View Full Version : Mededeling EuroSport mbt K-1 zaterdag!!
Eurosport
2nd December 2009, 19:12
Beste vechtsportliefhebbers,
Over de illegale streams als justin.tv etc. kan ik verder niet oordelen. Het enige wat ik met zekerheid kan zeggen is dat Eurosport via de Eurosport Player de gehele K1-finale vanaf 09.00 uur 's ochtends live heeft.
SBS zal pas na de TV-uitzending van 23.40 's avonds de beelden online gaan zetten. Dit zal richting de zondagochtend zijn.
Dit kan ik jullie met zekerheid zeggen wat betreft SBS en Eurosport aangezien Eurosport de exclusieve rechten heeft van dit evenement.
Helaas is de Eurosport Player inderdaad niet gratis maar daar kan ik verder ook niets aan veranderen. De stream is in ieder geval van goede kwaliteit en alles is live te zien.
Verdere vragen zijn altijd welkom.
flip-mo
2nd December 2009, 19:28
Over de illegale streams als justin.tv etc. kan ik verder niet oordelen. Het enige wat ik met zekerheid kan zeggen is dat Eurosport via de Eurosport Player de gehele K1-finale vanaf 09.00 uur 's ochtends live heeft.
SBS zal pas na de TV-uitzending van 23.40 's avonds de beelden online gaan zetten. Dit zal richting de zondagochtend zijn.
Dit kan ik jullie met zekerheid zeggen wat betreft SBS en Eurosport aangezien Eurosport de exclusieve rechten heeft van dit evenement.
Helaas is de Eurosport Player inderdaad niet gratis maar daar kan ik verder ook niets aan veranderen. De stream is in ieder geval van goede kwaliteit en alles is live te zien.
ahaa... Nou, voor dit evenement willen we wel een beetje zekerheid... dus geen justin ;)
Kan er betaald worden met ideal???
roy s
2nd December 2009, 19:37
bedankt voor de info eurosport..
Rverm
2nd December 2009, 20:01
ahaa... Nou, voor dit evenement willen we wel een beetje zekerheid... dus geen justin ;)
Kan er betaald worden met ideal???
paypal en creditcard,
als je nog niet aangemeld bent bij paypal zou ik dat nu direct doen...kan nog wel is paar dagen over heen gaan dat ze het accepteren en alles rond is...
d4nd3l10n
2nd December 2009, 21:47
Bedankt voor de reactie eurosport!
GVD dat is dan mooi kut want dat red ik niet meer via paypal... Staat het geld er bij mij pas op maandag of dinsdag op.
chief108
3rd December 2009, 08:32
ik heb het ook even apart gezet zodat het bericht niet verloren gaat in het post geweld hiero...
wilhelmus777
3rd December 2009, 09:03
de donor stream van mma tv is altijd super kwaliteit
en slechts eenmalig 5 euro...
chief108
3rd December 2009, 09:11
dat eenmalige gaat niet helemaal meer op Wilhelmus....
wilhelmus777
3rd December 2009, 09:17
heb vorig jaar een keer 5 euro overgemaakt en kan nu nog steeds kijken
Eurosport
3rd December 2009, 09:18
Chief108,
Bedankt voor het apart zetten van het bericht. Ik had ook liever het bericht kunnen posten dat het geheel gratis is om via de Eurosport Player te kijken echter kunnen wij dit in Nederland niet bepalen. De kosten zijn €4,90 per maand en je kan opzeggen via 1 klik op de website dus geen lastige e-mails of brieven sturen naar een adres. Verdere vragen zijn altijd welkom.
chief108
3rd December 2009, 09:28
no problem mate...
het is gewoon tof dat er aandacht voor de vechtsport is
of dat nou commercieel of illegaal is ;)
chief108
3rd December 2009, 09:29
heb vorig jaar een keer 5 euro overgemaakt en kan nu nog steeds kijken
ik al wat langer geleden en kan dus niet meer op de betaalde stream...
