View Full Version : [MMA] [UFC] UFC 106
d4nd3l10n
22nd November 2009, 02:51
Iemand zo gek om dit live te gaan kijken?
O11
22nd November 2009, 03:21
Is dat nu?
Maar sowiezo, nee. Lekker m'n bedje in met een boek.:nerd:
En dan morgenochtend (na 13:00 uur :D) met een kopje thee en een shitload toast rustig zitten kijken.
d4nd3l10n
22nd November 2009, 03:36
ZZZZZZZZZZZzzzzzzZZZzZZzzz wut? Ik ga maffen... peace love vrede liefde whatever.
d4nd3l10n
22nd November 2009, 03:49
Ennu tering guests REGISTREER JE EENS!
Fucking eikels zijn jullie. Iedereen loopt hier moeilijk te doen voor verslagen, antwoorden, streams, filmpjes etc maar jullie fuckers laten niks horen.. Desnoods zeg je zoals andere bekende vechters alleen 'X2' of WAR..
Neeehhhh jullie zijn te belangrijk, of vinden dat het niet bij jullie 'functie' past. Doe maar gewoon normaal en registreer je. Dan kun je jezelf, je favoriete vechter, je teamgenoot, je sparringspartner, je team en douchmaatje verdedigen onder je eigen naam of je verzonnen naam.
Nederland is oh zo klein en Nederland heeft oh zo kutpubliek.. Als trainers en coaches een beetje meer moeite deden kunnen ze de 'nieuwe mensen' ook leren, want ey, de echte fans boeen niet hoor als je verliest en we weten allemaal dat jullie meelezen. Maar nee, wij mogen niks zeggen want wij zijn nederlands publiek en per definitie kut.
Nederland over het algemeen slecht op de grond? Nee mogen we geen kritiek over hebben, we moeten achter onze landgenoot blijven staan.
Een Nederlander een stijl die niet aantrekkelijk is of geen zoden aan de dijk zet? Nee mogen we niks over zeggen, want we moeten achter onze landgenoot blijven staan.
22nd November 2009, 04:00
Dat zeg ik het is kut... Weet je wat ik vind. Dat promotors van gala's wel eens wat geld in deze shit mogen gooien. Fucking hell, elke week betalen wij meer dan genoeg geld om goede/slechte/en middelmatige gala's te bezoeken. Gala's die hun geld helemaal niet waard zijn! € 110,- voor een kaartje op een stoeltje waar je een houten kont van krijgt.
Wedstrijden die wack zijn (waar altijd op gezegd wordt: Jaaaahaaa maar daar kan de promotor niks aan doen), slechte service, slecht zicht en altijd wordt het afgedaan als: voor een avondje stappen ben je meer kwijt. My ass! Ik weet niet wat jij drinkt vriend maar ik ben toch echt veel minder kwijt.
Voor een gemiddeld gala ben ik toch al snel 100 tot 150 euro kwijt. Das meer dan 300 gulden fuckfaces.
Ik heb nu volgens mij wel genoeg gegeven aan de sport. In al die 13 jaar nog nooit vip gezeten of op het vip dek geweest, maar wel krom gelegen voor al die knaken die ik neer heb gelegd voor heel veel kutgala's.
Das ook het probleem van nederland. We zijn zo klein dat het allemaal ons kent ons is en er bijna geen kritiek wordt gegeven. Daarom zullen we altijd 2 stappen achter lopen op het mondiale mma gebeuren.....
GVD dit moest ik ff kwijt
22nd November 2009, 09:12
Dude, its weekend!
Chill and take a pil(s) :barman:
Vitor Belfort
22nd November 2009, 10:29
http://sharemyplaylists.com/files/2009/08/chill_pill.jpg
chief108
22nd November 2009, 10:55
hahaha
P44rd3bl03m ging ff flink los midden in de nacht :p
Pitbull.
22nd November 2009, 11:05
Ennu tering guests REGISTREER JE EENS!
Fucking eikels zijn jullie. Iedereen loopt hier moeilijk te doen voor verslagen, antwoorden, streams, filmpjes etc maar jullie fuckers laten niks horen.. Desnoods zeg je zoals andere bekende vechters alleen 'X2' of WAR..
Neeehhhh jullie zijn te belangrijk, of vinden dat het niet bij jullie 'functie' past. Doe maar gewoon normaal en registreer je. Dan kun je jezelf, je favoriete vechter, je teamgenoot, je sparringspartner, je team en douchmaatje verdedigen onder je eigen naam of je verzonnen naam.
Nederland is oh zo klein en Nederland heeft oh zo kutpubliek.. Als trainers en coaches een beetje meer moeite deden kunnen ze de 'nieuwe mensen' ook leren, want ey, de echte fans boeen niet hoor als je verliest en we weten allemaal dat jullie meelezen. Maar nee, wij mogen niks zeggen want wij zijn nederlands publiek en per definitie kut.
Nederland over het algemeen slecht op de grond? Nee mogen we geen kritiek over hebben, we moeten achter onze landgenoot blijven staan.
Een Nederlander een stijl die niet aantrekkelijk is of geen zoden aan de dijk zet? Nee mogen we niks over zeggen, want we moeten achter onze landgenoot blijven staan.
22nd November 2009, 11:29
idd...
kwark voor dat kleine opgefokte menneke :p
d4nd3l10n
23rd November 2009, 02:12
Ja moest het ff kwijt.. Zat vanmiddag nog te bedenken wat ik vanochtend ookalweer met m'n zatte kop gepost had, maaruh het maakt nog sense ook :laugh:
chief108
23rd November 2009, 08:19
nou...
niet overdrijven hoor :rolleyes:
was wel grappig
dat dan weer wel :p
vBulletin® v3.8.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.