View Full Version : Man schiet zichzelf neer in politiecel??????
roy s
24th November 2009, 21:32
hoe is het mogelijk....
(bron waarmaarraar.)
Arrestant schiet zichzelf neer
Een man heeft zichzelf gisteravond neergeschoten in een politiebureau in Amsterdam. Hij gebruikte een vuurwapen dat hij zelf bij zich had. Kort daarvoor was hij gearresteerd en binnengebracht bij het bureau aan de Beursstraat op de Wallen. De man schoot zichzelf door het hoofd toen hij al in de cel zat. Hij is zwaargewond naar het ziekenhuis gebracht. Bij het schieten zijn geen agenten gewond geraakt. De politie had de man opgepakt na een vechtpartij op straat. De rijksrecherche onderzoekt hoe het kan dat de man na zijn arrestatie zijn vuurwapen nog kon grijpen.
Uhh, ik heb wel gevochten gisteravond....
Donjopie
24th November 2009, 22:14
ik hoorde het op de radio ...
vage shit.
je moet wel je veters uit je "je moet niet zitten aan mn" nike's halen....
kleingeld en pennen moet je afgeven want stel je voor dat je iemand een brief gaat schrijven of dat je een muntje inslikt...
maar je doorgeladen 9mm mits deze geregistreerd op jouw naam staat mag wel...
vreemde wereld
sikkwittet
24th November 2009, 22:26
vette shit
niet zitten aan mijn nikes
roy s
24th November 2009, 22:29
Ik werd een keer gearresteerd op de prinsengracht..
alles moest inderdaad uit, maar mijn mobieltje waren ze vergeten, dus ik bel vanuit de cel naar mijn vrouw dat ik "ietsje" later kwam. dat zagen ze en gingen heel druk gebaren dat ik niet mocht bellen, maar ze durfden de cel niet in, dus bleef ik lekker gezellig bellen...
Donjopie
24th November 2009, 22:33
Ik werd een keer gearresteerd op de prinsengracht..
alles moest inderdaad uit, maar mijn mobieltje waren ze vergeten, dus ik bel vanuit de cel naar mijn vrouw dat ik "ietsje" later kwam. dat zagen ze en gingen heel druk gebaren dat ik niet mocht bellen, maar ze durfden de cel niet in, dus bleef ik lekker gezellig bellen...
cool !
je had ook kunnen bellen of je nog een extra klontje suiker in je koffie mocht :D
roy s
24th November 2009, 22:35
bij een arrestatie vraag ik altijd wat we 's avonds eten.....
daar flippen ze echt van:laugh:
Donjopie
24th November 2009, 22:37
hahahahahahahahahahaha
maar dan wel zoutloos aub, ik heb een te hoge bloeddruk
sikkwittet
24th November 2009, 23:24
HAHAAHAHHA
Tyler_Durden
24th November 2009, 23:40
Ik heb me een keer op laten pakken omdat ik na het stappen zo'n zin had in een boterham met kaas en glas melk. Thuis had ik dat niet en ik wist dat ze dat op het buro (Mathildelaan in Eindhoven) aan de arrestanten. Toen ik om nog een sneetje vroeg kreeg ik de opmerking dat ze geen hotel waren hier, flauwe zakken!
Shit man, die goei, ouwe tijd!!
Bob de Rooij
25th November 2009, 10:07
Hahaha geniaal!! :D
Ook dat je altijd gearresteerd wordt!
___RZA___
25th November 2009, 10:10
Hahaha, geweldig... Ze vinden het ook nooit zo leuk als je vraagt of ze homo zijn als ze je fouileren in je kruis...
Maar btw, ik moest trouwens zelfs me veters uit me schoenen halen, want stel je voor dat ik zulke sterke veters heb dat ik mezelf op kan hangen ;).
Donjopie
25th November 2009, 10:35
Maar btw, ik moest trouwens zelfs me veters uit me schoenen halen, want stel je voor dat ik zulke sterke veters heb dat ik mezelf op kan hangen ;).
http://www.youtube.com/watch?v=0vjgVQV2FfM
I_LOVE_KNOCKOUTS
28th November 2009, 01:59
Geniaal hahahaha!
Maareh..."altijd"? Hoe vaak word jij gearresteerd dan?
vBulletin® v3.8.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.