gewoon wie je bent. of stuur me je telefoon nummer dan bel ik je even.

chief108
13th May 2011, 10:54
hahahaha

mooi man

Socra
13th May 2011, 10:55
108 is de site waar je altijd kan rellen, ook als er minder dan vijf personen online zijn.

Socra
13th May 2011, 10:56
hahahaha

mooi man

Heel erg Snipiaans, dat gedram.

chief108
13th May 2011, 10:58
ja en ja

Socra
13th May 2011, 11:36
We zijn inmiddels helemaal intiem aan het worden:

Niemand vindt je stoer, zo.

homo
zeg me waar ik vanavond in utrecht moet zijn dan gaan we gezellig een biertje koppen.:beerchug:

Biertjes koppen? Ouch. Ondanks je onweerstaanbare charmes, moet ik toch 'nee' verkopen.

Maar we kunnen net zo goed in die thread verder gaan, want daar komt uiteindelijk alles toch terecht. :laugh:

je bent wel echt een vent.

rafi
13th May 2011, 11:37
socra wat een zielig kneusje ben je toch. een echte vent

chief108
13th May 2011, 11:42
dat wordt nog wel lepeltje lepeltje zo te zien...

Socra
13th May 2011, 11:44
Ja, ik voel me ook erg vereerd door deze plotselinge aandacht.

Wiseguy
13th May 2011, 11:47
Kortom Phranq is een fag die van kleine jongetjes houdt.

rafi
13th May 2011, 11:47
socra eerst laat je fimpljes van me zien.en je schrijft allemaal shit over me. vervolgens nodig ik je uit voor een afspraak. en dan kruip je weg met een staart tussen je benen. niet echt 108 waardig. je komt bij me over als een loser net zo als je bil vriend phranq.

Socra
13th May 2011, 11:59
socra eerst laat je fimpljes van me zien.

Een filmpje (1) waarin je Gokhan Saki (je weet wel, die vechter die het tegenwoordig wel aardig doet) KO slaat. Heb ik je daar mee beledigd? :w00t: Ik bedoel het is niet als een filmpje waarin je een hond aan het neuken bent ofzo.

en je schrijft allemaal shit over me.

Welke shit? Ik ben helemaal neutraal gebleven. Maar ik geef toe dat je je wel een beetje voor schut zet, ja.

Veel meer nog dan Phranq, die ook een paar 'schoonheidsfoutjes' maakte in zijn enthousiasme.

vervolgens nodig ik je uit voor een afspraak. en dan kruip je weg met een staart tussen je benen. niet echt 108 waardig. je komt bij me over als een loser net zo als je bil vriend phranq.

"Nodig ik je uit voor een afspraak"? :w00t:

Ben je Don Corleone, ofzo?

Maar je kan me makkelijk vinden, als je wil. Ik bedoel, als je zo badass bent, heb je vast wel 'contacten'. Stuur een Joegoslaaf op me af.

phranq
13th May 2011, 12:00
Kortom Phranq is een fag die van kleine jongetjes houdt.

nou nou, wat een nivo.... het is duidelijk....:Loser:

Socra
13th May 2011, 12:04
Er wordt ook nog steeds flink ge-pms-d

ik wacht nog steeds op je uitnodiging of geef me je naam en ik vind je zelf wel.

Is goed, ik zie je wel komen. ;)

phranq
13th May 2011, 12:04
Hey Rafi, heb je het discriminatie mailtje al gevonden wat ik je gestuurd had? Dat was niet mijn mailtje vriend!

rafi
13th May 2011, 12:09
Ben je Don Corleone, ofzo?

Maar je kan me makkelijk vinden, als je wil. Ik bedoel, als je zo badass bent, heb je vast wel 'contacten'. Stuur een Joegoslaaf op me af.
jammer dat er toch een hoop chickens hier op 108 zijn. waarom zou ik een joego op je af moeten sturen.haha:rotflmao:

phranq
13th May 2011, 12:11
Kan je het mailtje niet vinden rafi???

rafi
13th May 2011, 12:15
Hey Rafi, heb je het discriminatie mailtje al gevonden wat ik je gestuurd had? Dat was niet mijn mailtje vriend!
ik ben niet zo.n flikker als je jou en kont maat socra die hier al zijn pms hier aan de grote klok gaat hangen ik wis ze altijd meteen.

Socra
13th May 2011, 12:16
jammer dat er toch een hoop chickens hier op 108 zijn. waarom zou ik een joego op je af moeten sturen.haha:rotflmao:

Ja, een echte bad boy ben je. Op een openbaar forum praten over wie je te pakken wil nemen. Want ze hebben "filmpjes van je gepost". Terwijl jij een top dog uit Veenendaal bent die pakjes steelt als het hem uitkomt.

Zo pakken echte gangsters dat aan. Dat is straat.

Lieverd, als ik niet bang ben van een royragende Flip, dan ben ik het zeker niet van jou.

Socra
13th May 2011, 12:16
ik ben niet zo.n flikker als je jou en kont maat socra die hier al zijn pms hier aan de grote klok gaat hangen ik wis ze altijd meteen.

O sorry, was dat privé? :laugh:

phranq
13th May 2011, 12:17

yeah right, je valt hier een klein beetje door de mand met je bullshit discriminatie verhaal... vertel gewoon eerlijk waarom je het leuk vindt mij te stalken... maar dat is tegen beter weten in, jij en eerlijk... u-huh

rafi
13th May 2011, 12:18
ik wacht nog steeds op een uitnodiging van je. zodat we een biertje gaan koppen. en ik ga je heus niet slaan hoor.

Wiseguy
13th May 2011, 12:19
Ja, een echte bad boy ben je. Op een openbaar forum praten over wie je te pakken wil nemen. Want ze hebben "filmpjes van je gepost". Terwijl jij een top dog uit Veenendaal bent die pakjes steelt als het hem uitkomt.

Zo pakken echte gangsters dat aan. Dat is straat.

Lieverd, als ik niet bang ben van een royragende Flip, dan ben ik het zeker niet van jou.

Tussen hem en flip zit zo'n meter verschil lol.

phranq
Toch frappant dat het een half jaar duurt voor je reageert op mijn discriminerende mail, je komt echt over als iemand die daar boven staat(..)

rafi
yeah right, je valt hier een klein beetje door de mand met je bullshit discriminatie verhaal... vertel gewoon eerlijk waarom je het leuk vindt mij te stalken... maar dat is tegen beter weten in, jij en eerlijk... u-huh
ik ben verliefdt op je.:D ik hoorde dat je goed kan bbq kan ik je inhuren.

phranq
13th May 2011, 12:20
ik ben verliefdt op je.:D ik hoorde dat je goed kan bbq kan ik je inhuren.

Sorry, ik doe niet aan halal.. :D

rafi
13th May 2011, 12:23
komt goed uit ik doe alles wat allah verboden heeft.

Socra
13th May 2011, 12:24
Tussen hem en flip zit zo'n meter verschil lol.

Je punt is?

Pipo de Cliniclown
13th May 2011, 12:26
Ehh, jongens, ik ben arm en lust graag bier. Wie neemt mij mee uit voor een biertje? Na dat biertje wil ik ook nog wel knokken....als ik dat biertje maar krijg.

Wiseguy
13th May 2011, 12:26
Je punt is?

Niets was zomaar een willekeurig weetje.

Wiseguy
13th May 2011, 12:28
Sorry, ik doe niet aan halal.. :D

Je moeder zuigt echter wel graag aan mijn halal vlees.

Socra
13th May 2011, 12:29
ik wacht nog steeds op een uitnodiging van je. zodat we een biertje gaan koppen.

Heb je het tegen mij? Je kan op deze site bijhouden naar welke evenementen ik ga. Vanaf juli hopelijk best wel veel.

en ik ga je heus niet slaan hoor.

Dat weet ik.

rafi
socra wees niet bang ik sla geen bejaarde.

Socra
Niets was zomaar een willekeurig weetje.

phranq
13th May 2011, 12:30
komt goed uit ik doe alles wat allah verboden heeft.

Dan kan je mij gewoon inhuren, geen probleem.... kan je me zien in m'n schortje.

Je moeder zuigt echter wel graag aan mijn halal vlees.

dat zeg ik, wat een nivo....

Socra
13th May 2011, 12:31
Ehh, jongens, ik ben arm en lust graag bier. Wie neemt mij mee uit voor een biertje? Na dat biertje wil ik ook nog wel knokken....als ik dat biertje maar krijg.

It's on!

rafi
13th May 2011, 12:35
Dan kan je mij gewoon inhuren, geen probleem.... kan je me zien in m'n schortje.

.wow dit klinkt heel erg sexy. stuur me je gegevens dan bel ik je snel op. wanneer het weer wat beter wordt. en ik nodig iedereen van 108 gratis uit. dat zijn er toch niet veel maar toch. gratis zuipen en eten op het stand op blijburg.:D

Socra
13th May 2011, 12:36
socra wees niet bang ik sla geen bejaarde.

Je bent net zo oud als ik.

En natúúrlijk ga je me niet slaan vanwege het posten van een winstpartij van jou, want dan ben je in één klap de meest zielige ex-vechtsporter van Nederland.

Plus dat je het waarschijnlijk nog zou verliezen ook. :)

Socra
13th May 2011, 12:37
Purp.

rafi
13th May 2011, 12:38
Je bent net zo oud als ik.

En natúúrlijk ga je me niet slaan vanwege het posten van een winstpartij van jou, want dan ben je in één klap de meest zielige ex-vechtsporter van Nederland.

Plus dat je het waarschijnlijk nog zou verliezen ook. :)grapjas:D

Socra
13th May 2011, 12:38
:brow:

rafi
13th May 2011, 12:40
ik heb tegenwoordig ook een beetje aan mma gedaan he. dus pas op:D

phranq
13th May 2011, 12:42
wow dit klinkt heel erg sexy. stuur me je gegevens dan bel ik je snel op. wanneer het weer wat beter wordt. en ik nodig iedereen van 108 gratis uit. dat zijn er toch niet veel maar toch. gratis zuipen en eten op het stand op blijburg.:D

Kan gewoon via pm hoor, daar ben je erg goed in.

rafi
13th May 2011, 12:42
het is weer lang geleden dat het zo gezellig was op 108.

phranq
13th May 2011, 12:45

Lachwekkend bedoel je.

rafi
13th May 2011, 12:47
kan allemaal.

Judas
13th May 2011, 12:48
Moeten er weer amateurtjes gepost worden, ofzo?

Wiseguy
13th May 2011, 12:48
Phranq neem het niet zo serieus. Ik heb heb me gisteren echt ziekgelachen jammer dat je vandaaag niet zo hapt.

