PDA

View Full Version : brief aan een gabber..

roy s
18th January 2011, 20:25
Ik heb vandaag een brief geschreven aan een gabber die vast zit in België. Een jaartje of acht..
Wat ik nou zo moeilijk vond is dat je positief wil schrijven, maar ook weer niet te leuk, want anders voelt hij zich weer kut..

Tips?

d4nd3l10n
18th January 2011, 20:37
denk dat je gewoon moet schrijven wat je graag kwijt wilt. Als je nagaat denken over of rekening gaat houden met zijn shit dat er nooit iets oprecht uitkomt.

Lee Hottie
18th January 2011, 21:18
je hebt de brief toch al geschreven gewoon likken die postzegel en op de post er mee,
als hij vrij komt is hij de inhoud van de brief allang weer vergeten, maar de brief niet

Kebal
18th January 2011, 23:18
dacht toch echt even die andere gabbers :D

maar wat zij zeggen klopt idd

Judas
18th January 2011, 23:20
Jij komt zeker niet uit Amsterdam?:laugh:

Kebal
18th January 2011, 23:28
ja maar het was gonzo

dus ik dacht weer een nazigasten verhaal ofzo

met deze keer een of andere poetische aanpak :laugh:

wilhelmus777
19th January 2011, 09:57
Ik heb vandaag een brief geschreven aan een gabber die vast zit in België. Een jaartje of acht..
Wat ik nou zo moeilijk vond is dat je positief wil schrijven, maar ook weer niet te leuk, want anders voelt hij zich weer kut..

Tips?
vroeger was 8 jaar zitten veel erger, want je had minder tijd om te leven na de straf.
nu worden mensen gemiddeld steeds ouder (een jaar of 8) dus de tijd die ie vast zit is ff jammer maar die kan ie nu gelukkig later weer inhalen

chief108
19th January 2011, 10:03
als Wilhelmus 8 jaar zou vastzitten zou ik hem foto's sturen
van mijn vakanties, van lowlands, van zuipfeesten, van vreugdevuren en paddotrips in het bos, van de verjaardagen van zijn kinderen waar we veel lol hebben met die kleintjes die toch wel heel erg snel heel erg groot aan het worden zijn en hun eerste biertjes drinken met Ome Niek en Ome Muth....
gezellige dingen dus
zodat hij toch een beetje het gevoel heeft dat hij erbij was :)

wilhelmus777
19th January 2011, 10:23
als Wilhelmus 8 jaar zou vastzitten zou ik hem foto's sturen
van mijn vakanties, van lowlands, van zuipfeesten, van vreugdevuren en paddotrips in het bos, van de verjaardagen van zijn kinderen waar we veel lol hebben met die kleintjes die toch wel heel erg snel heel erg groot aan het worden zijn en hun eerste biertjes drinken met Ome Niek en Ome Muth....
gezellige dingen dus
zodat hij toch een beetje het gevoel heeft dat hij erbij was :)

vuile sadist
ik zou je vrouw met haar nieuwe antilliaanse vriend stalken
daar foto's van maken en je die elke week trouw opsturen

chief108
19th January 2011, 10:25
ach wat is nou 8 jaar op een mensenleven...

Lee Hottie
19th January 2011, 10:42
schep en een zeefje op zoek naar an een eefje?! gabber?

Judas
19th January 2011, 12:43
ja maar het was gonzo

dus ik dacht weer een nazigasten verhaal ofzo

met deze keer een of andere poetische aanpak :laugh:

LOGIESJ

http://3.bp.blogspot.com/_j17LJCW5nGI/TPU5Zmg4m3I/AAAAAAAAAqc/booKc_pY4CQ/s1600/Johan-Cruijff.jpg

Kebal
19th January 2011, 13:02
supergabber

Socra
19th January 2011, 13:08
http://www.youtube.com/watch?v=FWHenxDpAJA

Maar, Roy, ik heb geen idee hoe je zoiets aanpakt. Denk dat het belangrijkste is dat je laat weten dat je meeleeft. Ofzo.

Of is die brief allang weg?

chief108
28th January 2011, 10:29
las dit op een ander forum:

Have you ever been surprised by the behavior of a friend?

I mean, really, really surprised?

I have worked with a guy for the last 7 years. We got along great. We knew each other's families and would frequently meet outside of work to have a few laughs.

For the past 6 months or so he had been having problems with his wife. She was very aggressive and very violent towards him. He was very embarrassed about it because who wants to admit they get beat up by their wife? The violence had been escalating and at one point she damaged his eye so badly he needed surgery.

After that incident he finally filed charges against her and she was sent to jail.

My friend regretted that decision, and bailed her out of jail.

That was two weekends ago.

Last week my friend did not come to work at all.

On the news we hear his wife is missing...

Then her car is found beside the interstate, burned...

Then her remains are found ...

Then my friend tries to flee and steals a car. During the police chase he wrecks the car, flees into a local business, and takes 6 people hostage for 15 minutes.

Wow.

