View Full Version : leuke jochem wtf klem
sikkwittet
27th October 2009, 02:51
http://www.youtube.com/watch?v=Y6P_l97k_Pc&feature=player_embedded
erug netjes man. wat deed je eigelijk????
Socra
27th October 2009, 10:23
Enkelklem, ofzo? Klopt ie nou? Of zegt ie iets?
Wat is nou de regel voor beenklemmen bij elite?
Flamingo
27th October 2009, 10:28
bruine band vs paarse bander = paarse band regels
bruine band vs bruine band/zwarte band = bruine band regels
Ik draaide zijn voet eraf. Ik hoorde het kraken/scheuren. En hij gaf een korte pijnkreet, dus ik liet los.
Flamingo
27th October 2009, 10:29
Die kerel is schijnbaar wereldkampioen geweest, in de ?bruine? banden klasse. Dus ik was wel blij.
mr.rosso
27th October 2009, 10:31
kan ik me voorstellen.
Wel vaag, ik heb een lange tijd gejudood maar dat zijn toch totaal andere regels. Ik kan hier weinig koek van bakken
Socra
27th October 2009, 10:37
bruine band vs paarse bander = paarse band regels
bruine band vs bruine band/zwarte band = bruine band regels
Ik draaide zijn voet eraf. Ik hoorde het kraken/scheuren. En hij gaf een korte pijnkreet, dus ik liet los.
Aha...
En bij bruin mag je heelhooks, knieoverstrekkingen etc. en bij paars niet, ofzo? Hoe zat dat met die andere partij van jou, dan? (gozer werd gediskwalificeerd dacht ik? Ik moest op twee matten tegelijk letten, dus ik heb niet meer alles meegekregen) Dat was toch bruin?
Die kerel is schijnbaar wereldkampioen geweest, in de ?bruine? banden klasse. Dus ik was wel blij.
Terecht. Gefeliciteerd! Jammer dat ik het niet meer heb meegekregen, volgende keer toch anders plannen...(de laatste partijen zijn in principe het leukste om te kijken)
Pipo de Cliniclown
27th October 2009, 16:17
Hmmm, volgens mij is het eerder zo dat Jochem zijn tegenstander letterlijk bij de ballen had. Echt zo'n Flamingo-move. Homofiele kutvogels.
Flamingo
27th October 2009, 17:29
Aha...
En bij bruin mag je heelhooks, knieoverstrekkingen etc. en bij paars niet, ofzo? Hoe zat dat met die andere partij van jou, dan? (gozer werd gediskwalificeerd dacht ik? Ik moest op twee matten tegelijk letten, dus ik heb niet meer alles meegekregen) Dat was toch bruin?
Terecht. Gefeliciteerd! Jammer dat ik het niet meer heb meegekregen, volgende keer toch anders plannen...(de laatste partijen zijn in principe het leukste om te kijken)
die 1e gast was paars, ik checkte nog vantevoren wat wel en niet mocht. geen gedraaide voetklemmen en beenoverstrekkingen. Hij maakte 2 illegale technieken achter elkaar. Ik klopte alleen te laat af, pas toen mijn knie hard kraakte. Wist niet wat ik nou moest doen. (kloppen dus, dan wordt ie gediskwalificeerd) Beetje wazig, volgende keer gewoon alles meteen verdedigen.
Flamingo
27th October 2009, 17:29
Hmmm, volgens mij is het eerder zo dat Jochem zijn tegenstander letterlijk bij de ballen had. Echt zo'n Flamingo-move. Homofiele kutvogels.
flamingo style baby
Socra
27th October 2009, 17:32
die 1e gast was paars, ik checkte nog vantevoren wat wel en niet mocht.
Ah, Ok... Zoiets hoorde ik je idd nog zeggen... Snap em.
Pipo de Cliniclown
27th October 2009, 17:55
flamingo style baby
In Essen zat je ook al met je ballen in m'n gezicht... smeerlap!
O11
27th October 2009, 18:00
Ga je ook naar Ede zaterdag Jochem?
Flamingo
27th October 2009, 18:15
altijd. FF mijn NL grappling titel terug veroveren. vorig jaar zon worstel-aars van me afgepakt. omdat ik 1 keer geblesseerd was, had ie meer punten. Terwijl ik hem 2x had verslagen head to head. Hopelijk mag ik weer tegen hem. Rahad darpinyan ofzoiets.
Flamingo
27th October 2009, 18:23
In Essen zat je ook al met je ballen in m'n gezicht... smeerlap!
The last thing you will ever see if you mess with me
http://www.drdicksexadvice.com/wp-content/uploads/2009/03/balls_uncut.jpg
alleen dan met haar
Pipo de Cliniclown
27th October 2009, 18:29
Ik weet nu al dat ik Rahad steun ;). Maar wees maar niet bang, die gozer traint nu bij de Schreiber-school-van:-"wild-bewegen-wild-bewegen!!" dus daar win je echt wel van.
Flamingo
27th October 2009, 18:55
Ik weet nu al dat ik Rahad steun ;). Maar wees maar niet bang, die gozer traint nu bij de Schreiber-school-van:-"wild-bewegen-wild-bewegen!!" dus daar win je echt wel van.
Hij is best goed hoor! Maar ik heb al 2x gewonnen, dus een 3e keer moet ook lukken. Alleen nog een keer submitten.
roy s
27th October 2009, 19:01
leuk om te zien jochem!
Pipo de Cliniclown
27th October 2009, 19:34
Hij is best goed hoor! Maar ik heb al 2x gewonnen, dus een 3e keer moet ook lukken. Alleen nog een keer submitten.
Heb 'em 1x op me gehad op het Dutch Open 2008, dacht dat ik gek werd. Vent is echt belachelijk sterk.
sikkwittet
27th October 2009, 20:36
eheheh, weet nog dat die vorige keer gezeik werd. toen was hij toch aan bitchen dat het geen half guard was. terwijl iedereen zag dat het wel zo was.
laat em tikken
Flamingo
27th October 2009, 21:22
yeah, was errug zielig gedoe toen. Maar de kerel is errug droog buiten de mat om, kan ik wel waarderen.
vBulletin® v3.8.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.