PDA

View Full Version : Vrouw van 300 orgasmes vindt eindelijk droomprins

Kingster
16th November 2009, 14:43
LANCASHIRE - De vrouw van 300 orgasmes per dag heeft eindelijk de man van haar dromen gevonden. De Britse ging ervan uit dat ze nooit een partner zou tegenkomen die bij haar syndroom zou passen, maar hij was dichterbij dan ze dacht.

De vrouw uit Lancashire lijdt aan het 'Persistent sexual arousal syndroom', waarbij de patiënt zich voortdurend opgewonden voelt. Ze had al ontelbaar veel vriendjes gehad, maar de ware zat daar nooit tussen. Veel mannen vonden haar te veeleisend en lieten na enkele weken weten uitgeput te zijn. Tot ze een half jaar geleden haar 32-jarige overbuurman Andrew Carr tegenkwam. Met hem doet Michelle het tien keer per dag.

"Andrew heeft mijn leven echt veranderd. Ik ben niet langer op zoek naar een genezing van mijn syndroom", vertelt de Britse aan The News of the World. "Ik heb de hele dag een lach op mijn gezicht en dat komt niet door mijn vele orgasmes".

Michelle had in het verleden veel last van haar aandoening. Zo moest ze haar baan in een koekjesfabriek opzeggen omdat de machines haar te veel opwonden.

http://www.youtube.com/watch?v=52bE-fWmbtA

hahaha nog een vies wijf ook :D

Donjopie
16th November 2009, 14:53
pffff je zal zo'n wijf hebben hahaha mij niet gezien.
10x man.......ben je niet lekker ofzo

Kingster
16th November 2009, 14:58
10 x per dag
70 x keer per week
210 x in de drie weken.

Zal wel een rauwe leuter hebben.

chief108
16th November 2009, 14:59
Zo moest ze haar baan in een koekjesfabriek opzeggen omdat de machines haar te veel opwonden.

hahaha.....

sikkwittet
16th November 2009, 21:17
GATVERDAMME

DIT geeft aan dat als god al bestaat hij een sick motherfucker is. bedoel, maak die wijven. jaa blijf ze maken met die aandoening(de ultieme fantasie van iedere man van af 6 jaar oud)

maar dan niet met zulke kut vette kwab dingen er op.oke engelse zijn lelijk, maar dit gaat echt nergens over man.
tering

Mokie14
16th November 2009, 23:34
opgewonden van dr zelf kan ze niet worden wat een draak

echt zielig die man is blind