Judas
13th May 2011, 12:52
http://cache.sharenxs.com/thumbnails/sf/cabb/bj/af/b-/ab/nxs-B_HiRes_9820010820080120a_X37.jpg (http://www.sharenxs.com/view/?id=tme8t7b-04468614-xic37fm) http://cache.sharenxs.com/thumbnails/sf/cabb/bj/af/b-/ab/nxs-B_HiRes_43920010820080120a_X28.jpg (http://www.sharenxs.com/view/?id=vg28s54-04468615-ajbe2bx) http://cache.sharenxs.com/thumbnails/sf/cabb/bj/af/b-/ab/nxs-B_HiRes_54720010820080120a_X21.jpg (http://www.sharenxs.com/view/?id=ohvdkuj-04468616-h4mfdeh) http://cache.sharenxs.com/thumbnails/sf/cabb/bj/af/b-/ab/nxs-B_HiRes_72120010820080120a_X30.jpg (http://www.sharenxs.com/view/?id=xu4nj04-04468617-ji7j5fv) http://cache.sharenxs.com/thumbnails/sf/cabb/bj/af/b-/ab/nxs-B_HiRes_76820010820080120a_X24.jpg (http://www.sharenxs.com/view/?id=xc4vj7y-04468618-xk2xxn8) http://cache.sharenxs.com/thumbnails/sf/cabb/bj/af/b-/ab/nxs-B_HiRes_109320010820080120a_X12.jpg (http://www.sharenxs.com/view/?id=ep273si-04468620-62imxfz) http://cache.sharenxs.com/thumbnails/sf/cabb/bj/af/b-/ab/nxs-B_HiRes_145220010820080120a_X01.jpg (http://www.sharenxs.com/view/?id=w8ff6aq-04468621-5d0m7qk) http://cache.sharenxs.com/thumbnails/sf/cabb/bj/af/b-/ab/nxs-B_HiRes_146620010820080120a_X41.jpg (http://www.sharenxs.com/view/?id=4nbomy4-04468622-vox6mxf) http://cache.sharenxs.com/thumbnails/sf/cabb/bj/af/b-/ab/nxs-B_HiRes_242420010820080120a_X07.jpg (http://www.sharenxs.com/view/?id=3onxcg7-04468624-wonpo50) http://cache.sharenxs.com/thumbnails/sf/cabb/bj/af/b-/ab/nxs-B_HiRes_261920010820080120a_X17.jpg (http://www.sharenxs.com/view/?id=e5h4a0p-04468625-gjyqg23) http://cache.sharenxs.com/thumbnails/sf/cabb/bj/af/b-/ab/nxs-B_HiRes_328220010820080120a_X22.jpg (http://www.sharenxs.com/view/?id=7t8b0fk-04468627-kv0v3dj) http://cache.sharenxs.com/thumbnails/sf/cabb/bj/af/b-/ab/nxs-B_HiRes_346620010820080120a_X08.jpg (http://www.sharenxs.com/view/?id=rkeeq5a-04468628-yoyx5z2) http://cache.sharenxs.com/thumbnails/sf/cabb/bj/af/b-/ab/nxs-B_HiRes_384220010820080120a_X06.jpg (http://www.sharenxs.com/view/?id=auxaro6-04468629-bxzrczo) http://cache.sharenxs.com/thumbnails/sf/cabb/bj/af/b-/ab/nxs-B_HiRes_428520010820080120a_X25.jpg (http://www.sharenxs.com/view/?id=yt5msod-04468631-rxramuc) http://cache.sharenxs.com/thumbnails/sf/cabb/bj/af/b-/ab/nxs-B_HiRes_436520010820080120a_X40.jpg (http://www.sharenxs.com/view/?id=k07tf2k-04468632-et74rrs) http://cache.sharenxs.com/thumbnails/sf/cabb/bj/af/b-/ab/nxs-B_HiRes_449520010820080120a_X20.jpg (http://www.sharenxs.com/view/?id=n5yod6q-04468633-pbq7iq5) http://cache.sharenxs.com/thumbnails/sf/cabb/bj/af/b-/ab/nxs-B_HiRes_480720010820080120a_X14.jpg (http://www.sharenxs.com/view/?id=ueqd34j-04468635-rfkt8e5) http://cache.sharenxs.com/thumbnails/sf/cabb/bj/af/b-/ab/nxs-B_HiRes_522720010820080120a_X15.jpg (http://www.sharenxs.com/view/?id=0s0h7ni-04468636-hwdkcts) http://cache.sharenxs.com/thumbnails/sf/cabb/bj/af/b-/ab/nxs-B_HiRes_528520010820080120a_X10.jpg (http://www.sharenxs.com/view/?id=4x2fg3c-04468637-f7x6ugx) http://cache.sharenxs.com/thumbnails/sf/cabb/bj/af/b-/ab/nxs-B_HiRes_593920010820080120a_X05.jpg (http://www.sharenxs.com/view/?id=rj7bvfn-04468638-okqvakw) http://cache.sharenxs.com/thumbnails/sf/cabb/bj/af/b-/ab/nxs-B_HiRes_609020010820080120a_X18.jpg (http://www.sharenxs.com/view/?id=q2gjncr-04468639-5nqwbjf) http://cache.sharenxs.com/thumbnails/sf/cabb/bj/af/b-/ab/nxs-B_HiRes_619820010820080120a_X29.jpg (http://www.sharenxs.com/view/?id=tyxi5g6-04468643-rze3p57) http://cache.sharenxs.com/thumbnails/sf/cabb/bj/af/b-/ab/nxs-B_HiRes_654820010820080120a_X34.jpg (http://www.sharenxs.com/view/?id=n50dwgo-04468651-5narnrf) http://cache.sharenxs.com/thumbnails/sf/cabb/bj/af/b-/ab/nxs-B_HiRes_674120010820080120a_X39.jpg (http://www.sharenxs.com/view/?id=ru7i0c7-04468654-y6g5fjy) http://cache.sharenxs.com/thumbnails/sf/cabb/bj/af/b-/ab/nxs-B_HiRes_681720010820080120a_X09.jpg (http://www.sharenxs.com/view/?id=58prrju-04468655-wg3k7hj) http://cache.sharenxs.com/thumbnails/sf/cabb/bj/af/b-/ab/nxs-B_HiRes_685520010820080120a_X35.jpg (http://www.sharenxs.com/view/?id=c6y8dqc-04468656-wibt6g2) http://cache.sharenxs.com/thumbnails/sf/cabb/bj/af/b-/ab/nxs-B_HiRes_699420010820080120a_X31.jpg (http://www.sharenxs.com/view/?id=5dtbmu3-04468657-exsgruw) http://cache.sharenxs.com/thumbnails/sf/cabb/bj/af/b-/ab/nxs-B_HiRes_767120010820080120a_X19.jpg (http://www.sharenxs.com/view/?id=gu4cgsy-04468658-3mou7x3) http://cache.sharenxs.com/thumbnails/sf/cabb/bj/af/b-/ab/nxs-B_HiRes_778120010820080120a_X36.jpg (http://www.sharenxs.com/view/?id=hdzhae8-04468659-5ajjbq2) http://cache.sharenxs.com/thumbnails/sf/cabb/bj/af/b-/ab/nxs-B_HiRes_784320010820080120a_X38.jpg (http://www.sharenxs.com/view/?id=3c6acrj-04468660-p4m8hnp) http://cache.sharenxs.com/thumbnails/sf/cabb/bj/af/b-/ab/nxs-B_HiRes_786920010820080120a_X03.jpg (http://www.sharenxs.com/view/?id=kirveev-04468661-pnnahbz) http://cache.sharenxs.com/thumbnails/sf/cabb/bj/af/b-/ab/nxs-B_HiRes_811420010820080120a_X04.jpg (http://www.sharenxs.com/view/?id=ogkme64-04468662-h5gqitm) http://cache.sharenxs.com/thumbnails/sf/cabb/bj/af/b-/ab/nxs-B_HiRes_832920010820080120a_X13.jpg (http://www.sharenxs.com/view/?id=yvrmt42-04468663-0spxbvs) http://cache.sharenxs.com/thumbnails/sf/cabb/bj/af/b-/ab/nxs-B_HiRes_844620010820080120a_X23.jpg (http://www.sharenxs.com/view/?id=xftpxfk-04468666-ir6ro45) http://cache.sharenxs.com/thumbnails/sf/cabb/bj/af/b-/ab/nxs-B_HiRes_903520010820080120a_X02.jpg (http://www.sharenxs.com/view/?id=xbqpm4z-04468667-5uj427k) http://cache.sharenxs.com/thumbnails/sf/cabb/bj/af/b-/ab/nxs-B_HiRes_904220010820080120a_X33.jpg (http://www.sharenxs.com/view/?id=5v82vob-04468668-7dx3nu7) http://cache.sharenxs.com/thumbnails/sf/cabb/bj/af/b-/ab/nxs-B_HiRes_926720010820080120a_X26.jpg (http://www.sharenxs.com/view/?id=on6qywq-04468669-zajmjfp) http://cache.sharenxs.com/thumbnails/sf/cabb/bj/af/b-/ab/nxs-B_HiRes_962920010820080120a_X32.jpg (http://www.sharenxs.com/view/?id=7eksaia-04468670-bdmgcyp) http://cache.sharenxs.com/thumbnails/sf/cabb/bj/af/b-/ab/nxs-B_HiRes_967320010820080120a_X16.jpg (http://www.sharenxs.com/view/?id=4ffx0cw-04468671-bbbvmc5) http://cache.sharenxs.com/thumbnails/sf/cabb/bj/af/b-/ab/nxs-B_HiRes_985720010820080120a_X11.jpg (http://www.sharenxs.com/view/?id=hpi3ren-04468674-pm73fie) http://cache.sharenxs.com/thumbnails/sf/cabb/bj/af/b-/ab/nxs-B_HiRes_993420010820080120a_X27.jpg (http://www.sharenxs.com/view/?id=k8u4nrt-04468675-qism3b2)

phranq
13th May 2011, 12:52
Phranq neem het niet zo serieus. Ik heb heb me gisteren echt ziekgelachen jammer dat je vandaaag niet zo hapt.

Sorry pik, ik heb nu nog geen bier op.. :D

Judas
13th May 2011, 12:54
http://cache.sharenxs.com/thumbnails/sf/cabb/bj/af/ba/af/nxs-couch_01.jpg (http://www.sharenxs.com/view/?id=xb63u3h-04428973-a3jg7px) http://cache.sharenxs.com/thumbnails/sf/cabb/bj/af/ba/af/nxs-couch_02.jpg (http://www.sharenxs.com/view/?id=2dbtwk7-04428977-o8zbigz) http://cache.sharenxs.com/thumbnails/sf/cabb/bj/af/ba/af/nxs-couch_03.jpg (http://www.sharenxs.com/view/?id=ghireqr-04428981-kt7ay0n) http://cache.sharenxs.com/thumbnails/sf/cabb/bj/af/ba/af/nxs-couch_04.jpg (http://www.sharenxs.com/view/?id=jzvanq6-04428983-qfwkqog) http://cache.sharenxs.com/thumbnails/sf/cabb/bj/af/ba/af/nxs-couch_05.jpg (http://www.sharenxs.com/view/?id=bjhq5ai-04428987-2adif0t) http://cache.sharenxs.com/thumbnails/sf/cabb/bj/af/ba/af/nxs-couch_06.jpg (http://www.sharenxs.com/view/?id=oado3ju-04428990-7hmfnco) http://cache.sharenxs.com/thumbnails/sf/cabb/bj/af/ba/af/nxs-couch_07.jpg (http://www.sharenxs.com/view/?id=pvf68ci-04428994-eq4b60o) http://cache.sharenxs.com/thumbnails/sf/cabb/bj/af/ba/af/nxs-couch_08.jpg (http://www.sharenxs.com/view/?id=5oszfde-04428998-qyafqnt) http://cache.sharenxs.com/thumbnails/sf/cabb/bj/af/ba/af/nxs-couch_09.jpg (http://www.sharenxs.com/view/?id=r2zzss3-04429000-7ky0idz) http://cache.sharenxs.com/thumbnails/sf/cabb/bj/af/ba/af/nxs-couch_10.jpg (http://www.sharenxs.com/view/?id=7nri4oq-04429003-x4y0dkf) http://cache.sharenxs.com/thumbnails/sf/cabb/bj/af/ba/af/nxs-strech_01.jpg (http://www.sharenxs.com/view/?id=isg67v4-04429013-40wnvff) http://cache.sharenxs.com/thumbnails/sf/cabb/bj/af/ba/af/nxs-strech_02.jpg (http://www.sharenxs.com/view/?id=edsduaz-04429024-d2pfias) http://cache.sharenxs.com/thumbnails/sf/cabb/bj/af/ba/af/nxs-strech_03.jpg (http://www.sharenxs.com/view/?id=2oxqoxg-04429041-nhz6orx) http://cache.sharenxs.com/thumbnails/sf/cabb/bj/af/ba/af/nxs-strech_04.jpg (http://www.sharenxs.com/view/?id=77zt2in-04429050-d4entcw) http://cache.sharenxs.com/thumbnails/sf/cabb/bj/af/ba/af/nxs-strech_05.jpg (http://www.sharenxs.com/view/?id=zg8c732-04429057-uk5sp63) http://cache.sharenxs.com/thumbnails/sf/cabb/bj/af/ba/af/nxs-strech_06.jpg (http://www.sharenxs.com/view/?id=dph4bmi-04429061-ubjgpy4) http://cache.sharenxs.com/thumbnails/sf/cabb/bj/af/ba/af/nxs-strech_07.jpg (http://www.sharenxs.com/view/?id=tb7hcn6-04429067-eoxfujy) http://cache.sharenxs.com/thumbnails/sf/cabb/bj/af/ba/af/nxs-strech_08.jpg (http://www.sharenxs.com/view/?id=25cfuw4-04429072-m2d8d02) http://cache.sharenxs.com/thumbnails/sf/cabb/bj/af/ba/af/nxs-strech_09.jpg (http://www.sharenxs.com/view/?id=fq2mb8t-04429073-0rsxm7u) http://cache.sharenxs.com/thumbnails/sf/cabb/bj/af/ba/af/nxs-strech_10.jpg (http://www.sharenxs.com/view/?id=54qr6hg-04429074-z82ku6h)

