View Full Version : Matchmaking IT'S SHOWTIME Amsterdam ArenA 29-5-2010
IT'S SHOWTIME
16th November 2009, 12:09
Badr Hari vs TBA
IT`S SHOWTIME WERELDTITEL 95 MAX
Melvin Manhoef vs Tyrone Spong
Giorgio Petrosyan vs Chahid Oulad El Hadj
Artur Kyshenko vs Murat Direkci
Andy Souwer vs Pajonsuk
Gago Drago vs Leroy Kaestner
Daniel Ghita vs Hesdy Gerges
Mourad Bouzidi vs Anderson 'Braddock' Silva
William Diender vs Dzhabar Askerov
IT`S SHOWTIME WERELDTITEL 65 MAX
Orono vor Petchpoon vs Atty Gol
Rico Verhoeven vs Dzevad Poturak
Tomas Hron vs Rustemi Kreshnik
Sem Braan vs Lhoucine”Aussie” Ouzgni
Anthony Nekrui vs Nog niet bekend
AFSCHEIDSWEDSTRIJD RAYEN SIMSON
Rayen Simson vs Khalid Bourdif
In vergelijking met onze laatste vrijgegeven matchmaking zijn er 5 partijen nieuw bijgekomen en is Buakaw Por Pramuk vervangen door K-1 Max-winnaar Giorgio Petrosyan. De reden dat wij deze wisseling hebben toegepast is omdat wij er als organisatie zeker van willen zijn dat de door ons gepresenteerde vechters ook daadwerkelijk aan zullen treden, en dat was ondanks een reeds gesloten contract met het management van Buakaw niet zeker. Omdat de voorverkoop nog niet was gestart vonden wij het beter om deze wisseling nu al door te voeren dan op het allerlaatste moment.
Bijzonder trots zijn we dat we kersverse winnaar van de K-1 Max, Giorgio Petrosyan, aan u kunnen presenteren. Tevens zal Rico Verhoeven een grote kluif krijgen aan Dzevad Poturak, want deze 125kg wegende vechter uit Bosnië heeft zowel Melvin Manhoef als Daniel Ghita verslagen.
De tegenstander van Badr Hari wordt na de K-1-finale in december bekendgemaakt!
Kaartverkoop start 1 december en voor het allerlaatste nieuws www.fight.nl
Donjopie
16th November 2009, 12:20
TOPTOPTOPTOP Gala !
Eelco
16th November 2009, 12:26
Ziet er goed uit!
Definitief geen MMA deze keer??
chief108
16th November 2009, 12:34
dat is (en blijft waarschijnlijk) het enige minpuntje aan dat gala
erg jammer, want we hebben vroegaahhhhhh toch echt mooie MMA partijen gezien daar
Rverm
16th November 2009, 13:44
er zijn voor het nederlandse publiek wat er in de arena komt denk ik te weinig bekende namen haalbaar op het gebied van mma. Voor ons is bv een Hans Stringer of Dion Staring een bekende, maar het gemiddelde publiek wat er in de arena komt kent hooguit Gilbert Yvel of Overeem op mma gebied. Zo heb ik vorig jaar in de Arena aan vele, voor mij onbekende, mensen uit moet leggen dat als iemand 4x neergaat in 1 ronde dat het klaar is en een tko aangezien je maar max 3x neer mag gaan in een ronde. Zij vonden hem maar een mietje en hij moest doorgaan...om even het niveau aan te geven wat er daar in het publiek zit. Vrienden van mij die niks met de sport hebben vinden Bob Sapp ook geweldig omdat ie altijd btj lomp om zich heen slaat...Denk bij een mma partij dat er al gauw boe geroep zou zijn omdat mensen der geen reet van snappen waarom die nou zijn arm pakt en niet gewoon op ze hoofd slaat...
Overigens verder egt een top matchmaking...
Kingster
16th November 2009, 13:55
Dacht dat alles weer goed was tussen bas en simon... Ik zie geen enkele GG vechter.
Holzken hoort toch wel in de matchmaking thuis van de arena.
