PDA

View Full Version : [TE KOOP] Zeer Complete Nette Bankdruk Set (apparaat + gewichten) ook voor buiten

chief108
8th March 2011, 15:59
Kenmerken

Conditie:
Zo goed als nieuw
Type:
Apparaat

Soort:
Kracht
Levering:
Ophalen of Verzenden

Spiergroep:
Armen, Benen, Borst, Buik, Rug

Beschrijving

Hallo,

wegens mijn sportschool abbonement bied ik mijn zeer complete bankdruk set aan. Hij is nog in goede staat en komt met bankdrunk stang en 2x dumbell stang waarop de gewichten te verwisselen zijn. Ook is de bank handig opklapbaar zodat hij gemakkelijk weg te zetten is als je hem even niet gebruikt.

Mocht je hier niet genoeg aan hebben kun je altijd nog gewichtjes bij kopen of zelf maken. Dit is zeker een van de nettere setjes hier op alles zonder doos.nl, dus doe een goed bod. Ik wil het apparaat best versturen maar de verzend kosten zijn dan voor de koper (en die zijn hoog.)

http://www.webpark.ru/uploads54/pod15/19_podborka_13.jpg

Chico
8th March 2011, 20:46
that is actually quite awesome...

chief108
8th March 2011, 21:10
ja

is eigenlijk van Fedor
maar die gebruikt hem niet meer sinds hij die high tech gym heeft

Chico
8th March 2011, 21:11
ahh... daar is het dus fout gegaan :D

chief108
8th March 2011, 21:19
pcies

gewoon hardcore is en blijft het beste man...

Socra
8th March 2011, 22:07
Mijn oom heeft serieus op zo'n soort manier leren gewichtheffen. Op de boerderij met alles wat maar enigszins gewicht had.

chief108
9th March 2011, 11:02
is ook niets mis mee
kijk maar naar die gasten die opgegroeid zijn op een boerderij en al vanaf hun 8ste met hooibalen en melkbussen lopen te slepen (liepen moet ik zeggen... is een stuk minder geworden)
die waren flink uit de kluiten gewassen...
echt enorm sterk
lompe kracht...

aan de andere kant kwam dat ook omdat ze de melk rechtstreeks van de koeien dronken
en er nog wel eens wat in zo'n beest gespoten werd om ze wat harder te laten groeien

een vriend van me was op zijn 11e al volgroeid
compleet met een ruud lubbers baardgroei :p

was ook al spiegelkaal op zijn 30ste
dat dan weer wel :D

Paganstars
9th March 2011, 11:06
haha dat is dan wel weer klote als je op je 30e al kaal bent

skel
9th March 2011, 11:55
Mijn vader is vroeger ook a/d slag geweest met eigengemaakt materiaal.

Hij vulde dan spul, banden ed. met beton, stang ertussen, opdrogen en trainen maar.

Was niet altijd succes kan me verhalen herinneren dat er soms in die bouwsels geen beweging te krijgen was, beetje overmoed kennen we allemaal wel :D

Paganstars
9th March 2011, 12:33
Mijn vader is vroeger ook a/d slag geweest met eigengemaakt materiaal.

Hij vulde dan spul, banden ed. met beton, stang ertussen, opdrogen en trainen maar.

Was niet altijd succes kan me verhalen herinneren dat er soms in die bouwsels geen beweging te krijgen was, beetje overmoed kennen we allemaal wel :D

Tja, wel leuk idee...

chief108
9th March 2011, 13:11
haha dat is dan wel weer klote als je op je 30e al kaal bent
helemaal als je eerst hardrock zanger bent met lange krullen tot over je schouders.... :laugh:

Flamingo
9th March 2011, 20:58
ik heb mn haar op mijn 23ste voor het laatst langer als gemillimeterd gehad voor die reden. Maar ach, mijn pa was 16 (!) toen ie kalend werd en het is er niet beter op geworden :D

Paganstars
10th March 2011, 07:50
helemaal als je eerst hardrock zanger bent met lange krullen tot over je schouders.... :laugh:

Pics

chief108
10th March 2011, 13:03
vroeger:
http://nattewokkel.nl/RenderImage?virtualPath=%2fdata%2fFriendsPage%2fAl bums%2f1989-05-27+Terschelling%2fReunie+002.jpg&height=220&width=250

(is nog wel langer geweest, maar daar ken ik ff geen foto's van vinden...)

nu:
http://i.ytimg.com/vi/wxZmZ_1Axtc/0.jpg