View Full Version : Harde klap op oor
barbara
24th November 2009, 16:35
Gister in een onoplettend momentje een trap tegen mijn hoofd gekregen, vol op mn oor. Ben niet echt out geweest, alleen wel meteen een harde piep in datzelfde oor, en aan de andere kant een 'dof', verstopt gevoel.
Een dag later is de piep zo goed als weg, alleen als ik in een stille kamer sta en me heel erg concentreer hoor ik het nog heel lichtjes, maar maak me daar niet echt zorgen over.
Alleen zit nu in beide oren een dof verstopt gevoel, beetje alsof je heel verkouden bent, of in een vliegtuig. Hoor wel aardig goed. Verder ook helemaal geen pijn of vocht oid uit het oor, en ook helemaal geen hoofdpijn.
Zat zelf te denken aan scheurtje in mn trommelvlies, maar daar schijnt dus ook pijn en/of vocht bij te horen.
Sowieso van plan even naar de doc te gaan als het morgen nog niet over is, maar vroeg me af of iemand dit herkende?
Kebal
24th November 2009, 16:43
scheurtje hoeft niet per se pijn of vocht bij te komen, ken ook wel een paar gasten en meiden bij wie het gewoon was geplopt, scheurtje weer dicht laten gaan en na 2 weken rust weer verder.. gelukkig maar een paar dramatische verhalen
sowieso wel even kijken of het na 2 weken dicht is, en als je verstopt gevoel hebt idd ook even laten kijken of er niet iets van bloed is bijgekomen waardoor het dicht zit
als het goed is gewoon 2 weken ofzo geen tikken op het hoofd krijgen
chief108
24th November 2009, 16:47
Fr3ddy weer boos dat je z'n vreten niet op tijd klaar had?
barbara
24th November 2009, 16:49
Ah thnx, twee weken rust is vervelend, maar in elk geval hoopgevend dat het weer goed kan komen :)
ga morgen indd wel even voor de zekerheid laten kijken.
Hehe nee, daarmee ben ik altijd keurig op tijd (A)
chief108
24th November 2009, 16:55
ga morgen indd wel even voor de zekerheid laten kijken.
is wel het beste ja
Hehe nee, daarmee ben ik altijd keurig op tijd (A)
braaf meiske...
Fr3ddy
24th November 2009, 18:03
Hou eens op met zeuren en ga eens terug de keuken in!
sikkwittet
24th November 2009, 18:18
als het is wat ik ooit heb gehad. en dat is het precies zoals jij het beschrijft. alleen bij mij was het erger de druk en de piep. die was echt erg. werd er echt gek van.
gelukkig is bij jou erger.
maar ik ben te laat na dokter gegaan, dacht komt wel goed.
en bleek perforatie van oor te zijn. ik ben te laat na dokter gegaan door getraind(dus klappen op gekregen) en gewoon na muziek geluisterd(veel uitgegaan) en met kop onderwater(douche zwemmen) en daar door nu permanent doof aan linker oor.
dus ben echt voorzichtig. ga na dokter, niet meer trainen, niet muziek lusiteren en niet met je kop onderwater. want mag echt geen water in je oor komen.
sterkte.
wilhelmus777
24th November 2009, 20:13
Gister in een onoplettend momentje een trap tegen mijn hoofd gekregen, vol op mn oor. Ben niet echt out geweest, alleen wel meteen een harde piep in datzelfde oor, en aan de andere kant een 'dof', verstopt gevoel.
Een dag later is de piep zo goed als weg, alleen als ik in een stille kamer sta en me heel erg concentreer hoor ik het nog heel lichtjes, maar maak me daar niet echt zorgen over.
Alleen zit nu in beide oren een dof verstopt gevoel, beetje alsof je heel verkouden bent, of in een vliegtuig. Hoor wel aardig goed. Verder ook helemaal geen pijn of vocht oid uit het oor, en ook helemaal geen hoofdpijn.
Zat zelf te denken aan scheurtje in mn trommelvlies, maar daar schijnt dus ook pijn en/of vocht bij te horen.