FTW
3rd December 2009, 09:43
5 euro in de maand.. per maand op te zeggen of ? Vind b.v 60 euro per jaar voor één keer live een finale kijken wel erg veel namelijk als je er gelijk voor een jaar aan vast zit. Heb slechte ervaringen met abonnementen vandaar...
wilhelmus777
3rd December 2009, 09:44
Chief108,
Bedankt voor het apart zetten van het bericht. Ik had ook liever het bericht kunnen posten dat het geheel gratis is om via de Eurosport Player te kijken echter kunnen wij dit in Nederland niet bepalen. De kosten zijn €4,90 per maand en je kan opzeggen via 1 klik op de website dus geen lastige e-mails of brieven sturen naar een adres. Verdere vragen zijn altijd welkom.
dus eigenlijk 4,90 per event
dat valt wel erg mee idd
blijft je account dan wel bestaan of moet je die telkens opnieuw aanmaken ?
Fightmaster
3rd December 2009, 10:57
Niet kopen jongens het word gratis uitgezonden op sbs volgens leo oldenburger op mixfight.nl
jan shihan kyokushin
3rd December 2009, 11:03
http://portal.mixfight.nl/nederlands/nieuws/live_stream_k_1_world_gp/
klasse dat ze hun excuus aanbieden op mixfight
respect daar voor
Osu
Eurosport
3rd December 2009, 11:03
Excuses voor de berichtgeving omtrent SBS. Ik zie nu ook op hun site staan dat zij het via sbssport.nl gaan streamen. Dit is gistermiddag naar buiten gekomen aangezien zij gisterochtend nog meldden dat het niet live zou komen maar pas na de TV-uitzending. Excuses voor mijn berichtgeving hiervoor!
chief108
3rd December 2009, 11:06
okidokie... is dat ook weer duidelijjk :p
jan shihan kyokushin
3rd December 2009, 11:19
okidokie... is dat ook weer duidelijjk :p:D
sensei heeft altijd gelijk
(soms)
respect voor het excuus van eurosport , nu kunnen ze kiezen de mensen waar ze het zien willen sbs of eurosport
Osu
Tyler_Durden
3rd December 2009, 11:24
@ Eurosport: is dat ook met commentaar of alleen beeld?
Kingster
3rd December 2009, 11:26
Alleen beeld met geluid zonder commentaar.
Kingster
3rd December 2009, 11:27
Tenminste vorig jaar was dat zo.
Maar sbs6 streamt het ook live met fred en leo :)
chief108
3rd December 2009, 11:29
het is wel te gek dat we nu gewoon de keuze hebben tussen twee goede pro streams...
nu nog MMA op die zenders
komt wel als TUF een beetje succevol wordt...
Tyler_Durden
3rd December 2009, 11:30
Tenminste vorig jaar was dat zo.
Maar sbs6 streamt het ook live met fred en leo :)
Ja maar pa betaald al een jaar voor die player ;) Dus zodoende heb ik die nog. Nu komt het erop aan welk beeld mooier is. En ik denk dat ik hier 1 van de weinigen ben die Michael Schiavello WEL goed commentaar vind geven, leuker als Fred. Maar ja, the Voice komt niet op Eurosport ;)
Kingster
3rd December 2009, 11:35
Kan het commenataar van Schiavello ook waarderen. Na de k-1 events download ik altijd de uitzending van hdnet in hd formaat met commentaar van The Voice :)
Eurosport
3rd December 2009, 11:36
De stream via Eurosport Player zal worden voorzien van de Engelse/Worldfeed dus wel commentaar alleen niet Nederlandstalig!
FTW
3rd December 2009, 12:10
" He's taking more hits then google..." heb het niet zo op 'the Voice'. Alleen 'old blue eyes' mag die bijnaam dragen.