Tevens mis peter aerts in de matchmaking. :(
Waarom zien we albert kraus nooit in de arena?
snip83
16th November 2009, 14:01
Tevens mis peter aerts in de matchmaking. :(
Hoop dat die zijn afscheidspartij tegen Schilt krijgt...
Staan idd geen GG vechters op, wil je de reden weten?
Badr komt de 3 toppers tegen van GG tijdens de WGP
Karaev, Overeem en Schilt....
Badr gaat deze mensen zo zwaar toetakelen dat ze in mei
nog niet kunnen vechten...
just a joke folks
ik weet t niet ik hoop dat er snel wat GG vechters op me MM komen want de kaartverkoop is al snel nog 2 weken
chief108
16th November 2009, 14:06
er zijn voor het nederlandse publiek wat er in de arena komt denk ik te weinig bekende namen haalbaar op het gebied van mma. Voor ons is bv een Hans Stringer of Dion Staring een bekende, maar het gemiddelde publiek wat er in de arena komt kent hooguit Gilbert Yvel of Overeem op mma gebied. Zo heb ik vorig jaar in de Arena aan vele, voor mij onbekende, mensen uit moet leggen dat als iemand 4x neergaat in 1 ronde dat het klaar is en een tko aangezien je maar max 3x neer mag gaan in een ronde. Zij vonden hem maar een mietje en hij moest doorgaan...om even het niveau aan te geven wat er daar in het publiek zit. Vrienden van mij die niks met de sport hebben vinden Bob Sapp ook geweldig omdat ie altijd btj lomp om zich heen slaat...Denk bij een mma partij dat er al gauw boe geroep zou zijn omdat mensen der geen reet van snappen waarom die nou zijn arm pakt en niet gewoon op ze hoofd slaat...
ja dat klopt wel ja....
maar als ze nou Yvel vs Overeem konden regelen... :brow:
Rverm
16th November 2009, 16:30
ja dat klopt wel ja....
maar als ze nou Yvel vs Overeem konden regelen... :brow:
dan staat er alsnog iemand van GG en dat wilt Rutz (terecht) niet? :biggrin:
Mokie14
16th November 2009, 18:53
Mooie lijst idd aerts mis ik zou het zeer tof vinden als ie voor zn nederlandse fans zn afscheid mag vechten ( als ie stopt). is volgends mij ook nog niet zeker maar kan t verkeerd hebben.
I_LOVE_KNOCKOUTS
17th November 2009, 00:32
Ik vind, gezien het gemiddelde ArenA-publiek, dat ALS er een MMA-partij komt, moet dat een brawler vs brawler zijn. Gewoon 2 beukers! Ik heb er 2 in gedachten en haal die ook regelmatig aan bij Simon, en ik heb nog steeds geen definitieve "nee" gehoord. Ook geen ja, maar goed, geen nee betekent hoop ;)
flip-mo
17th November 2009, 00:48
Ik vind, gezien het gemiddelde ArenA-publiek, dat ALS er een MMA-partij komt, moet dat een brawler vs brawler zijn. Gewoon 2 beukers! Ik heb er 2 in gedachten en haal die ook regelmatig aan bij Simon, en ik heb nog steeds geen definitieve "nee" gehoord. Ook geen ja, maar goed, geen nee betekent hoop ;)
wie dan?
flip-mo
17th November 2009, 00:49
Danny van Bergen zou een leuke zijn in het voorprogramma... Altijd beuken en spektakel!!!
I_LOVE_KNOCKOUTS
17th November 2009, 01:06
Ik zeg pas wie als het doorgaat ;)
Danny zou idd ook nog wel cool zijn ja.
sikkwittet
17th November 2009, 01:13
zat ook meteen aan danny te kijken
of jarman
maar geen 3de rangs mma alsjeblieft
dan liever een echte kickbox wedstrijd liever.
met een een paar thais.
chief108
17th November 2009, 08:33
Ik vind, gezien het gemiddelde ArenA-publiek, dat ALS er een MMA-partij komt, moet dat een brawler vs brawler zijn. Gewoon 2 beukers!
ja denk ik ook wel ja
gewoon vet beuken
doe het op Pride regels
dat slaat wel aan...
herinner me nog steeds die wrede footstomps in Ahoy van Dalgliesh...
dat werkte wel in die grote zaal :p
http://www.youtube.com/watch?v=c9HWuX4BiRM
enne....
geen nee is bijna ja ;)
bring it on!!!
