PDA

View Full Version : YES!!!!!!!!!!

I_LOVE_KNOCKOUTS
26th October 2009, 23:26
Heren, top dat Chief me verteld heeft hoe ik me bij jullie kan voegen! Helemaal vet dat er een afsplitsing is haha. Met het zooitje (goed bedoeld) dat hier loopt, gaat het 1 groot feest worden haha.

O11
26th October 2009, 23:29
Welkom kameraad.

Donjopie
26th October 2009, 23:29
Heren, top dat Chief me verteld heeft hoe ik me bij jullie kan voegen! Helemaal vet dat er een afsplitsing is haha. Met het zooitje (goed bedoeld) dat hier loopt, gaat het 1 groot feest worden haha.

Welkom gozer !!!!!!

Pipo de Cliniclown
26th October 2009, 23:30
Welkom man, en ga nou als de fuck snel vrijkaarten voor alle It's Showtime evenementen ritselen; voor wat hoort wat namelijk.

Donjopie
26th October 2009, 23:31
hahahahahahahahahahahaha

Pipo de Cliniclown
26th October 2009, 23:37
Ja, kom op zeg, anders hadden we 'em net zo goed niet binnen kunnen halen ;)

I_LOVE_KNOCKOUTS
26th October 2009, 23:59
Thanks heren! Als dit een nieuw vechtsportforum is, zou ik wellicht iets kunnen betekenen als jullie een report willen maken. Maar ja, dan gaat het hooguit om 2 kaarten.

Pipo, wie was jij op MF? Is er ergens een topic waarop staat wie wie op MF was? Bij de meesten zie ik het al, maar niet iedereen. Hoe lang bestaat dit forum eigenlijk?

Socra
27th October 2009, 00:00
Hoe laat?

:huh:

Nou... Nu, bijvoorbeeld... ;)

Donjopie
27th October 2009, 00:03
Thanks heren! Als dit een nieuw vechtsportforum is, zou ik wellicht iets kunnen betekenen als jullie een report willen maken. Maar ja, dan gaat het hooguit om 2 kaarten.

Pipo, wie was jij op MF? Is er ergens een topic waarop staat wie wie op MF was? Bij de meesten zie ik het al, maar niet iedereen. Hoe laat bestaat dit forum eigenlijk?

nou bedankt voor het kaartje zeg ik dan maar :)
En hoe lang...............een weekie

O11
27th October 2009, 00:03
Pipo = Cave

Maar hij dacht dat hij grappig was.

I_LOVE_KNOCKOUTS
27th October 2009, 00:05
Hoe laat?

:huh:

Nou... Nu, bijvoorbeeld... ;)

Waar heb je 't over joh? ;)

Pipo = Cave

Maar hij dacht dat hij grappig was.

Ah oke, thanks voor de info!

I_LOVE_KNOCKOUTS
27th October 2009, 00:07
Oh ja, als jullie voor een report aanwezig willen zijn bij een It's Showtime-gala, mail dan ff naar european.fighting.network@gmail.com
Dat is het mail-adres dat ik gebruik voor m'n werk daar. Als ik tegen Simon zeg dat een aantal mensen van de harde kern van MF een rebellerende afsplitsing heeft gevormd, zal ie er wel om kunnen lachen, hem kennende.

mr.rosso
27th October 2009, 00:08
Een weekie ILKO, jij had natuurlijk ook wel door dat het niet helemaal spik-en-span was bij het ouwe stekkie. Veel gemor over en weer en door ingrijpen van de eigenaren / moderators werd een sterk WIJ en HUN gevoel gecreeerd. Ondanks dat ze dat misschien zelf niet door hadden maar de LOL raakte eraf. Zowieso was het een dood zooitje behalve de gala's die ze bezochten.

Dus we zijn nu verhuisd en gaan hier helemaal los! We moeten nog wel wat kleine aanpassingen aan het forum doen om het overeen te laten komen met het concept; lifestyle en vechtsport met voldoende ruimte om jezelf de volledige vrijheid te geven.
Doe je iets tofs, wat geen fuck met vechtsport te maken heeft, mag je het posten.
We gaan ook verslagen maken van gala's en lopen nog veel meer wilde ideeen alleen zullen we daar over communiceren als we het ook concreet weten te maken. Anders wordt het wat chaotisch ;)

Kaartjes voor een it's showtime zou top zijn, we gaan zeker verslagen maken!

Doel is nu eerst dat de boel draait en we lepelen al de betrouwbare en leuke bekenden van Mifi over naar deze site. Als de kinderziektes verholpen zijn, de layout klaar is en iedereen happy is knallen we het de wereld in. Mocht jij of iemand anders opmerkingen hebben, post ze dus gerust.
Je snap dat als ze hier bij Mifi achter komen dat ze 'verbaasd' zullen zijn, dus we moeten nu nog even discreet zijn..

Donjopie
27th October 2009, 00:09
Oh ja, als jullie voor een report aanwezig willen zijn bij een It's Showtime-gala, mail dan ff naar european.fighting.network@gmail.com
Dat is het mail-adres dat ik gebruik voor m'n werk daar. Als ik tegen Simon zeg dat een aantal mensen van de harde kern van MF een rebellerende afsplitsing heeft gevormd, zal ie er wel om kunnen lachen, hem kennende.

hahahahaha
MiFi gaat ten onder ! :thup:

Donjopie
27th October 2009, 00:13
@ ILKO.

Enne....nieuwtjes komen hier natuurlijk als 1e he :)
vergeet Mifi maar

I_LOVE_KNOCKOUTS
27th October 2009, 00:17
Een weekie ILKO, jij had natuurlijk ook wel door dat het niet helemaal spik-en-span was bij het ouwe stekkie. Veel gemor over en weer en door ingrijpen van de eigenaren / moderators werd een sterk WIJ en HUN gevoel gecreeerd. Ondanks dat ze dat misschien zelf niet door hadden maar de LOL raakte eraf. Zowieso was het een dood zooitje behalve de gala's die ze bezochten.

Dus we zijn nu verhuisd en gaan hier helemaal los! We moeten nog wel wat kleine aanpassingen aan het forum doen om het overeen te laten komen met het concept; lifestyle en vechtsport met voldoende ruimte om jezelf de volledige vrijheid te geven.
Doe je iets tofs, wat geen fuck met vechtsport te maken heeft, mag je het posten.
We gaan ook verslagen maken van gala's en lopen nog veel meer wilde ideeen alleen zullen we daar over communiceren als we het ook concreet weten te maken. Anders wordt het wat chaotisch ;)

Nou en of ik het door had dat er nogal een negatieve tendens gaande was. Ik had het hier afgelopen weekend nog met Roy S over.
Nadat ik vandaag postte over dat de vertrekkende leden op Fighttalk van harte welkom zijn, kreeg ik zowaar een PM van Justi waarin hij mijn mening vroeg over het mod-beleid en of ik echt dacht dat jullie vertrek daar aan lag. Indien er interesse is, wil ik hier wel posten wat ik hem heb gemaild. Gemaild ja, want de tekst was te lang voor in een PM haha.

