PDA

View Full Version : kill or not?

roy s
18th March 2011, 22:32
Vandaag weer ouwerwets schuimbekkend verhaal gaan halen...

Mijn dochter van negen was met een vriendinnetje door een fietstunneltje gereden.
Uiteraard schreeuwend want het galmt lekker.
Daar stond een groepje van 4 jongens, waarschijnlijk te blowen. Een van die jongens vond het
een aanleiding om mijn dochter aan te houden en terug te schreeuwen in haar oor. Mijn dochter
draaide zich om en deedt haar handen voor haar oren.
De vrienden van die jongen hadden medelijden met mijn dochter en riepen dat hij moest stoppen.
In het terugdraaien van die jongen, die gebogen stond over mij dochter, raakte zijn joint de
wang van mijn dochter. Verder geen brand schade...( rode vlek)
Maar ik was onderweg naar huis en toen belde mijn vrouw met een signalement van die jongen.
Volgas naar die tunnel, mijn auto uitgesprongen en die tunnel ingerend.
Daar stonden vier jongens van pakweg 18 jaar oud. De jongen met die pet moest ik hebben.
Voor hem gaan staan en hem uitleg gevraagd. Klaar om zijn bek open te trappen. Hij ontkende en
zijn vrienden ook. Ik ben weggelopen en heb gevraagd of ze even wilde blijven wachten "als ze ballen
hadden". Ik ging mijn dochter halen. Die wilde niet mee, uit angst..
Ik ben teruggegaan, want er was toch iets gebeurt. Die jongen, die ik moest hebben was weg.
Zijn vrienden hebben het gesust voor hem.
Het bleek dat het een uit de hand gelopen grapje was geweest van hun vriend om die
meisjes te intimideren.
Ik ga nu elke dag even naar het tunneltje om die jongen nog ff tegen te komen. Of zal ik het niet
doen?

roy s
18th March 2011, 22:43
O ja, vergeet te zeggen dat ik iedereen vermoord die aan mijn dochter komt. Mijn oudere dochter is eens door iemand bij haar arm gepakt omdat ze op de stoep fietste.
Die man heb ik even bij zijn keel vastgepakt en op een motorkap geduwd...
"Als je mijn dochter nog een keer aanraakt splijt ik je hersenen."

Derek Ogilvie
19th March 2011, 00:09
weet niet wat voor effect dit later heeft op je dochters Roy. Ik snap uiteraard je reacties wel, maar je dochters moeten ook ook (en kunnen vast ook) voor zichzelf opkomen.

Derek Ogilvie
19th March 2011, 00:11
maar toch snap ik je reactie.

Maar om nou elke dag obsessief naar die jongen te zoeken... Beetje gaar. Als ie haar verkracht had, okee. Maar dit? Kom op dude, het leven zal nog harder en zwaarder worden voor je dochter. En jij, jij wordt alleen maar ouder en gaarder.

Derek Ogilvie
19th March 2011, 00:11
lol

Judas
19th March 2011, 02:58
Gewoon de kanker in trappen.

Kebal
19th March 2011, 09:49
mja negen jaar is nog wat jong om voor zichzelf op te komen dus begrijpen doe ik het...maar ik denk wel dat de zaak nu afgedaan is, ze hebben je wel onthouden.. zo niet dan is het wel weer frusterend dus tja, moeilijk maar toch wel een beetje loslaten want anders krijg je het nog druk de komende 10 jaar...

maar wie ben ik want ik zou ook wel een beetje flippen bedenk ik me toch..

jokko
19th March 2011, 11:46
altijd wat terug doen , met zn joint een brandplek op je dochters gezicht ?wraak. een tip doe het niet zelf ivm justitie , betaal gewoon een rotjochie om hem een flink pak slaag te geven. 2 tientjes en klaaar.....ze moeten weten dat ze met je dochter niet kunnen fucken. en dochter naar vechtsport brengen.....

Socra
19th March 2011, 11:52
Interessant probleem.

Ik zou em denk ik in elkaar rossen. Maar of je dochter daar nou bij gebaat is, is de vraag.

Het is een beetje een verstand versus gevoel kwestie, geloof ik.