Sowieso van plan even naar de doc te gaan als het morgen nog niet over is, maar vroeg me af of iemand dit herkende?
is wel scheurtje in trommelvlies
heb dit zelf (precies dezelfde symptomen) ook meerdere malen gehad
duurt een dikke week tot 2 weken en dan ist weer goed
roy s
24th November 2009, 20:36
Hou eens op met zeuren en ga eens terug de keuken in!
ja, luisteren moet ze...
en nu twee weken haar oren dicht houden
O11
24th November 2009, 20:38
als het is wat ik ooit heb gehad. en dat is het precies zoals jij het beschrijft. alleen bij mij was het erger de druk en de piep. die was echt erg. werd er echt gek van.
gelukkig is bij jou erger.
maar ik ben te laat na dokter gegaan, dacht komt wel goed.
en bleek perforatie van oor te zijn. ik ben te laat na dokter gegaan door getraind(dus klappen op gekregen) en gewoon na muziek geluisterd(veel uitgegaan) en met kop onderwater(douche zwemmen) en daar door nu permanent doof aan linker oor.
dus ben echt voorzichtig. ga na dokter, niet meer trainen, niet muziek lusiteren en niet met je kop onderwater. want mag echt geen water in je oor komen.
sterkte.
Ik wou de spellings/grammar nazi gaan uithangen...
en toen zag ik je sig...
flip-mo
24th November 2009, 20:51
Kan gewoon beter de mond dichtnieten... Heeft ie veel meer aan
sikkwittet
24th November 2009, 21:18
FLIP MO.
go get a job...
flip-mo
24th November 2009, 23:01
FLIP MO.
go get a job...
Hey hey!! Ik heb hartstikke hard gewerkt hoor de afgelopen weken
sikkwittet
24th November 2009, 23:23
?!?
barbara
24th November 2009, 23:45
Je haar laten groeien, ademhalen, je hart laten kloppen...etc. Keihard werken dat.
thnx, ga ik er tot morgen in elk geval vanuit dat dat het is :)
snip83
24th November 2009, 23:49
Klopt ik heb het geroken ja:D
roy s
24th November 2009, 23:50
laatste drie dagen....
flip-mo
25th November 2009, 00:04
Klopt ik heb het geroken ja:D
Zweet hé .... :boks:
Hahahhaha... was een vet zware training van Mike man! Pfffff weer ff inkomen na zo een tijdje .... Wel lekker!!! De trainingen van Mike zijn altijd bikkel
flip-mo
25th November 2009, 00:05
laatste drie dagen....
Ooooooowwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww Roy is op oorlogspad!!!
hahahahhahaha
Zoveel doe ik voor deze site ! En dan ga je ZO tegen me doen!
niet lieffffffffffffff :(
roy s
25th November 2009, 00:07
Ooooooowwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww Roy is op oorlogspad!!!
hahahahhahaha
Zoveel doe ik voor deze site ! En dan ga je ZO tegen me doen!
niet lieffffffffffffff :(
ik heb helemaal nergens last van...
flip-mo
25th November 2009, 00:09
ik heb helemaal nergens last van...
lief
:jason:
Derek Ogilvie
25th November 2009, 00:31
Ik heb PRE-CIES hetzelfde gehad een paar maanden terug, heb er zo'n weekje last van gehad (was een stoot, geen trap). Naar de dokter hoeft niet, maar ik zou niet teveel naar harde muziek etc. luisteren. Komt vanzelf goed. Maar het is wel kut ja.
snip83
25th November 2009, 00:34
Zweet hé .... :boks:
Hahahhaha... was een vet zware training van Mike man! Pfffff weer ff inkomen na zo een tijdje .... Wel lekker!!! De trainingen van Mike zijn altijd bikkel
godverdomme ja zulk zweten ja die gast haha
maar eerlijk is eerlijk hij heb een zware training gehad
roy s
25th November 2009, 00:37
Ik heb PRE-CIES hetzelfde gehad een paar maanden terug, heb er zo'n weekje last van gehad (was een stoot, geen trap). Naar de dokter hoeft niet, maar ik zou niet teveel naar harde muziek etc. luisteren. Komt vanzelf goed. Maar het is wel kut ja.