I want to believe that she got violent with him and he panicked and killed her in a fit of rage accidentally.

I have heard the hostages speak and they are pretty clear he had no intent of hurting them but he didn't know what to do.

So now my friend is in jail with $1,000,000 bond awaiting trial.

I've given this a lot of thought and if he is guilty (and boy it sure looks like he is) he will have to pay for his crimes. But I'm not going to turn my back on him.

I plan on writing him and seeing if he would like a visit.

I still can't believe what he did.

Have you even known someone that did something terrible?

What did/would you do?

Here's part of the story:
http://www.lex18.com/news/husband-charged-in-wife-s-death/

en ja ik ken de gast die dit gepost heeft
en nee hij is niet iemand die hier geintjes over maakt...

Il Loco
28th January 2011, 11:14
Cool toch, wie laat zich nu slaan door zn bitch, in de fik met die ho!

chief108
28th January 2011, 11:21
in Kentucky hebben ze wel gewoon de doodstraf...

Pitbull.
28th January 2011, 12:58
gewoon schrijven man.. slap ouwe-hoeren.. ben je denk ik best goed in.. zoals al gezegd zal ie niet alles wat in die brief staat onthouden.. maar de brief zelf onthoudt ie sowieso.. of je moet er iets heeeeeuul raars inzetten :laugh:

ik zat ook altijd te stressen wat ik moest schrijven.. meneer ''gabber'' is nu inmiddels al 2 jaar vrij.. en heb hem al anderhalf jaar niet gezien.. zal t iets zijn wat in die brieven stond? :D

Socra
28th January 2011, 13:33
Had net deze op mijn mp3-speler staan.

http://www.youtube.com/watch?v=XfBc9VldEdE

En moest gelijk aan dit verhaal denken. Heftig hoor...

flip-mo
28th January 2011, 14:03
ik deze

http://www.youtube.com/watch?v=AVDRXpN-oks&feature=related

chief108
28th January 2011, 14:15
ik deze

<iframe title="YouTube video player" class="youtube-player" type="text/html" width="640" height="510" src="http://www.youtube.com/embed/Chmuw1ya7_k?hd=1" frameborder="0" allowFullScreen></iframe>

When Chuck Norris runs into Johnny Cash on the sidewalk...Norris steps to the side.

Socra
28th January 2011, 14:38
Chief wordt nog eens een echte Christen.

chief108
28th January 2011, 14:46
bekeerd door Johnny fucking Cash

roy s
28th January 2011, 17:31
Ik heb die brief nog steeds in mijn zak zitten..
Geen zin om naar het postkantoor te gaan.

Socra
28th January 2011, 17:34
Ik heb die brief nog steeds in mijn zak zitten..
Geen zin om naar het postkantoor te gaan.

En een brievenbus?

Verstuur nou maar. En laat gewoon zo nu en dan iets van je horen, de komende acht jaar. Elke maand een paar regels. Het is de lakmoestest van vriendschap.

roy s
28th January 2011, 18:20
En een brievenbus?

Connexion?

mr.rosso
29th January 2011, 09:44
terug naar brief:
Wat zou je zelf willen lezen als je in de bak zat? Leuke verhalen waardoor je je klote voelt en de buitenwereld nog meer mist of verhalen over Wilders, die zooi in Isreal, de economie, het leven op FC108, de onrust in Arabie waardoor je het gevoel hebt dat je beter nog een paar jaartjes extra kan vastzitten omdat het eigenlijk niet zo slecht is?

Jessica
29th January 2011, 10:26
jajee zeg mr. rosso straks wil die man er nooit meer uit en kan Roy de rest van z'n leven brieven blijven schrijven

roy s
29th January 2011, 15:27
Nog steeds niet opgestuurd, maar heb wel een nieuw toetsenbord gekocht..

roy s
29th January 2011, 15:28
hey, ander lettertype..?

Judas
29th January 2011, 15:30
Nog steeds niet opgestuurd, maar heb wel een nieuw toetsenbord gekocht..

Hoeveel inch?

roy s
29th January 2011, 15:31
hahahahahaha..

skel
29th January 2011, 20:09
ik zal es bij mijn familie informeren of ze veel waarde aan correspondentie hechtten..

roy s
29th January 2011, 20:22
ik zal es bij mijn familie informeren of ze veel waarde aan correspondentie hechtten..

ja, vraag het eens..

skel
30th January 2011, 03:12
bijna mijn hele familie heeft wellus gezeten, ik ben eigenlijk een beetje het buitenbeentje, paar keer wel opgepakt, maar altijd op valse beschuldigingen, dat telt dan niet.

Ik moet ze ook altijd geruststellen, dat ik nog 'jong' ben en het wel goed komt, mja..

chief108
30th January 2011, 09:53
hahaha...

mr.rosso
30th January 2011, 13:09
Skel is het zwarte schaap van de familie..

Socra
30th January 2011, 13:16
http://www.kdv-broerkonijn.nl/image_stock/wolfje_dca428.jpg