PDA

View Full Version : Na een half jaartje besloot papa dat het tijd werd om weer eens te gaan daten...

Mephisto
1st May 2011, 10:38
En na 17 jaar gewoon mijn eerste blauwtje gelopen :slap:

Kon er wel om lachen, maar wtf, 't is niet net als fietsen en bitches worden niet geleverd met handleiding :eek:

Daarbij is leuk vrouwvolk hier "hard to find" en uitgaan in Bergen op Zoom is net zo iets als alcoholvrij bier drinken...

Me staan hier voor een uitdaging...any comments welcome ;)

O11
1st May 2011, 10:56
Wat is 'een blauwtje lopen'? Dat je bent uit gegaan met een chick en dat er niet werd geneukt?

Derek Ogilvie
1st May 2011, 12:01
lol @ al die huiliethreads tegenwoordig... Kom op gast, man the fuck up. Genoeg wijven om je praatjes op te oefenen.

Ik noem het Edmund Kemperen: Hij was de Co Ed Killer. Heeft een zomerlang geoefend hoe hij het beste tienersletjes moest aanspreken om ze zover te krijgen dat ze bij hem in z'n auto stapten. Nadat hij zichzelf had 'aangeleerd' hoe hij ze moest benaderen en hun vertrouwen kon winnen, heeft hij er zo'n 8 vermoord, ontleed, geneukt etc. Interessante kerel. Met een IQ van 138.

Conclusie: Gewoon doorgaan. En onthou dit: Een ware verleider heeft schijt aan een blauwtje, en gaat gewoon door naar de volgende bitch.

Mephisto
1st May 2011, 12:12
... begrijp dat huiliethread niet, ik vertel mijn verhaaltje vraag niet om je medelijden, als ik dat wil post ik wel in het margrietforum

Hoopte meer op een reactie in de trend van hier zijn wel normale chicks, dan en dan tof feest, kom eens deze kant op, heb nog wel een nest om op te crashen ;)

btw: IQ van 147 moet ik nu ook tienermeisjes gaan vermoorden?

Socra
1st May 2011, 12:14
Conclusie: Gewoon doorgaan. En onthou dit: Een ware verleider heeft schijt aan een blauwtje, en gaat gewoon door naar de volgende bitch.

:laugh:

MTE heeft uiteindelijk zichzelf maar wijsgemaakt dat afgewezen worden er bij hoort voor een "ware verleider".

Chico
1st May 2011, 12:39
... begrijp dat huiliethread niet, ik vertel mijn verhaaltje vraag niet om je medelijden, als ik dat wil post ik wel in het margrietforum

Hoopte meer op een reactie in de trend van hier zijn wel normale chicks, dan en dan tof feest, kom eens deze kant op, heb nog wel een nest om op te crashen ;)

btw: IQ van 147 moet ik nu ook tienermeisjes gaan vermoorden?
hoofddorp... 21 mei... mooie meiden... kunnen dansen is wel een pré ;).. en je kunt bij mij komen crashen :D

Mephisto
1st May 2011, 12:44
klinkt als Salsa ;) ben maar gewoon een botte Zeeuw hè, mijn heupen zijn vergroeid met mijn nek...

21 mei ga ik naar een festival(etje) hier in de buurt Borstrock (Nieuw-Vossemeer) leuke muziek maar kansloze chicks :D

Thanx anyway, hou me aanbevolen ;)

Derek Ogilvie
1st May 2011, 13:01
lol @ Socra die uiteraard nog nooit een blauwtje heeft gelopen...

"Liever een blauwtje lopen dan eeuwig een groentje blijven.'' - Giacomo Casanova

En btw, dat geveinsde machogedrag van je is treurig en het staat je echt totaal niet.

en Lol @ IQ van 147, "zeer hoogbegaafd" zijn en nog niet snappen hoe je moet leven.