Tyler_Durden
3rd December 2009, 12:31
De stream via Eurosport Player zal worden voorzien van de Engelse/Worldfeed dus wel commentaar alleen niet Nederlandstalig!
En hoe goed is die presentator, mr Worldfeed?
(zet het er maar even bij gezien het niveau van sommige hier, bovenstaande is een grap! Maar ben wel benieuwd wie het host. Nu komen er weer tig grappen boven met Ernesto erin maar ik zal ze jullie besparen. Verveel me een beetje)
I_LOVE_KNOCKOUTS
3rd December 2009, 15:19
LOL @ Tyler!
Derek Ogilvie
3rd December 2009, 15:53
Wait... what..... Is het nou wel gratis op stream of wat?
En heeft het dan commentaar?
Dus zaterdagochtend 9:00 op Sbs.nl mét commentaar?
TheHagueBoxer
4th December 2009, 11:56
Wait... what..... Is het nou wel gratis op stream of wat?
En heeft het dan commentaar?
Dus zaterdagochtend 9:00 op Sbs.nl mét commentaar?
lees nu net weer op mixfight dat die Leo Oldenburger ofzo van SBS nou weer gezegd heeft dat het niet op SBS komt omdat ze toch geen rechten hebben:
In tegenstelling tot eerdere berichten zal SBS de K-1 World Grand Prix niet live streamen op zaterdagochtend. De exclusieve rechten liggen bij Eurosport, die het programma wel live zal streamen. ''Ik ben zojuist gebeld vanuit Japan en, in tegenstelling tot wat onze overtuiging was, hebben wij NIET de rechten om de K1 finale van morgen live te streamen.'', aldus SBS verslaggever Leo Oldenburger op Mixfight.nl. 's avonds wordt het evenement overigens wel uitgezonden op televisie (SBS6), met commentaar van Leo Oldenburger en Fred Royers
bron: www.mixfight.nl
is godverdomme mooi kut dus want die eurosport stream heb ik ook niet en geen creditcard of paypal...... dus geen live K1 voor mij
Eelco
4th December 2009, 11:57
Volgens mij mag SBS het niet live streamen morgen. Kut man :bash:
chief108
4th December 2009, 12:07
och...
ik kijk toch 's avonds...
als sbs dat iig maar wel mag :p
Eurosport
4th December 2009, 13:18
Inderdaad jammer voor de mensen die via SBS wilde gaan kijken. Toen ik 2 dagen terug het bericht postte wist ik al dat SBS dit niet kon gaan doen vandaar mijn bericht toen. Helaas voor de mensen die nu de Player niet hebben. Als er nog vragen zijn rondom de Eurosport Player zijn die altijd welkom! Ik kan jullie wel verzekeren dat de kwaliteit van het beeld erg goed is!
Derek Ogilvie
4th December 2009, 13:28
Ik begrijp je goede bedoelingen Eurosport, maar wij Nederlanders zijn het niet gewend om te betalen voor tv kijken. In Amerika hebben ze al jaren dat pay-per-view enzo, maar hier is gewoon (bijna) alles gratis en dat willen we zo houden.
Kingster
4th December 2009, 13:29
Erg jammer van sbs6. Fred en leo maken er altijd iets moois van.
@ eurosport.... Misschien wat kortingscodes voor de fightclub108 members :whistling:
Hoeven we ook niks illegaals te zoeken :D
Donjopie
4th December 2009, 13:33
of hij meld hier gewoon wat inlogcodes speciaal voor ons....:D
chief108
4th December 2009, 13:36
bedankt Ruud...
Derek Ogilvie
4th December 2009, 13:38
Hahaha ja FC108 stimuleert fraude graag :)
aliendwurf
4th December 2009, 14:16
oink oink oink
thefxr
4th December 2009, 14:45
en hier gaan we weer verder,lol
http://www.chief108.com/showthread.php?t=1601
vBulletin® v3.8.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.