Trouwens, als je toch gaat beuken, verdienen die andere kutjochies evengoed een pak slaag. Gewoon medeplichtig.

een tip doe het niet zelf ivm justitie , betaal gewoon een rotjochie om hem een flink pak slaag te geven. 2 tientjes en klaaar......

Wut???

Dat is pas een goede manier om йcht met justitie in problemen te komen. En een hele hoop andere problemen er gratis bij.

wilhelmus777
19th March 2011, 11:56
Mte is right

Daarnaast was het natuurlijk een irritante kutactie van die wijven om daar in dat tunneltje te gaan lopen gillen

Hoewel mening in deze op moment van schrijven een beetje vertroebeld wordt door gillende kinderen in een cowboy/indianen speelparadijs

wilhelmus777
19th March 2011, 12:03
En het is ook nog eens zo dat blowen het beoordelingsvermogen ernstig beinvloed.
Die gasten die de jeugd die rommel doen toekomen.die moeten ze aanpakken...:D

Derek Ogilvie
19th March 2011, 12:29
Indd.

Eigenlijk zou Roy de minister van buitenlandse zaken moeten slaan, die is indirect de schuldige van dit incident :laugh:

Derek Ogilvie
19th March 2011, 12:31
Maar indd, wat Kebal dus zegt. Als je je zo constant moet inzetten voor dit soort 'incidentjes' zul je het nog druk krijgen de komende jaren. En gecombineerd met wat ik zei (je wordt alleen maar ouder en gaarder), is het leven daar йcht te kort voor.

Bovendien, gepest worden op jonge leeftijd heeft altijd voordelen op latere leeftijd. Wordt je hard van. En jij, jij wordt alleen maar ouder en gaarder.

Derek Ogilvie
19th March 2011, 12:32
Zo heb ik gisteren bij de training iemand genadeloos gesloopt. Bloedneus, gekneusde pols, manklopend.. Het was een maat van me, maar dan nog. Now he knows.

Derek Ogilvie
19th March 2011, 12:33
Ow en het advies van Jokko...... Pfff, daar ga ik niet eens op in. Wat is dat een achterlijke randdebiel zeg. Dat ie uberhaupt de weg naar dit forum heeft weten te vinden is me een raadsel. Ik bedoel, dat ie de "on" knop van zijn computer kan vinden.....

HUNEBED-BOUWER
19th March 2011, 12:37
die MTE heeft nog nooit zulke wijze woorden gesproken hier... maar feit blijft dat vaders erg beschermend zijn tegenover hun dochters, wat ook zo hoort natuurlijk.

Tja altijd lastig, wat je ook kunt doen; een prepaid telefoon kopen, een A4 maken en opplakken rond dat tunneltje, met de tekst "Bezorgde vader zoekt 4 kutventjes die niet van jonge meisjes kunnen afblijven, bel me als u meer weet! Een bezorgde vader" geheid dat er wel iemand belt, om te checken wie er oppakt en dan pak je op met "een bezorgde vader"

En als je toevallig bij het opplakken van die A4-tjes die gastjes daar nog tegenkomt kun je ze direct een paar oorvijgen geven.

wilhelmus777
19th March 2011, 12:52
die MTE heeft nog nooit zulke wijze woorden gesproken hier... maar feit blijft dat vaders erg beschermend zijn tegenover hun dochters, wat ook zo hoort natuurlijk.

Tja altijd lastig, wat je ook kunt doen; een prepaid telefoon kopen, een A4 maken en opplakken rond dat tunneltje, met de tekst "Bezorgde vader zoekt 4 kutventjes die niet van jonge meisjes kunnen afblijven, bel me als u meer weet! Een bezorgde vader" geheid dat er wel iemand belt, om te checken wie er oppakt en dan pak je op met "een bezorgde vader"

En als je toevallig bij het opplakken van die A4-tjes die gastjes daar nog tegenkomt kun je ze direct een paar oorvijgen geven.