Judas
13th May 2011, 12:55
http://img162.imagevenue.com/loc260/th_052211767_14631901081008579395_123_260lo.jpg (http://img162.imagevenue.com/img.php?image=052211767_14631901081008579395_123_2 60lo.jpg) http://img187.imagevenue.com/loc508/th_052217208_29851901081248391448_123_508lo.jpg (http://img187.imagevenue.com/img.php?image=052217208_29851901081248391448_123_5 08lo.jpg) http://img272.imagevenue.com/loc101/th_052230568_43211901081020479753_123_101lo.jpg (http://img272.imagevenue.com/img.php?image=052230568_43211901081020479753_123_1 01lo.jpg) http://img297.imagevenue.com/loc259/th_052240245_45621901081213365560_123_259lo.jpg (http://img297.imagevenue.com/img.php?image=052240245_45621901081213365560_123_2 59lo.jpg) http://img184.imagevenue.com/loc790/th_052247549_4901170108808972364_123_790lo.jpg (http://img184.imagevenue.com/img.php?image=052247549_4901170108808972364_123_79 0lo.jpg) http://img252.imagevenue.com/loc348/th_052256834_5076170108800783227_123_348lo.jpg (http://img252.imagevenue.com/img.php?image=052256834_5076170108800783227_123_34 8lo.jpg) http://img232.imagevenue.com/loc9/th_052263944_5250170108881732666_123_9lo.jpg (http://img232.imagevenue.com/img.php?image=052263944_5250170108881732666_123_9l o.jpg) http://img209.imagevenue.com/loc11/th_052271257_5397170108893295522_123_11lo.jpg (http://img209.imagevenue.com/img.php?image=052271257_5397170108893295522_123_11 lo.jpg) http://img105.imagevenue.com/loc391/th_050522862_5525170108715400647_123_391lo.jpg (http://img105.imagevenue.com/img.php?image=050522862_5525170108715400647_123_39 1lo.jpg) http://img239.imagevenue.com/loc505/th_052295759_5970170108941952756_123_505lo.jpg (http://img239.imagevenue.com/img.php?image=052295759_5970170108941952756_123_50 5lo.jpg) http://img213.imagevenue.com/loc1001/th_052303137_6785170108885152829_123_1001lo.jpg (http://img213.imagevenue.com/img.php?image=052303137_6785170108885152829_123_10 01lo.jpg) http://img216.imagevenue.com/loc385/th_052308506_8712170108759335506_123_385lo.jpg (http://img216.imagevenue.com/img.php?image=052308506_8712170108759335506_123_38 5lo.jpg) http://img206.imagevenue.com/loc345/th_505232195_8938170108829739572_123_345lo.jpg (http://img206.imagevenue.com/img.php?image=505232195_8938170108829739572_123_34 5lo.jpg) http://img16.imagevenue.com/loc483/th_052330994_9461170108807688678_123_483lo.jpg (http://img16.imagevenue.com/img.php?image=052330994_9461170108807688678_123_48 3lo.jpg) http://img176.imagevenue.com/loc105/th_052337463_9903170108856209737_123_105lo.jpg (http://img176.imagevenue.com/img.php?image=052337463_9903170108856209737_123_10 5lo.jpg)

rafi
13th May 2011, 12:56
judas die snapt het.

Socra
13th May 2011, 12:56

x2

Lachwekkend bedoel je.

x2

edit: Dit was mijn 10.000e post.

:w00t:

Judas
13th May 2011, 12:57
http://img283.imagevenue.com/loc179/th_186731360_2007april031_123_179lo.jpg (http://img283.imagevenue.com/img.php?image=186731360_2007april031_123_179lo.jpg ) http://img211.imagevenue.com/loc1199/th_518673766_2007april032_123_1199lo.jpg (http://img211.imagevenue.com/img.php?image=518673766_2007april032_123_1199lo.jp g) http://img252.imagevenue.com/loc467/th_186744828_2007april033_123_467lo.jpg (http://img252.imagevenue.com/img.php?image=186744828_2007april033_123_467lo.jpg ) http://img295.imagevenue.com/loc97/th_186751681_2007april034_123_97lo.jpg (http://img295.imagevenue.com/img.php?image=186751681_2007april034_123_97lo.jpg) http://img280.imagevenue.com/loc100/th_186759612_2007april035_123_100lo.jpg (http://img280.imagevenue.com/img.php?image=186759612_2007april035_123_100lo.jpg ) http://img147.imagevenue.com/loc72/th_186764985_2007april036_123_72lo.jpg (http://img147.imagevenue.com/img.php?image=186764985_2007april036_123_72lo.jpg) http://img237.imagevenue.com/loc215/th_186769713_2007april037_123_215lo.jpg (http://img237.imagevenue.com/img.php?image=186769713_2007april037_123_215lo.jpg ) http://img107.imagevenue.com/loc530/th_186776185_2007april038_123_530lo.jpg (http://img107.imagevenue.com/img.php?image=186776185_2007april038_123_530lo.jpg ) http://img180.imagevenue.com/loc697/th_186783916_2007april039_123_697lo.jpg (http://img180.imagevenue.com/img.php?image=186783916_2007april039_123_697lo.jpg ) http://img247.imagevenue.com/loc568/th_186788488_2007april040_123_568lo.jpg (http://img247.imagevenue.com/img.php?image=186788488_2007april040_123_568lo.jpg ) http://img258.imagevenue.com/loc109/th_186795159_2007april041_123_109lo.jpg (http://img258.imagevenue.com/img.php?image=186795159_2007april041_123_109lo.jpg ) http://thumbnails26.imagebam.com/12243/1489a2122426823.jpg (http://www.imagebam.com/image/1489a2122426823) http://thumbnails35.imagebam.com/12243/2c5e88122426840.jpg (http://www.imagebam.com/image/2c5e88122426840) http://thumbnails29.imagebam.com/12243/151450122426851.jpg (http://www.imagebam.com/image/151450122426851) http://thumbnails35.imagebam.com/12243/3ee355122426861.jpg (http://www.imagebam.com/image/3ee355122426861) http://thumbnails35.imagebam.com/12243/9ff470122426867.jpg (http://www.imagebam.com/image/9ff470122426867) http://thumbnails41.imagebam.com/12243/a1d824122426880.jpg (http://www.imagebam.com/image/a1d824122426880) http://thumbnails29.imagebam.com/12243/c20d2a122426890.jpg (http://www.imagebam.com/image/c20d2a122426890) http://thumbnails29.imagebam.com/12243/daa494122426899.jpg (http://www.imagebam.com/image/daa494122426899) http://thumbnails36.imagebam.com/12243/ec2a79122426915.jpg (http://www.imagebam.com/image/ec2a79122426915) http://thumbnails35.imagebam.com/12243/34a9a7122426933.jpg (http://www.imagebam.com/image/34a9a7122426933) http://thumbnails35.imagebam.com/12243/78d420122426960.jpg (http://www.imagebam.com/image/78d420122426960) http://thumbnails39.imagebam.com/12243/547615122426979.jpg (http://www.imagebam.com/image/547615122426979) http://thumbnails9.imagebam.com/12243/3b2bd3122426997.jpg (http://www.imagebam.com/image/3b2bd3122426997) http://thumbnails13.imagebam.com/12243/f64da3122427017.jpg (http://www.imagebam.com/image/f64da3122427017) http://thumbnails26.imagebam.com/12243/49f4c4122427039.jpg (http://www.imagebam.com/image/49f4c4122427039) http://thumbnails32.imagebam.com/12243/1d9f76122427060.jpg (http://www.imagebam.com/image/1d9f76122427060) http://thumbnails26.imagebam.com/12243/290e6c122427080.jpg (http://www.imagebam.com/image/290e6c122427080) http://thumbnails23.imagebam.com/12243/6f28ae122427104.jpg (http://www.imagebam.com/image/6f28ae122427104) http://thumbnails9.imagebam.com/12243/348f7f122427117.jpg (http://www.imagebam.com/image/348f7f122427117) http://thumbnails39.imagebam.com/12243/8c254f122427133.jpg (http://www.imagebam.com/image/8c254f122427133) http://thumbnails34.imagebam.com/12243/0165e5122427144.jpg (http://www.imagebam.com/image/0165e5122427144) http://thumbnails39.imagebam.com/12243/86760a122427176.jpg (http://www.imagebam.com/image/86760a122427176) http://thumbnails39.imagebam.com/12243/3a9911122427198.jpg (http://www.imagebam.com/image/3a9911122427198) http://thumbnails37.imagebam.com/12243/717d83122427208.jpg (http://www.imagebam.com/image/717d83122427208) http://thumbnails36.imagebam.com/12243/9133ff122427217.jpg (http://www.imagebam.com/image/9133ff122427217) http://thumbnails29.imagebam.com/12243/68a780122427229.jpg (http://www.imagebam.com/image/68a780122427229) http://thumbnails39.imagebam.com/12243/c1c3bb122427238.jpg (http://www.imagebam.com/image/c1c3bb122427238) http://thumbnails36.imagebam.com/12243/f06d35122427252.jpg (http://www.imagebam.com/image/f06d35122427252) http://thumbnails23.imagebam.com/12243/0f95d0122427266.jpg (http://www.imagebam.com/image/0f95d0122427266) http://thumbnails38.imagebam.com/12243/0ab56f122427278.jpg (http://www.imagebam.com/image/0ab56f122427278) http://thumbnails26.imagebam.com/12243/26d38d122427285.jpg (http://www.imagebam.com/image/26d38d122427285) http://thumbnails13.imagebam.com/12243/f9a6b8122427304.jpg (http://www.imagebam.com/image/f9a6b8122427304) http://thumbnails13.imagebam.com/12243/bc08fb122427321.jpg (http://www.imagebam.com/image/bc08fb122427321) http://thumbnails13.imagebam.com/12243/c0d51c122427338.jpg (http://www.imagebam.com/image/c0d51c122427338) http://thumbnails38.imagebam.com/12243/10c4c7122427363.jpg (http://www.imagebam.com/image/10c4c7122427363) http://thumbnails11.imagebam.com/12243/e6d3bc122427380.jpg (http://www.imagebam.com/image/e6d3bc122427380) http://thumbnails29.imagebam.com/12243/177100122427396.jpg (http://www.imagebam.com/image/177100122427396) http://thumbnails11.imagebam.com/12243/4f2768122427411.jpg (http://www.imagebam.com/image/4f2768122427411) http://thumbnails37.imagebam.com/12243/879aeb122427429.jpg (http://www.imagebam.com/image/879aeb122427429) http://thumbnails37.imagebam.com/12243/96c872122427444.jpg (http://www.imagebam.com/image/96c872122427444) http://thumbnails37.imagebam.com/12243/0659df122427459.jpg (http://www.imagebam.com/image/0659df122427459) http://thumbnails35.imagebam.com/12243/77b8c0122427471.jpg (http://www.imagebam.com/image/77b8c0122427471) http://thumbnails41.imagebam.com/12243/5c9cf4122427484.jpg (http://www.imagebam.com/image/5c9cf4122427484) http://thumbnails39.imagebam.com/12243/c5b622122427495.jpg (http://www.imagebam.com/image/c5b622122427495) http://thumbnails36.imagebam.com/12243/982694122427509.jpg (http://www.imagebam.com/image/982694122427509) http://thumbnails23.imagebam.com/12243/b106d1122427528.jpg (http://www.imagebam.com/image/b106d1122427528) http://thumbnails38.imagebam.com/12243/ddfa43122427540.jpg (http://www.imagebam.com/image/ddfa43122427540) http://thumbnails26.imagebam.com/12243/c29082122427552.jpg (http://www.imagebam.com/image/c29082122427552) http://thumbnails33.imagebam.com/12243/4ab45a122427564.jpg (http://www.imagebam.com/image/4ab45a122427564)

Judas
13th May 2011, 12:58
judas die snapt het.

x2

Judas
13th May 2011, 12:59
Maar het was weer leuk leesvoer, thanks, gappies.

