PDA

View Full Version : TYLER D vs THOM H(arinck)

Tyler_Durden
22nd November 2009, 18:29
D-Day! Waarom? Omdat ik naar het It’s Showtime gala In Barneveld ga en de man zal ontmoeten die in zijn eentje een beetje het hele interwebzz bezig houdt. Ja mensen, ik heb het over Thom Harinck! Naar aanleiding van de vele geruchten die er de ronde deden besloot ik eens de stoute schoenen aan te trekken en het gewoon eens op de man af te vragen. Wat die grote vraag is? Nou gewoon, WAT er in het beruchte buideltasje van Thom zit! En omdat het leven van een heuse Gonzo-journalist niet over een nacht ijs gaat, is een gedegen voorbereiding een must. Dus voor ik Thom de vraag stel wat er in zijn buideltasje zit, vraag ik hem waarom hij eigenlijk een buideltasje draagt? Zelf bedacht ik de volgende mogelijkheden:

Gaat Thom zo met de tijd mee dat hij een liefhebber is van de nieuwste rage op dancegebied en is hij een heuse fan van de dansbewegingen van FannyPak?

http://mikeni.files.wordpress.com/2008/08/31_fanny_pak-ep1.jpg

Draagt Thom een buideltasje omdat zijn lievelingsdier een kangaroe is?

http://msnbcmedia1.msn.com/j/msnbc/Components/Photos/070514/070514_austral_kangaroo_vlrg_8a.widec.jpg

Of heeft Thom vroeger te veel stoten tegen zijn hoofd aan gekregen en wordt hij langzaam aan vergeetachtig?
http://1.bp.blogspot.com/_9jD-Vr6DBRY/SuRhEpCYfmI/AAAAAAAABT0/fH9wtE5WhRE/s320/saskia.jpg

Of moeten we het niet zo ver zoeken en draagt Thom een buideltasje gewoon omdat het zo praktisch is?

Eenmaal in de Veluwehal stap ik het kleedlokaal in van Chakuriki en zie daar Hesdy Gerges en Anderson Silva zitten. Geen Thom Harinck! Het zal toch niet gebeuren dat de beste man niet aanwezig is en ik de grote vraag niet kan stellen?? Dan wordt er op het toilet doorgetrokken en staat tot mijn grote verbazing Thom ineens voor mijn neus. Met buideltasje! Dat ie eraan gehecht was, wist ik al maar dat het buideltasje zelfs mee gaat naar het toilet had ik niet gedacht!
Na een korte kennismakingspraatje met Thom vraag ik hem gelijk op de man af wat er nu in zijn buideltasje zit.

“Pardon? zegt Thom lachend , wat er in mijn buideltasje zit dat hebben ze me nog nooit gevraagd! Wil je niet weten hoe het met de voorbereiding van de vechters staat of iets in die richting?

Nee, antwoord ik met mijn brutaalste blik op zijn buideltasje gericht, ik wil alleen maar weten wat daar nou in zit!

Wat denk je zelf? Doe maar eens een gok,zegt Thom.

Nou, zeg ik, ik denk dat er sowieso een klein aantekeningenboekje in zit, een zogenaamde black-book, waar alle gameplans in staan. Gameplans die altijd zo berucht zijn bij de tegenstander omdat je elke keer weer een hele goede strategie hebt! En een pocketsize woordenboekje Nederlands/Frans omdat je Jerome LeBanner voor gaat bereiden op zijn wedstrijd tegen Sem Schilt.

Nee hoor niets van dat alles, zegt Thom. Ik draag een buideltasje omdat het praktisch is. Ik ben altijd bezig met het verzorgen van trainingen en heb daarom altijd een trainingsbroek aan. En die dingen hebben geen broekzakken dus kan ik mijn spullen, mijn sleutels/geld/bankpasjes/visitekaartjes, nergens kwijt. Zo’n buideltasje is dan wel erg handig!

http://img410.imageshack.us/img410/6947/dsc01374i.jpg

Thom vindt het overigens erg grappig dat zijn buideltasje de mensen op toch wel de meest gerenommeerde vechtsportsites zo bezig houdt! Hij vindt dat wel leuk en vraagt of wij, Fightclub108 en crew, nog meer van die ludieke acties hebben?

Jazeker, zeg ik. De volgende keer gaan we langs bij de vechter thuis en spelen we het spel: Sla Je Oma In Een Coma!!!!!

roy s
22nd November 2009, 18:33
hahahahahahaha....

Tyler Durden dit is echte Gonzo ouwe!!!!!!!
Hij keek wel verbaasd heb ik begrepen....

kwarks als het weer kan...

Mokie14
22nd November 2009, 18:38
Hahaha je hebt er een mooi verhaal van gemaakt
ook voor mij geldt kwark als het weer vers is
hahahah ga helemaal stuk hier hahahahaha

Tyler_Durden
22nd November 2009, 18:41
hahahahahahaha....

Tyler Durden dit is echte Gonzo ouwe!!!!!!!
Hij keek wel verbaasd heb ik begrepen....

kwarks als het weer kan...

Verbaasd? Hij wist niet wat hem overkwam hahahahaahahhaha..Ik weet zeker dat hij vanmorgen aan de ontbijttafel tegen zijn vrouw had gezegd: Nou, wat MIJ gister toch is overkomen, dat geloof je nooooooooooooooooooooit!!!

:rotflmao::rotflmao:

Pitbull.
22nd November 2009, 18:44
hahah vet ouwe!!

zat de antwoorden te lezen met Thom zn stem in me hoofd.. gekke shit..

anyway.. kwarks ouwe !

Donjopie
22nd November 2009, 18:45
HAHAHAHAHA
Top verslag man !!!!!

flip-mo
22nd November 2009, 19:40
Hahaha

Kingster
22nd November 2009, 20:16
Lachen! Hij zal wel denken, die mensen op internet sporen echt niet.

chief108
22nd November 2009, 20:55
super cool verslag!!!

that's the way we roll!!!

Lachen! Hij zal wel denken, die mensen op internet sporen echt niet.
en gelijk heeft hij ! :laugh:

I_LOVE_KNOCKOUTS
27th November 2009, 15:05
Hahahaha, LMAO!! Geweldige actie, en misschien nog wel mooier beschreven! Heb je zo'n visitekaartje van hem gekregen uit dat tasje? Kun je hem even de link van dit topic mailen.

Mokie14
14th December 2009, 02:52
dat staartje hehehe

http://www.youtube.com/watch?v=3kfa3rbgiZ0

Tyler_Durden
14th December 2009, 12:54
Dat elleboog-gebeuren zit er nog goed in bij hem, zeg!

Bertje
25th December 2009, 01:27
Yo Tyler leuk om te lezen man hahaha...