Ik vind het echt heel zielig voor Barb..
Ik heb mijn vrouw in Spanje ook eens een facepalm gegeven op haar oor in een restaurant. Die had ook een gescheurde trommelvlies. Mocht ook vier weken niet vliegen, Toen zijn we daar maar gebleven. En ze mocht ook niet zwemmen. Dat was jammer, want het was 45 graden.
we zijn nog steeds bij elkaar
flip-mo
25th November 2009, 00:56
Ik vind het echt heel zielig voor Barb..
Ik heb mijn vrouw in Spanje ook eens een facepalm gegeven op haar oor in een restaurant. Die had ook een gescheurde trommelvlies. Mocht ook vier weken niet vliegen, Toen zijn we daar maar gebleven. En ze mocht ook niet zwemmen. Dat was jammer, want het was 45 graden.
we zijn nog steeds bij elkaar
hahahhaha een facepalm?? Een bitchslap bedoel je!!! hahahahahaha
Desalniettemin was ie wel grappig
Derek Ogilvie
25th November 2009, 01:12
Vrouwen slaan is altijd lol.
ria
25th November 2009, 12:04
Heeey Barbarra,
Was je nou al naar de doc geweest?
barbara
25th November 2009, 13:50
Vrouwen slaan is altijd lol.
Hehe ik beleef er ook altijd erg veel plezier aan :D
Yes, net terug van de doc, ik heb een "ontzettend mooi" gaatje in mn trommelvlies, ze vond het zelfs jammer dat ik em zelf niet even kon zien.
wel fijn om even zeker te weten dat het niks ergers is...en dat je dus net zo goed op chief108 kan gaan vragen als bij de dokter :laugh:
chief108
25th November 2009, 14:41
wel fijn om even zeker te weten dat het niks ergers is...en dat je dus net zo goed op chief108 kan gaan vragen als bij de dokter :laugh:
'nuff said....
sikkwittet
25th November 2009, 14:41
nou een perforatie. dacht ik al.
sterkte. en SERIEUS ben voorzichtig.
je wil niet aan een oor dof worden net als ik. want het is echt KUT gewoon. zeker door zoiets doms dan.
Kebal
25th November 2009, 17:30
'nuff said....
idd weer een zaak opgelost door chief108 :D
Derek Ogilvie
25th November 2009, 18:19
Hehe ik beleef er ook altijd erg veel plezier aan :D
Yes, net terug van de doc, ik heb een "ontzettend mooi" gaatje in mn trommelvlies, ze vond het zelfs jammer dat ik em zelf niet even kon zien.
Godverdomme wat zei ik nou? Misschien is door jouw nutteloze doktersbezoekje wel iemand anders hulpbehoevend gestorven... Met je gaatje in je trommelvlies, tsss.......
roy s
25th November 2009, 22:32
beterschap barb....
ik heb pijn in mijn kop vanavond!
....heb er vandaag veel klappen op gehad
thefxr
25th November 2009, 23:47
beterschap barb....
ik heb pijn in mijn kop vanavond!
....heb er vandaag veel klappen op gehad
ff wat zuipen, dan is het snel minder:cool:
flip-mo
26th November 2009, 00:32
je wil niet aan een oor dof worden net als ik. want het is echt KUT gewoon. zeker door zoiets doms dan.
Ik wil ook niet dof worden man... Probeer ook altijd van alles om een beetje stralend te blijven..
En dat je aan 1 oor dof bent verklaart een hoop .. voornamelijk je gramarproblem
Derek Ogilvie
26th November 2009, 00:38
En dan perforatie wel goed spellen, lol @ Sikk..
flip-mo
26th November 2009, 00:38
Nou moet fredje alleen die andere oor nog ff perforeren
flip-mo
26th November 2009, 00:39
En dan perforatie wel goed spellen, lol @ Sikk..
http://www.forumspile.com/Spelling-GrammarNazi.jpg
Derek Ogilvie
26th November 2009, 02:24
Ik noem het liever quality control..
sikkwittet
26th November 2009, 18:31
heheheeh
nice one.
brengt toch nog een smile op deze kut dag
I_LOVE_KNOCKOUTS
28th November 2009, 18:35
ja, luisteren moet ze...
en nu twee weken haar oren dicht houden
En mond open...