Judas
13th May 2011, 13:00
http://thumbnails36.imagebam.com/12445/30e992124447225.jpg (http://www.imagebam.com/image/30e992124447225) http://thumbnails38.imagebam.com/12445/cf1ce7124447226.jpg (http://www.imagebam.com/image/cf1ce7124447226) http://thumbnails25.imagebam.com/12445/a5cd48124447227.jpg (http://www.imagebam.com/image/a5cd48124447227) http://thumbnails21.imagebam.com/12445/5b6c1f124447228.jpg (http://www.imagebam.com/image/5b6c1f124447228) http://thumbnails29.imagebam.com/12445/1b7c03124447229.jpg (http://www.imagebam.com/image/1b7c03124447229) http://thumbnails31.imagebam.com/12445/72edde124447232.jpg (http://www.imagebam.com/image/72edde124447232) http://thumbnails23.imagebam.com/12445/e228df124447233.jpg (http://www.imagebam.com/image/e228df124447233) http://thumbnails8.imagebam.com/12445/fed2fa124447234.jpg (http://www.imagebam.com/image/fed2fa124447234) http://thumbnails39.imagebam.com/12445/2e2ebf124447235.jpg (http://www.imagebam.com/image/2e2ebf124447235) http://thumbnails27.imagebam.com/12445/da4b24124447237.jpg (http://www.imagebam.com/image/da4b24124447237) http://thumbnails29.imagebam.com/12445/5ef161124447238.jpg (http://www.imagebam.com/image/5ef161124447238) http://thumbnails38.imagebam.com/12445/f00acd124447241.jpg (http://www.imagebam.com/image/f00acd124447241) http://thumbnails28.imagebam.com/12445/ebf51b124447242.jpg (http://www.imagebam.com/image/ebf51b124447242) http://thumbnails26.imagebam.com/12445/f1947d124447243.jpg (http://www.imagebam.com/image/f1947d124447243) http://thumbnails34.imagebam.com/12445/557c33124447245.jpg (http://www.imagebam.com/image/557c33124447245) http://thumbnails30.imagebam.com/12445/4b9d75124447247.jpg (http://www.imagebam.com/image/4b9d75124447247) http://thumbnails36.imagebam.com/12445/e12eab124447251.jpg (http://www.imagebam.com/image/e12eab124447251) http://thumbnails29.imagebam.com/12445/cd7587124447252.jpg (http://www.imagebam.com/image/cd7587124447252) http://thumbnails30.imagebam.com/12445/aec603124447254.jpg (http://www.imagebam.com/image/aec603124447254) http://thumbnails41.imagebam.com/12445/8cf7b1124447255.jpg (http://www.imagebam.com/image/8cf7b1124447255) http://thumbnails4.imagebam.com/12445/7d3326124447258.jpg (http://www.imagebam.com/image/7d3326124447258) http://thumbnails27.imagebam.com/12445/370228124447259.jpg (http://www.imagebam.com/image/370228124447259) http://thumbnails35.imagebam.com/12445/4b4ab5124447262.jpg (http://www.imagebam.com/image/4b4ab5124447262) http://thumbnails20.imagebam.com/12445/4e5bd6124447266.jpg (http://www.imagebam.com/image/4e5bd6124447266) http://thumbnails40.imagebam.com/12445/c3cfda124447268.jpg (http://www.imagebam.com/image/c3cfda124447268) http://thumbnails27.imagebam.com/12445/1d0812124447271.jpg (http://www.imagebam.com/image/1d0812124447271) http://thumbnails32.imagebam.com/12445/b318f0124447272.jpg (http://www.imagebam.com/image/b318f0124447272) http://thumbnails23.imagebam.com/12445/c3d84e124447275.jpg (http://www.imagebam.com/image/c3d84e124447275) http://thumbnails35.imagebam.com/12445/c956f6124447279.jpg (http://www.imagebam.com/image/c956f6124447279) http://thumbnails28.imagebam.com/12445/35a10c124447281.jpg (http://www.imagebam.com/image/35a10c124447281) http://thumbnails38.imagebam.com/12445/c77512124447283.jpg (http://www.imagebam.com/image/c77512124447283) http://thumbnails33.imagebam.com/12445/e5c34e124447285.jpg (http://www.imagebam.com/image/e5c34e124447285) http://thumbnails37.imagebam.com/12445/1ff991124447287.jpg (http://www.imagebam.com/image/1ff991124447287) http://thumbnails32.imagebam.com/12445/594eef124447289.jpg (http://www.imagebam.com/image/594eef124447289) http://thumbnails30.imagebam.com/12445/ed89c9124447293.jpg (http://www.imagebam.com/image/ed89c9124447293) http://thumbnails38.imagebam.com/12445/e08eeb124447297.jpg (http://www.imagebam.com/image/e08eeb124447297) http://thumbnails35.imagebam.com/12445/0175a9124447301.jpg (http://www.imagebam.com/image/0175a9124447301) http://thumbnails29.imagebam.com/12445/a1f18a124447303.jpg (http://www.imagebam.com/image/a1f18a124447303) http://thumbnails35.imagebam.com/12445/b16583124447305.jpg (http://www.imagebam.com/image/b16583124447305)

Judas
13th May 2011, 13:02
http://thumbnails38.imagebam.com/12500/b3159d124996781.jpg (http://www.imagebam.com/image/b3159d124996781) http://thumbnails33.imagebam.com/12500/a4c708124996802.jpg (http://www.imagebam.com/image/a4c708124996802) http://thumbnails25.imagebam.com/12500/cc8972124996816.jpg (http://www.imagebam.com/image/cc8972124996816) http://thumbnails33.imagebam.com/12500/c46872124996842.jpg (http://www.imagebam.com/image/c46872124996842) http://thumbnails20.imagebam.com/12500/1af0cd124996879.jpg (http://www.imagebam.com/image/1af0cd124996879) http://thumbnails36.imagebam.com/12500/18eaec124996899.jpg (http://www.imagebam.com/image/18eaec124996899) http://thumbnails32.imagebam.com/12500/ed581d124996920.jpg (http://www.imagebam.com/image/ed581d124996920) http://thumbnails32.imagebam.com/12500/f4c380124996941.jpg (http://www.imagebam.com/image/f4c380124996941) http://thumbnails39.imagebam.com/12500/033e31124996967.jpg (http://www.imagebam.com/image/033e31124996967) http://thumbnails41.imagebam.com/12500/401efa124996990.jpg (http://www.imagebam.com/image/401efa124996990) http://thumbnails27.imagebam.com/12500/4547ba124996999.jpg (http://www.imagebam.com/image/4547ba124996999) http://thumbnails33.imagebam.com/12500/fd343d124997016.jpg (http://www.imagebam.com/image/fd343d124997016) http://thumbnails35.imagebam.com/12500/a95be7124997035.jpg (http://www.imagebam.com/image/a95be7124997035) http://thumbnails24.imagebam.com/12500/e08a05124997060.jpg (http://www.imagebam.com/image/e08a05124997060) http://thumbnails37.imagebam.com/12500/883e39124997072.jpg (http://www.imagebam.com/image/883e39124997072) http://thumbnails38.imagebam.com/12500/5fb258124997099.jpg (http://www.imagebam.com/image/5fb258124997099) http://thumbnails29.imagebam.com/12500/5f33c1124997115.jpg (http://www.imagebam.com/image/5f33c1124997115) http://thumbnails8.imagebam.com/12500/24365a124997125.jpg (http://www.imagebam.com/image/24365a124997125) http://thumbnails22.imagebam.com/12500/33a472124997139.jpg (http://www.imagebam.com/image/33a472124997139) http://thumbnails38.imagebam.com/12500/ed6b28124997162.jpg (http://www.imagebam.com/image/ed6b28124997162) http://thumbnails40.imagebam.com/12500/d9c8f2124997190.jpg (http://www.imagebam.com/image/d9c8f2124997190) http://thumbnails39.imagebam.com/12500/354210124997219.jpg (http://www.imagebam.com/image/354210124997219) http://thumbnails35.imagebam.com/12500/93c29d124997243.jpg (http://www.imagebam.com/image/93c29d124997243) http://thumbnails20.imagebam.com/12500/875a5b124997264.jpg (http://www.imagebam.com/image/875a5b124997264) http://thumbnails35.imagebam.com/12500/8a19da124997284.jpg (http://www.imagebam.com/image/8a19da124997284) http://thumbnails21.imagebam.com/12500/01cccb124997301.jpg (http://www.imagebam.com/image/01cccb124997301) http://thumbnails34.imagebam.com/12500/45c265124997327.jpg (http://www.imagebam.com/image/45c265124997327) http://thumbnails36.imagebam.com/12500/d1085b124997389.jpg (http://www.imagebam.com/image/d1085b124997389) http://thumbnails39.imagebam.com/12500/adcbf8124997417.jpg (http://www.imagebam.com/image/adcbf8124997417) http://thumbnails26.imagebam.com/12500/dde748124997442.jpg (http://www.imagebam.com/image/dde748124997442) http://thumbnails22.imagebam.com/12500/610d2e124997471.jpg (http://www.imagebam.com/image/610d2e124997471) http://thumbnails37.imagebam.com/12500/1701a2124997497.jpg (http://www.imagebam.com/image/1701a2124997497) http://thumbnails33.imagebam.com/12500/f3763c124997524.jpg (http://www.imagebam.com/image/f3763c124997524) http://thumbnails24.imagebam.com/12500/63f197124997547.jpg (http://www.imagebam.com/image/63f197124997547) http://thumbnails21.imagebam.com/12500/6f177d124997564.jpg (http://www.imagebam.com/image/6f177d124997564) http://thumbnails36.imagebam.com/12500/2891bf124997581.jpg (http://www.imagebam.com/image/2891bf124997581) http://thumbnails32.imagebam.com/12500/ec533e124997599.jpg (http://www.imagebam.com/image/ec533e124997599) http://thumbnails41.imagebam.com/12500/23f193124997611.jpg (http://www.imagebam.com/image/23f193124997611) http://thumbnails8.imagebam.com/12500/ecae31124997626.jpg (http://www.imagebam.com/image/ecae31124997626) http://thumbnails39.imagebam.com/12500/46bd56124997650.jpg (http://www.imagebam.com/image/46bd56124997650) http://thumbnails38.imagebam.com/12500/eac8f1124997665.jpg (http://www.imagebam.com/image/eac8f1124997665) http://thumbnails25.imagebam.com/12500/1ea0a2124997684.jpg (http://www.imagebam.com/image/1ea0a2124997684) http://thumbnails24.imagebam.com/12500/2717b6124997725.jpg (http://www.imagebam.com/image/2717b6124997725) http://thumbnails25.imagebam.com/12500/13e415124997731.jpg (http://www.imagebam.com/image/13e415124997731) http://thumbnails30.imagebam.com/12500/a4b9d4124997754.jpg (http://www.imagebam.com/image/a4b9d4124997754) http://thumbnails26.imagebam.com/12500/370f33124997779.jpg (http://www.imagebam.com/image/370f33124997779) http://thumbnails41.imagebam.com/12500/4406a6124997803.jpg (http://www.imagebam.com/image/4406a6124997803) http://thumbnails37.imagebam.com/12500/40dfce124997829.jpg (http://www.imagebam.com/image/40dfce124997829) http://thumbnails35.imagebam.com/12500/3439b6124997842.jpg (http://www.imagebam.com/image/3439b6124997842) http://thumbnails27.imagebam.com/12500/202a7b124997873.jpg (http://www.imagebam.com/image/202a7b124997873) http://thumbnails41.imagebam.com/12500/00238d124997885.jpg (http://www.imagebam.com/image/00238d124997885) http://thumbnails41.imagebam.com/12500/bae2a9124997902.jpg (http://www.imagebam.com/image/bae2a9124997902) http://thumbnails38.imagebam.com/12500/66f879124997915.jpg (http://www.imagebam.com/image/66f879124997915) http://thumbnails41.imagebam.com/12500/70311c124997930.jpg (http://www.imagebam.com/image/70311c124997930) http://thumbnails29.imagebam.com/12500/a35bb9124997953.jpg (http://www.imagebam.com/image/a35bb9124997953) http://thumbnails8.imagebam.com/12500/5df7ab124997966.jpg (http://www.imagebam.com/image/5df7ab124997966) http://thumbnails40.imagebam.com/12500/9793ee124997973.jpg (http://www.imagebam.com/image/9793ee124997973) http://thumbnails37.imagebam.com/12500/a4c43a124997985.jpg (http://www.imagebam.com/image/a4c43a124997985) http://thumbnails26.imagebam.com/12500/f2f58b124997995.jpg (http://www.imagebam.com/image/f2f58b124997995) http://thumbnails36.imagebam.com/12500/422295124998008.jpg (http://www.imagebam.com/image/422295124998008) http://thumbnails41.imagebam.com/12500/064cb3124998019.jpg (http://www.imagebam.com/image/064cb3124998019) http://thumbnails8.imagebam.com/12500/5bda1c124998048.jpg (http://www.imagebam.com/image/5bda1c124998048) http://thumbnails32.imagebam.com/12500/cbb099124998073.jpg (http://www.imagebam.com/image/cbb099124998073) http://thumbnails41.imagebam.com/12500/7a7039124998088.jpg (http://www.imagebam.com/image/7a7039124998088) http://thumbnails38.imagebam.com/12500/59c302124998102.jpg (http://www.imagebam.com/image/59c302124998102) http://thumbnails30.imagebam.com/12500/6ea3be124998117.jpg (http://www.imagebam.com/image/6ea3be124998117)

