View Full Version : Voetbalgeweld
snip83
10th September 2010, 17:05
Ik ben benieuwd of er hier nog meer op 108 zitten, die alles doen voor hun club.
Of mensen die regelmatig ook op youtube filmpjes kijken over hooligans in nederland
Heb je een vet filmpie, post m ff dan
http://www.youtube.com/watch?v=NAlupXx0HJc
snip83
10th September 2010, 17:10
http://www.youtube.com/watch?v=M3VlyWOTJ90&feature=related
snip83
10th September 2010, 17:13
deze moet je echt kijken socra :D
http://www.youtube.com/watch?v=sHx7ORHdOGE
snip83
10th September 2010, 17:17
http://www.youtube.com/watch?v=9eX_8Cs4ixs&feature=related
snip83
10th September 2010, 17:26
http://www.youtube.com/watch?v=nDVkAMtMFSQ&feature=related
Socra
10th September 2010, 17:39
deze moet je echt kijken socra :D
http://www.youtube.com/watch?v=sHx7ORHdOGE
:laugh:
Kende em al...
snip83
10th September 2010, 17:43
Kende em al...
Geweldig he
ken je ook die van twente 19999?
dat was mijn eerste aanraking met voetbalgeweld
Socra
10th September 2010, 17:49
Geweldig he
ken je ook die van twente 19999?
dat was mijn eerste aanraking met voetbalgeweld
Nee.
Heb je die?
snip83
10th September 2010, 17:51
http://www.youtube.com/watch?v=pCbJ4oEtbJk
snip83
10th September 2010, 17:52
dit is het enige wat ik nu kan vinden,
uttie030, zo`n gozer die alles post op youtube heeft wel originele banden van t hele gebeuren
snip83
10th September 2010, 17:57
http://www.youtube.com/watch?v=Vf1cBXi15pA&feature=related
Judas
10th September 2010, 22:33
twente 19999?
Snip
=
http://www.google.nl/url?source=imgres&ct=tbn&q=http://blogs.citypages.com/gimmenoise/back-to-the-future.jpg&sa=X&ei=6ZWKTOiEDpukOJmXzdYI&ved=0CAUQ8wc4BA&usg=AFQjCNGlbsn6voKvWJM6prdvGsXXNqS-4A
?
Judas
10th September 2010, 22:45
http://www.youtube.com/watch?v=qKYOovjvpLA
roy s
10th September 2010, 23:03
Nu weet ik weer waarom ik niet van voetbal hou.....
d4nd3l10n
11th September 2010, 03:36
Ik ging soms wel mee met zwager. Gewoon om het sfeertje.
<object width="480" height="385"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/2PrvycA7pHU?fs=1&hl=nl_NL"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/2PrvycA7pHU?fs=1&hl=nl_NL" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="385"></embed></object>
Derek Ogilvie
15th September 2010, 13:30
Nu weet ik weer waarom ik niet van voetbal hou.....
x2. Bunniklol
phranq
15th September 2010, 13:49
Hooligans zijn losers, walgelijk volk!
chief108
15th September 2010, 13:52
dat hele voetbal zouden ze moeten verbieden
moet je zien wat voor tuig daar op afkomt
snip83
15th September 2010, 13:57
Hooligans zijn losers, walgelijk volk!
Hoezo?
Derek Ogilvie
15th September 2010, 14:10
Omdat ze alleen maar stoer doen als ze in een massahysterie verkeren. Het is allemaal wetenschappelijk te verklaren en dat maakt het juist zo'n schapengedrag. Cute.
snip83
15th September 2010, 14:18
Omdat ze alleen maar stoer doen als ze in een massahysterie verkeren. Het is allemaal wetenschappelijk te verklaren en dat maakt het juist zo'n schapengedrag. Cute.
ok, dus we hebben enigzins toch raakvlakken.
Ik doe stoer in een massahysterie.
Jij achter je beeldscherm.
Cute
Derek Ogilvie
15th September 2010, 14:19
Leuke draai geef je eraan. Jammer dat het nergens op slaat. Cute.
Socra
15th September 2010, 14:19
Die was raak...
Derek Ogilvie
15th September 2010, 14:25
Grappig trouwens hoe "snip" zich in de rol van stoere harde hooligan manoevreert. Wat voel jij je aangesproken als iemand zegt dat ie hooligans losers noemt? Sukkel, hij heeft het niet over jou hoor..
8701
15th September 2010, 14:25
jongens jongens jongens
FR-fans FTW
snip83
15th September 2010, 14:37
Grappig trouwens hoe "snip" zich in de rol van stoere harde hooligan manoevreert. Wat voel jij je aangesproken als iemand zegt dat ie hooligans losers noemt? Sukkel, hij heeft het niet over jou hoor..
Wel grappig dat een nerdy studentje pretendeert iets over mij te weten.
Gast kom een keer uit dat stoffige kamertje van je.
praat dan verder.
En als je wilt weten wat Snip betekend voor zijn club.
join ons supportershome maar een keer dan
snip83
15th September 2010, 14:38
jongens jongens jongens
FR-fans FTW
check 0:48
http://www.youtube.com/watch?v=V9fiIzXvh-8&translated=1
Judas
15th September 2010, 14:38
Mag ik ook een keertje langskomen in jullie honk?
snip83
15th September 2010, 14:41
Natuurlijk gozer,
voor jou heb ik ook nog wel een filmpje uit het supportershome
http://www.youtube.com/watch?v=z81vRU4_aJs
snip83
15th September 2010, 14:42
http://www.youtube.com/watch?v=x0U3f3l_Kus&feature=fvw
8701
15th September 2010, 14:49
haha grappig dat die dikke gast "dirty" zegt als de een over long hair in the neck praat..
zegt er een wat
snip83
15th September 2010, 15:01
dat is pollie.