Top dat jullie een eigen forum zijn begonnen! De meeste heren op dit forum waren het altijd volledig eens met Chief's post over mannelijkheid, en met die gedachte in het achterhoofd weet ik dat ik me nu op glad ijs ga begeven, maar ik moet het toch ff kwijt: ik vond het zwaar kut dat jullie weggingen van MF, want precies met deze groep heb ik gevoelsmatig het meest. Er zijn ook anderen van MF waarmee ik een meer dan goed contact heb, maar qua humor en ouwehoeren etc. is het voor mij persoonlijk echt een gemis dat jullie weg zijn op MF. Maar dat gemis is nu volledig weg, nadat ik hier uitgenodigd ben.

Oke, genoeg gejank en tijd voor testosterington: Chief, kun je niet ff het topic met die lekkere dikke wijven kopieren van MF naar hier?

I_LOVE_KNOCKOUTS
27th October 2009, 00:20
@ ILKO.

Enne....nieuwtjes komen hier natuurlijk als 1e he :)

Zal ik ook maar ff een IT'S SHOWTIME-account aanmaken dan? ;)

vergeet Mifi maar

Waar heb je 't over?
(ff serieus, ik blijf wel op MF posten. Al is het alleen al om af en toe ff flink de discussie aan te gaan met Micha, Bas, Jamila, mods, enz. enz.

Donjopie
27th October 2009, 00:21
Zal ik ook maar ff een IT'S SHOWTIME-account aanmaken dan? ;)
Yup.

O11
27th October 2009, 00:23
Schei uit, 'k wor helemaal emotioneel...

roy s
27th October 2009, 00:23
Welcome to the club ouwe, ben trots dat je hier bent!!!!

I_LOVE_KNOCKOUTS
27th October 2009, 00:27
Yup.

Scheld je me nou uit voor yup???? ;)

Zal dat account binnenkort wel ff aanmaken. Wie van jullie moet ik op de lijst voor persberichten zetten? E-mailadres is genoeg.

Welcome to the club ouwe, ben trots dat je hier bent!!!!

Ik voel me vereerd dat ik hier deel van uit mag maken!

Donjopie
27th October 2009, 00:29
je gaat het zelf toch posten ?

I_LOVE_KNOCKOUTS
27th October 2009, 00:33
Ja, maar dat is meer nieuws wat ik hier post. Als ik een persbericht maak, zet ik daar altijd even iets onder in de trant van "Wilt u als pers bij dit evenement aanwezig zijn, stuur dan alstublieft een mailtje naar {mijn e-mail}".
Nieuws hier kan ik in principe in heel korte bewoording posten. Persberichten schrijf ik altijd wat meer met het oog op 'mainstream' pers, dus daar zitten wat dingen in die jullie al lang weten en snappen, maar de gemiddelde leek niet.

wilhelmus777
27th October 2009, 00:44
join the club
mooi man !

I_LOVE_KNOCKOUTS
27th October 2009, 01:03
Thanks ouwe!

Trouwens, ik zie meer mods dan leden hier of niet? ;)
Maar goed, hier hoef ik de mods niet te 'vrezen' haha.

flip-mo
27th October 2009, 01:16
wekom ilko!!!

I_LOVE_KNOCKOUTS
27th October 2009, 01:21
Thanks man!

Net een warm bad hier. Het voelt als thuiskomen ;)

aliendwurf
27th October 2009, 02:31
kijk, daar isie :rtf:

Derek Ogilvie
27th October 2009, 02:50
Welkom kerel.

chief108
27th October 2009, 08:52
nou bedankt voor het kaartje zeg ik dan maar :)
En hoe lang...............een weekie

nou....
nog niet eens dus

komende donderdag is het een week geleden dat ik begon met de installatie
en vrijdag dat het wat vorm begon te krijgen

gaat hard hier

Chief, kun je niet ff het topic met die lekkere dikke wijven kopieren van MF naar hier?
staat op de to-do list maat

heb nog wel meer epic threads die ik over ga nemen
heb die shit allemaal zelf bedacht en gepost
dus....

Net een warm bad hier. Het voelt als thuiskomen ;)
dat is een mooi compliment

dit is ook een groep die zich niet meer thuisvoelde op MiFi

Socra
27th October 2009, 10:27
Nou en of ik het door had dat er nogal een negatieve tendens gaande was. Ik had het hier afgelopen weekend nog met Roy S over.
Nadat ik vandaag postte over dat de vertrekkende leden op Fighttalk van harte welkom zijn, kreeg ik zowaar een PM van Justi waarin hij mijn mening vroeg over het mod-beleid en of ik echt dacht dat jullie vertrek daar aan lag. Indien er interesse is, wil ik hier wel posten wat ik hem heb gemaild. Gemaild ja, want de tekst was te lang voor in een PM haha.

Dat is wel interessant... Ben benieuwd naar jouw perspectief...

Kebal
27th October 2009, 11:29
was trouwens een goede post van je in het forumbeleid, werd toen ook maar gesloten

o ja en wilkommen inderdaad

aliendwurf
27th October 2009, 12:44
Indien er interesse is, wil ik hier wel posten wat ik hem heb gemaild.

are you fucking joking? :please:

flip-mo
27th October 2009, 13:32
ben benieuwd... posten die hap

Derek Ogilvie
27th October 2009, 14:23
Ik ben niet echt benieuwd, maar post het toch maar.

Donjopie
27th October 2009, 15:04
Ik ben niet echt, maar de toch is de post benieuwd

Derek Ogilvie
27th October 2009, 15:12
Ik ben, dus niet echt toch, maar post benieuwd.

Donjopie
27th October 2009, 15:15
Ik ben de post, iemand toch benieuwd ?

mr.rosso
27th October 2009, 15:15
ik post de ben benieuwd iemand, toch?

Derek Ogilvie
27th October 2009, 15:21
Toch iemand die post, benieuwd ben is?

flip-mo
27th October 2009, 15:49
Is de post toch iemand, benieuwd ben die

I_LOVE_KNOCKOUTS
27th October 2009, 16:27
staat op de to-do list maat

heb nog wel meer epic threads die ik over ga nemen
heb die shit allemaal zelf bedacht en gepost
dus....

Goed bezig! Ik ga er vanuit dat "Schokkend" ook op je lijstje staat ;)

was trouwens een goede post van je in het forumbeleid, werd toen ook maar gesloten

o ja en wilkommen inderdaad

Thanks! Mijn post en het slotje hadden volgens Justi geen causaal verband.

chief108
27th October 2009, 16:45
nou daar beschrijf je iig een aantal kernpunten waarom dit forum dus is ontstaan...

Socra
27th October 2009, 16:54
Goed stuk...

Vette reps/kwarks als het weer kan!

Heb trouwens geen probleem met de woordkeuze van Justi (wel soms met die van Mickey), maar dat komt waarschijnlijk omdat ik zelf zo'n wannabe-intellectueel ben. :)

chief108
27th October 2009, 16:55
resp staat weer aan
heb iets verneukt in de style waardoor je alleen nog maar neg reps kan geven...