Judas
13th May 2011, 13:03
http://thumbnails37.imagebam.com/12500/30294c124998126.jpg (http://www.imagebam.com/image/30294c124998126) http://thumbnails39.imagebam.com/12500/09720a124998138.jpg (http://www.imagebam.com/image/09720a124998138) http://thumbnails33.imagebam.com/12500/f66224124998146.jpg (http://www.imagebam.com/image/f66224124998146) http://thumbnails29.imagebam.com/12500/b3f433124998159.jpg (http://www.imagebam.com/image/b3f433124998159) http://thumbnails36.imagebam.com/12500/5a6056124998168.jpg (http://www.imagebam.com/image/5a6056124998168) http://thumbnails39.imagebam.com/12500/13100b124998182.jpg (http://www.imagebam.com/image/13100b124998182) http://thumbnails31.imagebam.com/12500/4f9b65124998201.jpg (http://www.imagebam.com/image/4f9b65124998201) http://thumbnails24.imagebam.com/12500/d77885124998214.jpg (http://www.imagebam.com/image/d77885124998214) http://thumbnails26.imagebam.com/12500/26af25124998223.jpg (http://www.imagebam.com/image/26af25124998223) http://thumbnails27.imagebam.com/12500/d4f478124998230.jpg (http://www.imagebam.com/image/d4f478124998230) http://thumbnails33.imagebam.com/12500/11bfbc124998242.jpg (http://www.imagebam.com/image/11bfbc124998242) http://thumbnails33.imagebam.com/12500/a10953124998249.jpg (http://www.imagebam.com/image/a10953124998249) http://thumbnails41.imagebam.com/12500/8ddca3124998254.jpg (http://www.imagebam.com/image/8ddca3124998254) http://thumbnails35.imagebam.com/12500/3c8e56124998257.jpg (http://www.imagebam.com/image/3c8e56124998257) http://thumbnails40.imagebam.com/12500/038203124998267.jpg (http://www.imagebam.com/image/038203124998267) http://thumbnails24.imagebam.com/12500/d022c2124998281.jpg (http://www.imagebam.com/image/d022c2124998281) http://thumbnails27.imagebam.com/12500/d9a600124998294.jpg (http://www.imagebam.com/image/d9a600124998294) http://thumbnails33.imagebam.com/12500/0e7817124998303.jpg (http://www.imagebam.com/image/0e7817124998303)

http://thumbnails41.imagebam.com/12813/e69810128122743.jpg (http://www.imagebam.com/image/e69810128122743) http://thumbnails33.imagebam.com/12813/2dd6b7128122773.jpg (http://www.imagebam.com/image/2dd6b7128122773) http://thumbnails22.imagebam.com/12813/ff6ce0128122795.jpg (http://www.imagebam.com/image/ff6ce0128122795) http://thumbnails34.imagebam.com/12813/e8aa77128122809.jpg (http://www.imagebam.com/image/e8aa77128122809) http://thumbnails31.imagebam.com/12813/c887f8128122824.jpg (http://www.imagebam.com/image/c887f8128122824) http://thumbnails34.imagebam.com/12813/0a6880128122844.jpg (http://www.imagebam.com/image/0a6880128122844) http://thumbnails36.imagebam.com/12813/7a4483128122867.jpg (http://www.imagebam.com/image/7a4483128122867) http://thumbnails38.imagebam.com/12813/beba2f128122884.jpg (http://www.imagebam.com/image/beba2f128122884) http://thumbnails30.imagebam.com/12813/0c6c96128122896.jpg (http://www.imagebam.com/image/0c6c96128122896) http://thumbnails39.imagebam.com/12813/630525128122919.jpg (http://www.imagebam.com/image/630525128122919) http://thumbnails38.imagebam.com/12813/a15e9e128122932.jpg (http://www.imagebam.com/image/a15e9e128122932) http://thumbnails34.imagebam.com/12813/4ce313128122964.jpg (http://www.imagebam.com/image/4ce313128122964) http://thumbnails24.imagebam.com/12813/b5de1b128122981.jpg (http://www.imagebam.com/image/b5de1b128122981) http://thumbnails32.imagebam.com/12813/ded0f5128123027.jpg (http://www.imagebam.com/image/ded0f5128123027) http://thumbnails34.imagebam.com/12813/ed858d128123054.jpg (http://www.imagebam.com/image/ed858d128123054) http://thumbnails35.imagebam.com/12813/784f08128123078.jpg (http://www.imagebam.com/image/784f08128123078) http://thumbnails37.imagebam.com/12813/e93270128123118.jpg (http://www.imagebam.com/image/e93270128123118) http://thumbnails36.imagebam.com/12813/463f75128123141.jpg (http://www.imagebam.com/image/463f75128123141) http://thumbnails24.imagebam.com/12813/3c4d98128123166.jpg (http://www.imagebam.com/image/3c4d98128123166) http://thumbnails27.imagebam.com/12813/033043128123186.jpg (http://www.imagebam.com/image/033043128123186) http://thumbnails28.imagebam.com/12813/619c00128123240.jpg (http://www.imagebam.com/image/619c00128123240) http://thumbnails38.imagebam.com/12813/94b462128123283.jpg (http://www.imagebam.com/image/94b462128123283) http://thumbnails35.imagebam.com/12813/4225b7128123314.jpg (http://www.imagebam.com/image/4225b7128123314) http://thumbnails38.imagebam.com/12813/73cf2f128123352.jpg (http://www.imagebam.com/image/73cf2f128123352) http://thumbnails35.imagebam.com/12813/7f7361128123373.jpg (http://www.imagebam.com/image/7f7361128123373) http://thumbnails34.imagebam.com/12813/06ddfc128123432.jpg (http://www.imagebam.com/image/06ddfc128123432) http://thumbnails25.imagebam.com/12813/8111d5128123494.jpg (http://www.imagebam.com/image/8111d5128123494) http://thumbnails32.imagebam.com/12813/14a7f5128123519.jpg (http://www.imagebam.com/image/14a7f5128123519) http://thumbnails24.imagebam.com/12813/88277b128123564.jpg (http://www.imagebam.com/image/88277b128123564) http://thumbnails22.imagebam.com/12813/a23cf1128123595.jpg (http://www.imagebam.com/image/a23cf1128123595) http://thumbnails21.imagebam.com/12813/b84025128123634.jpg (http://www.imagebam.com/image/b84025128123634) http://thumbnails39.imagebam.com/12813/7ea9df128123679.jpg (http://www.imagebam.com/image/7ea9df128123679) http://thumbnails30.imagebam.com/12813/502080128123715.jpg (http://www.imagebam.com/image/502080128123715) http://thumbnails21.imagebam.com/12813/b66c7b128123743.jpg (http://www.imagebam.com/image/b66c7b128123743) http://thumbnails40.imagebam.com/12813/d42f4e128123755.jpg (http://www.imagebam.com/image/d42f4e128123755) http://thumbnails37.imagebam.com/12813/b2633e128123787.jpg (http://www.imagebam.com/image/b2633e128123787) http://thumbnails41.imagebam.com/12813/198b18128123816.jpg (http://www.imagebam.com/image/198b18128123816) http://thumbnails35.imagebam.com/12813/64bad8128123834.jpg (http://www.imagebam.com/image/64bad8128123834) http://thumbnails37.imagebam.com/12813/45c7f8128123853.jpg (http://www.imagebam.com/image/45c7f8128123853) http://thumbnails29.imagebam.com/12813/8dcbed128123880.jpg (http://www.imagebam.com/image/8dcbed128123880) http://thumbnails32.imagebam.com/12813/14f4a6128123907.jpg (http://www.imagebam.com/image/14f4a6128123907) http://thumbnails20.imagebam.com/12813/1d437a128123925.jpg (http://www.imagebam.com/image/1d437a128123925)

Judas
13th May 2011, 13:04
http://thumbnails34.imagebam.com/12813/7c3b30128123937.jpg (http://www.imagebam.com/image/7c3b30128123937) http://thumbnails35.imagebam.com/12813/0990fa128123960.jpg (http://www.imagebam.com/image/0990fa128123960) http://thumbnails29.imagebam.com/12813/58adcf128123983.jpg (http://www.imagebam.com/image/58adcf128123983) http://thumbnails28.imagebam.com/12813/dd67dd128124004.jpg (http://www.imagebam.com/image/dd67dd128124004) http://thumbnails28.imagebam.com/12813/cce99e128124032.jpg (http://www.imagebam.com/image/cce99e128124032) http://thumbnails37.imagebam.com/12813/9d22d1128124049.jpg (http://www.imagebam.com/image/9d22d1128124049) http://thumbnails29.imagebam.com/12813/fd5fca128124105.jpg (http://www.imagebam.com/image/fd5fca128124105) http://thumbnails22.imagebam.com/12813/62370e128124125.jpg (http://www.imagebam.com/image/62370e128124125) http://thumbnails37.imagebam.com/12813/0cdabd128124166.jpg (http://www.imagebam.com/image/0cdabd128124166) http://thumbnails30.imagebam.com/12813/afa766128124181.jpg (http://www.imagebam.com/image/afa766128124181) http://thumbnails25.imagebam.com/12813/f67619128124212.jpg (http://www.imagebam.com/image/f67619128124212) http://thumbnails34.imagebam.com/12813/4c86db128124226.jpg (http://www.imagebam.com/image/4c86db128124226) http://thumbnails25.imagebam.com/12813/ba7952128124241.jpg (http://www.imagebam.com/image/ba7952128124241) http://thumbnails25.imagebam.com/12813/79ec95128124249.jpg (http://www.imagebam.com/image/79ec95128124249) http://thumbnails27.imagebam.com/12813/485e78128124254.jpg (http://www.imagebam.com/image/485e78128124254) http://thumbnails38.imagebam.com/12813/0f8266128124263.jpg (http://www.imagebam.com/image/0f8266128124263) http://thumbnails38.imagebam.com/12813/8e70d8128124270.jpg (http://www.imagebam.com/image/8e70d8128124270) http://thumbnails40.imagebam.com/12813/4df173128124278.jpg (http://www.imagebam.com/image/4df173128124278) http://thumbnails32.imagebam.com/12813/12abab128124285.jpg (http://www.imagebam.com/image/12abab128124285) http://thumbnails36.imagebam.com/12813/cd26d9128124293.jpg (http://www.imagebam.com/image/cd26d9128124293) http://thumbnails25.imagebam.com/12813/51ccd7128124298.jpg (http://www.imagebam.com/image/51ccd7128124298) http://thumbnails40.imagebam.com/12813/153199128124304.jpg (http://www.imagebam.com/image/153199128124304) http://thumbnails22.imagebam.com/12813/dd081a128124310.jpg (http://www.imagebam.com/image/dd081a128124310) http://thumbnails41.imagebam.com/12813/664540128124321.jpg (http://www.imagebam.com/image/664540128124321) http://thumbnails29.imagebam.com/12813/8088b5128124332.jpg (http://www.imagebam.com/image/8088b5128124332) http://thumbnails21.imagebam.com/12813/77c6ab128124347.jpg (http://www.imagebam.com/image/77c6ab128124347) http://thumbnails40.imagebam.com/12813/322fa4128124380.jpg (http://www.imagebam.com/image/322fa4128124380)
http://thumbnails40.imagebam.com/13201/1dee52132001428.jpg (http://www.imagebam.com/image/1dee52132001428) http://thumbnails16.imagebam.com/13201/ad29da132001439.jpg (http://www.imagebam.com/image/ad29da132001439) http://thumbnails28.imagebam.com/13201/0f5942132001445.jpg (http://www.imagebam.com/image/0f5942132001445) http://thumbnails40.imagebam.com/13201/960ae0132001451.jpg (http://www.imagebam.com/image/960ae0132001451) http://thumbnails13.imagebam.com/13201/811710132001460.jpg (http://www.imagebam.com/image/811710132001460) http://thumbnails36.imagebam.com/13201/4ac7e1132001463.jpg (http://www.imagebam.com/image/4ac7e1132001463) http://thumbnails38.imagebam.com/13201/2db601132001470.jpg (http://www.imagebam.com/image/2db601132001470) http://thumbnails11.imagebam.com/13201/54b77c132001478.jpg (http://www.imagebam.com/image/54b77c132001478) http://thumbnails30.imagebam.com/13201/97799d132001484.jpg (http://www.imagebam.com/image/97799d132001484) http://thumbnails11.imagebam.com/13201/845f34132001489.jpg (http://www.imagebam.com/image/845f34132001489) http://thumbnails35.imagebam.com/13201/af820d132001493.jpg (http://www.imagebam.com/image/af820d132001493) http://thumbnails28.imagebam.com/13201/26093e132001498.jpg (http://www.imagebam.com/image/26093e132001498) http://thumbnails34.imagebam.com/13201/287812132001504.jpg (http://www.imagebam.com/image/287812132001504) http://thumbnails37.imagebam.com/13201/b25c6d132001516.jpg (http://www.imagebam.com/image/b25c6d132001516) http://thumbnails14.imagebam.com/13201/dd88aa132001528.jpg (http://www.imagebam.com/image/dd88aa132001528) http://thumbnails38.imagebam.com/13201/f686cc132001535.jpg (http://www.imagebam.com/image/f686cc132001535) http://thumbnails40.imagebam.com/13201/8e6ca4132001549.jpg (http://www.imagebam.com/image/8e6ca4132001549) http://thumbnails21.imagebam.com/13201/5492d3132001565.jpg (http://www.imagebam.com/image/5492d3132001565) http://thumbnails20.imagebam.com/13201/5ccb56132001578.jpg (http://www.imagebam.com/image/5ccb56132001578) http://thumbnails29.imagebam.com/13201/517742132001610.jpg (http://www.imagebam.com/image/517742132001610) http://thumbnails12.imagebam.com/13201/8e52de132001629.jpg (http://www.imagebam.com/image/8e52de132001629) http://thumbnails10.imagebam.com/13201/a3aa05132001646.jpg (http://www.imagebam.com/image/a3aa05132001646) http://thumbnails20.imagebam.com/13201/c05b58132001663.jpg (http://www.imagebam.com/image/c05b58132001663) http://thumbnails35.imagebam.com/13201/160fd6132001676.jpg (http://www.imagebam.com/image/160fd6132001676) http://thumbnails37.imagebam.com/13201/f9d126132001692.jpg (http://www.imagebam.com/image/f9d126132001692) http://thumbnails27.imagebam.com/13201/f84bd5132001709.jpg (http://www.imagebam.com/image/f84bd5132001709) http://thumbnails38.imagebam.com/13201/4d9372132001721.jpg (http://www.imagebam.com/image/4d9372132001721) http://thumbnails11.imagebam.com/13201/2df926132001729.jpg (http://www.imagebam.com/image/2df926132001729) http://thumbnails35.imagebam.com/13201/b7e27a132001733.jpg (http://www.imagebam.com/image/b7e27a132001733)

