PDA

View Full Version : Naïviteit of machtswellust? Dikke lol!

d4nd3l10n
21st November 2009, 17:46
De politie kan aan gezag winnen door meer bonnen te schrijven.

Dat stelde minister Guusje ter Horst (Binnenlandse Zaken) en maandag in overleg met de tweede kamer tot ergernis van vooral de SP en de VVD.

Deze oppositiepartijen vinden juist dat het gezag van de politie wordt aangetast als agenten op elk hoek van de straat gaan posten om zoveel mogelijk bekeuringen uit te delen, zodat ze de opgelegde aantallen halen.

Het bonnenquotum is een paar jaar geleden uit de landelijke prestatieafspraken met de politie gehaald. De korpsen zelf mogen agenten echter wel opdracht geven een bepaald aantal boetes op te leggen.

Volgens Ter Horst wordt dat bij de beleidsvrijheid van politiekorpsen. De SP en de VVD willen dat ze daar een einde aan maakt, maar de PvdA-bewindsvrouw voelt daar niets voor.

“Het instrument om het gezag te vergroten, is het schrijven van bonnen,” zei ze.

Tot zover de media.
bron: Vrijspreker.nl

Judas
21st November 2009, 18:10
Ze krijgt m'n respect als ze zelf een weekje op de hoek van de straat gaat staan... Imbeciel wijf

Judas
21st November 2009, 18:21
Schijnheilige zooi is het. It's all about the money. Net als die linkse rakkertjes die het hoogste parkeertarief (van heel Europa) per uur hier in Amsterdam invoerden. Dat was dan zogenaamd om het autoverbruik te verminderen. Bullshit dus, ze wilden weer een extra zakcentje hebben. Maar nu het autoverbruik ook daadwerkelijk flink verminderd is, en ze 12 miljoen aan parkeergeld hebben misgelopen, moeten ze het beleid toch maar herzien:whistling:. Schijnheilige flikkers zijn het.

chief108
21st November 2009, 21:09
“Het instrument om het gezag te vergroten, is het schrijven van bonnen,” zei ze.

infractions...

d4nd3l10n
21st November 2009, 22:36
i lol'd..

Maar ff serieus.. Alleen al omdat dat wijf dit gezegt heeft moeten we al massaal de straat op.

chief108
21st November 2009, 22:46
mensen zouden idd wat vaker de straat op moeten

maar de meerderheid blijft liever voor de buis hangen om sbs en rtl te kijken :bash:

d4nd3l10n
21st November 2009, 22:56
Yeuh... We gaan lekker overal in mee, pikken alles, nemen met alles genoegen en doen zoals het hoord. Zodat we 'succesvol' zijn, beter zijn dan de buurman en lekker doen zoals het hoort. Omdat we het maar accepteren.

d4nd3l10n
21st November 2009, 22:56
hoord met een d :laugh:

chief108
21st November 2009, 23:01
lekker doorzuipen jochie... :p

LOL @ De Buurman (http://www.chief108.com/member.php?u=91)

Socra
21st November 2009, 23:06
Flikker toch een keer op met die kankervrijspreker! :wtf:

Het is een compleet bevooroordeelde site. Er komt niets uit wat ook maar een beetje de moeite waard is om op in te gaan.

d4nd3l10n
21st November 2009, 23:38
Ik ben het ook niet overal mee eens maar een beetje tegengas kan nooit geen kwaad.

Socra
21st November 2009, 23:44
Ik ben het ook niet overal mee eens maar een beetje tegengas kan nooit geen kwaad.

Nou...

Het stomme is, ik ben het met heel veel dingen nog behoorlijk eens. Maar de hetzerige manier waarop het gebracht wordt bezorgt me echt kippenvel tot achter in de nek...

chief108
22nd November 2009, 00:10
Nou...

Het stomme is, ik ben het met heel veel dingen nog behoorlijk eens. Maar de hetzerige manier waarop het gebracht wordt bezorgt me echt kippenvel tot achter in de nek...
one leggertje

en da's best jammer

O11
22nd November 2009, 00:14
Het is een makkelijk wijzen naar anderen door laffe mensen die leven bij de gratie van de bescherming die de politie ze biedt tegen mensen als ik.