Donjopie
27th October 2009, 17:03
bummer

I_LOVE_KNOCKOUTS
27th October 2009, 17:06
Goed stuk...

Vette reps/kwarks als het weer kan!

Heb trouwens geen probleem met de woordkeuze van Justi (wel soms met die van Mickey), maar dat komt waarschijnlijk omdat ik zelf zo'n wannabe-intellectueel ben. :)

Ik heb er ook geen moeite mee, maar het is soms wel een bepaald toontje wat ze aanslaan. Dat hoor ik ook mensen in het echt zeggen over hen.

chief108
27th October 2009, 17:12
Ik heb er ook geen moeite mee, maar het is soms wel een bepaald toontje wat ze aanslaan. Dat hoor ik ook mensen in het echt zeggen over hen.

dat.

dat fokking toontje :wtf:
Mick is er nog beter in...
stoom uit mijn oren...
keer op keer

aliendwurf
27th October 2009, 19:13
*neemt zijn pet af voor de goeie mail van ILKO*

Biiyen
27th October 2009, 19:16
Denk dat ILKO het goed verwoord, denkelijk is een ander issue de aanstelling van knabbel en babbel als mod ook een reden dat members over de zeik gaan.

aliendwurf
27th October 2009, 19:35
Denk dat ILKO het goed verwoord, denkelijk is een ander issue de aanstelling van knabbel en babbel als mod ook een reden dat members over de zeik gaan.

toen was het kwaad al geschiedt imo.

Wiseguy
27th October 2009, 19:38
Ik neig hier bijna een huilie plaatje neer te zetten, maar laat ik maar op een positieve manier beginnen. Leuk initiatief

aliendwurf
27th October 2009, 19:41
do it faggot :Loser:

Biiyen
27th October 2009, 19:51
toen was het kwaad al geschiedt imo.

true, al kan ik dat niet echt beoordelen omdat ik de laatste maanden erg weinig had gepost en het niet echt had gevolgd. Ik heb dat hele kwark gedoe ook jammer genoeg gemist.

Maar het heeft de zaak geen goed gedaan qua geloofwaardigheid van beleid.

aliendwurf
27th October 2009, 19:53
Maar het heeft de zaak geen goed gedaan qua geloofwaardigheid van beleid.

nee, das een ding wat zeker is.

chief108
27th October 2009, 19:53
ook achter de schermen is het niet echt gezellig meer daar...

roy s
27th October 2009, 19:54
tering ILKO, wat een vette PM....

aliendwurf
27th October 2009, 19:54
ook achter de schermen is het niet echt gezellig meer daar...

ohnee? wattan?

Pipo de Cliniclown
27th October 2009, 20:49
Ja, Chief, wattuo? Feed the monkies man

chief108
27th October 2009, 20:56
laten we het zo zeggen...

ze vinden mij al een hele tijd niet erg aardig meer
zelfs de nieuwe mods lopen tegen me aan te zeiken

Dierenamerbulance
27th October 2009, 21:21
hey godverdome.. wie heeft ilko binnen gelaten.. opzouten met dat wijf ;)

welkom gast

Biiyen
27th October 2009, 21:43

Mag ik vragen waar dat ze precies hebben gezeikt? En vond je dat lekker?

Derek Ogilvie
27th October 2009, 21:46
Mag ik vragen waar dat ze precies hebben gezeikt? En vond je dat lekker?

Mag ik vragen wat jij hier doet? En geloof je echt in 'de kapitein Justi' ?

Biiyen
27th October 2009, 21:54
Mag ik vragen wat jij hier doet? En geloof je echt in 'de kapitein Justi' ?

Ja, ik heb geen haat richting Mifi, Justi of Mickey. Ik heb problemen met beleid en de manier waarop er op dit moment gehandeld wordt jegens members. Denkelijk zal dit ze wakker schudden en zal het in de toekomst weer gewoon Mifi zijn. Dit is niet de eerste keer dat een groep zich afsplitst en een nieuw forum start.

Wat jou persoonlijke beef is met Justi is niet mijn beef, en ik zal ook nooit een kant kiezen. Ik heb meer dan begrip voor je standpunt, want als ik jou was zou ik ook pissed off zijn. Maar ik join niet jou army ofzo.

Derek Ogilvie
27th October 2009, 21:59
Ja, ik heb geen haat richting Mifi, Justi of Mickey. Ik heb problemen met beleid en de manier waarop er op dit moment gehandeld wordt jegens members. Denkelijk zal dit ze wakker schudden en zal het in de toekomst weer gewoon Mifi zijn. Dit is niet de eerste keer dat een groep zich afsplitst en een nieuw forum start.

Wat jou persoonlijke beef is met Justi is niet mijn beef, en ik zal ook nooit een kant kiezen. Ik heb meer dan begrip voor je standpunt, want als ik jou was zou ik ook pissed off zijn. Maar ik join niet jou army ofzo.

Het gaat er helemaal niet om wiens army jij joint.. Het gaat er niet eens om dat je geen haat richting de fagmods van MiFi hebt. Het gaat er om dat je een enorme kiss-ass-post hebt opgesteld over Justi de kapitein en gebitch over dat ze het zo goed doen. Dan kun je wel mooi diplomatiek zeggen: ik zal nooit een kant kiezen, maar dat heb je bij deze al gedaan. En het valt me tegen van je.

chief108
27th October 2009, 22:00
ik join niet jou army ofzo.
da's ook niet de bedoeling
is geen army of ondergrondse hier

gewoon een plek om lol te hebben zoals dat op mifi niet meer kan/ mag

Biiyen
27th October 2009, 22:04
Het gaat er helemaal niet om wiens army jij joint.. Het gaat er niet eens om dat je geen haat richting de fagmods van MiFi hebt. Het gaat er om dat je een enorme kiss-ass-post hebt opgesteld over Justi de kapitein en gebitch over dat ze het zo goed doen. Dan kun je wel mooi diplomatiek zeggen: ik zal nooit een kant kiezen, maar dat heb je bij deze al gedaan. En het valt me tegen van je.

Prcies , lolz hebben. Waarom dan de vraag wat ik hier doe? Mag je hier alleen komen als je tegen mifi bent ofzo?

En ja mifi heeft het toch ook goed gedaan? we hebben meer dan 4 jaar lol gehad, credit toch?

Socra
27th October 2009, 22:06
MTE is een beetje bitter...

Donjopie
27th October 2009, 22:07
kom op jongens !
have fun !
http://farm1.static.flickr.com/98/270862466_bd60c06f72.jpg?v=0

Derek Ogilvie
27th October 2009, 22:09
Waarom dan de vraag wat ik hier doe? Mag je hier alleen komen als je tegen mifi bent ofzo?

Lezen jongen.. Dat bedoel ik niet, dit is geen anti-Mixfight-forum.. Ik vroeg gewoon wat jouw neus in de endeldarm van Justi doet.

Derek Ogilvie
27th October 2009, 22:10
MTE is een beetje bitter...

Je weet toch.

chief108
27th October 2009, 22:10
Prcies , lolz hebben. Waarom dan de vraag wat ik hier doe? Mag je hier alleen komen als je tegen mifi bent ofzo?