Hooli van het eerste uur.
1e generatie, een icoon voor de jongens van nu.
enja hij heeft een staartje, maar niet zo`n kansloos vet matje als die gasten uit 010 en D H
8701
15th September 2010, 15:06
dat is pollie.
Hooli van het eerste uur.
1e generatie, een icoon voor de jongens van nu.
enja hij heeft een staartje, maar niet zo`n kansloos vet matje als die gasten uit 010 en D H
nou hij ziet er meer uit als een gast die je moet weghouden bij de speeltuinen imo..
Derek Ogilvie
15th September 2010, 15:19
En als je wilt weten wat Snip betekend voor zijn club.
Jij schrijft de teksten van de liederen?
Bunnikside olee olee olee.
phranq
15th September 2010, 16:00
Hoezo?
Ben ik nou zo slim of ben jij nou zo dom?
Hooligans gaan niet voor het voetbal naar het stadion, maar om stoer te rellen als ze met een groep zijn... zielige haantjes zijn het....leuk als je met je kids naar het voetbal gaat en je moet ineens rennen voor je leven omdat er een stelletje mongolen doorgesnoven zijn.... simpel tokkie volk is het.
snip83
15th September 2010, 16:03
Ben ik nou zo slim of ben jij nou zo dom?
Hooligans gaan niet voor het voetbal naar het stadion, maar om stoer te rellen als ze met een groep zijn... zielige haantjes zijn het....leuk als je met je kids naar het voetbal gaat en je moet ineens rennen voor je leven omdat er een stelletje mongolen doorgesnoven zijn.... simpel tokkie volk is het.
Nou erg slim ben je niet.
Beetje van der Laan mentaliteit dit.
Wel de klok horen luiden maar niet weten waar de klepel hangt.
Hooligans gaan niet naar het stadion om het voetbal, hahahaha gast
snip83
15th September 2010, 16:05
En lolz om het feit dat je zegt dat er tijdens de wedstrijd geknokt word.
Gast je weet niet waarover je praat.
natuurlijk zijn er wel eens opstootjes.
Maar 9 van de 10 knokpartijen zijn niet eens op de wedstrijd dag.
phranq
15th September 2010, 16:06
Nou erg slim ben je niet.
Beetje van der Laan mentaliteit dit.
Wel de klok horen luiden maar niet weten waar de klepel hangt.
Hooligans gaan niet naar het stadion om het voetbal, hahahaha gast
Leg jij even uit dan wat jij verstaat onder een hooligan.
snip83
15th September 2010, 16:09
Hoezo moet ik het jou uitleggen?
Geef je hiermee toe dat je onzin lult?
Dat je ergens een mening over hebt, maar je totaal niet kan onderbouwen waarop die mening gebaseert is.
bla bla bla hooligans zijn tokkie volk?
is dat het?
erg zwak
phranq
15th September 2010, 16:15
Niet tussen de regels proberen te lezen als je niet weet hoe dat moet, ik geef nergens toe dat ik fout zit. Vroeg alleen om jouw idee bij hooligans.. maar als ik jou begrijp zijn hooligans hetzelfde als de rest van de toeschouwers in het stadion en van geweld is geen sprake?
Nog een vraag, als je met je hooligan vrienden bent en je ziet bij het Utrecht stadion iemand met een Ajax sjaal lopen, sla je 'm dan voor z'n bek?
Socra
15th September 2010, 16:17
Niet tussen de regels proberen te lezen als je niet weet hoe dat moet, ik geef nergens toe dat ik fout zit. Vroeg alleen om jouw idee bij hooligans.. maar als ik jou begrijp zijn hooligans hetzelfde als de rest van de toeschouwers in het stadion en van geweld is geen sprake?
Nog een vraag, als je met je hooligan vrienden bent en je ziet bij het Utrecht stadion iemand met een Ajax sjaal lopen, sla je 'm dan voor z'n bek?
Daar hoef je geen hooligan voor te zijn. :laugh:
phranq
15th September 2010, 16:18
Daar hoef je geen hooligan voor te zijn. :laugh:
Niet als je het in je eentje doet nee, wel als je het met je tokkie matties doet... :D
Socra
15th September 2010, 16:20
phranq
15th September 2010, 16:26
Geweldig he!
Heb nu ook even de filmpjes gekeken. @ Snip, als jij rellen prachtig vindt om te zien (zie quote) en je loopt ook nog mee in die bullshit, wat voor kneus ben je dan? Ga je ook in je eentje door de Lange Leidsedwarsstraat met je grote waffel?
thefxr
15th September 2010, 16:27
Hooligans kunnen alleen maar slopen, ik wil wedden dat ze nog geen kast in elkaar kunnen zetten!
phranq
15th September 2010, 16:29
Hooligans kunnen alleen maar slopen, ik wil wedden dat ze nog geen kast in elkaar kunnen zetten!
haha, scherp! reps
phranq
15th September 2010, 16:31
Snip is uitgeluld.
Socra
15th September 2010, 16:40
Ik weet het niet. Ben een beetje dubbel
Ik snap Snip wel een beetje. De spanning, de verbondenheid met je club, de broederschap. Plus dat degenen die je opzoekt normaal gesproken ook daar zelf voor kiezen. Hoop ik dan maar.