Pipo de Cliniclown
13th May 2011, 13:10
It's on!

Gezellie! In Utrecht?

Socra
13th May 2011, 13:14
Time & place, bitch.

Socra
13th May 2011, 13:15
Euh...

Ik bedoel, ja Utrecht is prima, wat mij betreft. Komende weken heb ik het echter wel erg druk.

rafi
13th May 2011, 13:17
amsterdamsestraatweg

Wiseguy
13th May 2011, 13:22
Rooie brug dus

Socra
13th May 2011, 13:23
amsterdamsestraatweg

Dat is inderdaad lekker dichtbij, maar daar zitten helaas niet zoveel leuke café's.

Socra
13th May 2011, 13:24
Rooie brug dus

Wiseguy kent ook wat Utrecht...

Nee, dat is niet echt dichtbij.

phranq
13th May 2011, 13:27
Was inderdaad weer vermakelijk, ik ga ff een paar stukje vlees op de bbq gooien...

http://img135.imageshack.us/img135/1039/foto35w.jpg

Socra
13th May 2011, 13:44
:drool:

rafi
13th May 2011, 13:45
Dat is inderdaad lekker dichtbij, maar daar zitten helaas niet zoveel leuke café's.maar je kan daar wel lekker waterpijpjes roken.

Socra
13th May 2011, 13:48
maar je kan daar wel lekker waterpijpjes roken.

De Witte Raaf? Ja, maar ik ben niet zo van de waterpijpjes. Ben daar wel eens geweest, en was best gezellig, maar: nee. Niets voor Socra.

Mocht er wel sigaar roken, dat was dan wel weer goed.

rafi
13th May 2011, 14:31
De Witte Raaf? Ja, maar ik ben niet zo van de waterpijpjes. Ben daar wel eens geweest, en was best gezellig, maar: nee. Niets voor Socra.

Mocht er wel sigaar roken, dat was dan wel weer goed.witte raaf ken ik niet. ik heb wel een poosje aan de deur gestaan bij le pacha op de bemuurdeweerd in utrecht die een half jaar geleden in brand is gezet. ik hoorde dat hij binnenkort weer open ging.

Socra
13th May 2011, 14:35
witte raaf ken ik niet. ik heb wel een poosje aan de deur gestaan bij le pacha op de bemuurdeweerd in utrecht die een half jaar geleden in brand is gezet. ik hoorde dat hij binnenkort weer open ging.

Het 'snookercentrum'.

chief108
13th May 2011, 14:36
Judas en Phranq laten zien dat je met wat lappen vlees elke thread enorm kan opfleuren

phranq
13th May 2011, 14:37
Judas en Phranq laten zien dat je met wat lappen vlees elke thread enorm kan opfleuren

hahahaha, zo is het.. bacon baby!!!

Emshish
13th May 2011, 14:40
Vermakelijke thread was vermakelijk........en Judas delivered net op tijd

Blijft wel lelijk als je de internetheld uithangt en net de verkeerde uitdaagt :laugh:

phranq
13th May 2011, 14:42

Blijft wel lelijk als je de internetheld uithangt en net de verkeerde uitdaagt :laugh:

Ik was ook tegen Chief niet gaan knokken hoor.. :D

rafi
13th May 2011, 14:43
Het 'snookercentrum'.zogenaamd ja. voor de verguning maar was in werkelijkheid een cabaret.

chief108
13th May 2011, 14:52
Ik was ook tegen Chief niet gaan knokken hoor.. :D
niet?

what a fag....

sikkwittet
13th May 2011, 14:52

Haha.zo mooi dit

chief108
13th May 2011, 14:59
dit is wat FC108 tof maakt

ruzie, kutjes en bacon

ataraxia
13th May 2011, 15:09

ruzie, poesjes en bacon

fixed it.

http://www.baconology.org/images/bacon_lolcat_2.jpg

chief108
13th May 2011, 15:11
mag ook hoor...
fijn poezebeestje van me ;)

rafi
13th May 2011, 15:16

ruzie, kutjes en bacon:chief::beerchug:

Judas
13th May 2011, 15:19
en Judas delivered net op tijd

Amateurtjes brengen verbroedering, salaam, shalom, vrede, enz.

Judas
13th May 2011, 15:23
maar je kan daar wel lekker waterpijpjes roken.

Zit nu ook eentje in de van Wou.

Judas
13th May 2011, 15:25

Beetje respect voor die hoeren, he?

rafi
13th May 2011, 15:27
klopt shisha lounge einde van de van wou straat daar kom ik ook wel eens.

chief108
13th May 2011, 16:06

ruzie, poesjes en bacon

fixed it.

http://www.baconology.org/images/bacon_lolcat_2.jpg

http://www.neko-sentai.com/images9ruf/vlippan203102.jpg

d4nd3l10n
13th May 2011, 16:34
Dit

Dit

wow dit klinkt heel erg sexy. stuur me je gegevens dan bel ik je snel op. wanneer het weer wat beter wordt. en ik nodig iedereen van 108 gratis uit. dat zijn er toch niet veel maar toch. gratis zuipen en eten op het stand op blijburg.:D

En dit

http://cache.sharenxs.com/thumbnails/sf/cabb/bj/af/b-/ab/nxs-B_HiRes_9820010820080120a_X37.jpg (http://www.sharenxs.com/view/?id=tme8t7b-04468614-xic37fm) http://cache.sharenxs.com/thumbnails/sf/cabb/bj/af/b-/ab/nxs-B_HiRes_43920010820080120a_X28.jpg (http://www.sharenxs.com/view/?id=vg28s54-04468615-ajbe2bx) http://cache.sharenxs.com/thumbnails/sf/cabb/bj/af/b-/ab/nxs-B_HiRes_54720010820080120a_X21.jpg (http://www.sharenxs.com/view/?id=ohvdkuj-04468616-h4mfdeh) http://cache.sharenxs.com/thumbnails/sf/cabb/bj/af/b-/ab/nxs-B_HiRes_72120010820080120a_X30.jpg (http://www.sharenxs.com/view/?id=xu4nj04-04468617-ji7j5fv) http://cache.sharenxs.com/thumbnails/sf/cabb/bj/af/b-/ab/nxs-B_HiRes_76820010820080120a_X24.jpg (http://www.sharenxs.com/view/?id=xc4vj7y-04468618-xk2xxn8) http://cache.sharenxs.com/thumbnails/sf/cabb/bj/af/b-/ab/nxs-B_HiRes_109320010820080120a_X12.jpg (http://www.sharenxs.com/view/?id=ep273si-04468620-62imxfz) http://cache.sharenxs.com/thumbnails/sf/cabb/bj/af/b-/ab/nxs-B_HiRes_145220010820080120a_X01.jpg (http://www.sharenxs.com/view/?id=w8ff6aq-04468621-5d0m7qk) http://cache.sharenxs.com/thumbnails/sf/cabb/bj/af/b-/ab/nxs-B_HiRes_146620010820080120a_X41.jpg (http://www.sharenxs.com/view/?id=4nbomy4-04468622-vox6mxf) http://cache.sharenxs.com/thumbnails/sf/cabb/bj/af/b-/ab/nxs-B_HiRes_242420010820080120a_X07.jpg (http://www.sharenxs.com/view/?id=3onxcg7-04468624-wonpo50) http://cache.sharenxs.com/thumbnails/sf/cabb/bj/af/b-/ab/nxs-B_HiRes_261920010820080120a_X17.jpg (http://www.sharenxs.com/view/?id=e5h4a0p-04468625-gjyqg23) http://cache.sharenxs.com/thumbnails/sf/cabb/bj/af/b-/ab/nxs-B_HiRes_328220010820080120a_X22.jpg (http://www.sharenxs.com/view/?id=7t8b0fk-04468627-kv0v3dj) http://cache.sharenxs.com/thumbnails/sf/cabb/bj/af/b-/ab/nxs-B_HiRes_346620010820080120a_X08.jpg (http://www.sharenxs.com/view/?id=rkeeq5a-04468628-yoyx5z2) http://cache.sharenxs.com/thumbnails/sf/cabb/bj/af/b-/ab/nxs-B_HiRes_384220010820080120a_X06.jpg (http://www.sharenxs.com/view/?id=auxaro6-04468629-bxzrczo) http://cache.sharenxs.com/thumbnails/sf/cabb/bj/af/b-/ab/nxs-B_HiRes_428520010820080120a_X25.jpg (http://www.sharenxs.com/view/?id=yt5msod-04468631-rxramuc) http://cache.sharenxs.com/thumbnails/sf/cabb/bj/af/b-/ab/nxs-B_HiRes_436520010820080120a_X40.jpg (http://www.sharenxs.com/view/?id=k07tf2k-04468632-et74rrs) http://cache.sharenxs.com/thumbnails/sf/cabb/bj/af/b-/ab/nxs-B_HiRes_449520010820080120a_X20.jpg (http://www.sharenxs.com/view/?id=n5yod6q-04468633-pbq7iq5) http://cache.sharenxs.com/thumbnails/sf/cabb/bj/af/b-/ab/nxs-B_HiRes_480720010820080120a_X14.jpg (http://www.sharenxs.com/view/?id=ueqd34j-04468635-rfkt8e5) http://cache.sharenxs.com/thumbnails/sf/cabb/bj/af/b-/ab/nxs-B_HiRes_522720010820080120a_X15.jpg (http://www.sharenxs.com/view/?id=0s0h7ni-04468636-hwdkcts) http://cache.sharenxs.com/thumbnails/sf/cabb/bj/af/b-/ab/nxs-B_HiRes_528520010820080120a_X10.jpg (http://www.sharenxs.com/view/?id=4x2fg3c-04468637-f7x6ugx) http://cache.sharenxs.com/thumbnails/sf/cabb/bj/af/b-/ab/nxs-B_HiRes_593920010820080120a_X05.jpg (http://www.sharenxs.com/view/?id=rj7bvfn-04468638-okqvakw) http://cache.sharenxs.com/thumbnails/sf/cabb/bj/af/b-/ab/nxs-B_HiRes_609020010820080120a_X18.jpg (http://www.sharenxs.com/view/?id=q2gjncr-04468639-5nqwbjf) http://cache.sharenxs.com/thumbnails/sf/cabb/bj/af/b-/ab/nxs-B_HiRes_619820010820080120a_X29.jpg (http://www.sharenxs.com/view/?id=tyxi5g6-04468643-rze3p57) http://cache.sharenxs.com/thumbnails/sf/cabb/bj/af/b-/ab/nxs-B_HiRes_654820010820080120a_X34.jpg (http://www.sharenxs.com/view/?id=n50dwgo-04468651-5narnrf) http://cache.sharenxs.com/thumbnails/sf/cabb/bj/af/b-/ab/nxs-B_HiRes_674120010820080120a_X39.jpg (http://www.sharenxs.com/view/?id=ru7i0c7-04468654-y6g5fjy) http://cache.sharenxs.com/thumbnails/sf/cabb/bj/af/b-/ab/nxs-B_HiRes_681720010820080120a_X09.jpg (http://www.sharenxs.com/view/?id=58prrju-04468655-wg3k7hj) http://cache.sharenxs.com/thumbnails/sf/cabb/bj/af/b-/ab/nxs-B_HiRes_685520010820080120a_X35.jpg (http://www.sharenxs.com/view/?id=c6y8dqc-04468656-wibt6g2) http://cache.sharenxs.com/thumbnails/sf/cabb/bj/af/b-/ab/nxs-B_HiRes_699420010820080120a_X31.jpg (http://www.sharenxs.com/view/?id=5dtbmu3-04468657-exsgruw) http://cache.sharenxs.com/thumbnails/sf/cabb/bj/af/b-/ab/nxs-B_HiRes_767120010820080120a_X19.jpg (http://www.sharenxs.com/view/?id=gu4cgsy-04468658-3mou7x3) http://cache.sharenxs.com/thumbnails/sf/cabb/bj/af/b-/ab/nxs-B_HiRes_778120010820080120a_X36.jpg (http://www.sharenxs.com/view/?id=hdzhae8-04468659-5ajjbq2) http://cache.sharenxs.com/thumbnails/sf/cabb/bj/af/b-/ab/nxs-B_HiRes_784320010820080120a_X38.jpg (http://www.sharenxs.com/view/?id=3c6acrj-04468660-p4m8hnp) http://cache.sharenxs.com/thumbnails/sf/cabb/bj/af/b-/ab/nxs-B_HiRes_786920010820080120a_X03.jpg (http://www.sharenxs.com/view/?id=kirveev-04468661-pnnahbz) http://cache.sharenxs.com/thumbnails/sf/cabb/bj/af/b-/ab/nxs-B_HiRes_811420010820080120a_X04.jpg (http://www.sharenxs.com/view/?id=ogkme64-04468662-h5gqitm) http://cache.sharenxs.com/thumbnails/sf/cabb/bj/af/b-/ab/nxs-B_HiRes_832920010820080120a_X13.jpg (http://www.sharenxs.com/view/?id=yvrmt42-04468663-0spxbvs) http://cache.sharenxs.com/thumbnails/sf/cabb/bj/af/b-/ab/nxs-B_HiRes_844620010820080120a_X23.jpg (http://www.sharenxs.com/view/?id=xftpxfk-04468666-ir6ro45) http://cache.sharenxs.com/thumbnails/sf/cabb/bj/af/b-/ab/nxs-B_HiRes_903520010820080120a_X02.jpg (http://www.sharenxs.com/view/?id=xbqpm4z-04468667-5uj427k) http://cache.sharenxs.com/thumbnails/sf/cabb/bj/af/b-/ab/nxs-B_HiRes_904220010820080120a_X33.jpg (http://www.sharenxs.com/view/?id=5v82vob-04468668-7dx3nu7) http://cache.sharenxs.com/thumbnails/sf/cabb/bj/af/b-/ab/nxs-B_HiRes_926720010820080120a_X26.jpg (http://www.sharenxs.com/view/?id=on6qywq-04468669-zajmjfp) http://cache.sharenxs.com/thumbnails/sf/cabb/bj/af/b-/ab/nxs-B_HiRes_962920010820080120a_X32.jpg (http://www.sharenxs.com/view/?id=7eksaia-04468670-bdmgcyp) http://cache.sharenxs.com/thumbnails/sf/cabb/bj/af/b-/ab/nxs-B_HiRes_967320010820080120a_X16.jpg (http://www.sharenxs.com/view/?id=4ffx0cw-04468671-bbbvmc5) http://cache.sharenxs.com/thumbnails/sf/cabb/bj/af/b-/ab/nxs-B_HiRes_985720010820080120a_X11.jpg (http://www.sharenxs.com/view/?id=hpi3ren-04468674-pm73fie) http://cache.sharenxs.com/thumbnails/sf/cabb/bj/af/b-/ab/nxs-B_HiRes_993420010820080120a_X27.jpg (http://www.sharenxs.com/view/?id=k8u4nrt-04468675-qism3b2)

