PDA

View Full Version : LIVE STREAM ZATERDAG MORGEN VANAF 9 UUR SBS WGP K-1 FINAL 2009 JAPAN

jan shihan kyokushin
30th November 2009, 17:29
http://www.sbs6.nl/web/show/id=78261/langid=43/dbid=43/typeofpage=73941

TEAM SBS BEDANKT ALVAST LEO KLASSE WERK
Reps

Respect !!
Osu

FOCUS
30th November 2009, 18:17
:jason: allrightie then:boks:

sikkwittet
30th November 2009, 18:22
lekker lekker

aliendwurf
30th November 2009, 18:30
kijk, dat zijn nog eens berichten.

Bob de Rooij
30th November 2009, 18:41
Ik kijk het liever 's avonds!
Met me maten voor de tv , met bier en bitterballen!

Pitbull.
30th November 2009, 18:48
ja toooch.. en wanneer wordt het ECHT uitgezonden..?

Kingster
1st December 2009, 10:18
23.40 als ik het goed gezien heb...

Ga beiden kijken :)

___RZA___
1st December 2009, 11:07

Ik snap dit niet man, wat maakt het nou uit of je 's ochtends of 's avonds aan het bier en bitterballen gaat ;)...

's Morgens 9 uur sluit ik gewoon de laptop aan op de tv en kijken maar:thup:

Popeye
1st December 2009, 22:23
Yes, ik kan niet wachten, jongens dit wordt een top avond. ( Ik ben namelijk s'morgens helaas niet thuis om het online te kunnen volgen )
Ik zal vóór 23:00 uur voor de buis gekluisterd zitten en dus van te voren geen internetten of geen radio aanzetten, want ik wil geen uitslag per " ABUIS " te horen krijgen anders " flip " ik echt uit.
Dat weten mijn maten al zowel mijn echtgenote, ze zijn gewaarschuwd.
Ben ook niet bereikbaar voor de "BUITEN WERELD," pas na de SBS6 uitzending hahahaha.

Bob de Rooij
2nd December 2009, 10:25
Ik snap dit niet man, wat maakt het nou uit of je 's ochtends of 's avonds aan het bier en bitterballen gaat ;)...

's Morgens 9 uur sluit ik gewoon de laptop aan op de tv en kijken maar:thup:
Mij maakt dit niet uit, maar die maten van mij liggen zaterdagochtend dan nog allemaal in coma.
En 's avonds kijken ruleerd gewoon, punt.

chief108
2nd December 2009, 10:48
gewoon 's avonds idd....
zaterdag ochtend trainen
zaterdagmiddag Sinterklaas vieren

en 's avonds zuipen en K-1 kijken
perfect daggie....

en hele dag pc en gsm uit
voor de "leuke geintjes" van vrienden zoals Wilhelmus... :wink:

Kebal
2nd December 2009, 11:27
vraag me trouwens af of het live is want eurosport doet het ook live, en die beweren op de vechtsportforums dat ze exclusieve rechten hebben.. dus geen sbs6 livestream

FOCUS
2nd December 2009, 13:13
Yes, ik kan niet wachten, jongens dit wordt een top avond. ( Ik ben namelijk s'morgens helaas niet thuis om het online te kunnen volgen )
Ik zal vóór 23:00 uur voor de buis gekluisterd zitten en dus van te voren geen internetten of geen radio aanzetten, want ik wil geen uitslag per " ABUIS " te horen krijgen anders " flip " ik echt uit.
Ben ook niet bereikbaar voor de "BUITEN WERELD," pas na de SBS6 uitzending hahahaha.

juistem!
...twee jaar geleden kon ik het ook niet direct kijken, dus ik alles gedaan om NIETS te horen of zien, komt er een niet nader te noemen kickbokser (ja JAntje jij:finger: )mn praktijk binnen wandelen, met SPOILER op zn voorhoofd geschreven en JA HOOR! t eerste wat ie zei:wtf:

Socra
2nd December 2009, 13:58
juistem!
...twee jaar geleden kon ik het ook niet direct kijken, dus ik alles gedaan om NIETS te horen of zien, komt er een niet nader te noemen kickbokser (ja JAntje jij:finger: )mn praktijk binnen wandelen, met SPOILER op zn voorhoofd geschreven en JA HOOR! t eerste wat ie zei:wtf:

Ach ja... Twee jaar terug was het toch niet spannend. :)

Judas
2nd December 2009, 14:02

Gewoon beiden. Kan je 's avonds, met je voorkennis, doen alsof je heel veel verstand ervan hebt tegenover je vrienden.

snip83
2nd December 2009, 16:28
Las bij de buren dat sbs niks streamt

chief108
2nd December 2009, 16:33
ik zag net dat Eurosport zich hier ook geregistreerd heeft....

misschien weten zij meer?

Rverm
2nd December 2009, 16:52
eurosport gaat als enige de livestreaming doen...zij hebben als enige de rechter ervoor...heb ik uit zeer betrouwbare bron vernomen...

Donjopie
2nd December 2009, 17:09

dat heb ik ook !
vorig jaar per ongeluk 1 seconde op de telegraaf geweest :slap:
ik las 1 zin.....Aerts verlies van Hari ...
Had meteen een kut dag, niet omdat hari won....maar omdat ik de uitslag al wist
:bash::bash::bash:

Donjopie
2nd December 2009, 17:10
eurosport gaat als enige de livestreaming doen...zij hebben als enige de rechter ervoor...heb ik uit zeer betrouwbare bron vernomen...

