FightClub108 >
Boksen > Slamm!! VI / Full Muaythai rules - een korte documentaire met 3 legendes uit Holland
View Full Version : Slamm!! VI / Full Muaythai rules - een korte documentaire met 3 legendes uit Holland
Richelieu
17th November 2009, 21:03
Het Full Muay Thai is bijna verdwenen uit Nederland. Drie Nederlandse legendes uit de sport vertellen hun geschiedenis en laten zien hoe de sport zich ontwikkeld heeft en waar we nu zijn. Dit in het kader van het aankomende SLAMM!! VI evenement waar op volle muaythai regels word gevochten. Waarom is dat uniek? Kijk de docu en find out!
http://www.youtube.com/watch?v=1IyGUGm0p00
missj
17th November 2009, 21:14
Heel mooi en interresant filmpje.
Vind het zowieso top ,als ze op volledige thai regels vechten.
Dus ik zou het ook graag meer zien.
sikkwittet
17th November 2009, 21:18
vette shit
thnx rich
Bob de Rooij
18th November 2009, 08:36
Vette Docu!!
En die 3 legendes hebben zoooo gelijk!!
Weg met die 3x3 rondes, weg met dat k-1 systeem en welkom 5x3 rondes met ellebogen en clinchen!
Kwarks.
chief108
18th November 2009, 08:41
zolang ze die kutmuziek maar thuis laten...
Bob de Rooij
18th November 2009, 08:47
Ja beetje moderniseren ken geen kwaad, maar toch.
chief108
18th November 2009, 09:28
heb dat K-1 gedoe ook wel gezien ondertussen ja
Pitbull.
18th November 2009, 10:59
idd zo jammer..
ataraxia
18th November 2009, 11:04
Vette Docu!!
Weg met die 3x3 rondes, weg met dat k-1 systeem en welkom 5x3 rondes met ellebogen en clinchen!
Eens!
Richelieu
18th November 2009, 13:07
Vette Docu!!
Kwarks.
Je kan het allemaal op Slamm!! VI live gaan zien!
Kebal
18th November 2009, 19:28
ze weten wel hoe ze een filmpje in elkaar moeten zetten...
ga het zeker live volgen, toch wel een uniek gala op deze manier..
en de regels zijn zeker beter, toch jammer dat de succesvolle pupillen van de legendes zich op de k1 richten... zal nog wel even duren voordat het weer teruggedraaid is en er meer mogelijkheden zijn in andere gewichtsklassen
Mephisto
18th November 2009, 20:01
heb dat K-1 gedoe ook wel gezien ondertussen ja
arrr...
http://www.fatwallet.com/attachments/18163_longjohn.jpg
Mephisto
18th November 2009, 20:02
Gaat er eigenlijk iemand naar toe, nog nooit bij Slamm geweest lijkt me helemaal te gek (wanneer eigenlijk?)
missj
18th November 2009, 20:24
ze weten wel hoe ze een filmpje in elkaar moeten zetten...
ga het zeker live volgen, toch wel een uniek gala op deze manier..
en de regels zijn zeker beter, toch jammer dat de succesvolle pupillen van de legendes zich op de k1 richten... zal nog wel even duren voordat het weer teruggedraaid is en er meer mogelijkheden zijn in andere gewichtsklassen
Is zeker jammer ,maar denk dat het eraan ligt dat de k1 beter betaald.
roy s
18th November 2009, 20:33
Slamm is leuk. Ik was er in 2008 in Almere. Wel toppartijen gezien...
Belaini vs Saenchai en de mooiste vond ik Menno Dijkstra vs. Dennis Scheidmiller...
wat een slachtpartij!
Nadeel is dat je maar een aantal partijen full MT regels ziet. De rest K1 regels en in 2008
hadden ze het hele circus van M1 in huis...
Tyler_Durden
18th November 2009, 20:45
Nadeel als je op full MT regels vecht is dat je al gauw een lelijke snee op kan lopen en dat de wedstrijd beslist wordt op Medische Interventie. Das bij K-1 regels minder het geval.
En bij 5x3 min heb ik gauw het gevoel dat ze de eerste 2 rondes een beetje gaan aftasten en kijken hoe goed hun conditie is en niet te gauw al hun kruit willen verschieten en bij 3x3 min ze er vol ingaan. En sommige gebruiken de clinch om uit te rusten en om gauw stiekem op adem te komen, das vaak ook geen gezicht om naar te kijken....
Maar ja, das mijn bescheiden mening.......
vBulletin® v3.8.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.