Maar aan de andere kant... Het is natuurlijk ook wel heel erg kinderachtig. Volwassen mannen die met elkaar op de vuist gaan om... tja, om wat eigenlijk? Een spelletje. Bovendien met mensen waarvan het enige verschil met jou is dat ze toevallig in een andere stad zijn geboren. En het is natuurlijk best wel asociaal om de rest van de samenleving op te zadelen met jouw behoefte aan relletjes trappen.
Krijg een beetje de indruk dat het een soort diepere behoefte is aan oorlog, maar dan wat veiliger en gecontroleerder. Vredestijdoorlogssimulatie.
Judas
15th September 2010, 16:49
simpel tokkie volk is het.
Daar kan je je nog best wel in vergissen. Lopen redelijk wat ontwikkelde gasten tussen. Al hangt dat natuurlijk ook weer van de club af.:laugh:
FOCUS
15th September 2010, 16:52
jongens, vechten zit in de mens
alleen, doe het dan zoals dat vroeger ging, in de highlands.
twee (doorgesnoven) groepen die elkaar treffen op een groot leeg veld
wapens naar keuze
en laat, als het echt nodig is, op een groot scherm een voetbalwedstrijd zien
iedereen blij
phranq
15th September 2010, 16:55
Daar kan je je nog best wel in vergissen. Lopen redelijk wat ontwikkelde gasten tussen. Al hangt dat natuurlijk ook weer van de club af.:laugh:
Misschien dat 1 of 2% wél z'n school heeft afgemaakt, maar dat valt te verwaarlozen. Het gros van de hooligans zijn gewoon simpele lowlifes, heb er geen andere benaming voor.
snip83
15th September 2010, 17:16
Misschien dat 1 of 2% wél z'n school heeft afgemaakt, maar dat valt te verwaarlozen. Het gros van de hooligans zijn gewoon simpele lowlifes, heb er geen andere benaming voor.
Waar baseer jij die 1 of 2% op?
Onze alleswetende frankieboy wil ergens over mee praten LOL.
Gozer je bent echt grappig, beter besteed je je tijd achterin je tuin, bij je vriend de BBQ.
Wat Judas zegt.
Er lopen genoeg jongens bij die hoogopgeleid zijn, een eigen zaak hebben(zie snip zelf), 6 dagen in de week werken, alleen ze gaan op zondag los.
Nou en?
Jij vind het lowlifers, maar wat jij vind frankieboy intereseert me geen ene kanker.
En waarom moet ik in me eentje in de jodenstraat lopen?
Wat heb ik daar in me eentje te zoeken.
Wij waren die middag op jodenjacht, en het is echt niet zo dat we mensen aanvallen die zelf niks willen.
Elke harde kern in Nederland die een rol van betekenis heeft, kennen elkaar.
Hun weten wie wij zijn, wij weten wie hun zijn.
Bij 9van die 10 gevechten is het vooraf afgesproken.
Als een mens zich er nou goed bij voet om te knokken, samen met de jongens van je club die je trouw bent.
is mooi toch.
De ene gast gaat eens per maand lekker knokken, de andere nobody gaat in de tuin zitten met ze`n BBQ.
And in the end we are all human
snip83
15th September 2010, 17:22
Snip is uitgeluld.
OOO zie dat frankieboy offline is
Frank is uitgeluld:Loser:
Lee Hottie
15th September 2010, 17:36
Snip
echte hooligans hebben toch allang een stadion/buurt verbod, tenminste bij Feyenoord, hebben de echte harde kern van vroegerrr allang het stadion niet meer van binnen kunnen bekijken
gr Lee
Derek Ogilvie
15th September 2010, 17:42
Waar baseer jij die 1 of 2% op?
Onze alleswetende frankieboy wil ergens over mee praten LOL.
Gozer je bent echt grappig, beter besteed je je tijd achterin je tuin, bij je vriend de BBQ.
Wat Judas zegt.
Er lopen genoeg jongens bij die hoogopgeleid zijn, een eigen zaak hebben(zie snip zelf), 6 dagen in de week werken, alleen ze gaan op zondag los.
Nou en?
Jij vind het lowlifers, maar wat jij vind frankieboy intereseert me geen ene kanker.
En waarom moet ik in me eentje in de jodenstraat lopen?
Wat heb ik daar in me eentje te zoeken.
Wij waren die middag op jodenjacht, en het is echt niet zo dat we mensen aanvallen die zelf niks willen.
Elke harde kern in Nederland die een rol van betekenis heeft, kennen elkaar.
Hun weten wie wij zijn, wij weten wie hun zijn.
Bij 9van die 10 gevechten is het vooraf afgesproken.
Als een mens zich er nou goed bij voet om te knokken, samen met de jongens van je club die je trouw bent.
is mooi toch.
De ene gast gaat eens per maand lekker knokken, de andere nobody gaat in de tuin zitten met ze`n BBQ.
And in the end we are all human
Ik denk dat niemand het erg vind dat die kneuzerige voetbalfans elkaar afmaken, maar het is vooral erg dat het de maatschappij veel kost om politie op de been te krijgen, en de schade die winkeliers en caféhouders lijden is ook niet om te grappen. Er is geen rol van betekenis, er is geen hoger doel, het is gewoon kinderachtig. En praat niet over "wij", jij bent geen hooligan, jij bent een geretardeerde meeloper.
phranq
15th September 2010, 17:46
Right, en dat geloof je zelf? Denk je dat ik nooit naar voetbal ben geweest of zo? Als iemand z'n hoofd jullie niet aan staat is dat genoeg om 'm te molesteren, meer dan eens gezien.