Chico
1st May 2011, 14:59
klinkt als Salsa ;) ben maar gewoon een botte Zeeuw hè, mijn heupen zijn vergroeid met mijn nek...

21 mei ga ik naar een festival(etje) hier in de buurt Borstrock (Nieuw-Vossemeer) leuke muziek maar kansloze chicks :D

Thanx anyway, hou me aanbevolen ;)

I tried :D

sikkwittet
1st May 2011, 15:01
lolzzzz

levenslang al een blauwtje

ik fuck smurffat

Socra
1st May 2011, 15:55
En btw, dat geveinsde machogedrag van je is treurig en het staat je echt totaal niet.

Waar heb je het over?

Mephisto
1st May 2011, 20:50
en Lol @ IQ van 147, "zeer hoogbegaafd" zijn en nog niet snappen hoe je moet leven.

kan er ook niets aan doen... hoog IQ is iets anders dan een hoog EQ denk ik :huh:

ataraxia
1st May 2011, 23:13
Lol @ dit:

Nadat hij zichzelf had 'aangeleerd' hoe hij ze moest benaderen en hun vertrouwen kon winnen, heeft hij er zo'n 8 vermoord, ontleed, geneukt etc. Interessante kerel. Met een IQ van 138.

+ dit

Socra
1st May 2011, 23:16
Lol @ dit:

+ dit

Dat geveinsde machogedrag van je is treurig en het staat je echt totaal niet.

Derek Ogilvie
2nd May 2011, 00:50
Lol @ dit:

+ dit

ja lol als je ineens beseft dat het over twee verschillende personen gaat. Ga jij nou maar weer Gumbahh plaatjes posten en je bek houden.

Derek Ogilvie
2nd May 2011, 00:50
Dat geveinsde machogedrag van je is treurig en het staat je echt totaal niet.

tis maar een vrouw, ze weet niet beter.

chief108
2nd May 2011, 07:45
ik zeg: ha!

Paganstars
2nd May 2011, 09:30
LMFAO... Laag inzetten Mephisto... en een beetje GHB doet wonderen (naar verluid)

chief108
2nd May 2011, 09:40
en duct tape!!!

daar hebben ze GHB en duct tape voor uitgevonden idd

in een paar woorden:

duct tape, GHB

en raggen...

Paganstars
2nd May 2011, 09:45
en duct tape!!!

Duct tape helemaal vergeten!

chief108
2nd May 2011, 09:46
:slap:

never leave home without it!!!

Paganstars
4th May 2011, 09:18
Tie wraps kan ook

Mephisto
4th May 2011, 12:56
lol@alle reacties... thanx

direct een rol ducttape in de auto gelegd ;)

GHB doe ik niet, hoorde van MTE dat je daar een zere reet van krijgt

Derek Ogilvie
4th May 2011, 13:03
zal wel hoogbegaafde humor zijn..

Dragontail
4th May 2011, 13:25
Wat heeft hoog IQ nu met meisjes versieren te maken?
Dat het niet op een normale manier lukt of zo?

Derek Ogilvie
4th May 2011, 13:44
niets. IQ kwam ter sprake omdat ik in mijn geniale advies begon over Edmund Kemper, een zieke seriemoordenaar met een IQ van 138. Meestal betekent een IQ juist achterlijke sociale vaardigheden, maar in mijn verhaal ging het om het feit dat hij slim genoeg was om tot de psyche van bitches door te dringen. En blijven volhouden is wel een punt.

Judas
4th May 2011, 15:21
Ik heb het ook wel eens laten testen en kwam uit op 89. Is dat zo'n beetje gemiddeld?

Derek Ogilvie
4th May 2011, 16:22
ja. Op FC108.

Mephisto
6th May 2011, 00:00
ah, 't zijn de achterlijke sociale vaardigheden... zeg dat dan, scheelt behoorlijk wat posts

... en jij snapte t grapje wel boefje....

Derek Ogilvie
6th May 2011, 00:10
uiteraard.