Kebal
17th November 2009, 10:02
Mooie lijst idd aerts mis ik zou het zeer tof vinden als ie voor zn nederlandse fans zn afscheid mag vechten ( als ie stopt). is volgends mij ook nog niet zeker maar kan t verkeerd hebben.
ik meende dat zijn eerstvolgende partij in Nederland bij Beast of the East had moeten plaatsvinden... zoiets werd toen gezegd op Eurosport..
I_LOVE_KNOCKOUTS
17th November 2009, 11:53
Die footstomp van Dalgliesh was geniaal in Ahoy!
chief108
17th November 2009, 12:00
idd...
dat was echt een moment wat iedereen die daar was nog wel zal weten
of ze nou van MMA hielden of niet :p
Wiseguy
17th November 2009, 12:26
Deze man kon er nog een stuk of 4 hebben. Bonjanky lag al te janken na 1 die niet eens goed raak was.
Kingster
17th November 2009, 12:27
Voor 4 ton lig ik dagen lang te janken.
Donjopie
17th November 2009, 12:41
helaas is mn kwark op !
anders had je een shitload kunnen verwachten van mij ! :thup::thup:
Rverm
17th November 2009, 12:51
Deze man kon er nog een stuk of 4 hebben. Bonjanky lag al te janken na 1 die niet eens goed raak was.
:slap:
FOCUS
17th November 2009, 13:00
dit vraagt om rosso-mania:evil:
chief108
17th November 2009, 13:01
hoever waren we gekomen met die 14K?
...scratches head....
FOCUS
17th November 2009, 13:06
Kingster speelt op safe
terecht
snip83
23rd May 2010, 16:57
een boel veranderd :D
I_LOVE_KNOCKOUTS
23rd May 2010, 17:05
Valt mee voor een matchmaking die al een half jaar geleden werd gepresenteerd. Sato voor Souwer, Cosmo voor Petrosyan, Saki voor Spong en Kaas voor Bourdif.
snip83
23rd May 2010, 17:59
nou, van de 13 partijen al 4, das bijna een derde van de hele MM. vind dat best veel
I_LOVE_KNOCKOUTS
23rd May 2010, 18:22
13 partijen? Er zijn 16 of 17 partijen, exclusief het voorprogramma.
Socra
23rd May 2010, 18:28
En dan zou ik het nog niet veel vinden. Zo vaak gala's meegemaakt waarbij 3 van de 4 hoofdpartijen niet doorging of gewijzigd werd.. Plus wat ILKO's zegt, een half jaar is echt lang...
Als alles doorgaat zoals nu aangekondigd hebben ze het netjes gedaan.
Wel jammer van Petro.
edit: zit er nog eens naar te kijken, maar er zijn nog een paar wijzigingen, toch?
I_LOVE_KNOCKOUTS
23rd May 2010, 19:33
En dan zou ik het nog niet veel vinden. Zo vaak gala's meegemaakt waarbij 3 van de 4 hoofdpartijen niet doorging of gewijzigd werd.. Plus wat ILKO's zegt, een half jaar is echt lang...
Als alles doorgaat zoals nu aangekondigd hebben ze het netjes gedaan.
Wel jammer van Petro.
edit: zit er nog eens naar te kijken, maar er zijn nog een paar wijzigingen, toch?
Wijzigingen wel, maar niet echt afzeggingen, behalve de 4 genoemde dan.
Wel wat verschuivingen maar het merendeel daarvan zorgt in mijn ogen juist voor een betere matchmaking.
Van Petrosyan is het echt jammer ja, maar van Souwer net zo. Ik zie hen altijd echt graag vechten!
vBulletin® v3.8.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.