Je fantasie gaat weer eens volledig met je aan de loop hunebed bouwer
Het ontbreekt er nog maar net aan dat bassie en adriaan ten tonele verschijnen
Flikflakkend, grappend en grollend die tunnel in denderen , de boeven een lesje leren
alvorens bromsnor ze in het gevang gooit

jokko
19th March 2011, 13:13
mte , whatever.... iemand die zichzelf als elite neerzet kan ik zowiezo niet serieus nemen , misschien heb je om verkeerde redenen een hele hoge dunk van jezelf. of vind je jezelf echt zo intelligent....? ik zeg kill , its better to be feared then to be loved. Misschien aso maar de maatschappij is asosiaal

jokko
19th March 2011, 13:16
mte , ook stoer dat je een maat gesloopt hebt , chapeau....we zijn onder de indruk elite mannetje , niet dus.

jokko
19th March 2011, 13:19
een incidentje noem je dat , een dochter met een verschroeide wang......ik zou echt over de rooie gaan , net als roy. vind het nog knap dat hij zichzelf onder controle had, en niet die andere 4 jongens een pak slaag heeft gegeven.

Socra
19th March 2011, 13:33
Ik bedacht net dat er ook gewoon een tussenweg is. Die jongen opzoeken en hem op vriendelijke toon je dilemma voorleggen. Dan begrijpt ie het ook wel. :laugh:

wilhelmus777
19th March 2011, 13:35
een incidentje noem je dat , een dochter met een verschroeide wang......ik zou echt over de rooie gaan , net als roy. vind het nog knap dat hij zichzelf onder controle had, en niet die andere 4 jongens een pak slaag heeft gegeven.

Misschien had roy zelf wel een pak slaag gekregen.
Jongens die kinderen met sigaretten branden
deinzen er over het algemeen niet voor terug bejaarden
te molesteren. Roy had in het ziekenhuis kunnen eindigen
met z'n rollator om z'n nek gebogen.
Eerlijk gezegd ben ik blij dat het met een sisser is afgelopen

Kebal
19th March 2011, 15:23
of dat zo is horen we pas over een paar dagen

flip-mo
19th March 2011, 15:24
Als ze het blowen nou uit de criminele sfeer halen hadden die jochies niet eens in dat tunnetje gestaan maar konden xe rustig ergens anders chillen.

En gillen in een tunneltje isngewoon irritant...

Maar ik zou elke dag terugkeren en wachten tot ik hem zou zien en dan keihard teruggillen in ze oor

Il Loco
19th March 2011, 16:01
Als ze het blowen nou uit de criminele sfeer halen hadden die jochies niet eens in dat tunnetje gestaan maar konden xe rustig ergens anders chillen.

En gillen in een tunneltje isngewoon irritant...

Maar ik zou elke dag terugkeren en wachten tot ik hem zou zien en dan keihard teruggillen in ze oor

hahaha dat, of zo'n toeter bij zijn oor houden:laugh:

roy s
19th March 2011, 16:26
:laugh:

Wat een mooie reacties..
Ik ga in ieder geval een toeter kopen.
@Wilhelmus: Nee gisteren hadden ze het echt niet gered. Ook niet met z'n vieren.:pimp::)

Wat ik wel kon waarderen van zijn vrienden dat ze op me gewacht hebben en hun vriend
niet hebben verraden betreffende zijn naam of waar hij woont.

Il Loco
19th March 2011, 16:32
die toeter jongen, die gaat het hem doen. Gewoon dikke oor beschadiging laten oplopen dat ventje... en als je weg gaat zeg je; sorry, winning!

Kebal
19th March 2011, 17:00
hahaha dat, of zo'n toeter bij zijn oor houden:laugh:

iemand 50 euro geven om een toeter bij zijn oor te houden

Judas
19th March 2011, 17:25
Pak die jongen niet te hard aan, Roy. Want voor je het weet heb je een no-fly zone boven noord.

chief108
19th March 2011, 18:25
Wat ik wel kon waarderen van zijn vrienden dat ze op me gewacht hebben en hun vriend
niet hebben verraden betreffende zijn naam of waar hij woont.
valt me eerder tegen dat je dat niet uit hun geslagen had :laugh:

