View Full Version : The Ultimate Fighter op RTL7 vanaf 7 december?
chief108
22nd November 2009, 00:37
ik hoorde net dat iemand dat gezien had als zo'n irri tussendoor reclame tijdens een film...
dat zou wel goed zijn
echt heel goed
TUF heeft de UFC ook doen exploderen in de USA
wie weet gaan ze hier dan ook inzien dat freefight en kooivechten toch best wel cool is....
Kebal
22nd November 2009, 00:41
als het maar niet het laatste seizoen wordt, daar irriteer ik me meer aan...
was dat vorig jaar trouwens ook niet die reclame met The ultimate Fitness challenge?
Donjopie
22nd November 2009, 01:31
dat zou echt gaaf zijn
TheHagueBoxer
22nd November 2009, 02:12
als het seizoen 10 is, is het echt een gemiste kans... wat een kutseizoen is dat zeg totaal niet representatief voor wat de sport te bieden heeft
d4nd3l10n
22nd November 2009, 02:17
Ik krijg net -na veel bellen en smsen- vanuit inside bronnen door dat het inderdaad TUF is wat ze uit gaan zenden en volgens hem beginnen ze gewoon bij seizoen 1. Dit had te maken met het eindgevecht en hoe dat toen geedit is.
Ik zeik z'n kop gek, maar heel veel wilt ie er niet over loslaten..
TheHagueBoxer
22nd November 2009, 02:33
vraag me af hoe ze dat dan doen trouwens... want de finale is nooit in een TUF episode toch maar op een apart event, dus dan zenden ze dat event uit ofzo?
d4nd3l10n
22nd November 2009, 02:42
Nope alleen die wedstrijd...
Pitbull.
22nd November 2009, 10:54
Idd zag het een paar keer voorbij komen rechtsboven in beeld.. gelukkig maar dat ze met seizoen 1 beginnen..
Me vriendin gaat gek worden want die is echt TUF verslaafd.. alleen moet ze nu steeds een week wachten ipv dvd te wisselen.. ze kijkt graag alles achter elkaar... mafkut..
chief108
22nd November 2009, 10:58
Idd zag het een paar keer voorbij komen rechtsboven in beeld.. gelukkig maar dat ze met seizoen 1 beginnen..
da's beter idd
mooi man mooi...
Me vriendin gaat gek worden want die is echt TUF verslaafd.. alleen moet ze nu steeds een week wachten ipv dvd te wisselen.. ze kijkt graag alles achter elkaar... mafkut..
:laugh:
Chico
22nd November 2009, 17:26
kwark....
sikkwittet
22nd November 2009, 17:30
yess man ulitmate vet
alleen die afkorting maf toch niet in het nl heheeh
TOON
22nd November 2009, 21:08
zag het idd ook al tijdens voetbal international, m'n vriendin had echt zo iets van, WTF zit die gast naast me gek te doen tijdens zo'n kut programma over voetbal hahahahahaha
maar toen ik uitlegde waarom begreep ze het nog steeds niet.... zucht....
maar gelukkig beginnen ze met seizoen 1 idd! ook erg slim, meteen een UFC zou denk ik too much zijn om mee te beginnen, tijdens zo'n TUF kun je wat relaxter kennis maken met MMA, krijg je die technieken wat door enzo.....goede zaak! hoop dat het aanslaat en de weg klaar maakt voor de UFC's!!
I_LOVE_KNOCKOUTS
26th November 2009, 15:18
Ik zag vandaag promo's op RTL 7 en tot mijn grote schrik zag ik zowel Kimbo, Rashad Evans als Rampage. Ik ben dus bang dat het seizoen 10 wordt, waar ik alleen maar slechte dingen over lees.
chief108
26th November 2009, 15:19
hoef ik het iig niet meer allemaal te downloaden :p
Socra
26th November 2009, 15:35
maar gelukkig beginnen ze met seizoen 1 idd! ook erg slim, meteen een UFC zou denk ik too much zijn om mee te beginnen, tijdens zo'n TUF kun je wat relaxter kennis maken met MMA, krijg je die technieken wat door enzo.....goede zaak! hoop dat het aanslaat en de weg klaar maakt voor de UFC's!!
Ja, heel relaxed... Een stelletje asociale idioten die dronken worden, het op een knokken zetten buiten de kooi, smakeloze practical jokes uithalen en -o ja- een huis tot puin slaan.
TUF zal de beschaafde medeburger ervan overtuigen dat MMA niets te maken heeft met uitschot...
Socra
26th November 2009, 15:38
Ik zag vandaag promo's op RTL 7 en tot mijn grote schrik zag ik zowel Kimbo, Rashad Evans als Rampage. Ik ben dus bang dat het seizoen 10 wordt, waar ik alleen maar slechte dingen over lees.
Post #5:
Ik krijg net -na veel bellen en smsen- vanuit inside bronnen door dat het inderdaad TUF is wat ze uit gaan zenden en volgens hem beginnen ze gewoon bij seizoen 1. Dit had te maken met het eindgevecht en hoe dat toen geedit is.
Ik zeik z'n kop gek, maar heel veel wilt ie er niet over loslaten..
d4nd3l10n
26th November 2009, 15:49
sorry voor de bad info maar kreeg gisteren een sms dat het seizoen 10 wordt idd....
Pitbull.
26th November 2009, 16:00
tering
Socra
26th November 2009, 16:03
sorry voor de bad info maar kreeg gisteren een sms dat het seizoen 10 wordt idd....
Ai!
Dat is jammer... Vooral omdat ik dat nu net aan het kijken ben... Komt een beetje vroeg voor de herhaling, zeg maar...:)
d4nd3l10n
26th November 2009, 16:06
Ja is inderdaad kut..
Aan de andere kant ook wel weer positief dat je geen losgeslagen gekken ziet die de hele zooi verbouwen en niet normaal kunnen doen...
ataraxia
26th November 2009, 18:26
Nee, maar goeie gevechten zie je ook niet... Ik zeg Boeh.
d4nd3l10n
26th November 2009, 18:38
True that!
chief108
26th November 2009, 18:53
Boeh
vBulletin® v3.8.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.