View Full Version : Tattoo Conventie Alkmaar 21 & 22 november
chief108
16th November 2009, 11:15
http://www.tattooconventiealkmaar.nl/
http://www.tattooconventiealkmaar.nl/tattooconventiealkmaar/home/deelnemers.jpg (http://www.tattooconventiealkmaar.nl/tattooconventiealkmaar/lijsten/standhoudersalkmaar2009.pdf)
ik kan helaas dit weekend niet
iemand die er wel heen gaat en wat foto's en filmpjes kan maken?
Dierenamerbulance
16th November 2009, 19:22
nah vind het er eigenlijk niet echt byzonder uitzien
DeathOrGlory
19th November 2009, 21:17
Ik ben van t weekend wel van de partij, en aan het werk. Ik heb m'n dagen nog niet gevuld dus mocht er iemand interesse hebben, stuur dan ff een mailtje!
roy s
19th November 2009, 21:20
Ik ben van t weekend wel van de partij, en aan het werk. Ik heb m'n dagen nog niet gevuld dus mocht er iemand interesse hebben, stuur dan ff een mailtje!
Kan jij een leuk artikeltje schrijven met foto's voor deze stumperige site..?:laugh:
chief108
19th November 2009, 21:23
ik kan helaas echt niet....
DeathOrGlory
19th November 2009, 21:54
Kan jij een leuk artikeltje schrijven met foto's voor deze stumperige site..?:laugh:
Aangezien mijn telefoon mijn enige platform van communicatie is weet ik niet of dat gaat lukken, maar wie weet krijg ik een computer tot m'n beschikking
roy s
19th November 2009, 21:58
Aangezien mijn telefoon mijn enige platform van communicatie is weet ik niet of dat gaat lukken, maar wie weet krijg ik een computer tot m'n beschikking
ok, ga ik ff over denken....
dat duurt meestal lang:laugh:
d4nd3l10n
19th November 2009, 22:06
Nope ik ga niet.. Zitten geen artiesten tussen die ik interessant vind maar nog nooit aan het werk heb gezien.
DeathOrGlory
20th November 2009, 01:12
Nederland is dan ook wel het enige land waar mensen alleen naar conventies komen om te kijken naar hoe je werkt ipv iets laten zetten, daarom doe ik bijna geen conventies hier... Beetje zonde van het geld om een stand te betalen om vervolgens klanten mee te moeten nemen die je ook in je zaak had kunnen doen, maarja je moet er wat voor over hebben om eens buiten te komen hè haha
d4nd3l10n
20th November 2009, 01:27
Nederland is dan ook wel het enige land waar mensen alleen naar conventies komen om te kijken naar hoe je werkt ipv iets laten zetten, daarom doe ik bijna geen conventies hier... Beetje zonde van het geld om een stand te betalen om vervolgens klanten mee te moeten nemen die je ook in je zaak had kunnen doen, maarja je moet er wat voor over hebben om eens buiten te komen hè haha
Tja ik was nog in Assen bij jou langsgelopen maar helaas had je geen tijd..
Ik heb wel al twee keer geprobeerd om via de organisatoren van de conventie een afspraak te regelen met gasten waarvan ik graag een tat wou maar die waren volgens hun al volgeboekt.
In Assen baalde ik er wel van dat ik niet wist dat Eckel ook aanwezig was. Hij zat ergens weggestopt en had weinig klanten. Zonde van zo'n goede artiest....
DeathOrGlory
20th November 2009, 03:10
Das wel balen... ik had er in Assen rekening mee gehouden dus ik had gewoon allemaal klanten uitgenodigd om de laatste sessie daar dan te doen, ik verwacht hier ook niet snel meer dat er nog mensen langskomen... Voor Alkmaar had ik alleen geen zin om mensen te vragen dus waarschijnlijk zit ik gewoon uit m'n neus te vreten... We zullen zien, maar het word iig gezellig!
Was inderdaad zonde van Eckel maar volgens mij had Ie ook niet veel zin, ik heb m 3 of 4 mensen weg zien sturen terwijl hij niks aan het doen was...
d4nd3l10n
20th November 2009, 04:06
Das het kutte van conventies.. Zowel klant als tatoeëerder weet niet wat ze kunnen verwachten, dus neemt iedereen maar het zekere voor het onzekere waardoor beide vaak lang moeten wachten. Wel jammer opzich.
Stuurde hij mensen weg ja? Kwamen zeker alleen voor een tribal o.i.d. Had hem twee weken later gemaild (met foto's) en hij wou m'n sleeve wel afmaken. Vond het jammer dat ik niet langs was geweest.
Dierenamerbulance
20th November 2009, 12:47
hey jelle toch maar langs gekomen..
zullen we een keer afspreken om een reportage te maken van jou werk?
gr Ian
Dierenamerbulance
20th November 2009, 12:49
Nope ik ga niet.. Zitten geen artiesten tussen die ik interessant vind maar nog nooit aan het werk heb gezien.
gast... deatorglory is jelle... daar had je toch intresse in...
d4nd3l10n
20th November 2009, 17:11
gast... deatorglory is jelle... daar had je toch intresse in...
Yup maar die heb ik al wel aan het werk gezien ;)
vBulletin® v3.8.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.