Wil je jouw pauperhobby niet vergelijken met de mijne, ik doe niemand kwaad met BBQ, jij maakt alleen maar dingen kapot met je kuddegedrag.
chief108
15th September 2010, 17:49
Ik denk dat niemand het erg vind dat die kneuzerige voetbalfans elkaar afmaken, maar het is vooral erg dat het de maatschappij veel kost om politie op de been te krijgen, en de schade die winkeliers en caféhouders lijden is ook niet om te grappen. Er is geen rol van betekenis, er is geen hoger doel, het is gewoon kinderachtig.
dat
snip83
15th September 2010, 17:54
Ik denk dat niemand het erg vind dat die kneuzerige voetbalfans elkaar afmaken, maar het is vooral erg dat het de maatschappij veel kost om politie op de been te krijgen, en de schade die winkeliers en caféhouders lijden is ook niet om te grappen. Er is geen rol van betekenis, er is geen hoger doel, het is gewoon kinderachtig. En praat niet over "wij", jij bent geen hooligan, jij bent een geretardeerde meeloper.
op jou ga ik geen eens meer in
snip83
15th September 2010, 17:55
Wil je jouw pauperhobby niet vergelijken met de mijne, ik doe niemand kwaad met BBQ, jij maakt alleen maar dingen kapot met je kuddegedrag.
slapjes van je frankieboy
snip83
15th September 2010, 17:56
dat
gozer, hoezo dat?
just kissing mte`s balls again?
Luister weet je wel wat hij zegt?
Over de politie wat er op de been moet komen dit en dat.
Weet je wat het kost voor de politie om in kaart te brengen of er criminele geldstromen in de vechtport zitten.
denk dat een peletonnetje ME goedkoper is
Socra
15th September 2010, 18:14
gozer, hoezo dat?
just kissing mte`s balls again?
Luister weet je wel wat hij zegt?
Over de politie wat er op de been moet komen dit en dat.
Weet je wat het kost voor de politie om in kaart te brengen of er criminele geldstromen in de vechtport zitten.
denk dat een peletonnetje ME goedkoper is
Dat lijkt me stug.
Judas
15th September 2010, 18:23
ik doe niemand kwaad met BBQ
Leg dat maar eens uit aan die veganistenpootjes.
phranq
15th September 2010, 18:24
slapjes van je frankieboy
Zeg je dat iedere keer als je het niet meer weet Snip?
phranq
15th September 2010, 18:25
Leg dat maar eens uit aan die veganistenpootjes.
Fuck veganisten..
*edit* Ik doe geen mensen kwaad en verniel geen spullen die niet van mij zijn..
roy s
15th September 2010, 18:25
jongens, vechten zit in de mens
alleen, doe het dan zoals dat vroeger ging, in de highlands.
twee (doorgesnoven) groepen die elkaar treffen op een groot leeg veld..
http://krant.telegraaf.nl/krant/naslag/filmrecensies/film.braveheart.gibson.jpg
Socra
15th September 2010, 18:30
Kosten politie inzet
In het jaarverslag van het Centraal Informatiepunt Voetbalvandalisme (CIV) is een overzicht te vinden van het aantal uren aan politie inzet per seizoen. Op basis van gegevens van het ministerie van Binnenlandse Zaken heeft Z24 een ruwe schatting gemaakt van wat een uur politie inzet kost. De kosten van een politieman zijn iets hoger dan 36 euro per uur.
In totaal kostte de inzet van de politie om de orde te handhaven bij voetbalwedstrijden het afgelopen seizoen ongeveer 10,5 miljoen euro.
Met de voetbalwedstrijden die er gespeeld worden in de eredivisie zijn de meeste uren en kosten aan politie inzet gemoeid: naar schatting bijna 6 miljoen euro.
Feyenoord koploper
Ook over de politie-inzet per club is er informatie te vinden in het jaarverslag van het CIV. In het seizoen 2008/2009 was Feyenoord met 27.760 uur kampioen op het gebied van politie inzet. Dit komt naar schatting neer op iets meer dan een miljoen euro.
De tweede plek op deze ranglijst wordt ingenomen door ADO Den Haag. De promotie van de club speelde zeker voor een deel een rol bij het hoge aantal uren politie inzet bij ADO. Daarna komt Ajax met 16.790 uur.
Kosten per wedstrijd
Maar wat kost een potje voetballen ongeveer? Om hier een idee van te krijgen, deelden we de totale, geschatte kosten per club door het aantal thuiswedstrijden. Voor het ranglijstje van duurste clubs maakte dit niets uit. Een thuiswedstrijd van Feyenoord kwam ook hier als duurste uit de bus met bijna 39.000 euro per wedstrijd.
In werkelijkheid zullen de kosten van de samenleving hoger zijn. De schade die agressieve supporters aanrichten door bijvoorbeeld ruiten in te slaan, is niet in de schatting meegenomen.
10 miljoen per jaar. En dat is alleen nog maar de politie-inzet bij wedstrijden.
Daar kan je een behoorlijk rechercheteam van financieren...
roy s
15th September 2010, 18:30
Misschien wil Snip gewoon ergens bij horen...
Omdat hij zich alleen voelt zonder make-up.
Derek Ogilvie
15th September 2010, 18:31
Niemand is kissing MTE's ass "snip". MTE is just speaking mad truth. And you can't handle the truth.
Lee Hottie
15th September 2010, 18:57
ja dat,
Rverm
15th September 2010, 19:09
Gast met het staartje zat 10 jaar terug, toen ik nog een seizoenskaart had, jaren achter mij op de oude marathontribune. Hele aardige kerel verder.