chief108
19th March 2011, 19:09
nog 1 verhaaltje dan...
vorig jaar zomer
werd een vriend van me die wat doet met karate en motoren enzo
gebeld door zijn dochter van 16
zij was in het zwembad lastig gevallen, en betast, door een groepje jongens
en die stonden nu buiten het zwembad haar weer op te wachten
dus hij bedenkt zich niet
stapt in zijn pickup en scheurt naar het zwembad
geeft 3 van die jochies een fikse wangvledder
en degene die volgens zijn dochter de hoofddader was...
krijgt een flinke lading whoopass
hij naar huis net de dochter
pakt een glas Jack D en zegt tegen zijn vrouw:
kan best zijn dat ik ff een paar daagjes vast zit
maar die dag: geen pliezie
volgende dag: ook niets
geen van de ventjes hebben dus aangifte gedaan
en daar was hij best verbaasd over :p

jokko
19th March 2011, 21:18
kijk zo stel ik me een fc108 lid voor, geen toeters , geen gelul maar opkomen voor je gezin , .....

roy s
19th March 2011, 21:31
ja als je dochter half verkracht wordt door een groep wel..
dan zou ik me ook geen moment bedenken.

Kebal
19th March 2011, 22:01
en bij twijfel: een polletje op fc108 :D

flip-mo
19th March 2011, 23:45
Moet ik het opknappen vriend

sikkwittet
19th March 2011, 23:48
Roy

Welk tunneltje????

Ik wil ook blowen.

Socra
19th March 2011, 23:55
Moet ik het opknappen vriend

Ik ben nu Roy z'n muscle. :laugh:

roy s
19th March 2011, 23:55
Het wordt druk in het tunneltje..:laugh:

Derek Ogilvie
20th March 2011, 00:22
haha TUNNELPARTY je weet.

Btw wel weer jammer dat het nu weer zo abstract wordt dat die jongens een pak slaag geven stoer is en jezelf niet als een stalkende loser gedragen 'je gezin niet beschermen' (lol) is. Maargoed, wat verwacht je op FC107.

TheHagueBoxer
20th March 2011, 01:03
Zo heb ik gisteren bij de training iemand genadeloos gesloopt. Bloedneus, gekneusde pols, manklopend.. Het was een maat van me, maar dan nog. Now he knows.

bloedneus en manklopend en toen pas gestopt?

genadeloos hoor, moest ie huilen?

is hij alweer uit de IC?

TheHagueBoxer
20th March 2011, 01:05
btw roy ik zou hem in zijn oog neuken

Derek Ogilvie
20th March 2011, 01:12
jij doet niet meer mee.

TheHagueBoxer
20th March 2011, 01:18
krijg tieten met je ongevoelige kutopmerkingen

Derek Ogilvie
20th March 2011, 01:45
sorry. Maar uit het oog uit het hart.

http://allofftopic.com/images/smilies/yuno.png

Why u no post more!?

flip-mo
20th March 2011, 10:49

Tuuurrrrlijk ... jij wel.. was zeker 50 kilo en 13 jaar

Derek Ogilvie
20th March 2011, 12:27
nee, een karateka. LOOOOOOL :laugh:

Derek Ogilvie
20th March 2011, 12:27
karate, de flaming homosexual onder de vechtsporten.

skel
20th March 2011, 13:21
Ja tuurlijk laten we het beschaafd houden laten we allemaal reageren zoals die ouders, die op Hart van Nederland klagen dat een pedo die hun kind heeft misbruikt weer gewoon mag terugkomen i/d wijk en dat ze nu bang zijn dat hun kind die vent tegen het lijf loopt.

Dan ben je geen man meer, dan ben je een laffe flikker, waarvoor heb je als vrouw dan nog een man, flikker die flikker dan meteen de deur uit en haal een tarzan/gorilladildo in huis, daar kan je tenminste nog een forse klap mee uitdelen, en sjezus als dat de prijs van beschaving is, zeg ik, FOCK BESCHAVING IN JE REET.

Derek Ogilvie
20th March 2011, 13:23
Islam is vrede. LOL

skel
20th March 2011, 13:30
Was jij niet weggepest! LOL

Derek Ogilvie
20th March 2011, 13:49
je verwart me met je moeder op het margriet-forum.

Derek Ogilvie
20th March 2011, 13:51
voor de thread: "Hoe kan ik het beste gebeft worden onder mijn boerka"

skel
20th March 2011, 14:20
lol triest geval, probeer je nu ook bij mij uit dat vaatje te tappen, je verwart me met je vaste postvriendjes of je kunt niet beter...