En ja mifi heeft het toch ook goed gedaan? we hebben meer dan 4 jaar lol gehad, credit toch?
ja... MTE kan het alleen nog niet loslaten :laugh:

roy s
27th October 2009, 22:16
Ik vind dat hier iedereen kan zeggen wat hij wil. Of je nou ..voor of ..tegen bent.
Biiyen heeft het over het beleid daar. Dat zegt toch genoeg?

Biiyen
27th October 2009, 22:18
Lezen jongen.. Dat bedoel ik niet, dit is geen anti-Mixfight-forum.. Ik vroeg gewoon wat jouw neus in de endeldarm van Justi doet.

Ik vond het gewoon jammer dat er ineens zoveel members opstappen. Het waren namelijk niet de saaiste die vertrokken weet je, als je straks zit opgescheept met mensen die ten alle tijde bordjes als "niet over het gras lopen" honoreren, dan is er geen lolz meer.

chief108
27th October 2009, 22:21
Ik vond het gewoon jammer dat er ineens zoveel members opstappen. Het waren namelijk niet de saaiste die vertrokken weet je, als je straks zit opgescheept met mensen die ten alle tijde bordjes als "niet over het gras lopen" honoreren, dan is er geen lolz meer.
klopt...

zonder ons wordt MiFi net zo saai en hopeloos als een fighttalk

Derek Ogilvie
27th October 2009, 22:22

Ja ik probeer je echt het voordeel van de twijfel te geven kerel.. Scenario: alle coole gasten vertrekken van Mixfight, zeggen er genoeg van te hebben, krijgen nog een sneer van de fagmods, en jij stelt een post op waarin je Justi als het ware bedankt voor zijn geweldige inzet, en dat wij (de hardcore-posters, indd al jaren actief) maar niet zo moeten zeiken..

Right.

Dat vind ik behoorlijk een kant kiezen. Als je had gezegd dat er geen plaats meer was voor lolz op Mixfight, was dat een kritischere opmerking geweest, die dichter bij de waarheid zat dan de post die je daadwerkelijk neerzette.

roy s
27th October 2009, 22:22

die mensen, waar jij het over hebt, zijn wij...
Wij mochten niet meer over gras lopen en werden beperkt in "onze" vrijheid..

..wij houden namelijk van vrijheid! En dan maar ons eigen weg....

Biiyen
27th October 2009, 22:29
Ja ik probeer je echt het voordeel van de twijfel te geven kerel.. Scenario: alle coole gasten vertrekken van Mixfight, zeggen er genoeg van te hebben, krijgen nog een sneer van de fagmods, en jij stelt een post op waarin je Justi als het ware bedankt voor zijn geweldige inzet, en dat wij (de hardcore-posters, indd al jaren actief) maar niet zo moeten zeiken..

Right.

Dit is wat ik schreef:

Mensen kunnen we nu eens stoppen met weglopen van Mixfight en accounts opzeggen...

We zijn toch E-matties? Ik bedoel, Mixfight is toch niet een of ander bedrijf dat je aan de kant gooit omdat de laatste tijd de service kut is. Ja er is iets veranderd en ja het beleid is kut maaaar wij, voor een ieder die zich aangesproken voelt, gedragen ons ook kut.

Laten we het schip niet verlaten en vertrouwen op de kapitein, Justi.

-----------------------------------

En wil je zeggen dat jij je niet kut gedroeg dan? Ik zeg hier dus niet dat we niet zo moeten zeiken, ik zeg dat we ook de hand in eigen boezem mogen steken. Iedereen die liep te kutten, incluis ik, incluis jij en incluis iedereen die bezig was structureel de boel op stelten te zetten.

Derek Ogilvie
27th October 2009, 22:33
Na het lezen van de bewuste post ben ik nog meer overtuigd van mijn gelijk in deze discussie. Onthoud wel, dat als ik nu je mattie Justi was, deze thread op slot zou gaan, en jij misschien een infraction had gekregen. Welkom op het forum dude, waar je wel gewoon kan zeggen wat je denkt / wil.

roy s
27th October 2009, 22:35
"en ja het beleid is kut maaaar wij, voor een ieder die zich aangesproken voelt, gedragen ons ook kut"

.....wij gedroegen ons kut door het beleid! Snep?

Derek Ogilvie
27th October 2009, 22:36
"en ja het beleid is kut maaaar wij, voor een ieder die zich aangesproken voelt, gedragen ons ook kut"

Roy S knows his shit. Precies.

Biiyen
27th October 2009, 22:37
Na het lezen van de bewuste post ben ik nog meer overtuigd van mijn gelijk in deze discussie. Onthoud wel, dat als ik nu je mattie Justi was, deze thread op slot zou gaan, en jij misschien een infraction had gekregen. Welkom op het forum dude, waar je wel gewoon kan zeggen wat je denkt / wil.

Natuurlijk ben jij nu nog meer overtuigd van je gelijk, jij voert namelijk een strijd tegen de windmolens. MTE tegen de boze buitenwereld...

Biiyen
27th October 2009, 22:39

de cirkel is dus rond...

Socra
27th October 2009, 22:40
Ik vond het echt niet zo'n rare post...

Maar het zal er wel aan liggen hoe je het leest, ofzo...

Derek Ogilvie
27th October 2009, 22:41
de cirkel is dus rond...

De cirkel is zeker rond, maar jouw cirkel begint ergens ander dan die van velen hier.

roy s
27th October 2009, 22:42
de cirkel is dus rond...
...meestal is de cirkel rond!

Ligt er aan of je aan de binnenkant of de buitenkant van de cirkel wilt kleuren...

chief108
27th October 2009, 22:42
de cirkel is dus rond...
actie/ reactie

en ik sta er dubbel in natuurlijk
heb dat gevaarte gebouwd en er honderden, nee... duizenden uren in gestoken

maar ook ik moest me aanpassen en binnen de lijntjes kleuren

and Homey don't play that... :smash:

Biiyen
27th October 2009, 22:44
De cirkel is zeker rond, maar jouw cirkel begint ergens ander dan die van velen hier.

Neen, ik ben uit de cirkel gestapt en er van een andere kant tegen aan gaan kijken. Dat is een verschil.

Derek Ogilvie
27th October 2009, 22:44
http://www.stickergiant.com/Merchant2/imgs/450/him2076_450.jpeg

roy s
27th October 2009, 22:48
Neen, ik ben uit de cirkel gestapt en er van een andere kant tegen aan gaan kijken. Dat is een verschil.

dat is jouw goed recht

Derek Ogilvie
27th October 2009, 22:49
Maar op FightClub108 heerst alleen het recht van de sterksten.

Wiseguy
27th October 2009, 22:49
---- Ontopic blijven Wiseguy.

roy s
27th October 2009, 22:53
@biiyen: alvast een charme-offensief before.........

flip-mo
27th October 2009, 22:53
hshahhahahah wat een discussie.... lang leve de vrijheid en de lolz!!!! Ik kan je post wel begrijpen Biijen en nu schop ik mijn makker in de strijd tegen de benen.... sorry gappie...( mte love you man ) maar ben het deze keer niet met je eens...