Die gast die begint met zingen over the roof is on fire aan het einde, is portier van de winkel van sinkel en de oude storm. Dat vind ik wel een flapdrol.
phranq
15th September 2010, 19:13
Gast met het staartje zat 10 jaar terug, toen ik nog een seizoenskaart had, jaren achter mij op de oude marathontribune. Hele aardige kerel verder.
Die gast die begint met zingen over the roof is on fire aan het einde, is portier van de winkel van sinkel en de oude storm. Dat vind ik wel een flapdrol.
De intelligentie druipt van het filmpje af....
TheHagueBoxer
15th September 2010, 19:18
relluhh
Rverm
15th September 2010, 19:27
Ik vind het ook kansloos al die supportersrellen, verpest een hoop voor de "normale" supporter. Maar ieder ze ding, tis voor die mensen een vorm van afleiding...;) Gast die begint met zingen heb ik een keer een discussie mee gehad voor de deur met uitgaan omdat ik inhaakte in een gesprek tussen hem zijn collega over het feit dat hij benieuwd was wat voor kans die zou maken als hij in de ring zou staan tegen een K1 vechter. Het gala wat ie gezien had was de finale van de K1, hij vond dat sommige wel erg makkelijk KO gingen. Ik met me goeie gedrag vertelde hem netjes dat ie geen schijn van kans zou maken en waarschijnlijk na 1 lowkick de ring uitgedragen moest worden. Kon dit beter niet zeggen want ik kwam mooi niet meer binnen :D De pita Gyros die ik toen gehaald heb bij El Greco smaakte 10 minuten later wel weer heerlijk...
phranq
16th September 2010, 00:46
Snip heeft opgegeven geloof ik...
TheHagueBoxer
16th September 2010, 01:13
was een keer bij een hockey wedstrijd (ja een hockey wedstrijd ja...vriendin van een maat van me speelde)
ging zo'n groep die bij dat andere team hoorde ineens roepen 'zoetermeer hooligans!'
toen kon je me echt opvegen
Derek Ogilvie
16th September 2010, 09:16
(ja een hockey wedstrijd ja...vriendin van een maat van me speelde)
nee.
chief108
16th September 2010, 09:55
was een keer bij een hockey wedstrijd (ja een hockey wedstrijd ja...vriendin van een maat van me speelde)
ging zo'n groep die bij dat andere team hoorde ineens roepen 'zoetermeer hooligans!'
toen kon je me echt opvegen
snip83
16th September 2010, 15:19
Wat moet ik tegen iemand zeggen die mij iets zegt over een BBQ.
Feit is dat jij blijkbaar helemaal geen moer snapt van waar ik het over hebt.
Houd er dan ook je bek over dicht.
Frankieboy
snip83
16th September 2010, 15:21
Ja en?
Moet iedereen op deze wereld maar intelligent zijn en een hbo diploma op zak hebben?
Zelf ben je ook niet erg snugger lijkt het me als reff en spare rib bakker.
Qua uiterlijk pas je goed tussen die gasten in dat filmpje.
snip83
16th September 2010, 15:31
http://www.youtube.com/watch?v=5vYgG-KT4O8&feature=fvsr
snip83
16th September 2010, 15:31
http://www.youtube.com/watch?v=8iJgaJFISqk&feature=channel
snip83
16th September 2010, 15:32
http://www.youtube.com/watch?v=9ACSPblzffg&feature=channel
snip83
16th September 2010, 15:33
http://www.youtube.com/watch?v=akNwul2LBvA&feature=channel
TheHagueBoxer
16th September 2010, 15:35
nee.
jawel
lelijk wijf trouwens in tegenstelling tot de rest van dat team
snip83
16th September 2010, 15:39
http://www.youtube.com/watch?v=ZguyH989f2w
M23K
R.I.P.
thefxr
16th September 2010, 16:02
Qua uiterlijk pas je goed tussen die gasten in dat filmpje.
dat is discriminatie!
snip83
16th September 2010, 17:02
Snip heeft opgegeven geloof ik...
Dan ken jij Snip nog niet
Lee Hottie
16th September 2010, 17:09
wederom kansloze discussie, het is toch duidelijk genoeg dat Hooligans die trots zijn om Hooligan te zijn, en zichzelf ook zo noemen geen verstand bezitten.
Hooligan is een verzamelnaam voor tuig dat voetbal gerelateerd geweld en wangedrag vertonen.
net zo als Joden een verzamelnaam is voor mensen die jokken en stelen.
Mensen die zichzelf Joden noemen zijn ook niet te vertrouwen. Het is dus zaak om het voetbal af te schaffen. Zaire binnen te vallen de Orca uit te roeien, bier blauw maken en op deze manier de orde te herstellen
DEZE POST SLAAT NERGENS OP net zoals bovenstaande discussie
d4nd3l10n
16th September 2010, 17:21
Snip praat de laatste tijd vaak over zichzelf in de 3e persoonsvorm.
Alles oke verder?
snip83
16th September 2010, 17:38
met mijwel
roy s
16th September 2010, 18:54
Hoe lee ken overdrijven in zijn hobby..
roy s
16th September 2010, 19:02
Hey Snip, hou eens op met dat belachelijke gedrag man. Hooligan ben je als je ca. 16 bent en ergens bij wilt horen. Bij een harde kern of zo. Als je daar de beperkingen niet van in ziet ben je gewoon een failer in het leven. Ga je bezighouden met je herenmodezaak en val de samenleving niet lastig met dat stoere gelul, die met een groepje "sterk" willen zijn en thuis aan hun pikkie rukken. Wordt ff volwassen of zo...
