PDA

View Full Version : Trainen na zetten tattoo??

jay hoov
1st December 2009, 09:54
Genoeg mensen met tattoos hiero, dus bij deze mijn vraag: Hoelang wachten jullie met trainen nadat je een tattoo hebt laten zetten?
Dus, fitness, mma, kickboksen, of joggen....

Fr3ddy
1st December 2009, 10:03
Gewoon doen.. logisch nadenken.. M.a.w. als je een tatt op je voorhoofd hebt laten zetten ff geen kopstoten.

De laatste keer ging ik s'middags heen en s'avonds had ik een partij. Ga zelf over 2 uurtjes eindelijk weer eens wat laten prikken.. is alweer een tijdje terug :)

jay hoov
1st December 2009, 11:24
Gewoon doen.. logisch nadenken.. M.a.w. als je een tatt op je voorhoofd hebt laten zetten ff geen kopstoten.

De laatste keer ging ik s'middags heen en s'avonds had ik een partij. Ga zelf over 2 uurtjes eindelijk weer eens wat laten prikken.. is alweer een tijdje terug :)

Ja, dat weet ik nog, had je toen op mf gezegd:thup:
Ik mag Woensdag aan de bak...en kan eigenlijk niet wachten:D:D

Fr3ddy
1st December 2009, 16:24
Ik kom net terug.. paar uurtjes gezeten.. huidje is behoorlijk gemangeld haha. Sterkte :D

Derek Ogilvie
1st December 2009, 16:25
Joggenlol.

d4nd3l10n
1st December 2009, 18:40
Als je aan bjj/grappling doet zou ik twee weken wachten voordat je weer gaat rollen...

Rverm
1st December 2009, 19:28
zo min mogelijk wrijving over je nieuw gezette tattoo...

el Bastardo
1st December 2009, 22:05
Week of 2 zou ik idd wel wachten. De een geneest sneller dan de ander, maar 2 wkn zal gemiddeld zijn denk ik.

sikkwittet
2nd December 2009, 02:29
zo ie zo
zou ik de tijd die je niet gebruikt voor de training gebruiken voor research

zoals. staat mama wel goed geschreven enzo.

chief108
2nd December 2009, 09:14
Genoeg mensen met tattoos hiero, dus bij deze mijn vraag: Hoelang wachten jullie met trainen nadat je een tattoo hebt laten zetten?
Dus, fitness, mma, kickboksen, of joggen....
zo alleen met MMA wel ff wachten
maar de rest?
helemaal niet....

maar ligt ook wel aan de plek waar je het hebt laten zetten en hoe groot natuurlijk
gezond verstand werkt het beste in dit geval dus :p

jay hoov
2nd December 2009, 19:51
Ok dan, thanx mannen....weet genoeg!!
ff paar daagies chillen dus, en dan weer knallen:biggrin: