PDA

View Full Version : Prins maakt MMA debuut in de ring

Tyler_Durden
18th November 2009, 12:45
De zoon van de Sjeik van Dubai vecht in Schermerhorn…
Sportschool Van Os Gym uit Alkmaar laat de 24-jarige en 70 kilo zware Hassan Alrumaithi zijn vechtsportdebuut maken in sporthal De Myse in Schermerhorn. Op zaterdag 28 november wordt daar een vechtsportgala gehouden, waar dus onder meer de Sjeik uit Dubai, gezegend met een blauwe band in het Braziliaans Jiu Jitsu en een zwarte band met Judo, zijn debuut maakt als mixed martial arts (MMA) vechter.
Op het gala zijn ook enkele profpartijen te zien. Zo komen de broers Metin ‘Pislik’ Yakut (MMA) en Sahin ‘Kaas’ Yakut (kickboksen) uit Alkmaar hun vechtkunsten tonen in de ring.
Daarnaast zijn er ook andere partijen uit de hoogste A-klasse te bewonderen en zijn er enkele partijen uit de B-klasse te zien. Daarnaast maakt een aantal kickboksers hun debuut als ‘nieuweling’ in Sporthal De Myse in Schermerhorn.

Kaarten voor het vechtsportgala kosten €25,- in de voorverkoop (bij Van Os Gym, De Jagerstraat 24 in Alkmaar) of €30,- aan de deur. Het vechtsportgala heeft een aanvangstijd van 18.00 uur.

Bron: De Polder Express

chief108
18th November 2009, 12:49
gaaf...

kan hij geen sponsor worden van ons? :)

Tyler_Durden
18th November 2009, 12:57
gaaf...

kan hij geen sponsor worden van ons? :)

Ik zal het hem vragen :laugh:

Voor een aardige bom duiten MAG hij wel opkomen met een t-shirt van fc108....

edit: ipv een bom duiten beter een grote som geld maken. Straks begrijpt ie me verkeerd.......

Donjopie
18th November 2009, 13:03
http://www.boreme.com/boreme/funny-2007/arab-countdown-big.htm

ook leuk als hij naast je zit met een laptop op schoot ....................

Mokie14
18th November 2009, 16:29
http://www.boreme.com/boreme/funny-2007/arab-countdown-big.htm

ook leuk als hij naast je zit met een laptop op schoot ....................

hahahaha

sikkwittet
18th November 2009, 16:46
reps tyler man

flip-mo
18th November 2009, 17:54
Ik had tegen hem kunnen vechten.... Maar in deze shape lijkt me dat niet verstandig...hahaha

en tyler... Je bent er vast en zeker bij om een praatje met de goede man te maken en hem uit te nodigen in je skybox

Socra
18th November 2009, 18:00
Ik had tegen hem kunnen vechten.... Maar in deze shape lijkt me dat niet verstandig...hahaha

Even offtopic (:rolleyes:): ben jij wel nog op gewicht? Of zit je straks een gewichtsklasse hoger als je weer gaat beginnen?

flip-mo
18th November 2009, 18:02
Even offtopic (:rolleyes:): ben jij wel nog op gewicht? Of zit je straks een gewichtsklasse hoger als je weer gaat beginnen?

Ik zit nog wel op gewicht hoor... ben alleen wat spiermassa kwijt en heb wat vet erbij. Ben nu 2 kilo zwaarder dan toen ik fulltime trainde...72 kilo ongeveer.

roy s
18th November 2009, 18:06
Bron: De Polder Express .....

dat vind ik nou weer jammer:laugh:

Socra
18th November 2009, 18:09
Ik zit nog wel op gewicht hoor... ben alleen wat spiermassa kwijt en heb wat vet erbij. Ben nu 2 kilo zwaarder dan toen ik fulltime trainde...72 kilo ongeveer.

Ah... Dat is netjes. Was benieuwd... Anders wordt het natuurlijk een heel ander verhaal. Moet je kiezen welke gewichtsklasse enzo. Een beetje spiermassa heb je er zo weer aan.

Tyler_Durden
18th November 2009, 18:23
en tyler... Je bent er vast en zeker bij om een praatje met de goede man te maken en hem uit te nodigen in je skybox

Het is in Alkmaar dus misschien dat hij gelijk daar een cluppie kan kopen voor weinig :laugh:

@ Roy: Moet wel een bron bij anders krijg je straks weer dat andere fora zeggen dat we het van hun hebben, snapte....

flip-mo
18th November 2009, 18:34
Ah... Dat is netjes. Was benieuwd... Anders wordt het natuurlijk een heel ander verhaal. Moet je kiezen welke gewichtsklasse enzo. Een beetje spiermassa heb je er zo weer aan.

Kom niet zo snel aan... gelukkig... En als ik te zwaar was dan gaan we gewoon weightcutten :D

Gary
18th November 2009, 19:12
Kom niet zo snel aan... gelukkig... En als ik te zwaar was dan gaan we gewoon weightcutten :D

je mag wel wat vet van mij :P