Sla ik niet af, ondanks dat vorige week vrijdag beter was.

En we kunnen bovenstaande best combineren toch? :w00t:

phranq
13th May 2011, 17:51
Wat was er vorige week vrijdag dan?

Socra
13th May 2011, 17:55
Toen vierden we het negenjarig jubileum van de moord op Pim Fortuyn.

Dragontail
13th May 2011, 18:00
1 vraagje.
Wat doe Karim M'Rabet in dit verhaal?

Ik ken hem en we hebben een soort broederverbondenheid sinds ik hen een rolletje tape heb geleend.

rafi
13th May 2011, 18:08
1 vraagje.
Wat doe Karim M'Rabet in dit verhaal?

Ik ken hem en we hebben een soort broederverbondenheid sinds ik hen een rolletje tape heb geleend.
dat was geen ducktape toch, of niet,:)

d4nd3l10n
13th May 2011, 18:13
Wat was er vorige week vrijdag dan?

Toen had ik een echte goede vrijdag.

Judas
13th May 2011, 18:14
Wie heb je geneukt?

d4nd3l10n
13th May 2011, 18:17
Goeie porno ouwe gewoon ouderwetse goede porno.
Met BIER!

Judas
13th May 2011, 18:19
Foto's willen we zien. Ik heb net ook pics gepost van de chicks die ik vorige week donderdag heb geneukt.

rafi
13th May 2011, 18:45
Foto's willen we zien. Ik heb net ook pics gepost van de chicks die ik vorige week donderdag heb geneukt.
had je je neus nog terug gevonden?:rotflmao:
http://www.imagebam.com/image/13100b124998182

Paganstars
13th May 2011, 18:58
LMAO maaruh rafi betaalt de bbq?

d4nd3l10n
13th May 2011, 19:48

Judas
13th May 2011, 21:08
had je je neus nog terug gevonden?:rotflmao:
http://www.imagebam.com/image/13100b124998182

'T was een beetje zuur.
http://t0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRVmdkixUxn9ZpVLi7NGNS4SLIpsZxcS _4fKPDy28wkSeJMnM45rg&t=1

Kebal
13th May 2011, 22:38
nou die pics van judas heb ik geen idee meer waar het hier ook alweer over ging

Derek Ogilvie
14th May 2011, 04:17
na de laatste 2 pagina's van deze thread denk ik niet dat er ooit iemand nog stoer kan/mag praten. Stelletje dickriders hier. Ik weet nog goed, in de goede oude tijd, dat dit soort threads makkelijk 15+ pagina's vermaak hadden te bieden. Nu gaat zelfs Rafi doodleuk in gesprek over een of andere provincie. Valt me tegen van onze huis- tuin en keukenrel mocro van 108.

En waar is Wisefag die normaal altijd olie op het vuur gooit? En waar zijn alle nuthuggers die roepen dat het fucking fag is dat Phranq niet durft? Of dat Rafi ineens zielig mee gaat lopen praten? Of dat Socra niet weet waar hij over praat en wederom onkarakteristiek tough guy uithangt? Waar gaat dit heen dames.. Waar de fuck gaat dit toch heen.

Dit doet zo'n inbreuk aan de impact van een volgende keer als iemand weer eens wordt 'bedreigd' met langskomen, ip-adressen, telefoonnummers en adressen... Pffff...

Flamingo
14th May 2011, 09:28
Ik vind het ook leuker als het eindigt met iemand die er huilend ervandoor gaat en zich 6 maanden niet laat zien en vervolgens terugkomt als een nuthuggertje van degene die hem heeft weggepest.

Maar het kan niet elke keer feest zijn helaas.

Jessica
14th May 2011, 09:40
hoe kan iemand waarvan de ouders moslim zijn nou 'n opmerking maken over 'n man die 'n schort draagt om te bbqen :slap:maar goed dit daar gelaten.

elkaar lekker afzeiken enz. is lachen, maar ik heb nu al meerdere keren gezien dat mensen bedreigt worden e.d. en vind dat totaal niet indruk wekkend, maar ronduit irritant stom kinderachtig gedoe!

Socra
14th May 2011, 09:51
En waar is Wisefag die normaal altijd olie op het vuur gooit? En waar zijn alle nuthuggers die roepen dat het fucking fag is dat Phranq niet durft? Of dat Rafi ineens zielig mee gaat lopen praten? Of dat Socra niet weet waar hij over praat en wederom onkarakteristiek tough guy uithangt? Waar gaat dit heen dames.. Waar de fuck gaat dit toch heen.

Waar was JIJ?

Op het kritieke punt (donderdagavond, vrijdagochtend) waren er gewoon te weinig mensen online om het echt uit de hand te laten lopen. Jammer.

Maar ja, we hebben inmiddels ook al zo vaak met dit bijltje gehakt dat er wat routine in is geslopen... Jessica is eigenlijk de enige die een beetje verbaasd is.

Lief trouwens dat je nog steeds denkt te weten wat 'karakteristiek' voor mij is. Je moet eens met mijn psycholoog gaan praten.

Emshish
14th May 2011, 10:44

Ehhhm terwijl Wiseguy lekker op dreef was met trollen postte jij bovenstaande dus jij hebt geen recht van spreken MTE.....Rafi was net iets te vroeg met reageren, als hij ff had gewacht tot Phranq weer wat biertjes op had en weer lekker aan het happen was hadden we nog wat pagina's kunnen lachen.....:D.....Socra en Chief deden ook nog lekker mee om de thread alive te houden en uiteindelijk saved Judas..........conclusie; MTE sucks balls :rotflmao:

phranq
14th May 2011, 10:47
Ehhhm terwijl Wiseguy lekker op dreef was met trollen postte jij bovenstaande dus jij hebt geen recht van spreken MTE.....Rafi was net iets te vroeg met reageren, als hij ff had gewacht tot Phranq weer wat biertjes op had en weer lekker aan het happen was hadden we nog wat pagina's kunnen lachen.....:D.....Socra en Chief deden ook nog lekker mee om de thread alive te houden en uiteindelijk saved Judas..........conclusie; MTE sucks balls :rotflmao:

Emshish is correct, alleen had ie langer moeten wachten want heb gisteren geen biertjes gedronken... feit is wel dat ik er met boter en suiker in ging op Wiseguy's posts... :D Verder is de beef met rafi achter de schermen opgelost, zo kan het namelijk ook.....

Kebal
14th May 2011, 10:56
ah zijn we al bij de evaluatie?
lijkt me duidelijk; hoera voor judas met zijn pics

Derek Ogilvie
14th May 2011, 13:52
Ik vind het ook leuker als het eindigt met iemand die er huilend ervandoor gaat en zich 6 maanden niet laat zien en vervolgens terugkomt als een nuthuggertje van degene die hem heeft weggepest.

Oh hoi ben jij er ook nog.

Derek Ogilvie
14th May 2011, 13:59
Emshish is correct, alleen had ie langer moeten wachten want heb gisteren geen biertjes gedronken... feit is wel dat ik er met boter en suiker in ging op Wiseguy's posts... :D Verder is de beef met rafi achter de schermen opgelost, zo kan het namelijk ook.....

Kansloze schoenenpoetser. Je zuigt de ballen van Emshish (lol) maar je bent dus duidelijk op mijn advies ingegaan. Moet je niet zeggen "zo kan het namelijk ook lolll" want dat heb ik je dus gewoon gezegd sukkeltje. En bedenk voor de gein even dat jij begon met deze huilthread. Janken omdat je negkwarks kreeg en je aangevallen voelde. Socra en jij hebben echt meer gemeen met elkaar dan jij (en hij) zou willen toegeven.

En dat achterbakse gedoe is nog wel de enige reden dat ik hier een hele tijd niet op ben geweest.

Socra
14th May 2011, 14:42
En dat achterbakse gedoe is nog wel de enige reden dat ik hier een hele tijd niet op ben geweest.