Dan moet meneer Eurosport hier snel eens wat posten

Mokie14
2nd December 2009, 17:13
he don ga je zoon eens halen joh??

hehehehe

ik heb een avond dienst dus als ik klaar ben stap ik in mn auto zet m opvliegstand en
zorg dat ik op het eerste de beste rechte stuk opstijg om in mn straat neer te storten

en optijd op de bank kan knallen....en:beerchug:

jan shihan kyokushin
2nd December 2009, 17:59
Osu eurosport als enigste met een stream ?? hahaha vergeet justintv niet padorotv m.m.atv
die komen echt wel door met een stream maar ik laat jullie wel in het geloof dus alleen op eurosport :D dan kijk ik wel live kost niks dus :) als sbs het niet uitzend ik denk toch van wel maar wij zullen het zien zaterdag wie er gelijk heeft .
sportgroeten
Osu

jan shihan kyokushin
2nd December 2009, 18:14
ik zag net dat Eurosport zich hier ook geregistreerd heeft....

misschien weten zij meer? Osu alles heeft met geld te maken chief ze willen er aan verdienen eurosport ,eurosport wordt overrompelt door sbs dat kost niks bij hun dat past eurosport niet ze willen alle rechten .

lees van leo oldenburger wat hij post bij mixfight

leo oldenburger
SBS sportverslaggever Join Date: Jun 2008
vCash: 10500

--------------------------------------------------------------------------------

Sorry voor de onduidelijkheid, maar het laatste wat ík weet, is dat we zaterdag gewoon LIVE vanaf 9 uur streamen.
Als het anders is (dan wel wordt), zal ik het hier melden, maar vooralsnog, zaterdag vanaf 9 uur een live stream van de Grote K1 finale, en dezelfde avond een uitgebreid verslag op SBS6 met exclusieve interviews met de Nederlandse vechters (ook met hen die onder een andere vlag uitkomen)!
Tot zaterdag

roy s
2nd December 2009, 18:21
Top Jan....

Ik hoor net dat ze in de Driesprong in Landsmeer, de stamkroeg van Mike en ik, de boel gaan uitzenden.
Dat wordt gezellig..

...Opa zit zaterdagochtend in de driesprong:laugh:
Fuck sinterklaas, ik ga helemaal lam worden.

Rverm
2nd December 2009, 19:11
Dan moet meneer Eurosport hier snel eens wat posten

ik heb het doorgegeven...

Eurosport
2nd December 2009, 19:12
Beste vechtsportliefhebbers,

Over de illegale streams als justin.tv etc. kan ik verder niet oordelen. Het enige wat ik met zekerheid kan zeggen is dat Eurosport via de Eurosport Player de gehele K1-finale vanaf 09.00 uur 's ochtends live heeft.
SBS zal pas na de TV-uitzending van 23.40 's avonds de beelden online gaan zetten. Dit zal richting de zondagochtend zijn.
Dit kan ik jullie met zekerheid zeggen wat betreft SBS en Eurosport aangezien Eurosport de exclusieve rechten heeft van dit evenement.
Helaas is de Eurosport Player inderdaad niet gratis maar daar kan ik verder ook niets aan veranderen. De stream is in ieder geval van goede kwaliteit en alles is live te zien.
Verdere vragen zijn altijd welkom.

flip-mo
2nd December 2009, 19:28

Over de illegale streams als justin.tv etc. kan ik verder niet oordelen. Het enige wat ik met zekerheid kan zeggen is dat Eurosport via de Eurosport Player de gehele K1-finale vanaf 09.00 uur 's ochtends live heeft.
SBS zal pas na de TV-uitzending van 23.40 's avonds de beelden online gaan zetten. Dit zal richting de zondagochtend zijn.
Dit kan ik jullie met zekerheid zeggen wat betreft SBS en Eurosport aangezien Eurosport de exclusieve rechten heeft van dit evenement.
Helaas is de Eurosport Player inderdaad niet gratis maar daar kan ik verder ook niets aan veranderen. De stream is in ieder geval van goede kwaliteit en alles is live te zien.

ahaa... Nou, voor dit evenement willen we wel een beetje zekerheid... dus geen justin ;)

Kan er betaald worden met ideal???

roy s
2nd December 2009, 19:37

bedankt voor de info eurosport..

Rverm
2nd December 2009, 20:01
ahaa... Nou, voor dit evenement willen we wel een beetje zekerheid... dus geen justin ;)

Kan er betaald worden met ideal???

paypal en creditcard,

als je nog niet aangemeld bent bij paypal zou ik dat nu direct doen...kan nog wel is paar dagen over heen gaan dat ze het accepteren en alles rond is...

d4nd3l10n
2nd December 2009, 21:47
Bedankt voor de reactie eurosport!

GVD dat is dan mooi kut want dat red ik niet meer via paypal... Staat het geld er bij mij pas op maandag of dinsdag op.

jan shihan kyokushin
3rd December 2009, 09:23
leo oldenburger
SBS sportverslaggever Join Date: Jun 2008
vCash: 10500

--------------------------------------------------------------------------------

Quote:
Originally Posted by Nightwalker
Jeetje zeg, vind het zo jammer dat je via Eurosport alleen kan bekijken.. Leo, je stelt me teleur.. Ik heb altijd met alle plezier via SBS6 streaming gekeken..

Maar goed, als het niet kan dan houd het op... Ik weet nu echt niet hoe ik het moet gaan bekijken.. Ik had me zo erop verheugt

Hoezo, ik stel je teleur. Je kan het zaterdagochtend 'gewoon' via onze site bekijken hoor.