En pleur die mafketelfilmpjes even op je hooligan site.
thefxr
16th September 2010, 19:08
Hey Snip, hou eens op met dat belachelijke gedrag man. Hooligan ben je als je ca. 16 bent en ergens bij wilt horen. Bij een harde kern of zo. Als je daar de beperkingen niet van in ziet ben je gewoon een failer in het leven. Ga je bezighouden met je herenmodezaak en val de samenleving niet lastig met dat stoere gelul, die met een groepje "sterk" willen zijn en thuis aan hun pikkie rukken. Wordt ff volwassen of zo...
En pleur die mafketelfilmpjes even op je hooligan site.
Het is zijn leven, Roy:)
roy s
16th September 2010, 19:14
Het is zijn leven, Roy:)
ja:laugh:
snip83
16th September 2010, 19:18
En pleur die mafketelfilmpjes even op je hooligan site.o
Opa,
Belachelijk gedrag?
Waarom belachelijk gedrag?
En hooligan zijn als je 16 bent?
Kijk dat interview maar eens die ik gepost hebt.
Het is niet aan leeftijd gebonden.
Je hoeft het niet te lzen als je niet wil
en anders hebben we nog de ignore button ouwe
roy s
16th September 2010, 19:22
o
Opa,
Belachelijk gedrag?
Waarom belachelijk gedrag?
En hooligan zijn als je 16 bent?
Kijk dat interview maar eens die ik gepost hebt.
Het is niet aan leeftijd gebonden.
Je hoeft het niet te lzen als je niet wil
en anders hebben we nog de ignore button ouwe
Daar gaat het niet om Snip, maar ik schat je hoger in als die gnomen. Het gaat nergens over. Het is een identificatie met die gasten. En ik ken jou en schat je een paar schalen hoger in. Als je daar bij wilt horen maak je jezelf belachelijk en een nono..
snip83
16th September 2010, 19:23
Daar gaat het niet om Snip, maar ik schat je hoger in als die gnomen. Het gaat nergens over. Het is een identificatie met die gasten. En ik ken jou en schat je een paar schalen hoger in.
Schalen hoger of niet.
ik voel me verbonden aan ze.
Ken de jongens van de 3e generatie heel mijn leven, en we delen dezelfde passie
niks mis mee toch?
roy s
16th September 2010, 19:35
Schalen hoger of niet.
ik voel me verbonden aan ze.
Ken de jongens van de 3e generatie heel mijn leven, en we delen dezelfde passie
niks mis mee toch?
Nah, wel wat mis mee, maar leef je leven jongen...
Je mag van mij alles doen in je leven als...
...je maar niemand lastig valt.
En dat doe je wel, dat vind ik jammer.
En je zgn verbondenheid is een vorm van aandacht zoeken.
snip83
16th September 2010, 19:37
Nah, wel wat mis mee, maar leef je leven jongen...
Je mag van mij alles doen in je leven als...
...je maar niemand lastig valt.
En dat doe je wel, dat vind ik jammer.
Ik leef me leven zeker,
En nee ik val niemand lastig.
Wat is er mis met op een afgesproken plek
matten met mensen die dat zelf ook willen?
niets toch?
gebeurt in de ring ook.
2 mensen willen vechten en dat doen ze.
Ik ben niet het type dat overal de boel vernield.
Dat heb ik wel gedaan om me in de kijker te spelen bij de
mensen die het voor het zeggen hadden binnen de uhf.
maar nu niet meer
d4nd3l10n
16th September 2010, 19:46
Snip ga een boek schrijven. Serieus.
roy s
16th September 2010, 19:47
Ik leef me leven zeker,
En nee ik val niemand lastig.
Wat is er mis met op een afgesproken plek
matten met mensen die dat zelf ook willen?
niets toch?
gebeurt in de ring ook.
2 mensen willen vechten en dat doen ze.
Ik ben niet het type dat overal de boel vernield.
Dat heb ik wel gedaan om me in de kijker te spelen bij de
mensen die het voor het zeggen hadden binnen de uhf.
maar nu niet meer
...mensen in de ring vechten alleen, die hebben ballen!
maar ik zie wel een commerciële mogelijkheid in jouw idee.
Wiseguy
16th September 2010, 19:50
Schijnheilige bullshit hier. Jullie verafschuwen hoolingans maar aanbidden die demente leerfags op gaymotors.
snip83
16th September 2010, 19:51
...mensen in de ring vechten alleen, die hebben ballen!
maar ik zie wel een commerciële mogelijkheid in jouw idee.
Mensen in een ring, die kunnen maar klappen krijgen van 1 persoon.
in en massale kloppartij ken je ze van alle kanten krijgen, dus betwijfel waar je meer ballen voor nodig hebt.
maargoed kan begrijpen dat sommige mensen een beetje tegen voetbalknokkers zijn.
kan.
me moeder is er ook niet blij mee.
maar ik vind t leuk
snip83
16th September 2010, 19:54
O.
roy s
16th September 2010, 19:55
Mensen in een ring, die kunnen maar klappen krijgen van 1 persoon.
in en massale kloppartij ken je ze van alle kanten krijgen, dus betwijfel waar je meer ballen voor nodig hebt.
maargoed kan begrijpen dat sommige mensen een beetje tegen voetbalknokkers zijn.
kan.
me moeder is er ook niet blij mee.
