PDA

View Full Version : [NIET VOOR MTE] Buddy

d4nd3l10n
19th October 2010, 01:50
Ik heb een vriend he,

hij had een vriendinnetje, loopt een tijdje met haar, half samenwonen en dan gaat het uit omdat, hij vreemdgaat.

Helaas of gelukkig, zien ze elkaar regelmatig tijdens het uitgaan en dat soort dingen. Er blijft een aantrekkingskracht en als reserve voor beide, eindigen ze geregeld samen in bed. En tja, als je een paar maanden met elkaar geneukt hebt, is het meestal lekkerder dan met een nieuw persoon.

Zij blijft een paar dagen plakken, hij vind het kool, biosje hier, etentje daar en voordat hij het weet zit ze alweer een weekje of 2 bij fulltime bij hem thuis. Het gaat van kwaad tot erger en eigenlijk wonen ze alweer praktisch samen. Dat zag hij aan de haren in het doucheputje, de kleding die ze achterliet, de fiets die ze liet staan, de gore deodorant die 's ochtends de kamer vulde en het feit dat ze na haar werk/opleiding direct naar hem toekwam.

Zij weet dat hij met anderen neukt en hij weet ook dat zij een vaste kissbuddy heeft. Ze zal nooit met hem naar bed gaan, want ze kan goed met hem praten en hij 'snapt' dingen. Ze kan tegen hem lullen en kust ook af en toe met hem, maar neuken, nee daar doen ze niet aan. Kissbuddy is een beetje een mongool, want hij wilt haar neuken maar ze komen niet verder dan kussen. Zei vind dat het niet past tussen hun. Uhuh.

Anyways, Kissbuddy belt en vriend neemt op omdat meisje onder de douche staat. Kissbuddy en boyfriend vragen aan elkaar wie ze zijn. Kissbuddy en parttime boyfriend krijgen woorden. Meisje komt onder de douche vandaan en zegt dat ze gaat praten met Kissbuddy. Uurtje later verklaard meisje dat ze ff bij Kissbuddy langsgaat. Om zeven uur gaat ze weg en om twee uur 's nachts komt ze weer bij die vriend thuis. Parttime boyfriend had inmiddels zijn eigen hachje gered en had rond een uur of tien, na een aantal biertjes, 'ander meisje' uitgenodigd waar hij mee in bed belandde. Dat was zijn safe fuck. Niet heel lekker, maar wel altijd geil en op de een of andere manier had 'ander meisje' die op de universiteit zat, bijna altijd tijd. Een safe fuck. Een sure fuck.

Meisje komt thuis en ziet 'ander meisje' liggen en tript de pan uit. Schreeuwen, schelden en wordt helemaal wild en gek. Die vriend van mij loopt naar haar toe en vraagt; "ben je niet met Kissbuddy geweest?" "Ja antwoordt het meisje, het was gewoon gezellig". Te gezellig zeker, zegt vriend, want je hebt heus niet alleen gepraat. Het meisje antwoord dat ze niet alleen gepraat heeft en geeft na een tijdje toe dat ze wel met hem gekust en gevoosd heeft, maar echt niet met hem heeft geneukt. Die vriend van mij wordt pissig en begint te schelden. Het is zijn huis en zij gaat hysterisch doen omdat er een ander meisje bij hem in bed ligt. 'Dat had ze niet van hem verwacht!'.

'Ander meisje' heeft er genoeg van en na een korte pitchstop, loopt zij het trappenhuis af naar beneden om vervolgens in haar auto te stappen. Die vriend van mij krijgt een smsje van d'r: 'De volgende keer zijn we wel alleen he?' Wat een vrouw! Geen gezeur. Geen gezeik. Alleen dat ze de volgende keer wel alleen zijn. Woohooo denkt hij stiekem bij zichzelf. Jammer alleen dat ze geen abonnement heeft op de sportschool.

Meisje zeurt door dat ze het niet verwacht had.
Die vriend van mij, geeft dus als argument dat zij eigenlijk precies hetzelfde is, met het verschil dat het zijn huis is en hij zonder vaste relatie kan doen en laten wat hij wilt. Als tegen argument geeft meisje: "ja, maar, van jou had ik het vanavond niet verwacht, je wist dat ik terug zou komen."

Kuthoer.

Vriend en meisje praten wat, maken het goed, knuffelen wat en van het een komt het niet te vermijden andere. Half naakt liggen ze op bed en beginnen elkaar te kussen en zoals vanouds voelen hun lichamen elkaar perfect aan.

Terwijl ze druk bezig zijn belt Kissbuddy. Die vriend van mij ligt boven op, zij op d'r rug, en met een soepele beweging (zo verteld hij tenminste) drukt hij met zijn wijsvinger op de groene knop van haar blackberry en begint haar harder te nemen.