Socra
27th October 2009, 22:56
Fixed... :whistling:

- MTE arme jonge het lijkt wel alsof je een trauma hebt opgelopen.

Kom maar hier hoor schatje dan krijg je een aai over je bol.

---- Ontopic blijven Wiseguy.

Biiyen
@biiyen: alvast een charme-offensief before.........

o boy o boy .... an infraction?

Derek Ogilvie
Nou ik zal het proberen van me af te schudden.. Als modzijnde alhier heb ik toch een voorbindfunctie voor de Spa Blauw-membertjes..

Donjopie
27th October 2009, 23:00
chill out gasten !
het begint op mifi te lijken

roy s
27th October 2009, 23:03
o boy o boy .... an infraction?

ik weet niet eens hoe je een infraction geeft....
ik bedoelde charme-offensief before deze site openbaar wordt

I_LOVE_KNOCKOUTS
28th October 2009, 00:38
Ja, dat toontje is idd soms onuitstaanbaar...

Ok, ik verplaats of verwijder de boel wel over een dagje, ofzo...

Thanks!

Echt waar? Hoezo dat dan?
Verbaasde me trouwens dat Tony mod werd. Hij hield zich wat meer op de vlakte dan de meesten op dit forum, maar ik rekende hem toch wel enigszins tot deze groep.

hey godverdome.. wie heeft ilko binnen gelaten.. opzouten met dat wijf ;)

welkom gast

Hahaha, thanks gozer!

actie/ reactie

en ik sta er dubbel in natuurlijk
heb dat gevaarte gebouwd en er honderden, nee... duizenden uren in gestoken

maar ook ik moest me aanpassen en binnen de lijntjes kleuren

and Homey don't play that... :smash:

In welke kleuren moest dat trouwens? Rood/geel toevallig? ;)

Wel een kutstreek als ze zelfs jou proberen aan te pakken. Jij hebt toch echt ontzettend veel werk in MF gestoken. Kun je trouwens nog op het mod-forum?

I_LOVE_KNOCKOUTS
28th October 2009, 00:43
By the way: thanks for the quarks, y'all!

chief108
28th October 2009, 09:09
Echt waar? Hoezo dat dan?
Verbaasde me trouwens dat Tony mod werd. Hij hield zich wat meer op de vlakte dan de meesten op dit forum, maar ik rekende hem toch wel enigszins tot deze groep.

Tony is ook de enige die zo nu en dan zegt dat het nu al erg rustig en saai aan het worden is aan de overkant

zie hem hier vanzelf nog wel verschijnen als we openbaar gaan

In welke kleuren moest dat trouwens? Rood/geel toevallig? ;)

duh....

Wel een kutstreek als ze zelfs jou proberen aan te pakken. Jij hebt toch echt ontzettend veel werk in MF gestoken. Kun je trouwens nog op het mod-forum?
kan er nu nog wel op ja
zal wel niet heel erg lang meer duren denk ik :shutup:

heb van alles en nog wat gedaan om ze te laten zien dat ze verkeerd bezig zijn
maar ook mijn geduld raakt een keer op

daarbij heeft Mick mij een aantal keren echt beledigd daaro en vertikt het om zijn excuses daarvoor aan te bieden
vind dat onvergeeflijk

mr.rosso
28th October 2009, 10:20
quarks zijn poppetjes uit Star Trek en we zouden toch niet willen dat we met 'trekkies' geassocieerd worden?

http://rachelmarsden.files.wordpress.com/2008/01/trekkies.jpg

I_LOVE_KNOCKOUTS
28th October 2009, 14:13
Tony is ook de enige die zo nu en dan zegt dat het nu al erg rustig en saai aan het worden is aan de overkant

zie hem hier vanzelf nog wel verschijnen als we openbaar gaan

duh....

kan er nu nog wel op ja
zal wel niet heel erg lang meer duren denk ik :shutup:

heb van alles en nog wat gedaan om ze te laten zien dat ze verkeerd bezig zijn
maar ook mijn geduld raakt een keer op

daarbij heeft Mick mij een aantal keren echt beledigd daaro en vertikt het om zijn excuses daarvoor aan te bieden
vind dat onvergeeflijk

Denk dat Tony idd hier ook wel komt.
Wel grappig dat jij er nog op kunt. Is mijn mail daar toevallig nog ergens geplaatst? Ben wel benieuwd of die punten in de hele groep worden gegooid of dat Justi op persoonlijk initiatief om mijn mening vroeg.

Mick heeft jou beledigd? Damn, dat vind ik echt onbegrijpelijk! Kan me niet voorstellen waarom iemand jou moet beledigen, en zeker als diegene zoveel voor het forum doet. Tekenend voor dat 'machtsgevoel' dat hij geen excuses aanbiedt. Dat verwachten ze namelijk wel van anderen die door grof taalgebruik etc. gebanned worden. Die mogen er pas na excuses weer op. Maar dat geldt dus niet voor de hoge heren zelf...

quarks zijn poppetjes uit Star Trek en we zouden toch niet willen dat we met 'trekkies' geassocieerd worden?

http://rachelmarsden.files.wordpress.com/2008/01/trekkies.jpg

Well, then kwark it is! Ik wil idd absoluut NIET met trekkies geassocieerd worden. Thanks voor de tijdige redding ;)

Derek Ogilvie
28th October 2009, 14:22
x2. Hoewel Capt. Kirk wel een baas is als t om zijn bitches gaat:"

http://www.youtube.com/watch?v=0VuIShM5kAQ

I_LOVE_KNOCKOUTS
28th October 2009, 14:26
Hahahahaha! Ik zat net te denken "Dat wijf is niet eens lekker, dus zo'n baas is het niet". Tot ik het einde zag hahaha!

Tyler_Durden
28th October 2009, 15:18
Hey Boyzzzzzzzzzz!!

Nou, als FightClub 108 nog een reporter zoekt, dan ben ik present! Ik zeg: Fightclub for the win!!!!!

Oh ja, beetje jammer dat het zo lang duurde eer ik een invite kreeg! ILKO, thanks voor het nieuw leven blazen in mijn leven ;)

Donjopie
28th October 2009, 15:21
Hey Boyzzzzzzzzzz!!

Nou, als FightClub 108 nog een reporter zoekt, dan ben ik present! Ik zeg: Fightclub for the win!!!!!

Oh ja, beetje jammer dat het zo lang duurde eer ik een invite kreeg! ILKO, thanks voor het nieuw leven blazen in mijn leven ;)

Welkom man !
Kom je ook van MF, zo ja wie was jij toen ?

Derek Ogilvie
28th October 2009, 15:40
Hey Boyzzzzzzzzzz!!