maar ik vind t leuk
We gaan in spaarnwoude op de lokatie dance valley een soort arena bouwen en dan kunnen jullie elkaar de pestpleuris slaan.:laugh:
snip83
16th September 2010, 19:55
We gaan in spaarnwoude op de lokatie dance valley een soort arena bouwen en dan kunnen jullie elkaar de pestpleuris slaan.:laugh:
Gezellig
aan wie worden de televisierechten verkocht
roy s
16th September 2010, 19:56
Gezellig
aan wie worden de televisierechten verkocht
Nee, jullie doen het voor jullie plezier, ik roggel de rest...:laugh:
Judas
16th September 2010, 19:58
Of eentje lezen. Dit boek bijvoorbeeld:
http://i11.servimg.com/u/11/07/13/81/fside11.jpg
snip83
Nee, jullie doen het voor jullie plezier, ik roggel de rest...:laugh:
Ok dan
regel maar wat vitesse supporters
Judas
Ik ben ook een hooligan. Een echte.
snip83
16th September 2010, 19:59
dacht meer aan zoiets
http://images.volkskrant.com/weblog/www/pub/mm/tempest/5452/Image/voetbalisliefde.jpg
roy s
16th September 2010, 20:01
Ok dan
regel maar wat vitesse supporters
alle teams uit NL mogen meedoen.:laugh:
Ik ben ook een hooligan. Een echte.
Ennuh phranq is hoofd scheidsrechterie en regelt een BBQ...
iedereen gelukkig:D
snip83
16th September 2010, 20:05
Ennuh phranq is hoofd scheidsrechterie en regelt een BBQ...
iedereen gelukkig:D
Natuurlijk mogen alle teams meedoen.
maar denk dat er maar 4 teams de moeite waard zijn
Judas
16th September 2010, 20:06
Omniworld, Helmond Sport, Top Oss en Telstar?
snip83
16th September 2010, 20:07
en turkyemspor
roy s
16th September 2010, 20:10
Is dat alles?
snip83
16th September 2010, 20:11
ja en fc judas
en kozakkenboys uit, altijd gevaarlijk
snip83
16th September 2010, 20:12
Is dat alles?
http://www.youtube.com/watch?v=NCkJe1iurjI
Judas
16th September 2010, 20:13
Ik smeer 'm wel hoor als het te eng wordt.
snip83
16th September 2010, 20:19
Ik smeer 'm wel hoor als het te eng wordt.
kom op verman je, je klinkt als iemand uit 020
snip83
16th September 2010, 20:19
http://album.partyflock.nl/79113736.jpg
d4nd3l10n
16th September 2010, 20:30
Schijnheilige bullshit hier. Jullie verafschuwen hoolingans maar aanbidden die demente leerfags op gaymotors.
Het zit wel diep bij je he, die zgn leerfags..
WTF heeft dat met dit onderwerp te maken gast?
TheHagueBoxer
16th September 2010, 20:36
Het zit wel diep bij je he, die zgn leerfags..
WTF heeft dat met dit onderwerp te maken gast?
don't feed the troll...
roy s
16th September 2010, 20:37
don't feed the troll...
don't feed his hole...
snip83
16th September 2010, 20:42
don't feed his hole...
:D
d4nd3l10n
16th September 2010, 20:43
You can't troll trolls...
chief108
16th September 2010, 20:47
but you can roll rolls
d4nd3l10n
16th September 2010, 20:49
And roll with trolls.
Or trolling while ya rolling.
Or rolling while ya trolling.
LEERFAGS!
chief108
16th September 2010, 20:50
hey Mo...
where do ya go?
roy s
16th September 2010, 20:52
jij krijgt geen eens een brommer aan de praat, namaak moslim..
d4nd3l10n
16th September 2010, 20:58
hey Mo...
where do ya go?
Sorry got me a Morry tail cocktail flow
Even if you box well can't stop the blow
Ka-bow the rock boy in the room
The dope boy just came off the spoon
Also I'm so fly I'm on auto pilot
While guys just stare at my wardobe
I see your rolls that right plural
I took so much change from this 108 game
It's your go
TheHagueBoxer
16th September 2010, 22:50
jij krijgt geen eens een brommer aan de praat, namaak moslim..
en toch houden we van hem
of die dat nou wil of niet
Derek Ogilvie
16th September 2010, 23:14
liefde.
Wiseguy
17th September 2010, 03:21
Hell's Angels zijn precies zoals hooligans. Ouderen die zich in een groep sterk voelen. Alleen hooligans dragen sjaals en HA leer. Geef me dan aar een sjaal.
Judas
17th September 2010, 04:28
Er is nog zo'n groep, maar dan met bontkraagjes.
chief108
17th September 2010, 07:49
Er is nog zo'n groep, maar dan met bontkraagjes.
FOCUS
17th September 2010, 10:00
Er is nog zo'n groep, maar dan met helmen
http://www.dennisvankinderen.nl/wp-content/uploads/mobiele-eenheid.jpg
roy s
17th September 2010, 10:03
er is nog zo'n groep, maar dan met..
http://www.gospelgroepen.nl/images/nieuws/2378.jpg
FOCUS
17th September 2010, 10:05
er is nog zo'n groep, maar dan zonder kleren
http://www.panzerfaust.org/wordpress/wp-content/uploads/2007/06/ggg93.jpg
roy s
17th September 2010, 10:06
FOCUS
17th September 2010, 10:07
er is nog zo'n groep met motorstoelen
http://images.retecool.com/uploads/BasTaart-Hangouderen.jpg
chief108
17th September 2010, 10:30
hells grannies FTW!!!