Doggystyle en hij kijkt nog eens naar links. 2.20 staat duidelijk op het beeldscherm. Fucking pervert is nog steeds aan de lijn. Zoals iedereen weet zijn de queefs of ook wel kutscheten genoemd niet te vermijden na een tijdje doggystyle. Zij kreunt, hij praat, zij praat en hij kreunt. 2.33 staat er inmiddels op het beeldscherm als hij met z'n vinger een knop aanraakt. Kissbuddy luistert nog steeds mee.

Homeboy vraagt of om een blowjob en zegt de meest nasty shit tegen haar als ze bezig is. Voorzichtig pakt hij die de telefoon op, legt een hand in haar nek en met de andere drukt hij op een knopje van de telefoon om te kijken hoelang het gesprek duurt. 2.38. Soepel gaat het niet, want hij moet van toetsblok af.

Hij heeft haar bij de nek vast maar duwt haar iets te ver naar beneden en schreeuwt dat ie gaat komen. Oeps, iets te enthousiast want het meisje protesteert. Snel legt hij de telefoon neer en doet alsof er niks aan de hand is. Gooit haar weer op d'r rug en schreeuwt bijna zo hard hij kan, wanneer hij klaarkomt. Met zijn woorden horende, gaat het meisje met zichzelf bezig en komt ook bijna klaar. De telefoon ligt naast haar heup en hij kijkt nog eens. Godverdomme wat gaat de tijd langzaam. 2.52 pas.

Meisje heeft een climax maar dat ontgaat hem bijna helemaal door de telefoon. Terwijl ze nog in droomwereld is doet ze haar ogen open glimlacht naar hem. Hij glimlacht terug en ziet dat de verbinding verbroken is. 3.02.
Hahaha fuckbuddy heeft bijna een uur lopen luisteren naar zijn zogenaamde vriendinnetje en vriend.

Meisje ligt nog in een andere wereld (lang leve haar eigen vinger) en die vriend van mij gaat ff pissen. Bij terugkomst ligt meisje al te knarsetanden en pakt hij met een vlugge beweging de telefoon onder haar kussen vandaan.
Even uitzoeken hoe je moet smsen, de naam opzoeken om vervolgens het volgende berichtje te sturen:

ey kutmongool, ben je vanavond lekker klaargekomen met rechts? Ik hoop dat je dinsdag ook plezier hebt gehad toen je haar kuste? How taste my pee pee?

d4nd3l10n
19th October 2010, 01:52
Nu ik hierover nadenk. Meisjes en hun vingers. Rukken kunnen ze niet maar een knopje van de speld in een hooiberg vinden wel?

What the fuck is up with that?

d4nd3l10n
19th October 2010, 02:00
Je wou maar niet zuigen,
dus ging je maar trekken,
bezorgt om je techniek en bezorgt om de vlekken,
te hard, te zacht, heen en weer zoals het moet,
maar fuck jou, je weet geeneens meer wat je doet,
drie keer rukken is niet klaar,
met twee keer zuigen maar je mij ook niet klaar,
maar ondertussen wel zeuren over grote of geuren,
wil je nou echt dat ik jou lippen ga keuren,
zuigen en trekken met veel nat
je weet toch zelluf schat
veel spuug geen tanden en met je tong daar gaan alle jongens op prat
doorgaan tot het einde
witte shitzooi zie je vanzelf wel verschijnen
alles in je keel
kijk niet zo zuur
kwark, yoghurt of mijn kwak maakt geen verschil.

wilhelmus777
19th October 2010, 08:12
thanks voor wederom een mooi verhaal !

chief108
19th October 2010, 09:12

ataraxia
19th October 2010, 09:19

Tyler_Durden
19th October 2010, 09:40
Thanks voor wederom een mooi verhaal !

Derek Ogilvie
19th October 2010, 11:18
Thanks voor wederom die waarschuwing in de threadtitel !

Khalil
19th October 2010, 12:29
it al gezegd maar eh, bedankt voor het verhaalt

roy s
19th October 2010, 17:28
hahahahahaha...
thanks voor wederom een mooi verhaal!

I_LOVE_KNOCKOUTS
23rd October 2010, 13:34
Thanks voor wederom een mooi verhaal!

flip-mo
23rd October 2010, 13:51
Thanx Voor wederom een mooi verhaal

d4nd3l10n
23rd October 2010, 16:34
Thanx voor wederom een mooi verhaal

Judas
23rd October 2010, 16:35
Thanx voor wederom een mooi verhaal

Gvd Hard
26th October 2010, 23:56
i like
<3<3<3<3<3

O11
27th October 2010, 00:21
i like
<3<3<3<3<3

Vijf ijshoorntjes op de grond?

Rverm
27th October 2010, 19:25
Ik wilde je nog even bedanken voor wederom een mooi verhaal.

Gvd Hard
28th October 2010, 09:28
Vijf ijshoorntjes op de grond?
nee, het zijn hartjes, maar dat wist je wel hé, deugnietje van me.