Dat heeft te maken met het feit dat de admins en mods hier ook nog een beetje hun weg moeten vinden. Je moet het niet zien als belediging, er komen steeds meer mensen binnendruppelen, in ieder geval welkom!

chief108
28th October 2009, 15:51
Hey Boyzzzzzzzzzz!!

you're in...

moet alleen nog ff een reporter groep enzo aanmaken
heb al met ILKO's over je gehad

komt allemaal goed

FTW
28th October 2009, 17:54
Ik ben vorig jaar al gekapt met mijn werkzaamheden als reporter voor MiFi puur omdat ik me toen al aan hun beleid stroorde. Ben daarna bij Fighttalk gaan modereren omdat ik anders dan andere hier Robbie wel een toffe peer vind die het spelletje heel wat beter snapt dan sommige mensen denken... Heb me nu bij jullie aangemeld omdat ik de "vrijdenkers" op MiFi ook al behoorlijk miste... De goede lezer weet nu vast wie ik ben... Deze naam heb ik aangenomen omdat ik dit ook als hangplek voor de LoLzZ wil gaan gebruiken omdat dat onder mijn eigen naam problemen op kan leveren...

Donjopie
28th October 2009, 17:57
welkom gozer !

Derek Ogilvie
28th October 2009, 17:58
Welkom. En FightClub108 heeft geen beef met Fighttalk. Zelfs geen beef met Mixfight. FightClub108 voelt zich verheven boven deze sites. Voor de rest: laat ze lekker hun ding doen..

Pipo de Cliniclown
28th October 2009, 18:03
Welkom. En FightClub108 heeft geen beef met Fighttalk. Zelfs geen beef met Mixfight. FightClub108 voelt zich verheven boven deze sites. Voor de rest: laat ze lekker hun ding doen..

Ik geeft het een week en dan hebben we BEEF met iedereen.

chief108
28th October 2009, 18:09
Ik ben vorig jaar al gekapt met mijn werkzaamheden als reporter voor MiFi puur omdat ik me toen al aan hun beleid stroorde. Ben daarna bij Fighttalk gaan modereren omdat ik anders dan andere hier Robbie wel een toffe peer vind die het spelletje heel wat beter snapt dan sommige mensen denken... Heb me nu bij jullie aangemeld omdat ik de "vrijdenkers" op MiFi ook al behoorlijk miste... De goede lezer weet nu vast wie ik ben... Deze naam heb ik aangenomen omdat ik dit ook als hangplek voor de LoLzZ wil gaan gebruiken omdat dat onder mijn eigen naam problemen op kan leveren...
say no more, say no more...

je bent hier welkom en onder vrienden maat....

chief108
28th October 2009, 18:10
nee toch?

iedereen is juist blij dat ze van ons af zijn..
geeft "rust"....:Loser:

FTW
28th October 2009, 18:14

Boeiend toch... laat ons ons eigen feessie bouwen schreeuwde Neophyte ooit is tegen de EO op Mystery Land... Op de manier dat MiFi bezig is begint het aardig op de EO te lijken.... :sick:

Pipo de Cliniclown
28th October 2009, 18:17
Boeiend toch... laat ons ons eigen feessie bouwen schreeuwde Neophyte ooit is tegen de EO op Mystery Land... Op de manier dat MiFi bezig is begint het aardig op de EO te lijken.... :sick:

Boeit me ook zeker niet, its just the interwebs baby :barman:

Dirk5
28th October 2009, 18:19
Ik ben het helemaal met FTW eens!

flip-mo
28th October 2009, 18:36
geen beef met niemand... alleen beef met het beleid

Derek Ogilvie
28th October 2009, 18:39
Fight the power, je weet t.

roy s
28th October 2009, 18:43
Hey Boyzzzzzzzzzz!!

sorry gap, maar ik kon nog niks zeggen..
..het was het geheimste uit mijn leven:D

roy s
28th October 2009, 19:12

welkom FTW!! volgens mij hebben wij handen geschud in de arena:thup:

Wiseguy
28th October 2009, 22:25
Iedereen is het maar met elkaar eens hier. Tijd voor wat meer wiseguys die tegen de stroom in gaan. Ik zeg bring in fresh blood.

chief108
28th October 2009, 22:42
Iedereen is het maar met elkaar eens hier. Tijd voor wat meer wiseguys die tegen de stroom in gaan. Ik zeg bring in fresh blood.
vanaf vrijdagavond wiseass...

dan gaan alle deuren open

Derek Ogilvie
28th October 2009, 23:52

Ga maar eens flink de rebel uithangen binkieboy.

d4nd3l10n
29th October 2009, 01:42
http://images8.speurders.nl/images/46/4642/46425488_1.jpg

chief108
29th October 2009, 09:13
dat

1 van de redenen dat ik me zo ingezet heb voor MiFi was juist omdat dat zo'n Rebellenclub was
heb dat plaatje herhaaldeijk gebruikt om dat te onderstrepen

maar nu zijn ze zelf corporate bastards geworden die de rest zien als rebellen...

they da Man keeping a brother down!!!
Homey don't play that...

Donjopie
29th October 2009, 10:26
Viva ......

chief108
29th October 2009, 10:33
La Resistance...

FTW
29th October 2009, 10:35
welkom FTW!! volgens mij hebben wij handen geschud in de arena:thup:

Klopt! Doen we in Barneveld weer!

chief108
29th October 2009, 10:41
pas op hoor...
Roy S wil ook graag beschuitjes eten met iedereen hier...

or so I heard.. :whistling:

I_LOVE_KNOCKOUTS
29th October 2009, 14:57

Welkom ouwe! Denk dat de meesten hier Robbie wel zullen mogen hoor, als ze hem in het echt een beetje leren kennen. Zijn humor komt wel aardig overeen met de heren hier.

Ik ben om, de EO zijn goeie gasten :p
Ze volgden Chris Ngimbi op It's Showtime Lommel. Was de eerste keer dat ze bij een kickboksevenement waren en ze vonden het helemaal fantastisch! Vooral de regisseur, redacteur, cameraman en geluidsman. De presentator was nog iets gereserveerder. Ik zou een seintje krijgen wanneer de uitzenddatum bekend is (waarschijnlijk rond december). Ik twijfel alleen nog om die hier bekend te maken, want bepaalde beelden zullen jullie niet bevallen :p

Iedereen is het maar met elkaar eens hier. Tijd voor wat meer wiseguys die tegen de stroom in gaan.

Great minds think alike.

Jullie hebben elkaar afgelopen vrijdag net misgelopen.

FTW
29th October 2009, 18:08
pas op hoor...
Roy S wil ook graag beschuitjes eten met iedereen hier...

or so I heard.. :whistling:

Thanks voor de heads up... vond hem al zo verdacht weinig in de rukkers hoek komen :D

flip-mo
29th October 2009, 18:53
Robbie van fighttalk is een goeie gozer!... Ik mag hem wel en snap de haat van die trieste gasten tegen hem niet.... Wat ik toen ook een verschutting vond is dat Mixfight toen stampij ging maken in rotterdam ahoy omdat het logo van Fighttalk langer en vaker in beeld was dan die van Mixfight.

