PDA

View Full Version : verjaardags feest

Il Loco
19th December 2010, 13:46
Het begon allemaal heel gemoedelijk, schildpad gekregen, lekkere choco taart etc.. rustig beginnen met drinken, wat eten tussendoor... Muziekje op....

Enkele uren later...

De schildpad is al bijna twee keer gestorven omdat ik hem met mijn dronken hoofd de hele tijd wil oppakken.. Met 3 man een fles tequila opgedronken.. Fuck, de citroenen waren op.. Met een dronken ADHD tamara naar beneden (ouders hadden ook verjaardag beneden).. Staat ze daar dronken in de keuken naar me te schreeuwen "KOM GAAN WE VECHTEN KANKER PUSSY, FUCKING MIETJE VECHTENN ARRGHHH"

Dus weer verder, bier, en nog andere zooi gedronken, veel wiet gerookt.. Iedereen was wild aan het doen, op mijn bed springen de hele kamer ligt vol puin.. En toen draaide alles om zijn as..

Naar de wc, kotsen, en weer terug.. Alles draait nog. weer kotsen, weer terug, en dat een keer of vier..

En toen lag ik opeens in bed, word ik wakker, kijk eens rond, overal staat drank, liggen sigaretten (normaal word er alleen op de badkamer gerookt)..

Mijn hele bad ligt vol as, er liggen sieraden, sokken en weet ik het overal...

Ik pak de camera, ik kijk de foto's en ik denk

"what the fuck heb ik gedaan"

Zie ik dat in eindig in mijn boxershort dansend op de tafel..

Ja het was een mooie avond.:D

Derek Ogilvie
19th December 2010, 13:49
hold your liquor much, pussy?

roy s
19th December 2010, 13:52
Kom op met die foto's

GetItHere
19th December 2010, 13:52
Hahaha ja de avond was mooi .... Toen ik aankwam na een zware avond voor kok spelen....opende een redelijk aangeschoten loco de deur....en vanuit het binnenbalkon waren al mensen aant schreeuwen naar me...ik loop door ...overal vage mensen flink bezopen en lege flessen all over the place... In eerste instantie dacht ik WTF ...Welke Dope hebbe zij gehad...maar na een korte inhaal race...kwam ik tog op het zelfde nivou ... Nja Er was ook een moment...met een afgelikte boterham ( Pimping Bitch laurie ) ze zat TE lam opde bank te hangen tegen loco aan ...en ik dacht...fuck die bitch...Tiger Balsum time...met andere woorden...ze heeft de hele avond naar tijgerbalsum gestonken en werd vanmorgen wakker met een brandend gevoel All over haha Geslaagd feest dat zeker.... Turtle power for life

roy s
19th December 2010, 13:53
Ik weet nog een aquarium te koop voor die schildpad

Il Loco
19th December 2010, 13:54
met een afgelikte boterham ( Pimping Bitch laurie )

Omfg so true:D

Il Loco
19th December 2010, 13:57
Ik weet nog een aquarium te koop voor die schildpad

hahaha schildpad heeft al een aquarium swa:D

Il Loco
22nd December 2010, 10:04
Neeeee nu ben ik echt een jaar ouder, fuck...

flip-mo
22nd December 2010, 10:17
Neeeee nu ben ik echt een jaar ouder, fuck...

20? 21? 22?

Il Loco
22nd December 2010, 10:29
23 haha

Il Loco
22nd December 2010, 18:24
Jullie zijn haterzzz...

Ik feliciteer mezelf wel, loco je bent een schatje gefeliciteeeerd ouwe.:pimp::D

roy s
22nd December 2010, 19:00
"Jij bent nog niet jarig jongen.."

ik zie geen taartje beneden

Il Loco
23rd December 2010, 09:43
"Jij bent nog niet jarig jongen.."

ik zie geen taartje beneden

Nee maar wel een kaarsje:huh:

HUNEBED-BOUWER
23rd December 2010, 11:02
Geslaagd feesje zo te lezen, die foto's krijgen we zekers niet te zien of wel...

Derek Ogilvie
23rd December 2010, 11:47
lol@uberhaupt geïnteresseerd zijn in foto's van een verjaardag waar je niet bij was....

Il Loco
23rd December 2010, 11:48
lol@uberhaupt geïnteresseerd zijn in foto's van een verjaardag waar je niet bij was....

Eenpoot dit dat

Socra
23rd December 2010, 13:03
Gefeliciteerd, jongen.

Paganstars
23rd December 2010, 13:46
gecondoleerd... weer een jaartje dichter bij lichamelijke aftakeling!

roy s
23rd December 2010, 17:06
Nee maar wel een kaarsje:huh:

nee man, dat is een batterij..

HUNEBED-BOUWER
24th December 2010, 15:04

Alsof we iedereen op zijn of haar blauwe ogen geloven hier... maar je hebt wederom gelijk, daar gaan wij ons niet aan opgeilen die foto's

Il Loco
24th December 2010, 15:06
Nja ze staan ergens online, maar waar...