Maar ik heb dus een gevoelige snaar geraakt, een tip, mocht je ooit kinderen verwekken, leer ze dan snel bij om voor zichzelf op te komen en zich te verweren, het is duidelijk dat ze van jou niet veel hoeven te verwachten immers.

jokko
20th March 2011, 14:56
zielig om de islam er weer bij te halen , ben je soms bang voor de islam?, en altyd je beledigingen van , ik neuk je moeder , erg zielig. oeidipus complex? socra kom er maar in , aangezien jij hier de semi intellectueel bent.....

Derek Ogilvie
20th March 2011, 15:11
Skel en Jokko sitting in a tree, K-I-S-S-I-N-G.

Kebal
20th March 2011, 15:16
MTE verbroedert?

Derek Ogilvie
20th March 2011, 15:19
MTE, the motherfucker you love to hate.

Socra
20th March 2011, 17:22
zielig om de islam er weer bij te halen , ben je soms bang voor de islam?, en altyd je beledigingen van , ik neuk je moeder , erg zielig. oeidipus complex? socra kom er maar in , aangezien jij hier de semi intellectueel bent.....

Neuh.

Zo te lezen kan MTE het prima alleen af.

Marchant
20th March 2011, 18:04
socra kom er maar in , aangezien jij hier de semi intellectueel bent.....

http://30.media.tumblr.com/tumblr_lgsh0hzGxc1qdjr6mo1_500.jpg

jokko
20th March 2011, 20:14
hmmm , vond marchant al een erg faggy naam .......leuk broekje btw , staat je echt goed marchie

flip-mo
20th March 2011, 20:39
http://30.media.tumblr.com/tumblr_lgsh0hzGxc1qdjr6mo1_500.jpg

Lekker kontje

Mephisto
20th March 2011, 21:04
wtf... het begon zo mooi en dan eindigt 't met de blote reet van ййn of ander nicht waarbij flip zich ook nog eens geroepen voelt die post te quoten... wat een kutforum...;)

Marchant
20th March 2011, 21:16
hmmm , vond marchant al een erg faggy naam .......leuk broekje btw , staat je echt goed marchie

Nee "jokko" is lekker mannelijk haha
Het broekje is van je oma, die had hem toch niet meer nodig:finger:

skel
20th March 2011, 21:48

ehehee dat is al teveel lof, als je nou een goede troll was, maar neehoor..., werk aan je repertoire, luie hond

roy s
20th March 2011, 21:56
een jokkobroek

Derek Ogilvie
20th March 2011, 21:58
ehehee dat is al teveel lof, als je nou een goede troll was, maar neehoor..., werk aan je repertoire, luie hond

Nee. Gaap.

roy s
20th March 2011, 22:02
Een jokkebrok

jokko
20th March 2011, 22:12
verder alles ok nou , roy? gelukkig maar......

jokko
20th March 2011, 22:50
waar begon dit topic mee? roy zijn dochter werd vastgepakt , in haar oor geschreeuwd , haar wang met een joint verschroeid .marchant ik val 1 van je vriendjes aan en je laat me je kont zien , wie is hier nu gay? roy je noemt me een jokkebrok , je valt me vies tegen , die bewuste avond had ik zeker klappen uitgedeeld en had de bewuste jongen bestraft. had je hoger ingeschat jonge.... verder lijkt het hier net als andere forums , een groep vriendjes die elkaar nuthuggen....jammmer jullie leken tof

jokko
20th March 2011, 22:54
joko tarub

Marchant
20th March 2011, 23:13
waar begon dit topic mee? roy zijn dochter werd vastgepakt , in haar oor geschreeuwd , haar wang met een joint verschroeid .marchant ik val 1 van je vriendjes aan en je laat me je kont zien , wie is hier nu gay? roy je noemt me een jokkebrok , je valt me vies tegen , die bewuste avond had ik zeker klappen uitgedeeld en had de bewuste jongen bestraft. had je hoger ingeschat jonge.... verder lijkt het hier net als andere forums , een groep vriendjes die elkaar nuthuggen....jammmer jullie leken tof

MTE is niet mijn vriend, vriend :D

Ik vindt MTE een tyfus islamofoob met een Oeidipus complex die alleen maar "ik neuk je moeder" uit zijn tering bek kan krijgen , erg zielig.

dus waarom je die foto kreeg? vanwege je gay shoutout (lees : woordkeuze) om hulp naar Socra en ....................omdat het kon!

nothing personal, strickly business

Socra
20th March 2011, 23:27

Och gut...