Ehm... Nu niet gaan liegen, MTE, anders dwing je me om pm's publiek te maken. :whistling:

Flamingo
14th May 2011, 14:49
hehehe, we kunnen als we op mte pesten overgaan de 15 paginas wel weer makkelijk halen.

naah, 2 easy.

Dragontail
14th May 2011, 15:30
dat was geen ducktape toch, of niet,:)

Nee, echte witte tape van een goed sporttapemerk Leukoplast.
Toen kreeg op een ander gala een rolletje echte dure Hansaplast. Vond ik wel tof. De meeste gasten zeggen dat ze mij de volgende keer teruggeven, maar ja dat moet je altijd maar afwachten. Hij deed het ook nog echt kwam dus zijn belofte na. Tof!

Groeten,
Stephen Cooke
Trainer Scorpio Gym (Almelo)
:)

Judas
14th May 2011, 16:08
Ehm... Nu niet gaan liegen, MTE, anders dwing je me om pm's publiek te maken. :whistling:

Doen.

Emshish
14th May 2011, 16:25
:wewantmore:Doen.

phranq
14th May 2011, 17:32
Kansloze schoenenpoetser. Je zuigt de ballen van Emshish (lol) maar je bent dus duidelijk op mijn advies ingegaan. Moet je niet zeggen "zo kan het namelijk ook lolll" want dat heb ik je dus gewoon gezegd sukkeltje. En bedenk voor de gein even dat jij begon met deze huilthread. Janken omdat je negkwarks kreeg en je aangevallen voelde. Socra en jij hebben echt meer gemeen met elkaar dan jij (en hij) zou willen toegeven.

En jij hebt recht van spreken denk je? Zullen we het even gaan hebben over jouw idee dat jij denkt dat je übermensch bent en dat je denkt slimmer en intelligenter te zijn dan de rest? Had lekker helemaal weg gebleven ranzige haarbal. Hoe haal je het in je studentikoze pukkelharses dat het achter de schermen is opgelost omdat jij dat zei? Verwaande kutpukkel.

Socra
14th May 2011, 17:35
http://frisia4.nl/images/partners/stampertje.gif

phranq
14th May 2011, 17:36
Vertel nog even waarom jij als mod niet op de bbq bent gekomen vorig jaar, omdat je peentjes poepte voor Arno. Dus hou je achterlijke pukkelharses dicht en sluit jezelf maar weer op op je kamertje op zolder bij pappie en mammie.

Wiseguy
14th May 2011, 17:46
Hoe kan iemand MTE nog serieus nemen na die huilactie van hem vorig jaar.

@socra post die pm's

Socra
14th May 2011, 17:54
Hoe kan iemand MTE nog serieus nemen na die huilactie van hem vorig jaar.

@socra post die pm's

Neuh. Zolang dat niet nodig is, doe ik dat niet.

Ben een fatsoenlijk man.

Maar als MTE weer gaat liegen...

phranq
14th May 2011, 18:00
Ik neem nog een biertje, word ik strijdlustig van en ben sneller op de kast...

Socra
14th May 2011, 18:11
:beerchug:

Judas
14th May 2011, 18:31
Neuh. Zolang dat niet nodig is, doe ik dat niet.

Ben een fatsoenlijk man.

Maar als MTE weer gaat liegen...

Als een meerderheid vindt dat het nodig is, is het dan nodig?

Socra
14th May 2011, 18:41
Ja, als meer dan 993 members aangeven dat het nodig is, heb ik inderdaad geen keuze.

Judas
14th May 2011, 18:44
Dan ga ik even PM'en. Momentje.

phranq
14th May 2011, 18:53
Ik snap niet dat je het pas post als ie 2x liegt, 1x zou voldoende moeten zijn...

Derek Ogilvie
14th May 2011, 20:00

Jongen jongen wat heb jij je in korte tijd weten te transformeren in een stuk stront van het laagste niveau zeg.

Maar goed, omdat we in een bepaald ver verleden toch eens mifabroeders waren, gun ik je een reactie, in tegenstelling tot die fag van een Flamingo of die neptulband Emshish, die nu hoog op de bitchlist staan. Ten eerste: de enige pm die ik aan jou heb gestuurd (die niet uit het stenen tijdperk is in ieder geval, dus ik neem aan dat je die bedoelt) gaat over achterbaks gedoe van Flip (toendertijd). Dat, in combinatie met andere achterbakse bitchgedrag, was de enige reden dat ik het hier toen wel gezien had ja. Niets aan gelogen. Ten tweede: pm's stuur je iemand in vertrouwen, kankertreurig om dat te gebruiken om populair te doen (maargoed, dat terzijde, we kennen je nu al langer). Ten derde: een pm van mij aan jou in het verleden had zijn nut/actualiteit/relevantie al verloren toen de betreffende week voorbij was. Ten vierde: als je denkt dat je mij de mond kan snoeren met je hautaine gedrag, heb je echt teveel filosofische zweefboekjes gelezen. Ten vijfde: I always tell the truth, even when I lie. Opgekankerd, je moeder, zielige snotlap.

Derek Ogilvie
14th May 2011, 20:06
En lol @ bitch ass Prankq. Gast, als je het niet eens volhoudt op het internet, hoe dan wel in het echt. Kun je beginnen over gay ass forummeetings en doen alsof je vrienden hebt omdat je woordjes tegen elkaar typt op een site, maar het is overduidelijk dat je totaal niet weet waar je het over hebt.

phranq
14th May 2011, 20:29
als je het niet eens volhoudt op het internet, hoe dan wel in het echt.

En dat zeg jij? whahahaha!!!!!! Je stuurt zelf bitch pm's over Flip naar Socra, je piept, tjuuss!

skel
14th May 2011, 20:34

so true...

Derek Ogilvie
14th May 2011, 20:53
ah daar zijn de nuthuggers en de wanna be's al. Beetje self fulfilling prophecy, als je erover begint in een thread worden ze wakker.

phranq
14th May 2011, 20:55
Jammer dat ik zo visite krijg, het word net weer gezellig.

Derek Ogilvie
14th May 2011, 20:56
Doe je oma de groeten, binkie. En nou opkankeren.

Kebal
14th May 2011, 21:33
Als een meerderheid vindt dat het nodig is, is het dan nodig?

niet als het om jouw amateurtjes en maria ozawa gaat, dat is altijd nodig

phranq
14th May 2011, 21:34
En lol @ bitch ass Prankq. Gast, als je het niet eens volhoudt op het internet, hoe dan wel in het echt. Kun je beginnen over gay ass forummeetings en doen alsof je vrienden hebt omdat je woordjes tegen elkaar typt op een site, maar het is overduidelijk dat je totaal niet weet waar je het over hebt.

Doe je oma de groeten, binkie. En nou opkankeren.

*gaap*

Judas
14th May 2011, 21:53
niet als het om jouw amateurtjes en maria ozawa gaat, dat is altijd nodig

Da's een goede, Kebal. Als Socra die PM's niet openbaar maakt, is dit forum voortaan amateurloos.

Socra
14th May 2011, 21:56
Da's een goede, Kebal. Als Socra die PM's niet openbaar maakt, is dit forum voortaan amateurloos.

Hopsa.

Hey Socra,

Kerel ik moet je eerlijk bekennen, het begint wel weer een beetje te jeuken. Ik ben blij om te lezen dat er nog steeds steun bestaat voor de MTE. Ik ben het zelf ook wel ergens met Flip Mo eens. Heb mezelf behoorlijk laten kennen, maar hij ging echt te ver met het posten van mijn persoonlijke gegevens, dat was echt het laagste van het laagste.

Ik weet niet of ik ooit nog de oude MTE-bitch word , maar ik kijk graag af en toe een beetje rond hier, toch lachen soms.

We zien wel hoe het gaat. Ben overigens nog steeds een jurist-in-wording ;) dus heb het ook onverminderd druk met leren en al dat soort gegaap. Hoe is het met jou, en je vrouw?

Groeten

Kebal
14th May 2011, 21:57

nee

fuck alles

ik bedoel dat het weer tijd is voor amateurs

en aangezien dit de thread van het moment is waar ook nog ama's te vinden zijn

dus meer van dat

Judas
14th May 2011, 21:58
Even die smeris-tactieken toepassen. De rector en leraren hadden er trouwens ook een handje van.

Judas
14th May 2011, 21:59
Hopsa.

Me want originale.

Judas
14th May 2011, 22:00
Maar is goed, Kebal, er zijn zo wat ama's onderweg.

Kebal
14th May 2011, 22:01
dank u

Derek Ogilvie
15th May 2011, 01:01
Ja Socra, die pm heeft indd enorme shockvalue.... Lol.

Ten eerste: je begon over die pm omdat ik zogenaamd niet moest liegen. Jij doelde daarmee op het feit dat ik zei dat de enige reden dat ik een tijd weg ben geweest op het forum aan achterbaks gedrag lag. Dom als je bent bewijs je met het posten van die pm juist die reden (heb altijd gezegd dat ik het not done vond om persoonlijke gegevens te posten van forumbroeders).

Ten tweede: context is everything. Betreffende pm komt van 10 mei 2010 en het antwoord op bewuste pm was:
Goed man. Bitch of niet, voor de meerderheid ben je van harte welkom. En de meelopers houden vanzelf hun snuit als blijkt dat jij stiekem toch hoger in de hierarchie staat. Lame-o-meter slaat uiteraard in het rood.

Ten derde: Je noemt mij sinds kort de nuthugger van Flip, maar in die tijd dat het MTE vs. Flip was, was jij juist enorm tegen Flip en pro MTE. Nu Flip en ik weer cool zijn, ga jij ineens huilie doen en proberen ouwe koeien uit de sloot te halen. U jelly? In ieder geval redelijk bitcherig gedrag.

Ten vierde: Ga niet roepen dat het ook achterbaks van mij is dat ik je pm over mijn situatie met Flip. De hele situatie zoals hij in die pm staat uitgelegd is namelijk
a) al bekend bij zowat iedereen, ook Flip
b) gestuurd in vertrouwen.
c) nogmaals, ouwe koeien-shit.

Wiseguy
15th May 2011, 10:47
Ja Socra, die pm heeft indd enorme shockvalue.... Lol.

Ten eerste: je begon over die pm omdat ik zogenaamd niet moest liegen. Jij doelde daarmee op het feit dat ik zei dat de enige reden dat ik een tijd weg ben geweest op het forum aan achterbaks gedrag lag. Dom als je bent bewijs je met het posten van die pm juist die reden (heb altijd gezegd dat ik het not done vond om persoonlijke gegevens te posten van forumbroeders).

Ten tweede: context is everything. Betreffende pm komt van 10 mei 2010 en het antwoord op bewuste pm was:
Lame-o-meter slaat uiteraard in het rood.

Ten derde: Je noemt mij sinds kort de nuthugger van Flip, maar in die tijd dat het MTE vs. Flip was, was jij juist enorm tegen Flip en pro MTE. Nu Flip en ik weer cool zijn, ga jij ineens huilie doen en proberen ouwe koeien uit de sloot te halen. U jelly? In ieder geval redelijk bitcherig gedrag.

Ten vierde: Ga niet roepen dat het ook achterbaks van mij is dat ik je pm over mijn situatie met Flip. De hele situatie zoals hij in die pm staat uitgelegd is namelijk
a) al bekend bij zowat iedereen, ook Flip
b) gestuurd in vertrouwen.
c) nogmaals, ouwe koeien-shit.

http://files.sharenator.com/U_Mad_Bro_RE_Do_you_have_to_have_the_last_word_Son isphere_UK_2011-s469x428-137106-535.jpg

Emshish
15th May 2011, 11:05
Vermakelijke thread is still going strong.............

chief108
15th May 2011, 13:04
doe je nou huilie MTE?
verdomd ja
je doet huilie

Dragontail
15th May 2011, 13:23
Waarom gebruikt iemand steeds
ten eerste
ten tweede
ten derde
ten vierde
ten vijfde
?

Daar heb je toch die opsommingsbutton voor!:

ten eerste
ten tweede
ten derde
ten vierde
ten vijfde

chief108
15th May 2011, 13:25
het gemiddelde publiek kan een dergelijk treffend simpele boerenwijsheid niet waarderen...

Socra
15th May 2011, 13:38
Waarom gebruikt iemand steeds
ten eerste
ten tweede
ten derde
ten vierde
ten vijfde
?

Daar heb je toch die opsommingsbutton voor!:

ten eerste
ten tweede
ten derde
ten vierde
ten vijfde

Ten eerste is je post offtopic. Ten tweede heb je wel een goed punt. Ten derde trek ik me er niets van aan.