Typerend weer ... in en intriest... Hebben een beetje een godsyndroom gekregen

roy s
29th October 2009, 19:47

hahaha, gezellig

... kuikenfiletjes op een beschuitje:laugh:

roy s
29th October 2009, 19:49
Thanks voor de heads up... vond hem al zo verdacht weinig in de rukkers hoek komen :D

hahaha, rukkersthema's kijken op een vechtsportsite vind gayh:D

I_LOVE_KNOCKOUTS
29th October 2009, 20:46
Wat ik toen ook een verschutting vond is dat Mixfight toen stampij ging maken in rotterdam ahoy omdat het logo van Fighttalk langer en vaker in beeld was dan die van Mixfight.

Ah, dat was dus toch wel bij MF-leden bekend? Dacht alleen bij de betreffende MF-crewmember en een paar mensen om FT heen.

flip-mo
29th October 2009, 20:57
nope...dat was wel bekend hoor... in en in triest

roy s
29th October 2009, 21:01
volgende ahoy...

FIGHTCLUB108.NL

daaronder....

fighttalk.nl en mixfight.nl

FTW
29th October 2009, 21:42
Weet je wat nou het fucking grappige is aan dat hele Ahoy verhaal ? Het was tot 2 keer toe aan hun verkeerd ingeleverde bestand formaat te danken dat die hele promo niet te zien was! Robbie had daar werkelijk geen hol mee te maken :D

Hij had me dat zelf al verteld in Eindhoven en toen geloofde ik hem al maar ik kwam daarna Leo de fotograaf tegen (schreef onder Mataleo) en die schijnt daar achter de schermen ook het 1 en ander te hebben gedaan. Die man zweerde met met zijn hand op zijn hart dat het daar aan lag en niet Robbie die sabotage pleegde. Ik heb mezelf daarna toch echt heel even kapot gelachen kan ik je wel vertellen.

flip-mo
29th October 2009, 21:46
Weet je wat nou het fucking grappige is aan dat hele Ahoy verhaal ? Het was tot 2 keer toe aan hun verkeerd ingeleverde bestand formaat te danken dat die hele promo niet te zien was! Robbie had daar werkelijk geen hol mee te maken :D

Hij had me dat zelf al verteld in Eindhoven en toen geloofde ik hem al maar ik kwam daarna Leo de fotograaf tegen (schreef onder Mataleo) en die schijnt daar achter de schermen ook het 1 en ander te hebben gedaan. Die man zweerde met met zijn hand op zijn hart dat het daar aan lag en niet Robbie die sabotage pleegde. Ik heb mezelf daarna toch echt heel even kapot gelachen kan ik je wel vertellen.

Lol...robbie sabotage plegen? dachten ze dat? daar was ik namelijkniet van op de hoogte...

dat maakt het gewoon NOG sneuer

I_LOVE_KNOCKOUTS
29th October 2009, 21:51
Hahaha, zo triest is Robbie echt niet hoor om iets te gaan saboteren. Maar de gedachte is wellicht veelzeggend voor de betreffende MF-member(s).

I_LOVE_KNOCKOUTS
29th October 2009, 22:02
Ik zie dat mijn mail aan Justi weg is gehaald. Die had op zich wel mogen blijven staan hoor, was voor mij geen probleem. Maar mochten er nog mensen zijn die er ECHT benieuwd naar zijn, PM me maar en ik kan hem altijd doormailen.

Donjopie
29th October 2009, 22:08
Ik zie dat mijn mail aan Justi weg is gehaald. Die had op zich wel mogen blijven staan hoor, was voor mij geen probleem. Maar mochten er nog mensen zijn die er ECHT benieuwd naar zijn, PM me maar en ik kan hem altijd doormailen.

hij hoeft toch niet te weten dat wij het weten :laugh:
kut nu leest ie dit van mij ook dat ik het weet :D

thefxr
31st October 2009, 01:37

Ik denk idd dat die beef met MF nog wel komt, zeker nu jullie openbaar zijn gegaan!:evil:

Mephisto
1st November 2009, 12:27
http://www.posterville.com/library/eric_cartman_beefcake.jpg

Pipo de Cliniclown
1st November 2009, 15:45
Ik denk idd dat die beef met MF nog wel komt, zeker nu jullie openbaar zijn gegaan!:evil:

We hebben het iig al met Pardoel :D. One down, many to go ;)

thefxr
1st November 2009, 16:06
We hebben het iig al met Pardoel :D. One down, many to go ;)

tjaaa, zeg dat man..
Die gast zet zichzelf al eerst buitenspel door te roepen dat hij de laatste tijd niet op MF is geweest en daarna keihard de afsplitsing veroordelen.
Dat komt lekker slim over:Loser:

Derek Ogilvie
1st November 2009, 16:07
Das de ouderdom he..

rocket
2nd November 2009, 05:46
Iedereen die problemen heeft met de afsplitsing moet zich maar eens afvragen hoe mixfight is ontstaan. Bel anders TJ effe van het oude Shoto forum die kan je het in detail uitleggen

mr.rosso
2nd November 2009, 10:05
zo gaat het in het leven.. alleen vatten mensen het in dit geval veel te serieus op. Alsof het bedrijven zijn die elkaar aan het kapot concurreren zijn.
Wat dat betreft is het ook wel kenmerkend voor de mensen die deze site daarom veroordelen.

@ Rocket: Hoe gaat het met Fighttalk, is het daar nog een beetje druk?

chief108
2nd November 2009, 10:17
zoals de waard is vertrouwd hij zijn gasten...

en over de rest:
I neither know, nor care how Mixfight and Fighttalk got started
overal zit een verhaal achter natuurlijk

en aangezien er heel wat beef is tussen de twee zal er ook wel heel wat gebeurd zijn
maar zoals ik zei: I neither know, nor care how Mixfight and Fighttalk got started

rocket
2nd November 2009, 12:07
@ Rocket: Hoe gaat het met Fighttalk, is het daar nog een beetje druk?

Gekkehuis. Heb nu een wachtrij van 3 weken. Dus als je nu iets post heb je kans dat het pas 3 weken later wordt geplaats

Donjopie
2nd November 2009, 12:08
Gekkehuis. Heb nu een wachtrij van 3 weken. Dus als je nu iets post heb je kans dat het pas 3 weken later wordt geplaats

hahahahahahahahaha
:rotflmao:

flip-mo
2nd November 2009, 12:46
lol

mim7a
2nd November 2009, 12:51

Voor een wachtrij heb je wel mensen nodig he pipo :D

rocket
2nd November 2009, 13:06
Voor een wachtrij heb je wel mensen nodig he pipo :D

Sorry ben nu effe druk. Het is spitsuur bij ons op fighttalk

mr.rosso
2nd November 2009, 13:23
Zit je op je eigen posts te reply-en?

Mephisto
2nd November 2009, 23:11

tja dat krijg je er van als MiFi een serverupdate uitvoert en je niet achter wilt blijven...