Derek Ogilvie
21st March 2011, 00:49
islamofoob lol.

chief108
21st March 2011, 09:23
wtf... het begon zo mooi en dan eindigt 't met de blote reet van ййn of ander nicht waarbij flip zich ook nog eens geroepen voelt die post te quoten... wat een kutforum...;)
ach het is allemaal perceptie

de 1 ziet het als een belediging
de ander ziet het als een uitnodiging

het plaatje is maar een plaatje

wist je trouwens dat er op mifi een onmiddellijke (perm) ban stond (of nog steeds staat, dat weet ik niet) op het plaatsen van homo-erotisch shit zoals dit?
en ondertussen maar rondlopen in kleren die geer een goor als gay zouden bestempelen en maar zeggen dat ze die shit dragen omdat ze zo zeker zijn van hun seksualiteit :laugh:

Derek Ogilvie
21st March 2011, 10:50
en ondertussen maar rondlopen in kleren die geer een goor als gay zouden bestempelen en maar zeggen dat ze die shit dragen omdat ze zo zeker zijn van hun seksualiteit :laugh:

So true.

Als een gast zoiets zegt, sloop ik zijn gezicht.

Marchant
21st March 2011, 11:12
Ik denk dat regel 6 hier van toepassing is.

chief108
21st March 2011, 11:15
regel 6 is altijd van toepassing

chief108
21st March 2011, 11:16
rule 6 is just like bacon...
bacon is always the answer

Il Loco
21st March 2011, 12:06
gotta love bacon

Maar gewoon zo'n stadium hoorn kopen, dan toeter je em kapot!

Kebal
21st March 2011, 12:33
tenzij het een holzken-fan is

chief108
21st March 2011, 13:07
juust

Il Loco
21st March 2011, 14:02
oeii ja, hij kan natuurlijk idd gaan trainen bij de familie van Holzken om toeter bestendig te worden..

We moeten beter geschut hebben...:laugh:

Derek Ogilvie
21st March 2011, 14:06
bom op Helmond. Klaar.

d4nd3l10n
21st March 2011, 18:44

Fuck you icecube!

Derek Ogilvie
21st March 2011, 20:11
haha

d4nd3l10n
21st March 2011, 20:53
Ken je klassiekers.

Derek Ogilvie
21st March 2011, 21:00
Yep.

Kebal
21st March 2011, 22:58
friday friday friday friday

party party party party

Derek Ogilvie
21st March 2011, 23:20
fun fun fun fun bedoel je ? lol

I <3 Rebecca Black

Kebal
21st March 2011, 23:29
ja ik heb er nu toch best spijt van dat ik het gehoord heb

Derek Ogilvie
21st March 2011, 23:31
nee dat meen je heus niet. Frynday is gewoon een lekker nummer, en psychologisch marketingtechnisch zeer verantwoord.

Kebal
21st March 2011, 23:31
mja het doet je wel weer denken aan jailbait

en die tijd dat het hier ook nog volop gepost werd

Kebal
21st March 2011, 23:32
maar lol @ die gifs van die clip die ik nu niet ga zoeken maar wel in die thread staan

Derek Ogilvie
21st March 2011, 23:33
ja indd, die zijn lachen. Er zullen er nog wel meer komen. Ik denk dat Rebecca Zwart Nederland ook nog wel een beetje gaat veroveren.

Kebal
21st March 2011, 23:36
tijd om alles vol te pleuren met haar
is weer een tijd geleden zo irritant hier

Kebal
21st March 2011, 23:36
ja helemaal als ze met biebert gaat zingen

Judas
21st March 2011, 23:37
Kadhafi gaat Nederland veroveren.

Derek Ogilvie
21st March 2011, 23:39
Ik heb 2 maart op hem gestemd. Hij had de opvallendste campagne in ieder geval.

