PDA

View Full Version : wangslijm liefdesmatch...

chief108
16th November 2009, 10:15
vind je ideale partner via DNA-test...

A couple of genetic testing companies are promising to match couples based on DNA testing, touting the benefits of biological compatibility (http://www.komonews.com/news/tech/69979672.html). The companies claim that a better biological match will mean better sex, less cheating, longer-lasting love and perhaps even healthier children. 'How many dating services can you think of where they can suggest you might have better children?' said Eric Holzle, founder of ScientificMatch.com, one of the first online dating sites to use DNA. ... The idea is that people tend to be attracted to those who have immune system genes that are dissimilar from their own. Biologists say the HLA genes of the immune system — which are responsible for recognizing and marking foreign cells such as viruses so other parts of the immune system can attack them — also determine body odor 'fingerprints.' And people tend to be attracted to the natural body odors of those who have different HLA genes from their own.

Kebal
16th November 2009, 11:55
zal straks even een proefmonster nemen

ataraxia
17th November 2009, 15:12
vind je ideale partner via DNA-test...

And people tend to be attracted to the natural body odors of those who have different HLA genes from their own.

Lees net: Diversity of HLA in human population is one aspect of disease defense, and, as a result, the chance of two unrelated individuals having identical HLA molecules on all loci is very low.

Dus de meeste mensen zullen de meeste lichaamsgeuren van de meeste mensen aantrekkelijk vinden?

chief108
17th November 2009, 15:20
geen idee...
zullen we gaan snuffelen in Belfast dan?

ataraxia
17th November 2009, 15:36
Denk dat er meer mensen nodig zijn om proefondervindelijk vast te stellen dat de meeste mensen de meeste mensen aantrekkelijk vinden ruiken :p

chief108
17th November 2009, 15:40
zijn toch hartstikke veel mensen in Belfast... :huh:

ataraxia
17th November 2009, 15:45
Ja, maar die moeten dan ook allemaal aan elkaar snuffelen. Vraag jij het? :D

"Pardon meneer de noord-ier, zou u uw biertje even kunnen laten... nee u krijgt m zo terug. Ik zou u willen verzoeken even uw neus onder de oksel van uw buurman te steken en te vertellen of u het een aangename geur vindt op de schaal van 1 tot 10"

chief108
17th November 2009, 16:04
ik stel eigenlijk voor dat we zelf gaan snuffelen

twee noord-ierse kerels gaan vragen om aan elkaar te snuffelen lijkt me geen goed idee meis...
ik dacht dat jij zo slim was? :rolleyes:

ataraxia
17th November 2009, 16:22
Nee, verstandig is het niet, daarom stel ik ook voor dat jij het vraagt :p. Maar als wij alleen mensen gaan snuffelen kunnen we alleen aantonen dat wij de meeste mensen wel of niet lekker vinden ruiken. Als we willen onderzoeken of de meeste mensen de meeste mensen lekker vinden ruiken zullen we toch belfastenaren in moeten schakelen.

Maar wie weet... Het eerste wetenschappelijke onderzoek van FC108: ruiken Belfastenaren lekker? Gemeten door de volstrekt objectieve neuzen van Chief108 en Ataraxia. Klinkt wel goed, eigenlijk... :laugh:

chief108
17th November 2009, 16:28
LOL...

gaan we doen :p

aliendwurf
17th November 2009, 16:34
liefdesgevecht? is dat iemand hard prikken ergens mee?

ataraxia
17th November 2009, 16:38
Nee... Op heel specifieke momenten een gogoplata maken...

aliendwurf
17th November 2009, 16:41
ohw, tis gay :p

ataraxia
17th November 2009, 16:43
Vond dat prikken van jouw anders ook behoorlijk gay klinken. :p Dus one way or another...

aliendwurf
17th November 2009, 16:44
bedankt voor de bevestiging, gay it is. :)

ataraxia
17th November 2009, 16:52
Ach ja, uiteindelijk hangt het allemaal af van het geslacht van de betrokken personen. :)

aliendwurf
17th November 2009, 17:07
ik zeg afslachten :p

Socra
19th November 2009, 21:11
:laugh:

Had deze thread nog helemaal niet gezien...

Kebal
20th November 2009, 12:10
ik wel maar was hem weer kwijt, heb in ieder geval de deo uit het raam gegooid en een week niet de douche gezien, kijken of de vrouw wat wilder wordt

chief108
20th November 2009, 12:19
ik gebruik geen deo
en werkt idd een stuk beter als Axe of hoe die homogeurtjes allemaal wel niet heten

sta je een kado te kopen voor vrouw
krijg je bij de kassa van die samples in je hand gedrukt
geef dat beleefd weer terug: "die heb ik niet nodig, ik ben een man"
kijkt dat wijf dom en zegt: "ja maar meneer, dit IS voor mannen"
"nee meisje, mannen ruiken niet niet bloemetjes"

Kebal
20th November 2009, 12:33
:laugh: "I'm a MAN!" , die kereltjes van je hoeven dus ook niet aan te komen met deo

samples neem ik wel aan, voor die ene keer dat ik de deur uit mag kan er dan die aftershave eens pakken zonder ervoor te betalen

en tja helaas kan niet iedereen de naturel okselgeur waarderen, en gek genoeg worden veel al niet vrolijk als je even onder je oksel snuift...
alhoewel, ga het toch vandaag maar even proberen, misschien heeft dat toch met die aantrekkingskracht te maken...tijd voor experiment 1

aliendwurf
20th November 2009, 12:36
ik gebruik geen deo

http://frforlife.multiforum.nl/images/logos/frforlife.smilie.smilie1198354633.gif

chief108
20th November 2009, 12:56
:laugh: "I'm a MAN!" , die kereltjes van je hoeven dus ook niet aan te komen met deo

nou...
pubers stinken echt enorm
(so point proven dat het hormonaal is right?)

en die oudste van je heeft wel deo dus
anders is die geur niet te harden

samples neem ik wel aan
homo

en tja helaas kan niet iedereen de naturel okselgeur waarderen, en gek genoeg worden veel al niet vrolijk als je even onder je oksel snuift...

als je je gewoon zo nu en dan wast en een tijd geen deo gebruikt dan stabiliseert dat vanzelf

echt...
heb nu al twee weken zelfde trui aan en zit geen naar geurtje aan
(ben dan ook ambtenaar, wij zweten niet tijdens het werken :p )