I_LOVE_KNOCKOUTS
2nd November 2009, 23:37
MF is idd ook niet op de meest frisse manier ontstaan, dus commentaar uit die hoek lijkt me wat gewaagd.

d4nd3l10n
2nd November 2009, 23:41
the InterWebz its srs bns..

http://vogons.zetafleet.com/files/orly.jpg

roy s
2nd November 2009, 23:53

hahahahaha.....
de post award 2009!!!!!!!!!!!!!!

humor humor humor

sikkwittet
3rd November 2009, 00:23
maja tj(tayari dus toch???)

ouwe trainert van mij. ma die kan vaak een kleine huil baby zijn. en dan als klein kindje zijn wil doordrukken. en dan gekke dingen doen. ma hoe zat dat ook al weer met shooto en gebangde girl enzo??????:P

d4nd3l10n
3rd November 2009, 00:28
sikwittet zijn post is....

http://files.pierrenel.co.uk/full_of_win.jpg

flip-mo
3rd November 2009, 00:33
1 van de eigenaren die had toch de beste vriendin van ze vriend gebanged ofzo????? en die had toevallig een forum toch? en toen is die andere maar een eigen forum begonnen ofzo omdat ie weg werd getrapt...

rocket
3rd November 2009, 03:59
Voor de details moeten jullie maar even contact opnemen met de betrokkenen. Lijkt me geen onderwerp om in het openbaar te gaan bespreken. En al helemaal niet door mij, want 10 dec wil ik uiteraard wel een veilige overtocht hebben naar NL.

Maar wat ik slechts wou aangeven is dat ik ze niet in de positie vind commentaar te uiten over het ontstaan van dit forum

chief108
3rd November 2009, 08:50
En al helemaal niet door mij, want 10 dec wil ik uiteraard wel een veilige overtocht hebben naar NL.

nou alweer uitgerentenierd daar?

Maar wat ik slechts wou aangeven is dat ik ze niet in de positie vind commentaar te uiten over het ontstaan van dit forum
tja...
volgens mij doe ik ze juist een enorm plezier door alle "onruststokers" bij hun weg te houden
dat was toch precies wat ze wilden en mee bezig waren?

wat hadden ze dan gedacht...
dat iedereen huilend en smekend weer terug zou komen kruipen om hun hieltjes te likken zeker...

well...
I don't think so

Homey don't play that

http://i245.photobucket.com/albums/gg67/ttexastim/woot%20stuff/Homeydontplaythat.jpg (javascript:void(0);)

rocket
3rd November 2009, 11:14
nou alweer uitgerentenierd daar?

]

Ik ben er maar voor 4 dagen dan ga ik weer terug

chief108
3rd November 2009, 11:19
gelukkig maar

d4nd3l10n
3rd November 2009, 12:44
Ze hebben iig genoeg van de kwark daar...

I_LOVE_KNOCKOUTS
3rd November 2009, 16:31
Robbie: 4 dagen hier? Wat kom je doen dan? Wiet halen?

Wat had die Remco Pardoel een sneue reactie trouwens zeg! Uiteraard was het topic alweer dicht voordat ik kon reageren. Volgens mij weet ie zelf niet hoe MF is ontstaan. Over ratten gesproken...

mr.rosso
3rd November 2009, 17:01
Liet Remco niet ook regelematig vechters zitten? Alshoewel.. ze hebben hem ook wel eens laten zitten. Zal wel een soort complex zijn hehe... :brow:

Wel vaag. Veel van ons die hier nu zitten hebben geen rechten en toegang meer tot mixfight. Dat terwijl wij gewoon hebben gezegt dat het ons geen fuck uitmaakt wie hier en daar post.
Rare shit..

Derek Ogilvie
3rd November 2009, 17:08
Jep.. Gelukkig kan ik via een omweg nog steeds op Mixfight. They'll never know.

rocket
4th November 2009, 08:35
Robbie: 4 dagen hier? Wat kom je doen dan? Wiet halen?

Wat had die Remco Pardoel een sneue reactie trouwens zeg! Uiteraard was het topic alweer dicht voordat ik kon reageren. Volgens mij weet ie zelf niet hoe MF is ontstaan. Over ratten gesproken...

Remco is een toffe gozer, maar hij weet ook alleen maar wat ie leest. En als de andere kant van het verhaal wordt verteld en die meteen wordt gebanned en gedelete dan leest remco dus alleen maar de mods kant van het verhaal. Maar genoeg over hun.

Ik ben 4 dagen hier om mijn visum te verlengen, met panjonsuk ga ik naar ring sensation en dan effe snel mijn nieuwe nichtje bewonderen en weer snel terug naar thailand

chief108
4th November 2009, 09:18
juustem
ik heb ook geen enkel probleem met Remco
heb hem nog een PM gestuurd om alles rustig uit te leggen
maar kreeg geen reactie terug
en dat verbaasde me
tot ik hier hoorde dat mensen me daar geen PM's meer konden sturen :rolleyes:

FTW
4th November 2009, 12:19
Waar en wat stond er dan van Remco? Ik kan nix vinden.

Kebal
4th November 2009, 13:17
forumbeleid daar

FTW
4th November 2009, 13:57
Kan het niet vinden dus het zal wel verwijderd zijn. Misschien maar beter ook. Stront over en weer gooien schiet niet op. Je komt elkaar in dit land toch bijna op alle gala's tegen.

sikkwittet
4th November 2009, 14:10
ja en dan stinken je handen nog steeds

I_LOVE_KNOCKOUTS
4th November 2009, 14:15
Liet Remco niet ook regelematig vechters zitten? Alshoewel.. ze hebben hem ook wel eens laten zitten. Zal wel een soort complex zijn hehe... :brow:

Wel vaag. Veel van ons die hier nu zitten hebben geen rechten en toegang meer tot mixfight. Dat terwijl wij gewoon hebben gezegt dat het ons geen fuck uitmaakt wie hier en daar post.
Rare shit..

Veel van ons? Hoeveel dan? Niet alleen "the evil genius" en de gebannde leden?

Remco is een toffe gozer, maar hij weet ook alleen maar wat ie leest. En als de andere kant van het verhaal wordt verteld en die meteen wordt gebanned en gedelete dan leest remco dus alleen maar de mods kant van het verhaal. Maar genoeg over hun.

Ik ben 4 dagen hier om mijn visum te verlengen, met panjonsuk ga ik naar ring sensation en dan effe snel mijn nieuwe nichtje bewonderen en weer snel terug naar thailand

Ik zei ook niks over Remco zelf, maar alleen dat ie een sneue reactie had geplaatst. Maar goed, als hij idd niet weet hoe de vork in de steel zit, is hem dat niet kwalijk te nemen.

Cool dat je met Pajunsuk mee komt! Waar en wanneer is dat gala? Check ik ff de matchmaking en als ik het de moeite waard vind kom ik misschien ook wel ff.

Gefeliciteerd met je nieuwe nichtje man!

juustem
ik heb ook geen enkel probleem met Remco
heb hem nog een PM gestuurd om alles rustig uit te leggen
maar kreeg geen reactie terug
en dat verbaasde me
tot ik hier hoorde dat mensen me daar geen PM's meer konden sturen :rolleyes:

Je kunt geen pm's ontvangen? WTF?

chief108
4th November 2009, 14:41
speltip 108: speel nooit meteen je troef uit :brow:

I_LOVE_KNOCKOUTS
4th November 2009, 14:55