Kebal
21st March 2011, 23:39
MTE gaat black rebecca veroveren

Judas
21st March 2011, 23:40
Wie is Rebecca?

Kebal
21st March 2011, 23:43
die is nu van MTE geloof ik

Derek Ogilvie
21st March 2011, 23:49
Once you go Black, you never go back.

Derek Ogilvie
21st March 2011, 23:53
http://www.youtube.com/watch?v=CD2LRROpph0

Kebal
21st March 2011, 23:57
damn ik zie het man

dit is de oplossing voor de tunnel

Marchant
22nd March 2011, 00:12
fuck ik had een hele andere friday in gedachte

http://www.youtube.com/watch?v=xA_NdaedMGk :bash:

sikkwittet
22nd March 2011, 15:19

ike wel. erg bang voor.

ataraxia
22nd March 2011, 15:21
Fluffy houdt er ook niet zo van.

http://i101.photobucket.com/albums/m47/ellroon/animals%20and%20fossils/LolCatRenderer2aspx-5.jpg

Jessica
24th March 2011, 09:21
http://www.youtube.com/watch?v=JbSGMRZsN4Q

roy s
24th March 2011, 20:25
Twee dagen toch ff die tunnel gechecked. Vandaag na trainen weer ff..
Voelde me fit:laugh:

Dus ik Ton Leenders die trap af als een volleerde kikker... Toen zagen ze me in mijn trainingskloffie en zijn die jongens keihard weggerend. Volgende keer vraag ik iemand mee, die de tunnel aan de andere kant bewaakt. Want anders blijf ik aan de gang.

Derek Ogilvie
24th March 2011, 21:11
trieste ouwe man.

roy s
24th March 2011, 21:29
omdat je nog bij je moeder woont?

triest jongetje

Je bent echt een sterke persoonlijkheid.

Marchant
24th March 2011, 22:53
Twee dagen toch ff die tunnel gechecked. Vandaag na trainen weer ff..
Voelde me fit:laugh:

Dus ik Ton Leenders die trap af als een volleerde kikker... Toen zagen ze me in mijn trainingskloffie en zijn die jongens keihard weggerend. Volgende keer vraag ik iemand mee, die de tunnel aan de andere kant bewaakt. Want anders blijf ik aan de gang.

Let go Roy!!! :boks::laugh:

http://www.youtube.com/watch?v=wMViDD5tZ4s&feature=fvwrel

Kebal
24th March 2011, 23:12
als je nou zorgt dat de helft van die gasten hier gaat posten is het wel goed
of plak even een 108sticker in die tunnel

chief108
25th March 2011, 08:03
mooie van dit is dat die jochies wel gewoon continu bang zijn nu
gewoon zo nu en dan ff laten schrikken
telkens op andere momenten
prachtig

chief108
25th March 2011, 08:05
Dus ik Ton Leenders die trap af als een volleerde kikker...
:laugh:

wat een prachtige zin broertje...

chief108
25th March 2011, 08:05
sig maar ff aanpassen :p

jokko
25th March 2011, 10:31
respect voor jou roy........killlll

Agedgesals
7th February 2012, 23:03
Ik ben in de warbadgerbadgerbadgerNiet zeker , als ik begrijpbadgerbadgerbadgerHet maakt niet uit mijn fout ... _________________ Mijn sites : private krankenversicherung vergleich - pkv

Kebal
7th February 2012, 23:11
de bots leren
het is echt aan het gebeuren

chief108
8th February 2012, 07:53
ja man...
[JUDGEMENT DAY] If you can read this, Skynet has failed (http://www.chief108.com/showthread.php?t=15506&highlight=skynet)

chief108
8th February 2012, 07:54
het gaat dan toch gebeuren

Kebal
8th February 2012, 12:04
ja en het begint met het terugbrengen van de badger in 2012

Unregistered
12th April 2012, 11:17
как вернуть парня вот так! да да да как вернуть любимую девушку

Socra
12th April 2012, 12:09
Mooie bump.

chief108
12th April 2012, 13:12
en zo duidelijk ook

Derek Ogilvie
12th April 2012, 13:14
nice ja. Is Unregistered niet die gast vroeger van Shoto die allemaal van die bodybuild-shit kon vertellen? Wat een homo. Kwark eten en je bek houden.