Je hebt wel altijd een goed excuus als je te laat op je werk bent. "Sorry, ik lag op m'n goede oor dus ik hoorde de wekker niet".
ria
29th November 2009, 19:32
Sorry beetje wazig, maar zo zag Barbs oortje eruit net na de klap; erg dik en rood..begreep dat vooral de heren die hier lezen/posten vaak liever een beeld bij het onderwerp hebben omdat het anders wel heel erg moeilijk voor ze wordt ....:whistling:
http://i93.photobucket.com/albums/l63/Ria-1964/DSCF2048-1.jpg
Beterschap Barbara!!
Derek Ogilvie
29th November 2009, 19:54
Ja Ria bedankt..... Maar t boeit ons echt niet. Elke vechter heeft wel eens een klap op zijn oren gehad. We voelen met Barb mee, maar daar blijft het ook bij. Post maar wat pics van d'r kont.
ria
29th November 2009, 19:59
Ja Ria bedankt..... Maar t boeit ons echt niet. Elke vechter heeft wel eens een klap op zijn oren gehad. We voelen met Barb mee, maar daar blijft het ook bij. Post maar wat pics van d'r kont.
Wat hebben sommige mannen toch met het achterwerk van vrouwen???? :huh:
Mokie14
29th November 2009, 20:15
hetzelfde wat vrouwen met kleding hebben tijdens winkelen
ff kijken en ff voelen
voordat we t aantrekken en kopen. dussss :morepics: :D
Mokie14
29th November 2009, 20:16
hoe is het eigenlijk nu met het oor??
thefxr
29th November 2009, 22:51
maak er maar ALLE mannen van!:D
Mokie14
29th November 2009, 22:53
maak er maar ALLE mannen van!:D
hahahahaha
sikkwittet
30th November 2009, 00:04
MOKIE FOR THE WIN
en onze uber gay lord van een mte laat weer eens blijken dat autisten geen gevoel hebben voor andere.
sikkwittet
30th November 2009, 00:05
voor zo iets dumbs bijna neg reps. bedoel tering, wat ken je daar op antwoorden???
Derek Ogilvie
30th November 2009, 00:08
voor zo iets dumbs bijna neg reps. bedoel tering, wat ken je daar op antwoorden???
Ik wil mijn 2 cent terug.
Mokie14
30th November 2009, 00:21
hahahahaha
Mokie14
30th November 2009, 00:30
http://www.myconfinedspace.com/wp-content/uploads/tdomf/57210/3-304x500.jpg
http://www.myconfinedspace.com/wp-content/uploads/tdomf/57210/2-375x500.jpg
http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2009/11/29/1259528681-140.jpg
sikkwittet
30th November 2009, 01:16
shit man, ken je geen reps geven. maar wel verdient ouwe
MANJEFUCK
Mokie14
30th November 2009, 01:18
hahaha thnx ouwe onthou me kwark maar hehehe
Derek Ogilvie
30th November 2009, 01:28
Hahaha lol@Mokie, it's his time to shine :D
Kebal
30th November 2009, 12:09
:laugh: dat moet eigenlijk bij de achtergrond
sikkwittet
30th November 2009, 15:06
im all go
sikkwittet
30th November 2009, 15:06
verander de naam maar in harde klap op ASS
Paganstars
12th December 2009, 13:08
damn... die dame is stacked and packed...
Dierenamerbulance
12th December 2009, 16:08
http://rlv.zcache.com/chicks_love_cauliflower_ear_tshirt-p235704360745953466uye8_400.jpg
Derek Ogilvie
12th December 2009, 16:09
http://farm3.static.flickr.com/2519/3995601216_7bec0f0f79_o.jpg
vBulletin® v3.8.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.