chief108
17th September 2010, 10:31
<object width="700" height="550"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/Ygy7UDADXDg?fs=1&hl=nl_NL&color1=0x3a3a3a&color2=0 x999999"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/Ygy7UDADXDg?fs=1&hl=nl_NL&color1=0x3a3a3a&color2=0 x999999" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="700" height="550"></embed></object>
Judas
17th September 2010, 10:52
:D
FOCUS
17th September 2010, 11:07
deze is ook zo gaaf :D
http://www.youtube.com/watch?v=dhRUe-gz690
snip83
17th September 2010, 15:48
http://www.youtube.com/watch?v=l4wV9Q2FatM&feature=related
Derek Ogilvie
17th September 2010, 15:53
achguttegut.
snip83
17th September 2010, 16:00
http://www.youtube.com/watch?v=TWeZRRROoAQ
snip83
17th September 2010, 16:02
deze is speciaal voor mte kijk en LUISTER maar
http://www.youtube.com/watch?v=6nkR1kZV2ps&feature=fvw
Derek Ogilvie
17th September 2010, 16:12
Vet filmpje, vette muziek. Alleen al zo oud als het internet zelf, en heb m vanzelfsprekend al tig keer voorbij zien komen.
Derek Ogilvie
17th September 2010, 16:13
lol @ voetbalmietjes trouwens... Het publiek is net zo faggy als die wijven die op het veld staan.
snip83
17th September 2010, 16:18
Vet filmpje, vette muziek. Alleen al zo oud als het internet zelf, en heb m vanzelfsprekend al tig keer voorbij zien komen.
ok ok
kijk je vaker zulk soort filmpjes?
ik had m nooit eerder gezien namelijk
ataraxia
17th September 2010, 16:38
lol @ voetbalmietjes trouwens... Het publiek is net zo faggy als die wijven die op het veld staan.
http://img535.imageshack.us/img535/5403/gummbah100209.jpg
phranq
17th September 2010, 16:48
http://www.youtube.com/watch?v=l4wV9Q2FatM&feature=related
Zelden zo'n kansloos filmpje gezien..
snip83
17th September 2010, 16:49
Zelden zo'n kansloos filmpje gezien..
niemand heeft je gevraagt het te kijken kansloze
phranq
17th September 2010, 17:47
niemand heeft je gevraagt het te kijken kansloze
Ik kon vantevoren toch niet weten dat het zo'n kansloos filmpje zou zijn?
Socra
17th September 2010, 18:03
He emieltje
deze is speciaal voor jij kijk en LUISTER maar
http://www.youtube.com/watch?v=6nkR1kZV2ps&feature=fvw
lol@ 1.01
Een scheidsrechter die een schwalbe maakt. :laugh:
snip83
17th September 2010, 20:17
tsja
ieder zijn hobby zullen we maar zeggen he
Socra
17th September 2010, 20:29
tsja
ieder zijn hobby zullen we maar zeggen he
Dat is te makkelijk, Snip.
Zoals ik al zei, ik snap het best wel, maar het is niet zomaar een 'hobby'.
snip83
17th September 2010, 20:30
Dat is te makkelijk, Snip.
Zoals ik al zei, ik snap het best wel, maar het is niet zomaar een 'hobby'.
tja, misschien denk ik er te gemakkelijk over.
dat kan.
voor mij is t gewoon me hobby, me interesse.
phranq
17th September 2010, 21:46
Een scheidsrechter die een schwalbe maakt. :laugh:
Ga ik ook een keer doen, als een mawashi vlak voor m'n neus voorbij zeilt (gebeurd regelmatig, sta nogal dichtbij) ga ik als een stervende zwaan strekken, zet maar in het wedkantoor.. :D
Moi
17th September 2010, 22:18
Waarom ben je eigenlijk niet naar Napels gegaan Snip??
Derek Ogilvie
17th September 2010, 23:50
ok ok
kijk je vaker zulk soort filmpjes?
ik had m nooit eerder gezien namelijk
Ik hou van geweld. Ik zie graag mensen geslagen en/of geschopt worden. Wat bloed hier en daar mag ook, maar niet te veel. Het effect van een k.o. op een mens fascineert me non-stop.
Let wel: bovenstaande betekent niet dat ik een agressief of sadistisch persoon ben. Deel van de fascinatie is namelijk dat ik het op afstand kan analyseren en beoordelen. En het betekent ook niet dat ik hooligans stoer vind of er enige vorm van respect voor heb.
Socra
18th September 2010, 00:34
Ga ik ook een keer doen, als een mawashi vlak voor m'n neus voorbij zeilt (gebeurd regelmatig, sta nogal dichtbij) ga ik als een stervende zwaan strekken, zet maar in het wedkantoor.. :D
Ons wedkantoor, bedoel je? Gast, hiermee kunnen we zwaar geld verdienen!
Judas
18th September 2010, 00:55
Waarom ben je eigenlijk niet naar Napels gegaan Snip??
Ik denk hierom:
http://www.youtube.com/watch?v=xVczsnRuOyg
Socra
18th September 2010, 01:04
Ik denk hierom:
Hehehe... Ja, daar zijn Nederlandse hooligans best wel kansloos tegen...
chief108
18th September 2010, 14:07
toch heeft het wel wat...
Wiseguy
18th September 2010, 14:10
De film Hoolingans was wel erg vermakelijk.
flip-mo
18th September 2010, 14:26
scooter brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
FOCUS
18th September 2010, 14:36
Ik denk hierom:
de loopvierdaagse
wat schattig
roy s
18th September 2010, 15:56
En, moeten ze allemaal nog in de trein ook?
vBulletin® v3.8.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.